Przygotowywanie i wydawanie posiłków w szkołach na terenie Miasta i Gminy Jawornik...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przygotowywanie i wydawanie posiłków w szkołach na terenie Miasta i Gminy Jawornik Polski w okresie od września do grudnia 2024
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJawornik Polski
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-08-13
  • ZamawiającyMIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-05
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00445141
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowywanie i wydawanie posiłków w szkołach na terenie Miasta i Gminy Jawornik Polski w okresie od września do grudnia 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 651440440

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 215

1.5.2.) Miejscowość: Jawornik Polski

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-232

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@jawornikpolski.itl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gopsjawornikpolski.naszops.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941633126

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: RYNEK 215

1.11.4.) Miejscowość: JAWORNIK POLSKI

1.11.5.) Kod pocztowy: 37-232

1.11.6.) Województwo: podkarpackie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: gops@jawornikpolski.itl.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://gopsjawornikpolski.naszops.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowywanie i wydawanie posiłków w szkołach na terenie Miasta i Gminy Jawornik Polski w okresie od września do grudnia 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7faa71d0-ccd2-4d1e-8f71-a1569cc75f72

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00445141

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7faa71d0-ccd2-4d1e-8f71-a1569cc75f72

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://jawornikpolski.ezamawiajacy.pl/pn/JAWORNIK/demand/169532/notice/public/details

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający nie odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej
Zamawiający nie wymaga użycia narzędzi, urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejsko- Gminy Ośrodek Pomocy Społecznej Jawornik Polski, 37-232 Jawornik Polski ul. Rynek 215, tel. 16 651-41-79, e-mail: gops@jawornikpolski.itl.pl
2. inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Jawornik Polski jest Inspektor GOPS dostępny pod adresem GOPS-IODOjawornikpolski@interia.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postepowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawna ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym.
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Portal PZP sp. Z o.o. – właściciel Portalu Smart PZP, na którym Zamawiający prowadzi postepowanie o udzielenie zamówienia;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników ;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GOPS.PS.2601.2.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 158921,04 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przygotowywanie i wydawanie posiłków w szkołach na terenie Miasta i Gminy Jawornik Polski w okresie od września do grudnia 2024

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-03 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty według następujących kryteriów:
1) cena – 60 %.
2) termin płatności faktury – 40%
2. Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenie:

1) Kryterium: Cena oferty brutto (C)

Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w kryterium cena: 60 pkt. (po uwzględnieniu wagi kryterium)

C = (Cn / Co) × 100 × 60%

C – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Cena”
Cn – najniższa cena spośród ofert nie podlegających odrzuceniu i złożonych przez Wykonawców, którzy nie podlegają wykluczeniu w danym etapie badania i oceny ofert
Co – cena brutto zaoferowana w ofercie badanej
100 – maksymalna ilość punktów w kryterium „Cena” (bez uwzględnienia wagi kryterium „Cena”).
60% - waga kryterium „cena”

2) KRYTERIUM Termin płatności faktury („T”)

2) W przypadku kryterium termin płatności faktur poszczególnym okresom zostaną przyznane punkty w oparciu o zadeklarowaną wartość terminu płatności.
Przyjmuje że 1 % = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba pkt w kryterium okresu gwarancji

Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium termin płatności Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:
- termin płatności 7 dni – 0 punktów
- termin płatności 14 dni – 30 punktów
- termin płatności 21 dni - 35 punktów
- termin płatności 30 dni – 40 punktów

Minimalny termin płatności wynosi 7 dni, a maksymalny termin płatności to 30 dni.
W przypadku, gdy żadna z pozycji ww. kryterium nie zostanie przez Wykonawcę zaznaczona, Zamawiający uzna, że Wykonawca deklaruje termin płatności wynoszący 7 dni i przyzna ofercie 0 pkt.
Maksymalna ilość punktów w kryterium to 40 pkt

Zamawiający do oceny kryterium „termin płatności faktury” pobierze dane z oferty Wykonawcy (pkt 2 Formularza ofertowego – zał. Nr 1 do SWZ).


3. Wybór oferty zostanie dokonany na podstawie opisanych kryteriów i ustalonej punktacji, będącej sumą liczby przyznanych punktów dla każdego z ustalonych kryteriów. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która uzyska najwyższy bilans punktów, a pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów:

Sumowanie punktów uzyskanych przez ofertę badaną:


P = C + T
gdzie:
P – sumaryczna ilość punktów
C – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Cena”
T – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „termin płatności faktury”

Za najkorzystniejszą zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów.
Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.
Obliczenie oceny ofert będzie dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zamawiający nie wymaga podmiotowych środków dowodowych

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy wypełniony przez Wykonawcę – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 3
3) zobowiązanie podmiotu udostepniającego zasoby lub inny dokument (jeśli dotyczy)

4) dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania Wykonawcy i/lub podmiotu udostepniającego zasoby w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy i/lub podmiotu udostepniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania:
a) odpis lub Informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia w/w dokumentów jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca i/lub podmiot udostępniający zasoby wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów (w formularzu ofertowym i/lub druku zobowiązania podmiotu udostepniającego zasoby) ora z zastrzeżeniem ppkt b)
b) jeżeli w imieniu wykonawcy i/lub podmiotu udostepniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt a) , Zamawiający żąda od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy i/lub podmiotu udostepniającego zasoby
c) pełnomocnictwo – jest wymagane do reprezentowania wykonawcy/ów w przypadku gdy:
- wykonawcę reprezentuje pełnomocnik,
- ofertę składają wspólnicy ubiegający się o wspólne udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 58 ust. 2 ustawy pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej)
- umocowanie nie wynika z ppkt a) i b)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2) W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty: oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia
Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne
3) Wykonawca może na każdym etapie postepowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowania zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
4) Wykonawcy ubiegający się o wspólne udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego
5) Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem
6) W formularzu oferty należy wpisać dane dotyczące wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia a nie tylko pełnomocnika.
7) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań.
8) Jeżeli oferta Wykonawców zostanie wybrana, zamawiający będzie zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Możliwości zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz warunki takich zmian zostały określone w projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-13 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://jawornikpolski.ezamawiajacy.pl/pn/JAWORNIK/demand/169532/notice/public/details

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-13 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-11

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1 Części zamówienia
1) opis części zamówienia: Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

2) liczbę części zamówienia, na którą wykonawca może złożyć ofertę, lub maksymalną liczbę części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy, oraz kryteria lub zasady, mające zastosowanie do ustalenia, które części zamówienia zostaną udzielone jednemu wykonawcy, w przypadku wyboru jego oferty w większej niż maksymalna liczbie części: NIE DOTYCZY

2 Informacje dotyczące ofert wariantowych, w tym informacje o sposobie przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe: Zamawiający nie dopuszcza i nie wymaga składania ofert wariantowych

3 Informację o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8,
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia takich zamówień.

4 Informacje dotyczące przeprowadzenia przez wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2,
Zamawiający nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej

5 Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą.
Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych

6 informacje dotyczące zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postepowaniu, z zastrzeżeniem art. 261 ustawy pzp

7 Informacje o obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań, jeżeli zamawiający dokonuje takiego zastrzeżenia zgodnie z art. 60 i art. 121;
Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań.

8 Maksymalną liczbę wykonawców, z którymi zamawiający zawrze umowę ramową.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

9 Informację o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z informacjami, o których mowa w art. 230 ustawy Pzp.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.

10 Wymóg lub możliwość złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp.
Zamawiający nie ustala i nie dopuszcza możliwości przedstawienia informacji zawartych w ofercie w postaci katalogu elektronicznego lub dołączenia katalogu elektronicznego do oferty.
Sprawy nie ujęte w niniejszej specyfikacji reguluje ustawa Prawo zamówień publicznych z 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) wraz z rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy oraz przepisy Kodeksu cywilnego.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usługi cateringowej dla 12 osób - Alfredówka
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania18-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usługi cateringowej dla 12 osób. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.