Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków, suchego prowiantu oraz organizacja...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków, suchego prowiantu oraz organizacja kolacji Wigilijnej i śniadania Wielkanocnego dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stalowej Woli
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStalowa Wola
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-11-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Stalowej Woli
  • Data publikacji ogłoszenia2018-11-02
  • Numer ogłoszenia643826-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 643826-N-2018 z dnia 2018-11-02 r.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Stalowej Woli: Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków, suchego prowiantu oraz organizacja kolacji Wigilijnej i śniadania Wielkanocnego dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stalowej Woli
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Stalowej Woli, krajowy numer identyfikacyjny 566029600000, ul. ul. Romana Dmowskiego  1 , 37450   Stalowa Wola, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 15 642 63 82, 842 50 97, e-mail mopsstalowawola@mops-stalwol.pl, faks 15 844 79 97.
Adres strony internetowej (URL): http://stalowawola.naszops.pl/bip/
Adres profilu nabywcy: http://stalowawola.naszops.pl/bip/przetargi
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.stalowawola.naszops.pl/bip/przetargi

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.stalowawola.naszops.pl/bip/przetargi

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej za pomocą poczty tradycyjnej, gońcem, kurierem, za pośrednictwem pełnomocnika lub osobiście
Adres:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Stalowej Woli ul. Dmowskiego 1, 37-450 Stalowa Wola, pokój nr 2.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków, suchego prowiantu oraz organizacja kolacji Wigilijnej i śniadania Wielkanocnego dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stalowej Woli
Numer referencyjny: MOPS.X.26.378.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: a) Usługa przygotowania i wydawania posiłków, nastąpi od poniedziałku do piątku na terenie miasta Stalowa Wola z przeznaczeniem po jednym gorącym posiłku (porcji) dla każdej osoby. Klienci-świadczeniobiorcy spożywający gorący posiłek w lokalu Wykonawcy mają mieć możliwość zjedzenia gorącego posiłku na siedząco na plastikowych krzesełkach w godnych warunkach w liczbie minimalnie 15 osób równocześnie. Lokal musi być dostosowany dla osób niepełnosprawnych. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, iż większość uprawionych klientów-świadczeniobiorców nie będzie spożywała posiłku w lokalu Wykonawcy – klient-świadczeniobiorca zabierze posiłek do domu we własnym naczyniu. b) Usługa wydawania suchego prowiantu na sobotę i niedzielę nastąpi wraz z gorącym posiłkiem wydanym w piątek. c) Usługa wydawania suchego prowiantu w dni ustawowo wolne od pracy nastąpi wraz z posiłkiem wydanym w dniu poprzedzającym dzień ustawowo wolny od pracy (ustawowo dni wolne od pracy: 1.05.2019 r. – środa; 3.05.2019 r. –piątek; 20.06.2019 r. – czwartek; 15.08.2019 r.- czwartek; 1.11.2019 r. – piątek, z wyjątkiem dnia 11.11.2019 r. – suchy prowiant na dni ustawowo wolne od pracy zostanie wydany wraz z suchym prowiantem na sobotę i niedzielę w dniu 8.11.2019 r.) d) Usługa przygotowania i wydania kolacji Wigilijnej oraz Śniadania Wielkanocnego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. e) Usługa przygotowania 5 spotkań integracyjnych dla uczestników Klubu Integracji Społecznej przy MOPS w Stalowej Woli w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego i uzgodnionych z Wykonawcą w miesiącach: kwiecień 2019 roku – 1 spotkanie, lipiec 2019 roku – 1 spotkanie, październik 2019 roku – 1 spotkanie i grudzień 2019 roku – 2 spotkania. f) Usługa przygotowania i dowozu cateringu do MOPS w Stalowej Woli ul. Dmowskiego 1 w ilości 5 razy, dla uczestników Klubu Integracji Społecznej przy MOPS w Stalowej Woli w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego i uzgodnionych z Wykonawca w miesiącach: maj 2019 roku, sierpień 2019 roku, wrzesień 2018 roku, listopad 2019 roku i grudzień 2019 roku. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający przewiduje, ze wielkość zamówienia określonego w 3.2. a-c nie przekroczy codzienne wydawanie 320 porcji gorących posiłków, 320 porcji suchego prowiantu na sobotę i niedzielę oraz 320 porcji w dni ustawowo wolne od pracy oraz 320 porcji paczek świątecznych. 2) Wykonawca wydaje porcję gorącego posiłku oraz suchego prowiantu na sobotę i niedzielę oraz w dni ustawowo wolne od pracy klientowi-świadczeniobiorcy na podstawie wydanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Stalowej Woli „bloczku posiłkowego”. Wykonawca będzie codziennie (tj. od poniedziałku do piątku zgodnie z deklaracją zawartą w Formularzu Ofertowym – Załącznik nr 1 do SIWZ informowany faksem lub drogą elektroniczną o ilości wydanych „bloczków posiłkowych” przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Stalowej Woli, które uprawniają do wydania jednego gorącego posiłku lub suchego prowiantu). 3) Przewiduje się przygotowanie i wydanie kolacji Wigilijnej dla 100 osób oraz Śniadania Wielkanocnego dla 80 osób w lokalu Wykonawcy. 4) Obowiązującą formą wynagrodzenia jest wynagrodzenie kosztorysowe po przedłożeniu Zamawiającemu na koniec każdego miesiąca kalendarzowego faktury VAT wraz z załączoną do niej listą imienną osób skierowanych i spożywających posiłek, zawierającą imię i nazwisko, ilość wydanych posiłków oraz kwotę do zapłaty za każdą osobę (z wyszczególnieniem dla każdej osoby ilości wydanych posiłków typu: zupa wraz z kwotą, drugie danie wraz kwotą, danie jednogarnkowe wraz z kwotą, suchy prowiant na sobotę i niedzielę wraz z kwotą, suchy prowiant na dni ustawowo wolne od pracy wraz kwotą, suchy prowiant na okres świąteczny Wielkanoc, Boże Narodzenie i Noworoczny wraz z kwotą) a także wraz z ilością bloczków posiłkowych, które zostały wydane klientom-świadczeniobiorcom w danym miesiącu kalendarzowym (płatna tylko za wydane posiłki). Lista ta powinna zawierać również podsumowanie zawierające ilość wydanych poszczególnych posiłków wraz z kwotą ,oraz powinna być sporządzona czytelnie – czcionka na wydruku 12. 3. Informacje szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 2) Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i podanie każdej osobie legitymującej się „bloczkiem posiłkowym” korzystającej ze świadczenia na podstawie decyzji administracyjnej wystawionej przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Stalowej Woli jednego gorącego posiłku dziennie przez 5 dni w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku w lokalu Wykonawcy na terenie miasta Stalowa Wola w godzinach od 13:00 do 16:00. a) Gorący posiłek wydawany klientom-świadczeniobiorcom 2 razy w tygodniu tj. wtorek, czwartek. • zupa typu kapuśniak, grochówka, fasolowa, ziemniaczana, żurek o pojemności 500 ml z tzw. wkładką mięsną o gramaturze nie mniejszej niż 100 gram i pieczywa o gramaturze nie mniejszej niż 150 gram. lub • zupa na kościach typu pomidorowa, ogórkowa, pieczarkowa, jarzynowa, barszcz czerwony o pojemności 500 ml, wraz z wydawaną kiełbasą o gramaturze nie mniejszej niż 100 g (minimalna zawartość mięsa 67%) –kiełbasa wydawana osobno, nie w zupie - oraz pieczywo o gramaturze nie mniejszej niż 150 gram. Zamawiający przewiduje, wydanie zamiennie w/w zup 99 razy w ciągu realizacji przedmiotu zamówienia. b) Gorący posiłek wydawany klientom-świadczeniobiorcom 2 razy w tygodniu tj. poniedziałek, środa. • „drugie danie” o gramaturze nie mniejszej niż 550 gram, przy czym zawartość mięsa powinna wynosić min. 100 gram, ziemniaki 300 gram na przemian z kaszą, makaronem 300 gram, surówka 150 gram. Zamawiający przewiduje, wydanie w/w drugiego dania 100 razy w ciągu realizacji przedmiotu zamówienia. c) Gorący posiłek wydawany klientom-świadczeniobiorcom raz w tygodniu tj. piątek. • „danie jednogarnkowe” typu leczo, bigos, gulasz o pojemności 500 gram i pieczywo 150 gram przy czym zawartość mięsa powinna wynosić minimum 100 gram. lub • „danie jarskie” typu pierogi ruskie z omastą (minimum 650 kcal w tym minimum 60 g twarogu), pierogi z kapustą z omastą, kopytka z omastą, łazanki z omastą o gramaturze nie mniejszej niż 300 gram. lub • ryba 100 g, ziemniaki 300 g, surówka 150g. Zamawiający przewiduje, wydanie naprzemiennie w/w dania jednogarnkowego lub dania jarskiego 50 razy w ciągu realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności jadłospisu częściej niż raz na 4 tygodnie podczas realizacji przedmiotu zamówienia. 3) Przedmiotem zamówienia jest podanie każdej osobie legitymującej się „bloczkiem posiłkowym” korzystającej ze świadczenia suchego prowiantu na sobotę i niedzielę, który wydawany jest w lokalu Wykonawcy wraz z gorącym posiłkiem wydanym w piątek z wyjątkiem dnia 3.05.2019r., gdy suchy prowiant na sobotę i niedzielę zostanie wydany wraz z suchym prowiantem w dni wolne ustawowo tj. w czwartek w dniu 2.05.2019 r. i wyjątkiem dnia 1.11.2019 r. gdy suchy prowiant na sobotę i niedzielę zostanie wydany wraz z suchym prowiantem w dni wolne ustawowo tj. w czwartek w dniu 31.10.2019 r: • Pieczywo min. 800 gram, konserwa mięsna lub pasztet wieprzowy lub drobiowy o gramaturze nie mniejszej niż 250 gram minimum 30% mięsa oraz kostka twarogu półtłustego o gramaturze 250 gram, w próżniowym opakowaniu, zawartość tłuszczu w 100 g min. 3 %; lub • Pieczywo min. 800 gram, dżem owocowy w słoiku o gramaturze min. 280 gram, minimum 40g% owoców na 100 g. produktu, ser topiony min. 100 gram (produkt seropodobny – zawartość sera min. 21%, białka mleka krowiego), konserwa rybna o gramaturze nie mniej niż 250 gram minimum 30% zawartości ryby. Wyżej wymieniony asortyment składa się na jedną porcję dla jednej osoby. Zamawiający dopuszcza możliwość wydania kilku konserw, o łącznej gramaturze min. 250 gram spełniające powyższe wymogi. Zamawiający przewiduje, wydanie naprzemiennie co drugi tydzień wydanie w/w suchego prowiantu 51 razy w ciągu realizacji przedmiotu zamówienia. 4) Przedmiotem zamówienia jest podanie każdej osobie legitymującej się „bloczkiem posiłkowym” korzystającej ze świadczenia na podstawie decyzji administracyjnej wystawionej przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Stalowej Woli suchego prowiantu w dni ustawowo wolne od pracy po wcześniejszym uzyskaniu zgody Zamawiającego. Wykonawca wydaje suchy prowiant w lokalu Wykonawcy wraz z posiłkiem wydanym w dniu poprzedzającym dzień ustawowo wolny od pracy, z wyjątkiem dnia 11.11.2019 r. – suchy prowiant na dni ustawowo wolne od pracy zostanie wydany wraz z suchym prowiantem na sobotę i niedzielę w dniu 8.11.2019 r.. • Pieczywo 400 gram, konserwa mięsna lub pasztet wieprzowy lub drobiowy o gramaturze nie mniejszej niż 250 gram minimum 30% mięsa lub konserwa rybna o gramaturze nie mniejszej niż 250 gram minimum 30% zawartości ryby. Wyżej wymieniony asortyment składa się na jedną porcję dla jednej osoby. Zamawiający dopuszcza możliwość wydania kilku konserw, o łącznej gramaturze min. 250 gram spełniające powyższe wymogi. Zamawiający przewiduje, wydanie w/w suchego prowiantu 6 razy w ciągu realizacji przedmiotu zamówienia. 5) Przedmiotem zamówienia jest podanie każdej osobie legitymującej się „bloczkiem posiłkowym” korzystającej ze świadczenia suchego prowiantu wydawanego na okres świąteczny wydaje: a) Suchy prowiant wydawany na okres świąteczny „WIELKANOC” (od 20.04.2019r do 22.04.2019 r.) wydawany w lokalu Wykonawcy wraz z gorącym posiłkiem w dniu 19 kwietnia 2019 roku: • 1x Kiełbasa wiejska średnio drobiona, parzona (min 67% mięsa wieprzowego) o gramaturze nie mniejszej niż 500 gram; • 1x Konserwa: zmielone mięso rybie z ryżem, cebulą, koncentratem pomidorowym, w oleju roślinnym, z dodatkiem różnych przypraw i soli (mięso ryby minimum 30%) o gramaturze nie mniejszej niż 300 gram; • 1x Pulpety w sosie pomidorowym (masa mięsna 35%, koncentrat pomidorowy 6%, warzywa około 10%) o gramaturze nie mniejszej niż 480 gram; • 1x Konserwa mięsna ze smalcem w słoiku (minimum 68% mięsa na 100 gram konserwy) o gramaturze nie mniejszej niż 300 gram; • 1x Konserwa mięsna (minimum 69% mięsa) o gramaturze nie mniejszej niż 300 gram; • 2x Chleb o gramaturze nie mniejszej niż 650 gram; • 1x Babeczka drożdżowa z rodzynkami. Wyżej wymieniony asortyment składa się na jedną porcję dla jednej osoby. b) Suchy prowiant wydawany na okres świąteczny „BOŻEGO NARODZENIA” (od 24.12. 2019 r. do 26.12.2019 r.) wydawany w lokalu Wykonawcy wraz z gorącym posiłkiem i suchym prowiantem na sobotę i niedzielę w dniu 23 grudnia 2019 roku: • 1x Konserwa mięsna ze smalcem w słoiku (minimum 68% mięsa na 100 gram konserwy) o gramaturze nie mniejszej niż 300 gram; • 1x Margaryna do smarowania pieczywa o gramaturze nie mniejszej niż 500 gram; • 1x Kiełbasa typu „żywiecka” wędzona, pieczona (mięso indycze, wieprzowe – ze 113,7 g mięsa wyprodukowano 100 g kiełbasy) o gramaturze nie mniejszej niż 600 gram; • 1x Gołąbki z ryżem w sosie (mięso minimum 20%, ryż 21%, warzywa, skrobia kukurydziana, mąka pszenna, sól, cukier, przyprawy) o gramaturze nie mniejszej niż 500 gram; • 1x Klopsiki w sosie (mięsna masa minimum 35%, kasza manna, woda, skrobia ziemniaczana, przyprawy, zioła, sól) o gramaturze nie mniejszej niż 500 gram; • 1x Konserwa wieprzowa wołowa i mieszana o gramaturze nie mniejszej 300 gram zawartość minimum 70% mięsa na 100 gram konserwy; • 2x Chleb o gramaturze nie mniejszej niż 650 gram; • 1x Śledź w pomidorach (minimum 50% ryby) o gramaturze nie mniejszej niż 150 gram; • 1x Strucla z makiem o gramaturze nie mniejszej 500 gram. Wyżej wymieniony asortyment składa się na jedną porcję dla jednej osoby. c) Suchy prowiant wydawany na okres „NOWOROCZNY” (od 31.12.2019 r. do 1.01.2020 r.) wydawany w lokalu Wykonawcy wraz z gorącym posiłkiem i suchym prowiantem na sobotę i niedzielę w dniu 30 grudnia 2019 roku: • 1x Fasolka po bretońsku (minimum: fasola biała 45%, kiełbasa 10%, 30% mięsa wieprzowego) o gramaturze nie mniejszej 480 gram; • 1x Klopsiki w sosie (mięsna masa minimum 35%, kasza manna, woda, skrobia ziemniaczana, przyprawy, zioła, sól) o gramaturze nie mniejszej niż 500 gram • 1x Konserwa wieprzowa wołowa i mieszana o gramaturze nie mniejszej 300 gram zawartość minimum 70% mięsa na 100 gram konserwy; • 2x Chleb o gramaturze nie mniejszej niż 650 gram; • 1x Margaryna do smarowania pieczywa o gramaturze nie mniejszej niż 500 gram; • kostka twarogu półtłustego o gramaturze 250 gram, w próżniowym opakowaniu, zawartość tłuszczu w 100 g min. 3 %; Wyżej wymieniony asortyment składa się na jedną porcję dla jednej osoby. 6) Wykonawca przygotuje i wyda dla 100 osób kolacje Wigilijną w lokalu Wykonawcy, w którym równocześnie spożyje ją na siedząco, w godnych warunkach 100 osób, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym: • Barszcz czerwony z uszkami (z grzybami) o gramaturze nie mniejszej niż 300 gram; • Pierogi z kapustą i grzybami o gramaturze nie mniejszej niż 250 gram; • Sałatka jarzynowa o gramaturze nie mniejszej niż 100 gram; • Ryba po grecku o gramaturze nie mniejszej niż 200 gram; • Śledź w oleju o gramaturze nie mniejszej niż 120 gram; • Kapusta zasmażana z grzybami i grochem o gramaturze nie mniejszej niż 200 gram; • Strucla z makiem o gramaturze nie mniejszej niż 150 gram; • Kompot z suszem nie mniej niż 250 ml; • Pieczywo o gramaturze nie mniejszej niż 150 gram; • Herbata nie mniej niż 250 ml. Wyżej wymieniony asortyment składa się na jedną porcję kolacji Wigilijnej dla jednej osoby. Wszelkie użyte, nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia prosimy traktować jako informacje uściślającą, wiążącą dla Wykonawcy. Dopuszcza się artykuły równoważne, artykuł równoważny musi spełniać walory jakościowe produktu wskazanego, w takich okolicznościach jeżeli Wykonawca zaoferował produkty równoważne to jest zobowiązany udowodnić równoważność produktu zaoferowanego z tym wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia składając wraz z ofertą dowody na równoważność. Termin kolacji Wigilijnej zostanie ustalony z Wykonawcą na miesiąc przed realizacją zamówienia. 7) Wykonawca przygotuje i wyda dla 80 osób Śniadanie Wielkanocne w lokalu Wykonawcy, w którym równocześnie spożyje ją na siedząco, w godnych warunkach 80 osób, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym: • Żurek z jajkiem i kiełbasą wiejską ( jajko 50 gram. ,kiełbasa wiejska mięso wieprzowe minimum 67%) o gramaturze nie mniej niż 300 gram; • Sałatka jarzynowa o gramaturze nie mniej niż 100 gram; • Śledź po japońsku minimum 120 gram; • Wędlina (40gram szynka wiejska mięso wieprzowe minimum 70%,40 gram baleron mięso wieprzowe minimum 63%); • Chrzan z jajkiem, śmietaną i majonezem minimum 20 gram; • Pieczywo o gramaturze nie mniej niż 150 gram. • Babka wielkanocna minimum100 gram, • Sernik minimum 100 gram. Wyżej wymieniony asortyment składa się na jedną porcję Śniadania Wielkanocnego dla jednej osoby. Wszelkie użyte, nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia prosimy traktować jako informacje uściślającą, wiążącą dla Wykonawcy. Dopuszcza się artykuły równoważne, artykuł równoważny musi spełniać walory jakościowe produktu wskazanego, w takich okolicznościach jeżeli Wykonawca zaoferował produkty równoważne to jest zobowiązany udowodnić równoważność produktu zaoferowanego z tym wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia składając wraz z ofertą dowody na równoważność. Termin Śniadania Wielkanocnego zostanie ustalony z Wykonawcą na miesiąc przed realizacją zamówienia. 8) Usługa przygotowania 5 spotkań integracyjnych dla uczestników Klubu Integracji Społecznej przy MOPS w Stalowej Woli w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego i uzgodnionych z Wykonawcą w miesiącach: kwiecień 2019 roku – 1 spotkanie, lipiec 2019 roku – 1 spotkanie, październik 2019 roku – 1 spotkanie i grudzień 2019 roku – 2 spotkania. a) Wykonawca przygotuje i wyda w ramach usługi gastronomicznej podczas spotkania integracyjnego w miesiącu kwietniu 2019 roku dla 15 uczestników Klubu Integracji Społecznej przy MOPS następujące menu: • Roladka drobiowa ze szpinakiem i serem feta nie mniej niż 140 gram; • Ziemniaki z masłem i zieleniną nie mniej niż 200 gram; • Bukiet surówek (surówka z marchewki, buraczki ćwikłowe oraz surówka z białej kapusty lub kiszonej kapusty) nie mniej niż 150 gram; • Sok jabłkowy nie mniej niż 250 mililitrów; • Woda z cytryna i miętą nie mniej niż 250 mililitrów; • Kawa parzona lub kawa rozpuszczalna ze śmietanką lub herbata czarna nie mniej niż 200 mililitrów (jeden z wymienionych napoi do wyboru przez uczestnika spotkania); • Szarlotka na ciepło z bitą śmietaną nie mniej niż 180 gram. Wyżej wymieniony asortyment składa się na jedną osobę uczestniczącą w spotkaniu. Wykonawca wyda wyżej wymieniony asortyment uczestnikom spotkania w lokalu Wykonawcy, w którym jednocześnie uczestnicy spotkania spożyją posiłek, w godnych warunkach i z odpowiednią obsługą kelnerską. b) Wykonawca przygotuje i wyda w ramach usługi gastronomicznej podczas spotkania integracyjnego w miesiącu lipcu 2019 roku dla 15 uczestników Klubu Integracji Społecznej przy MOPS następujące menu: • Kotlet schabowy soute z pieczarkami nie mniej niż 150 gram/50 gram pieczarki; • Ziemniaki z masłem i zieleniną nie mniej niż 200 gram; • Bukiet surówek (surówka z marchewki, buraczki ćwikłowe i surówka oraz białej kapusty lub kiszonej kapusty) nie mniej niż 150 gram; • Sok jabłkowy nie mniej niż 250 mililitrów; • Woda z cytryna i miętą nie mniej niż 250 mililitrów; • Kawa parzona lub kawa rozpuszczalna ze śmietanką lub herbata czarna nie mniej niż 200 mililitrów (jeden z wymienionych napoi do wyboru przez uczestnika spotkania); • Szarlotka na ciepło z bitą śmietaną nie mniej niż 180 gram. Wyżej wymieniony asortyment składa się na jedną osobę uczestniczącą w spotkaniu. Wykonawca wyda wyżej wymieniony asortyment uczestnikom spotkania w lokalu Wykonawcy, w którym jednocześnie uczestnicy spotkania spożyją posiłek, w godnych warunkach i z odpowiednią obsługą kelnerską. c) Wykonawca przygotuje i wyda w ramach usługi gastronomicznej podczas spotkania integracyjnego w miesiącu październiku 2019 roku dla 15 uczestników Klubu Integracji Społecznej przy MOPS następujące menu: • Filet rybny z miruny soute nie mniej niż 150 gram; • Ziemniaki z masłem i zieleniną nie mniej niż 200 gram; • Bukiet surówek (surówka z marchewki, buraczki ćwikłowe i surówka oraz białej kapusty lub kiszonej kapusty) nie mniej niż 150 gram; • Sok jabłkowy nie mniej niż 250 mililitrów; • Woda z cytryna i miętą nie mniej niż 250 mililitrów; • Kawa parzona lub kawa rozpuszczalna ze śmietanką lub herbata czarna nie mniej niż 200 mililitrów (jeden z wymienionych napoi do wyboru przez uczestnika spotkania); • Szarlotka na ciepło z bitą śmietaną nie mniej niż 180 gram. Wyżej wymieniony asortyment składa się na jedną osobę uczestniczącą w spotkaniu. Wykonawca wyda wyżej wymieniony asortyment uczestnikom spotkania w lokalu Wykonawcy, w którym jednocześnie uczestnicy spotkania spożyją posiłek, w godnych warunkach i z odpowiednią obsługą kelnerską. d) Wykonawca przygotuje i wyda w ramach usługi gastronomicznej podczas spotkania integracyjnego w miesiącu grudniu 2019 roku dla 15 uczestników Klubu Integracji Społecznej przy MOPS następujące menu: • Roladka drobiowa z serem i szynką nie mniej niż 140 gram; • Ziemniaki z masłem i zieleniną nie mniej niż 200 gram; • Bukiet surówek (surówka z marchewki, buraczki ćwikłowe i surówka oraz białej kapusty lub kiszonej kapusty) nie mniej niż 150 gram; • Sok jabłkowy nie mniej niż 250 mililitrów; • Woda z cytryna i miętą nie mniej niż 250 mililitrów; • Kawa parzona lub kawa rozpuszczalna ze śmietanką lub herbata czarna nie mniej niż 200 mililitrów (jeden z wymienionych napoi do wyboru przez uczestnika spotkania); • Szarlotka na ciepło z bitą śmietaną nie mniej niż 180 gram. Wyżej wymieniony asortyment składa się na jedną osobę uczestniczącą w spotkaniu. Wykonawca wyda wyżej wymieniony asortyment uczestnikom spotkania w lokalu Wykonawcy, w którym jednocześnie uczestnicy spotkania spożyją posiłek, w godnych warunkach i z odpowiednią obsługą kelnerską. e) Wykonawca przygotuje i wyda w ramach usługi gastronomicznej podczas spotkania integracyjnego w miesiącu grudniu 2019 roku dla 25 uczestników Klubu Integracji Społecznej przy MOPS następujące menu: • Roladka drobiowa ze szpinakiem i serem feta nie mniej niż 140 gram; • Ziemniaki z masłem i zieleniną nie mniej niż 200 gram; • Bukiet surówek (surówka z marchewki, buraczki ćwikłowe i surówka oraz białej kapusty lub kiszonej kapusty) nie mniej niż 150 gram; • Sok jabłkowy nie mniej niż 250 mililitrów; • Woda z cytryna i miętą nie mniej niż 250 mililitrów; • Kawa parzona lub kawa rozpuszczalna ze śmietanką lub herbata czarna nie mniej niż 200 mililitrów (jeden z wymienionych napoi do wyboru przez uczestnika spotkania); • Szarlotka na ciepło z bitą śmietaną nie mniej niż 180 gram. Wyżej wymieniony asortyment składa się na jedną osobę uczestniczącą w spotkaniu. Wykonawca wyda wyżej wymieniony asortyment uczestnikom spotkania w lokalu Wykonawcy, w którym jednocześnie uczestnicy spotkania spożyją posiłek, w godnych warunkach i z odpowiednią obsługą kelnerską. 9) Usługa przygotowania i dowozu cateringu do MOPS w Stalowej Woli ul. Dmowskiego 1 w ilości 5 razy, dla uczestników Klubu Integracji Społecznej przy MOPS w Stalowej Woli w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego i uzgodnionych z Wykonawca w miesiącach: maj 2019 roku, sierpień 2019 roku, wrzesień 2018 roku, listopad 2019 roku i grudzień 2019 roku. a) Wykonawca przygotuje i dowiezie w ramach usługi cateringowej podczas szkolenia w miesiącu kwietniu 2019 roku dla 15 uczestników Klubu Integracji Społecznej przy MOPS następujące menu: • Kotlet schabowy soute z pieczarkami nie mniej niż 150 gram/50 gram pieczarki; • Ziemniaki z masłem i zieleniną nie mniej niż 200 gram; • Bukiet surówek (surówka z marchewki, buraczki ćwikłowe oraz surówka z białej kapusty lub kiszonej kapusty) nie mniej niż 150 gram. Wyżej wymieniony asortyment składa się na jedną osobę uczestniczącą w szkoleniu. Każda porcja dla danego uczestnika szkolenia zapakowana w styropianowe jednorazowe opakowanie ochronne z przykrywką, utrzymujące temperaturę. Do każdej porcji cateringu dla uczestnika szkolenia dołączone plastikowe sztućce nóż i widelec oraz serwetka papierowa odpowiednio zabezpieczone podczas przewozu do siedziby Zamawiającego. b) Wykonawca przygotuje i dowiezie w ramach usługi cateringowej podczas szkolenia w miesiącu sierpniu 2019 roku dla 15 uczestników Klubu Integracji Społecznej przy MOPS następujące menu: • Filet drobiowy po zbójnicku nie mniej niż 100 gram; • Ziemniaki z masłem i zieleniną nie mniej niż 200 gram; • Bukiet surówek (surówka z marchewki, buraczki ćwikłowe oraz surówka z białej kapusty lub kiszonej kapusty) nie mniej niż 150 gram. Wyżej wymieniony asortyment składa się na jedną osobę uczestniczącą w szkoleniu. Każda porcja dla danego uczestnika szkolenia zapakowana w styropianowe jednorazowe opakowanie ochronne z przykrywką, utrzymujące temperaturę. Do każdej porcji cateringu dla uczestnika szkolenia dołączone plastikowe sztućce nóż i widelec oraz serwetka papierowa odpowiednio zabezpieczone podczas przewozu do siedziby Zamawiającego. c) Wykonawca przygotuje i dowiezie w ramach usługi cateringowej podczas szkolenia w miesiącu wrześniu 2019 roku dla 15 uczestników Klubu Integracji Społecznej przy MOPS następujące menu: • Kotlet schabowy panierowany nie mniej niż 100 gram; • Ziemniaki z masłem i zieleniną nie mniej niż 200 gram; • Bukiet surówek (surówka z marchewki, buraczki ćwikłowe oraz surówka z białej kapusty lub kiszonej kapusty) nie mniej niż 150 gram. Wyżej wymieniony asortyment składa się na jedną osobę uczestniczącą w szkoleniu. Każda porcja dla danego uczestnika szkolenia zapakowana w styropianowe jednorazowe opakowanie ochronne z przykrywką, utrzymujące temperaturę. Do każdej porcji cateringu dla uczestnika szkolenia dołączone plastikowe sztućce nóż i widelec oraz serwetka papierowa odpowiednio zabezpieczone podczas przewozu do siedziby Zamawiającego. d) Wykonawca przygotuje i dowiezie w ramach usługi cateringowej podczas szkolenia w miesiącu listopadzie 2019 roku dla 15 uczestników Klubu Integracji Społecznej przy MOPS następujące menu: • Stek mielony z cebulką nie mniej niż 103 gramy; • Ziemniaki z masłem i zieleniną nie mniej niż 200 gram; • Bukiet surówek (surówka z marchewki, buraczki ćwikłowe oraz surówka z białej kapusty lub kiszonej kapusty) nie mniej niż 150 gram. Wyżej wymieniony asortyment składa się na jedną osobę uczestniczącą w szkoleniu. Każda porcja dla danego uczestnika szkolenia zapakowana w styropianowe jednorazowe opakowanie ochronne z przykrywką, utrzymujące temperaturę. Do każdej porcji cateringu dla uczestnika szkolenia dołączone plastikowe sztućce nóż i widelec oraz serwetka papierowa odpowiednio zabezpieczone podczas przewozu do siedziby Zamawiającego. f) Wykonawca przygotuje i dowiezie w ramach usługi cateringowej podczas szkolenia w miesiącu grudniu 2019 roku dla 15 uczestników Klubu Integracji Społecznej przy MOPS następujące menu: • Filet drobiowy po zbójnicku nie mniej niż 100 gram; • Ziemniaki z masłem i zieleniną nie mniej niż 200 gram; • Bukiet surówek (surówka z marchewki, buraczki ćwikłowe oraz surówka z białej kapusty lub kiszonej kapusty) nie mniej niż 150 gram. Wyżej wymieniony asortyment składa się na jedną osobę uczestniczącą w szkoleniu. Każda porcja dla danego uczestnika szkolenia zapakowana w styropianowe jednorazowe opakowanie ochronne z przykrywką, utrzymujące temperaturę. Do każdej porcji cateringu dla uczestnika szkolenia dołączone plastikowe sztućce nóż i widelec oraz serwetka papierowa odpowiednio zabezpieczone podczas przewozu do siedziby Zamawiającego. 10) Zamawiający zastrzega, aby posiłki sporządzone zostały z produktów zakupionych przez Wykonawcę, zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Zamawiający nie dopuszcza przygotowywania zup na gotowych bazach w proszku. Posiłki muszą być sporządzone ze świeżych produktów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności. Zamawiający zastrzega, aby Wykonawca przygotowywał gorące posiłki zgodnie z zasadami określonymi w Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2018, poz.1541). 11) Posiłki muszą być sporządzone w dniu wydania oraz przy wydaniu muszą mieć odpowiednią temperaturę, wymaganą dla posiłków obiadowych. Posiłki spożywane prze klientów na miejscu nie mogą być podawane klientom-świadczeniobiorcom w naczyniach jednorazowych wraz z jednorazowymi sztućcami. 12) Zamawiający zastrzega możliwość wyrywkowych kontroli przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego w zakresie: a) jakości zakupionych produktów i wydawanych gorących posiłków, b) składu i gramatury posiłków, 13) Zamawiający jest uprawniony do prowadzenia u Wykonawcy kontroli w zakresie ochrony danych osobowych po uprzednim zgłoszeniu zakresu i terminu kontroli. 3.3. Zgodnie z art. 29 ust 3a ustawy Pzp. 1. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga w trakcie realizacji zamówienia zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę osób wykonujących przedmiot umowy – Załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Zamawiający uprawniony jest w trakcie realizacji zamówienia do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez niego wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących zamówienie. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę osób wykonujących usługę wskazaną w § 1 ust.1 Załącznik nr 5 do SIWZ: 1) oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy. 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych. 4. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 5 ust.4 - Załącznik nr 5 do SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w § 1 ust.1 - Załącznik nr 5 do SIWZ, czynności. 5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.5) Główny kod CPV: 55320000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
55321000-6
55322000-3
15000000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-01-01

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: posiada własne środki finansowe lub zdolność kredytową zapewniającą realizację zamówienia w wysokości minimum 70 000,00 zł.
Informacje dodatkowe W celu potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej określonego w ust. 7.1. pkt. 2) a) SIWZ Zamawiający żąda od Wykonawcy: 1) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający żąda od Wykonawcy następujących dokumentów: 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp. wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 5) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2018, poz.1445 ze zm.); 6) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 7) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 10.3 SIWZ 1) składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21, 2) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w ust. 10.4. pkt 1) oraz 2b) SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 10.4. pkt 2)a SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 4) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej określonego w ust. 7.1. pkt. 2) a) SIWZ Zamawiający żąda od Wykonawcy: 1) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu zweryfikowania czy Wykonawca należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2018, poz. 798 ze zm.), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp., Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie Internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. przedkłada: oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Termin na poinformowanie przez Zamawiającego o ilości wydanych bloczków posiłkowych w danym dniu 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wynagrodzenie Wykonawcy określone w § 4 ust. 2 umowy (załącznik nr 5 do SIWZ) może ulec zmianie wyłącznie w zakresie zmiany ustawowej wysokości stawki podatku VAT.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-14, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Oferty zostaną otwarte dnia: 14 listopada 2018 roku, o godz. 09:30 w siedzibie Zamawiającego - MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ w Stalowej Woli ul. Dmowskiego 1 37-450 Stalowa Wola Sala konferencyjna
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usługi przygotowania i dostawy posiłków dla 30 osób - Wola Zarczycka
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania17-12-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usługi przygotowania i dostawy posiłków dla 30 osób. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI