Przygotowanie oraz dostawa całodziennego wyżywienia dla pacjentów Szpitala Powiatowego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przygotowanie oraz dostawa całodziennego wyżywienia dla pacjentów Szpitala Powiatowego w Sławnie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSławno
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-06-23
  • ZamawiającySzpital Powiatowy w Sławnie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-15
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00082774
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
˜Przygotowanie oraz dostawa całodziennego wyżywienia dla pacjentów Szpitala Powiatowego w Sławnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Szpital Powiatowy w Sławnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 331308664

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜I-go Pułku Ułanów

1.5.2.) Miejscowość: ˜Sławno

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜76-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: ˜59 810 30 31

1.5.8.) Numer faksu: ˜59 810 24 23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜ola.ostapkiewicz@szpital-slawno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜http://www.szpital-slawno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜Przygotowanie oraz dostawa całodziennego wyżywienia dla pacjentów Szpitala Powiatowego w Sławnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-4dfc15d7-cdab-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082774

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00006753/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Przygotowanie oraz dostawa całodziennego wyżywienia dla pacjentów Szpitala Powiatowego w Sławnie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

˜http://www.szpital-slawno.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencjielektronicznejprzekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortaludostępnympod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje oraz Regulaminie ePUAP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜Zgodnie art. 13 ust 1 i 2 RozporządzenieParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r.. w sprawie ochrony osóbfizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE ( Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r. ) zwanym dalej RODO,informujęże:• Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Powiatowy w Sławnie zsiedzibą przyul. I-go Pułku Ułanów 9, 76-100 Sławno;• Inspektorem ochrony danych osobowych wSzpitaluPowiatowym w Sławnie jest Pani Aneta Jasińska, kontakt: naczelna@szpital-slawno.pl, Tel 59810 6321• Pani /Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust 1 lit.. c RODO wceluzwiązanym z powyższym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;• OdbiorcamiPani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostaniedokumentacjapostępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.Prawozamówieńpublicznych ( Dz. U. z 2017r. poz. 1579 i 2018) dalej ustawa PZP;• Pani/ Pana dane osobowe będąprzechowywane , zgodnie z art. 97 ust 1 ustawy PZP przez okres 4 lat od dniazakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;• Obowiązek podania przez Panią/Panadanychosobowych bezpośrednio Pani/ Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonymwprzepisach ustawy PZP, związanych z udziałem w postępowaniu o udzieleniezamówieniapublicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;• Wodniesieniu doPani/ Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowniedo art. 22 RODO• Posiada Pani/ Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawodostępu do danychosobowych Pani/ Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowania Pani/ Panadanych osobowych;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania odadministratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o którychmowa w art. 18 ust 2RODO;- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/ Pana dotyczącychnarusza przepisy RODO;• Nieprzysługuje Pani/ Panu:- w związku z art. 17 ust 3 lit b, d lub e RODOprawo do usunięcia danychosobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa wart. 20 RODO;Napodstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,gdyż podstawaprawna przetwarzana Pani/ Pana danych osobowych jest art. 6 ust 1 lit c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ˜Nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3lit.b,d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danychosobowych,októrym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,wobecprzetwarzaniadanych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danychosobowychjest art. 6 ust.1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ˜ZP/11/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜rzedmiotem zamówienia jest przygotowanie oraz dostawa całodziennego wyżywienia dla pacjentów Szpitala Powiatowego w Sławnie.2. Przedstawione ilości w Załączniku Nr 2 (Formularz cenowy) są ilościami szacunkowymi.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania umowy w pełnym zakresie. 4. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.5. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań dotyczących zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-08-01 do 2022-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Odległość (km)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Termin płatności

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

˜1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie określił warunku w tym zakresie.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Warunek zostanie spełniony posiadaniem:• aktualnego wpisu do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej;• decyzji właściwego organu Inspekcji Sanitarnej potwierdzającej spełnianie wymagań koniecznych do prowadzenia zakładu żywienia zbiorowego z uwzględnieniem świadczenia usług dla klientów zewnętrznych;• opinii właściwego organu Inspekcji Sanitarnej dotyczącej spełnienia wymogów sanitarnych przy przewozie posiłków;• wdrożonego systemu HACCP.c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Warunek zostanie spełniony posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 250.000,00 PLN. (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) Zamawiający wymaga również, aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca posiadał ważną umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.d) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 2 lat wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje usługi polegające na przygotowaniu i dostawie posiłków w systemie cateringowym o wartości co najmniej 250.000,00 PLN brutto, (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) w skali jednego roku.Warunek zdolności technicznej zostanie spełniony posiadaniem:• środków transportu, wykorzystywanych do realizacji zamówienia posiadających zaświadczenia, dopuszczające te środki do przewozu żywności, wydane przez odpowiednie służby sanitarno-epidemiologiczne wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi środkami;• wózków transportowych do przewozu posiłków – wózki zamknięte posiadające wszelkie wymagane atesty i dopuszczenia, odpowiadające aktualnym zasadom systemu HACCP;• termosów i pojemników GN do dostarczania posiłków w dobrym stanie technicznym i higienicznym posiadające wszelkie wymagane atesty i dopuszczenia, odpowiadające aktualnym zasadom systemu HACCP;• pojemników na odpady pokonsumpcyjne.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ˜a) decyzję właściwego organu Inspekcji Sanitarnej potwierdzającą spełnianie wymagań koniecznych do prowadzenia zakładu żywienia zbiorowego z uwzględnieniem świadczenia usług dla klientów zewnętrznych;b) wykaz środków transportu przeznaczonych do realizacji zamówienia wraz z informacjami o podstawie do dysponowania tymi środkami (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ);c) opinie właściwego organu Inspekcji Sanitarnej potwierdzające, że środki transportu, wykorzystywane do realizacji zamówienia spełniają wymogi sanitarne przy przewozie posiłków; d) wykaz narzędzi, wyposażenia i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy, w celu wykonania zamówienia, szczególnie w zakresie środków transportu, wózków transportowych do przewozu posiłków, termosów i pojemników GN, pojemniki na odpady pokonsumpcyjne, pojemniki na zużyte naczynia jednorazowe (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ);e) certyfikat systemu HACCP lub oświadczenie potwierdzające stosowanie zasad HACCP;f) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia łącznie z kierowcą transportującego posiłki wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ); (O każdej zmianie osobowej Wykonawca będzie informował Zamawiającego, najpóźniej na dzień przed rozpoczęciem pracy przez nowego pracownika.); Wykonawca musi spełniać wymogi zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących przedmiot zamówienia (art.29 ust. 3a Ustawy Pzp). g) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 2 lat, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług o wartości, co najmniej 250.000,00 zł. brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) w skali jednego roku wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ); h) polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną kwotę 250.000,00 PLN. (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych.)

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ˜a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

˜Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniuWykonawcówwspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanychprzezWykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.OświadczenieWykonawcy oniepodleganiuwykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lubkryteriów selekcji wzakresiewskazanym przez Zmawiającego w SWZ - wzór oświadczeniastanowi Załącznik nr 3 doSWZ.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przezWykonawców, oświadczenieskładakażdy z Wykonawców.Wykonawcy wspólnie ubiegający się oudzielenie zamówienia dołączajądo oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawywykonają poszczególniwykonawcyzgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-23 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ˜Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-23 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-23

2021-06-15 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę krótki występ tancerza striptizera dla przyszłej panny młodej 15.06.24 r.- Wrocław
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania28-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę krótki występ tancerza striptizera dla przyszłej panny młodej, 15 czerwca 2024 o godzinie 18:00 we Wrocławiu . Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI