“Przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla pacjentów Wojewódzkiego Szpitala...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
“Przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla pacjentów Wojewódzkiego Szpitala Okulistycznego w Krakowie, z uwzględnieniem diet i kaloryczności posiłków”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2022-04-27
  • ZamawiającyWojewódzki Szpital Okulistyczny w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-19
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00125911
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
“Przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla pacjentów Wojewódzkiego Szpitala Okulistycznego w Krakowie, z uwzględnieniem diet i kaloryczności posiłków”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Okulistyczny w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351565061

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: os. Na Wzgórzach 17b

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-723

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wso.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wso.krakow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

“Przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla pacjentów Wojewódzkiego Szpitala Okulistycznego w Krakowie, z uwzględnieniem diet i kaloryczności posiłków”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7a31f22-bfd4-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00125911

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00101013/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługi codziennego wyżywienia

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://wso.krakow.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wso.krakow.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://wso.krakow.pl/

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://wso.krakow.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-2710-13/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zgodnie z swz

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15540000-5 - Produkty serowarskie

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wsad do kotła

4.3.6.) Waga: 25

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe kucharza

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki :

1) nie podlegają wykluczeniu

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę zgodnie z art. 108 ust.1.

Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy ustawy Pzp.

Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp.

2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;

Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu w powyższym zakresie.


b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,

W zakresie tego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał wymagania dotyczące produkcji i przewozu środków spożywczych wynikające z ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz przepisów wykonawczych i był wpisany do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz.U. 2019 poz. 1252)
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej

Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu w powyższym zakresie.
d) zdolności technicznej lub zawodowej

W zakresie tego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał łącznie warunki a mianowicie:
- dysponował co najmniej jedną osobą pełniąca funkcję dietetyka, posiadającą minimum średnie wykształcenie kierunkowe oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji dietetyka który będzie nadzorował przygotowywanie posiłków.
oraz
- wykazał się wykonaniem co najmniej jednej usługi przygotowania i dostawy posiłków do placówek żywienia zbiorowego (np. placówki służby zdrowia, domy pomocy społecznej itp.) o wartości minimum 120.000 zł brutto w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. W przypadku wykazywania przez wykonawcę usług nadal wykonywanych Zamawiający wymaga, aby faktycznie zrealizowana cześć usługi wypełniała wymogi określone przez Zamawiającego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z swz

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

brak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z swz

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-27 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-27 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-26

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę karuzeli podłogowej- Brzeźnica
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę karuzeli podłogowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.