Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
PRZYGOTOWYWANIE I DOSTARCZANIE ZESTAWÓW OBIADOWYCH DLA KLIENTÓW MOPS
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bełchatowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004700711
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Staszica 18
1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 6355100
1.5.8.) Numer faksu: 44 6352884
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@mopsbelchatow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mops-belchatow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZYGOTOWYWANIE I DOSTARCZANIE ZESTAWÓW OBIADOWYCH DLA KLIENTÓW MOPS
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9214bb1-41fe-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00265391
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000599/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Przygotowywanie i dostarczanie zestawów obiadowych do placówek MOPS w 2022r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/990d9072-25e4-447e-8969-335b27ff0c0c
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja odbywa się przy użyciu miniPortalu: htpps://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej. Wykonawca musi posiadać konto na ePUAP i mieć dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków innych niż oferty i wskazane w SWZ środki podmiotowe i oświadczenia, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia w BZP lub ID postępowania. W zakresie wskazanym w części XIII ust. 8 Zamawiający może również kontaktować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@mopsbelchatow.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dokumenty elektroniczne, o których mowa w części XIII ust. 8 SWZ składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ww. dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail zamowieniapubliczne@mopsbelchatow.pl Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w „Regulaminie korzystania z systemu miniPortal” oraz „Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP)”. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania. Dane postępowania można również wyszukać na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, Zamawiający informuje: - administratorem danych osobowych jest: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bełchatowie, ul. Staszica 18, 97-400 Bełchatów, - inspektorem ochrony danych osobowych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Bełchatowie jest Pan Jerzy Jaśkiewicz, e-mail: iod@mopsbelchatow.pl, tel. 44 635 51 31 - dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami, - odbiorcami danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz podmioty uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz art. 74–76 ustawy prawo zamówień publicznych, - dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania oraz przez okres wynikający z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania składnicy akt w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Bełchatowie, w szczególności zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy prawo zamówień publicznych przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata przez cały okres obowiązywania umowy, - podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy prawo zamówień publicznych, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z przepisów ustawy, - w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. Osoba fizyczna/Wykonawca posiada: 1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych. Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; 2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych lub uzupełnienia danych osobowych. Zgodnie z art. 76 PZP wykonanie tego obowiązku nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; 3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych. W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO. Osobie fizycznej/Wykonawcy nie przysługuje: 1) prawo usunięcia danych, co wynika z art. 17, ust. 3 lit. b, d, e RODO; 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DO.3700.6.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 153857,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania jest usługa przygotowywania i dostarczania zestawów obiadowych dla klientów MOPS w Bełchatowie. „Zestawem obiadowym” jest gorący posiłek, określony w części IV ust. 17 SWZ lub suchy prowiant, o którym mowa w ust. 7. Pojęcie „suchy prowiant” oznacza” pieczywo (min. 200 g) oraz konserwę mięsną o zawartości mięsa wieprzowego lub wołowego min. 60 % (min. 300 g) lub konserwę rybną o zawartości ryby min. 60 % (min. 170 g) lub paprykarz o zawartości ryby min. 40 % (min. 300 g). Ww. produkty dostarczane będą w opakowaniach dopuszczonych do kontaktu z żywnością. Puszki nie mogą być pogięte, zardzewiałe, nie mogą wykazywać plam lub zanieczyszczeń. Do każdego opakowania powinna być dołączona etykieta lub nadruk litograficzny podający, m.in. nazwę konserwy, opis jej zawartości, nazwę dostawcy – producenta, adres, nazwę produktu, masę netto produktu, datę – termin produkcji i przydatności do spożycia (należy spożyć do ... miesiąc, rok) oraz warunki przechowywania. Suchy prowiant wydawany jest wówczas, gdy wydanie gorącego posiłku nie jest możliwe, lub w dniach wskazanych w niniejszej specyfikacji. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowywania oraz dostarczania zestawów obiadowych w termosach z atestem i w opakowaniach jednorazowych (pojemniku posiadającym odpowiednie atesty potwierdzające dopuszczenie do kontaktu z żywnością, pełniącym funkcję pojemnika do przewozu oraz naczynia umożliwiającego konsumpcję) do ŚDS oraz do Jadłodajni przy ul. św. Barbary 5 w Bełchatowie lub innej placówki na terenie miasta Bełchatowa wskazanej przez Zamawiającego. Posiłki dostarczane będą samochodem Wykonawcy przystosowanym do przewozu żywności. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia zestawów obiadowych do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego (do pomieszczeń magazynowych lub punktów wydawania posiłków). W uzasadnionych sytuacjach Zamawiający może wnioskować o zmianę sposobu dostarczania posiłków - na naczynia jednorazowe - bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego. Zestawy obiadowe dostarczane będą na godzinę 11.30 . Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru i zagospodarowania odpadów pokonsumpcyjnych, tj. dostarczenia worków foliowych na odpady, odbieranie, transport i unieszkodliwianie odpadów (podlegających biodegradacji) z placówek MOPS, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Powyższe dotyczy tylko odpadów pozostałych po konsumpcji posiłków dostarczonych przez Wykonawcę, Zamówienie wykonane zostanie w sposób następujący: 1) Środowiskowy Dom Samopomocy – w okresie od 3 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r. od poniedziałku do piątku, w dniach pracy placówki (z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy oraz okresu od 1 do 12 sierpnia 2022 r.) około 50 zestawów obiadowych dziennie. 2) Jadłodajnia: w okresie od 3 stycznia 2022 r. do 31 marca 2022 r. od poniedziałku do soboty około 44 zestawy obiadowe dziennie (z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy), w okresie od 1 kwietnia 2022 r. do 30 września 2022 r. od poniedziałku do piątku około 44 zestawy obiadowe dziennie (z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy), od 1 października 2022 r. do 31 grudnia 2022 r. od poniedziałku do soboty około 44 zestawy obiadowe dziennie (z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy),w dniu 24 grudnia 2022 r. około 44 zestawy obiadowe składające się z pierogów z kapustą i grzybami po 500 g. oraz kapusty z grochem po 300 g. porcja, w dniach: 2, 9, 16, 23, 30 kwietnia 2022 r., 7, 14, 21, 28 maja 2022 r., 4, 11, 18, 25 czerwca 2022 r., 2, 9, 16, 23, 30 lipca 2022 r., 6, 13, 20, 27 sierpnia 2022 r., 3, 10, 17, 24 września 2022 r., 25 i 26 grudnia 2022 r. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić około 44 porcji suchego prowiantu (z możliwością zamiany, na życzenie Zamawiającego, suchego prowiantu na zestawy obiadowe). Suchy prowiant dostarczany będzie zawsze w dniu roboczym poprzedzającym wskazane wyżej daty, natomiast zestawy obiadowe w dniach wymienionych wyżej. Suchy prowiant dostarczany będzie zawsze w dniu roboczym poprzedzającym wskazane wyżej daty, natomiast zestawy obiadowe w dniach wymienionych wyżej. Suchy prowiant za 25 i 26 grudnia 2022 r. zostanie wydany klientom MOPS w dniu 23 grudnia 2022 r. Wykonawca w okresie realizacji umowy jest zobowiązany każdorazowo do dostarczania do Jadłodajni około 8 zestawów obiadowych w naczyniach jednorazowych. Łączna przewidywana ilość zestawów obiadowych: 25.564. Zamawiający zastrzega sobie prawo: dokonania w poszczególnych dniach zmiany ilości zamawianych zestawów obiadowych, do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia, jednakże nie więcej niż 30 % wskazanej w części IV ust. 15 SWZ ilości, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę, zamiany gorącego posiłku z soboty na suchy prowiant wydawany w piątek. Wykonawca w okresie wykonywania umowy będzie przygotowywał posiłki zgodnie z tabelą zamieszczoną w SWZ. Kolejność realizacji jest dowolna, jednakże każdy z niżej wymienionych zestawów obiadowych winien być zaproponowany przynajmniej jeden raz w ciągu 45 dni. Wkładka mięsna powinna być jednakowa dla wszystkich porcji do zestawów obiadowych dostarczanych w danym dniu. Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania jadłospisu (spośród wymienionych wyżej zestawów) obejmującego okres min. jednego miesiąca. Wykonawca dostarczy jadłospis Zamawiającemu do zatwierdzenia najpóźniej na 7 dni roboczych przed rozpoczęciem jego realizacji, przy czym pierwszy jadłospis należy dostarczyć najpóźniej w dniu podpisania umowy. Zamawiający zatwierdza jadłospis poprzez adnotację na Jego kopii. W przypadku dostarczenia jadłospisu w innej formie (e-mail, fax) Zamawiający zatwierdzi jadłospis w takiej formie, w jakiej Wykonawca go doręczy. Zmiany w dostarczonym i zatwierdzonym jadłospisie są dopuszczalne jedynie za pisemną zgodą Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca nie dostarczy w godzinie wskazanej w SWZ posiłków w zamówionej ilości, gdy ich gramatura nie będzie zgodna z umową, lub gdy z powodu złej jakości nie będą nadawały się do spożycia Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia brakujących porcji lub dostarczenia posiłków odpowiedniej jakości w czasie wskazanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym do usunięcia ww. nieprawidłowości. Wezwanie do usunięcia nieprawidłowości Zamawiający przekaże osobie, którą Wykonawca wskaże w umowie jako osobę upoważnioną do kontaktu z Zamawiającym, a w przypadku braku możliwości skontaktowania się z tą osobą - bezpośrednio osobie, która dostarcza posiłki do Placówek. Odstępstwo od reguł wymienionych w części IV ust. 5-19 SWZ Zamawiający będzie traktował jako naruszenie istotnych postanowień umowy. W wyjątkowych przypadkach, gdy wydanie gorącego posiłku nie będzie możliwe oraz w terminach wskazanych w SWZ na życzenie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć suchy prowiant. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy dotyczy osób wykonujących czynności: 1) przyrządzanie potraw, dań, przekąsek, zapewnienie sprawnej organizacji funkcjonowania kuchni oraz odpowiedniej jakości podawanych potraw. Osoba wykonująca te czynności (kucharz) powinna mieć wykształcenie gastronomiczne (technik, zawodowe, policealne) - 1 osoba; 2) pomoc kuchenna (pomocnik kucharza) – wykonywanie funkcji pomocniczych (pomoc w przygotowywaniu posiłków oraz zmywanie naczyń, sprzątanie i inne czynności pomocnicze) - 1 osoba. Osoby, o których mowa wyżej winny być zatrudnione co najmniej na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zatrudnienia w to miejsce innej osoby. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w części IV ust. 22 SWZ czynności. Zamawiający jest uprawniony w szczególności: do żądania złożenia oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia wymogów, żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów oraz do przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W celu potwierdzenia zatrudnienia osób, o których mowa wyżej Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy, oświadczenia, że przy realizacji zamówienia ww. osoby są zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę na okres realizacji umowy ze wskazaniem wymiaru czasu pracy i czynności, jakie będą wykonywać. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian zatrudnionych osób Wykonawca powiadomi Zamawiającego o zmianie i dostarczy odpowiednie oświadczenie najpóźniej w dniu rozpoczęcia pracy przez nowego pracownika. Minimalna ilość osób i forma ich zatrudnienia nie może ulec zmianie. W przypadku niespełnienia wymagań, o których mowa w SWZ Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 50 % kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia pracowników na umowę o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu – za każdą osobę poniżej liczby pracowników wykonujących czynności, o których mowa w ust. 22. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez PIP. Realizacja zamówienia może być powierzona podwykonawcom.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość posiadanych przez Wykonawcę pojazdów dopuszczonych (przez właściwe służby) do przewozu posiłków
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zgłoszenie reklamacyjne
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wymaganym przez Zamawiającego warunkiem udziału w postępowaniu w zakresie uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej lub zawodowej jest posiadanie przez Wykonawcę uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie produkcji żywności (posiłków) oraz świadczenia usług cateringowych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia dot. przynależności do grupy kapitałowej stanowi załącznik Nr 3 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) potwierdzenie wpisu do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia określonych usług w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, tj. decyzję właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej o zatwierdzeniu zakładu do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie produkcji żywności (posiłków) oraz świadczenia usług cateringowych lub zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzającego wpisanie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji sanitarnej w zakresie produkcji i wydawania posiłków przygotowywanych od surowca do gotowej potrawy oraz prowadzenia działalności cateringowej.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych – wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 5 do SWZ,
2) oświadczenie (zgodnie z treścią art. 117 ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych), z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia określa załącznik Nr 4 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani dołączyć do oferty: 1) oświadczenie (zgodnie z treścią art. 117 ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych), z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia określa załącznik Nr 4 do SWZ. 2) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany zawarte we wzorze umowy (załącznik Nr 6 do SWZ).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-22 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na mini Portalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-22 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-21