Przygotowanie i dostawa całodziennego kompleksowego żywienia pacjentów

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przygotowanie i dostawa całodziennego kompleksowego żywienia pacjentów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOpoczno
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-04-02
  • ZamawiającySP ZOZ Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-22
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00020734
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowanie i dostawa całodziennego kompleksowego żywienia pacjentów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SP ZOZ Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego w Opocznie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304272

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: SP ZOZ Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego W Opocznie, ul. Partyzantów 30, 26-300 Opoczno

1.5.2.) Miejscowość: Opoczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 754 48 04

1.5.8.) Numer faksu: 44 754 48 06

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpitalopoczno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.szpitalopoczno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie i dostawa całodziennego kompleksowego żywienia pacjentów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-725ea423-8ae9-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00020734

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012050/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przygotowanie i dostawa całodziennego kompleksowego żywienia pacjentów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://szpitalopoczno.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpitalopoczno.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://szpitalopoczno.ezamawiajacy.pl w zakładce ,,Korespondencja” lub elektronicznie na adres e-mail: ulawalczak@szpitalopoczno.pl lub zamowienia2@szpitalopocno.pl2. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://oneplace.marketplanet.pl oraz uznaje go za wiążący.3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. Po wybraniu opcji ,,Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl , gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego: podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie ,,Zarejestruj się”4. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Za dzień przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki ,,Korespondencja”.5. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, zaufanego i osobistego.6. Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:a) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie .pdf zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES;b) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie innym niż .pdf (np.: .doc, .docx, .xlsx, .xml itp.) zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES;c) do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wyższego).7. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy:a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s;b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),c) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV2GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10,4, Linux lub ich nowsze wersje;d) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Exploer minimalnie wersja 10.0;e) włącz obsługa JavaScript;f) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf8. Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych: pliki o wielkości do 100 MB w formatach: txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, zls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XML-sig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenec.UWAGA - więcej informacji w części XI SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi przygotowanie i dostawa całodziennego kompleksowego żywienia pacjentów SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 4 do nin. Specyfikacji.do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: - najniższa cena – 60 % - odległość kuchni Wykonawcy od siedziby Zamawiającego - 40 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu,na zasadach określonych w pkt. 6 SWZ.2. Określenie warunków udziału w postępowaniu:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ilewynika to z odrębnych przepisów:Wykonawca spełni niniejszy warunek, jeśli złoży oświadczenie: - o wdrożeniu i stosowaniu systemu zarządzania bezpieczeństwem zdrowotnym żywnościHACAP,- o posiadaniu decyzji właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego na prowadzeniedziałalności gastro- nomicznej i cateringowej dla kuchni , o której mowa w ust. 5,- o posiadaniu umowy na odbiór i utylizację odpadów pokonsumpcyjnych.- o dopuszczenie przez Państwowego Inspektora Sanitarnego specjalistycznych środków transportu Wykonawcy przeznaczonych do dostarczania posiłków do Zamawiającego.c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.d) zdolności technicznej lub zawodowejWykonawca spełni niniejszy warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przedupływem terminu składania ofert w Postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy, w tym okresie, zrealizował lub realizuje co najmniej jedną usługę w zakresiezbiorowego żywienia obejmującego co najmniej 100 osób dziennie.Wykonawca spełni niniejszy warunek jeżeli złoży oświadczenie o posiadaniu pracownika z kwalifikacjami zawodowymi w zawodzie dietetyka

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu– zgodnie z załącznikiem nr 2 do swz;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu– zgodnie z załącznikiem nr 2 do swz;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Przedmiotowe środki dowodowe, które Wykonawca składa wraz z ofertą, jak: 1. Oświadczenie Wykonawcy :- o wdrożeniu i stosowaniu systemu zarządzania bezpieczeństwem zdrowotnym żywnościHACAP,- o posiadaniu decyzji właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego na prowadzeniedziałalności gastronomicznej i cateringowej dla kuchni , o której mowa w ust. 5, - o posiadaniu umowy na odbiór i utylizację odpadów pokonsumpcyjnych.- o dopuszczenie przez Państwowego Inspektora Sanitarnego specjalistycznych środkówtransportu Wykonaw- cy przeznaczonych do dostarczania posiłków do Zamawiającego. 2. Oświadczenie Wykonawcy że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminuskładania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tymokresie, zrealizował lub realizuje co najmniej jedną usługę w zakresie zbiorowego żywieniaobejmującego co najmniej 100 osób dziennie.3. Oświadczenie o posiadaniu pracownika z kwalifikacjami zawodowymi w zawodziedietetyka

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. Oświadczenie Wykonawcy :- o wdrożeniu i stosowaniu systemu zarządzania bezpieczeństwem zdrowotnym żywnościHACAP,- o posiadaniu decyzji właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego na prowadzeniedziałalności gastronomicznej i cateringowej dla kuchni , o której mowa w ust. 5, - o posiadaniu umowy na odbiór i utylizację odpadów pokonsumpcyjnych.- o dopuszczenie przez Państwowego Inspektora Sanitarnego specjalistycznych środkówtransportu Wykonaw- cy przeznaczonych do dostarczania posiłków do Zamawiającego. 2. Oświadczenie Wykonawcy że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminuskładania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tymokresie, zrealizował lub realizuje co najmniej jedną usługę w zakresie zbiorowego żywieniaobejmującego co najmniej 100 osób dziennie.3. Oświadczenie o posiadaniu pracownika z kwalifikacjami zawodowymi w zawodziedietetyka

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.2. Wymagania dotyczące polegania na zdolnościach lub sytuacjach innych podmiotów, o których mowa w pkt.9.1:1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający tą okoliczność;2) Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.4) Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.5) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.6) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. VII.1. SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wykonawca gwarantuje niezmienność cen przez cały okres obowiązywania umowy poza wypadkami wyraźnie wskazanymi w niniejszej umowie. 2. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą: a) zmiany nazwy firmy Wykonawcy i Zamawiającego ;b) zmiany adresu siedziby firmy Wykonawcy i Zamawiającego;c) zmiany konta bankowego Wykonawcy i Zamawiającego;d) zmiany określające sposób wykonania usługi – w przypadku, w którym będzie to służyć podniesieniu standardu wykonania przedmiotu zamówienia, dostosowania do potrzeb Zamawiającego lub wynikające z czynników zewnętrznych i nie będzie to wykraczało poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SWZ, ani nie zwiększy wynagrodzenia Wykonawcy,e) zmiany technologii wykonania usługi lub rozwiązań technicznych nie przewidzianych w umowie, jeżeli zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego, równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od rozwiązań przyjętych w umowie lub wynikające z czynników zewnętrznych oraz nie zwiększą wynagrodzenia Wykonawcy, f) zmiany umowy są konieczne na skutek przepisów prawa lub nakazów instytucji kontrolnych, g) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, wprowadzonej powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę z tym , że cena netto nie może ulec podwyższeniu – Strony zmienią umowę w zakresie wynagrodzenia w terminie 30 dni od wejścia w życie właściwych przepisów; wynagrodzenie wykonawcy w razie zmiany przepisów może zostać zarówno podwyższone jak i obniżone, h) niewyczerpania całości szacunkowej ilości posiłków w okresie, na jaki umowa została zawarta, jak również nieprzekroczenia wartości szacunkowej umowy określonego w § 5 ust. 1 w tym okresie - w tych sytuacjach okres obowiązywania umowy dostawy może ulec przedłużeniu na wniosek Zamawiającego maksymalnie o 3 (słownie: trzy) miesiące, a Wykonawca tym wnioskiem jest związany; i) przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami Załącznika nr 6 do SIWZ do umowy, przy zachowaniu maksymalnej wartości brutto umowy. j) wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w związku z nimi wystąpi konieczność wprowadzenia zmian do umowy, a zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i zostaną zaakceptowane przez Wykonawcę, 3. Zmiany do umowy w przypadkach, o których mowa w ust. 2, z wyjątkiem ust. 2 lit. (h), mogą nastąpić na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego i będą mogły być wprowadzone za zgodą stron w drodze pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-02 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy, działającej pod adresem https://szpitalopoczno.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-02 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-03-22 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam wynajmu kuchni polowej - Łódź
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam wynajmu kuchni polowej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI