Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
˜Przygotowanie oraz dostawa całodziennego wyżywienia dla pacjentów Szpitala Powiatowego w Sławnie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Szpital Powiatowy w Sławnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 331308664
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜I-go Pułku Ułanów
1.5.2.) Miejscowość: ˜Sławno
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜76-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: ˜59 810 30 31
1.5.8.) Numer faksu: ˜59 810 24 23
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜ola.ostapkiewicz@szpital-slawno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜http://www.szpital-slawno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Przygotowanie oraz dostawa całodziennego wyżywienia dla pacjentów Szpitala Powiatowego w Sławnie
2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-4dfc15d7-cdab-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082774
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00006753/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Przygotowanie oraz dostawa całodziennego wyżywienia dla pacjentów Szpitala Powiatowego w Sławnie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
˜http://www.szpital-slawno.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencjielektronicznejprzekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortaludostępnympod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje oraz Regulaminie ePUAP.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜Zgodnie art. 13 ust 1 i 2 RozporządzenieParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r.. w sprawie ochrony osóbfizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE ( Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r. ) zwanym dalej RODO,informujęże:• Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Powiatowy w Sławnie zsiedzibą przyul. I-go Pułku Ułanów 9, 76-100 Sławno;• Inspektorem ochrony danych osobowych wSzpitaluPowiatowym w Sławnie jest Pani Aneta Jasińska, kontakt: naczelna@szpital-slawno.pl, Tel 59810 6321• Pani /Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust 1 lit.. c RODO wceluzwiązanym z powyższym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;• OdbiorcamiPani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostaniedokumentacjapostępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.Prawozamówieńpublicznych ( Dz. U. z 2017r. poz. 1579 i 2018) dalej ustawa PZP;• Pani/ Pana dane osobowe będąprzechowywane , zgodnie z art. 97 ust 1 ustawy PZP przez okres 4 lat od dniazakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;• Obowiązek podania przez Panią/Panadanychosobowych bezpośrednio Pani/ Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonymwprzepisach ustawy PZP, związanych z udziałem w postępowaniu o udzieleniezamówieniapublicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;• Wodniesieniu doPani/ Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowniedo art. 22 RODO• Posiada Pani/ Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawodostępu do danychosobowych Pani/ Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowania Pani/ Panadanych osobowych;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania odadministratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o którychmowa w art. 18 ust 2RODO;- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/ Pana dotyczącychnarusza przepisy RODO;• Nieprzysługuje Pani/ Panu:- w związku z art. 17 ust 3 lit b, d lub e RODOprawo do usunięcia danychosobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa wart. 20 RODO;Napodstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,gdyż podstawaprawna przetwarzana Pani/ Pana danych osobowych jest art. 6 ust 1 lit c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ˜Nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3lit.b,d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danychosobowych,októrym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,wobecprzetwarzaniadanych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danychosobowychjest art. 6 ust.1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ˜ZP/11/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜rzedmiotem zamówienia jest przygotowanie oraz dostawa całodziennego wyżywienia dla pacjentów Szpitala Powiatowego w Sławnie.2. Przedstawione ilości w Załączniku Nr 2 (Formularz cenowy) są ilościami szacunkowymi.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania umowy w pełnym zakresie. 4. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.5. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań dotyczących zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-08-01 do 2022-07-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Odległość (km)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Termin płatności
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7