Przygotowanie i dostawa całodniowego wyżywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przygotowanie i dostawa całodniowego wyżywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej „Senior” w Kamińsku przy ul. Topolowej 8 na rok 2022.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKamińsk
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-12-02
  • ZamawiającyDom Pomocy Społecznej "Senior" w Kamińsku
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-25
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00283722
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowanie i dostawa całodniowego wyżywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej „Senior” w Kamińsku przy ul. Topolowej 8 na rok 2022.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej "Senior" w Kamińsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362894988

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Topolowa 8

1.5.2.) Miejscowość: Kamińsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-220

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 897622017

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps@uggorowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gorowoil-ug.bip-wm.pl/public/?id=140888

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Pomoc Społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie i dostawa całodniowego wyżywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej „Senior” w Kamińsku przy ul. Topolowej 8 na rok 2022.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0f109f2-4dc7-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00283722

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003874/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przygotowanie i dostawa całodniowego wyżywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej „Senior” w Kamińsku przy ul. Topolowej 8 na rok 2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu:
- mini portalu – https://miniportal.uzp.gov.pl,
- ePUAPu - https://epuap.gov.pl/DPSSenior/dps/
2. Zamawiający dopuszcza możliwość wysyłania zapytań dotyczących postępowania o udzielenie zamówienia na adres email: dps@uggorowo.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji).
2.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu mini portal (link: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi) oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
4.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 Mb.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DPSS.3404.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie całodniowego wyżywienia z uwzględnieniem diet i kaloryczności dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej „Senior” w Kamińsku przy ul Topolowej 8, na rok 2022.
2. Całodniowe wyżywienie składa się ze śniadania, II śniadania, obiadu (dwa dania i napój), podwieczorku, kolacji oraz diety zleconej przez lekarza.
3. Zalecane normy kalorii i składników pokarmowych obliczone na osobo dzień : kalorie ok. 2885 – 3000, węglowodany ok. 300 g, białko ogółem ok. 70 g. Białko zwierzęce ok. 20-30 g, tłuszcz ok. 70g. Białko powinno pokrywać od 1-16 % całodobowego zapotrzebowania kalorycznego, natomiast reszta kalorii powinna zostać pokryta przez węglowodany.
4. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania normatywnych wartości energetycznych, wartości odżywczych i smakowych potraw oraz do przygotowywania ich zgodnie z prawnymi regulacjami o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia dla danej grypy wiekowej, przy równoczesnym zapewnieniu modyfikacji opracowanych jadłospisów przez urozmaicenia i sezonowość. Należy uwzględnić przygotowanie posiłków w okresie świąt oraz okazjonalnych uroczystości z uwzględnieniem tradycyjnych potraw i ciast. Zamawiający nie dopuszcza, aby w ciągu jednego tygodnia wystąpiła powtarzalność tego samego rodzaju posiłku.
5. Szacunkowa ilość zamawianych posiłków:
-dla 19 Mieszkańców Domu Pomocy Społecznej „Senior” w Kamińsku to – 6935 osobodni (wskazana ilość posiłków ma charakter wyłącznie szacunkowy, rzeczywista ilość posiłków w ramach zamówienia wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego , wiąże się to z pobytem mieszkańców w szpitalu bądź na urlopie),
6. Dostawa posiłków własnym transportem w specjalistycznych pojemnikach zapewniających właściwą temperaturę i posiadających wymagane atesty dopuszczające ich wykorzystanie w żywieniu ludzi.
7. Dla potrzeb badań żywności przez SANEPID Wykonawca będzie zostawiał codziennie w miejscu sporządzania posiłków próbki wszystkich dostarczanych potraw.
8. Produkcja, przechowywanie i dostarczanie powinno odbywać się w odpowiednich warunkach higieniczno-sanitarnych. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia .Wszelkie posiłki powinny być przygotowywane zgodnie z obowiązującymi normami żywieniowymi wg Instytutu Żywienia i Żywności, jak również przepisami prawa w zakresie higieny żywienia norm HCCAP.
9. Dostarczane posiłki powinny charakteryzować się w momencie ich wydawania temperaturą: zupa – min. 75°C, obiad typu drugie danie – min. 65°C, sałatki i surówki – poniżej 4°C, produkty zimne poniżej 15 °C. Pojemniki, w których pakowana jest żywność mają być czyste, bez uszkodzeń, bez znaczących zmian fizycznych mogących przyczynić się do zagrożenia epidemiologicznego, a termosy zamykane szczelnie, tak by podczas transportu posiłki w formie płynnej nie ulegały rozlaniu.
10. Wykonawca zobowiązany jest do opracowywania dwutygodniowych jadłospisów i przedkładania ich drogą elektroniczną (raz na dwa tygodnie) na adres: dps@uggorowo.pl celem ich zapoznania i akceptacji przez Zamawiającego, najpóźniej na 3 dni robocze przed terminem ich obowiązywania. Brak zastrzeżeń zgłoszonych przez Zamawiającego skutkuje akceptacją zaproponowanego jadłospisu. Zgłoszenie przez Zamawiającego uwag lub zastrzeżeń do zaproponowanego jadłospisu obliguje Wykonawcę do wprowadzenia zmian w jadłospisie. Wykonawca ma prawo do zmiany jadłospisu w trakcie jego obowiązywania po uzyskaniu zgody Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany jadłospisu.

11. Rodzaj zamówienia usługi;
Wspólny Słownik Zamówień (CPV) – klasyfikacje:
Kod CPV
55.52.00.00-1 usługi dostarczania posiłków.
55321000-6 – usługi przygotowywania posiłków

12. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za ilość faktycznie wydanych posiłków.
13. Dyrektor Domu Pomocy Społecznej „Senior” w Kamińsku lub osoby przez niego upoważnione będą zobowiązane do bieżącego informowania Wykonawcy o ilości zamawianych posiłków w danym dniu.
14. Produkcja, przechowywanie i dostarczanie powinno odbywać się w odpowiednich warunkach higieniczno – sanitarnych oraz sanitarno-epidemiologicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
15. W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca zobowiązany jest zapewnić posiłki o nie gorszej jakości na swój koszt z innych źródeł.
16. W przypadku podejrzenia, że dostarczone posiłki są nieświeże bądź nie spełniają wymogów określonych powyżej, Dyrektor może takich posiłków nie przyjąć. W takim przypadku nie przysługuje wynagrodzenie za te posiłki.
17. Zamawiający zastrzega sobie prawo do okresowej kontroli zgodności dostarczanych posiłków. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest umożliwić Zamawiającemu pobranie próbek posiłków wydawanych uczniom do spożycia w danym dniu w celu zbadania kaloryczności posiłku, zawartości białka, węglowodanów itp. koszt takich badań ponosi Wykonawca.
18. Wykonawca zapewni mieszkańcom Domu Pomocy Społecznej „Senior” w Kamińsku dostęp przez całą dobę do podstawowych produktów żywnościowych i napojów zgodnie z Rozporządzeniem MRPiPS (Dz. U. 2018 poz. 734). Do produktów tych zaliczamy chleb, masło, dżem, herbata, cukier.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Określenie warunku:
Posiadanie przez Wykonawcę numeru KRS lub CEIDG albo wskazanie strony internetowej, na której jest dostęp do danych podmiotu. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w według formuły „spełnia / nie spełnia”.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Określenie warunku:
a) obowiązujące zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów wydane przez właściwego powiatowego inspektora sanitarnego, zgodnie z art. 61 i art. 62 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020, poz. 2021) oraz w przepisach wykonawczych. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku według formy „spełnia / nie spełnia”;
b) wykaz należycie wykonanej co najmniej jednej usługi przygotowania i dostawy posiłków dla grupy nie mniejszej niż 60 osób, na kwotę nie mniejszą niż 42.000 zł, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, sporządzony zgodnie z wzorem przedstawionym w załączniku nr 6 do SWZ. W przypadku gdy usługi wykonane zostały u Zamawiającego, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. Za 1 usługę należy rozumieć usługę wykonaną w ramach jednej umowy trwającej minimum 6 miesięcy. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku według formuły spełnia/nie spełnia.


3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Określenie warunku:
a) kadra techniczna: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
b) potencjał techniczny:
dysponują taborem samochodowym (nie mniej niż jednym) dopuszczonym do świadczenia usług transportowych żywności. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku według formuły spełnia/nie spełnia.
c) potwierdzenie że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 50.000,00 zł. Zamawiający, na podstawie złożonego przez Wykonawcę „potwierdzenia że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia dokona oceny spełniania w/w warunku według formuły spełnia/nie spełnia.
d) posiadają wdrożony system HACCP – na potwierdzenie przedłożyć należy zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ;
2) numer KRS lub CEIDG Wykonawcy albo wskazanie strony internetowej, na której jest dostęp do danych podmiotu;
3) obowiązujące zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów wydane przez właściwego powiatowego inspektora sanitarnego;
4) dokument potwierdzający dysponowanie przez Wykonawcę taborem samochodowym (nie mniej niż jednym) dopuszczonym do świadczenia usług transportowych żywności. ;
5) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 50.000,00 zł;
6) wykaz usług w zakresie żywienia zbiorowego wykonanych przez Wykonawcę – załącznik nr 6;
7) Zaświadczenie o posiadanym wdrożony systemie HACCP – na potwierdzenie przedłożyć należy zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy, 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelakie zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu.
2. W okresie trwania umowy Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego niezwłocznie o następujących zdarzeniach dotyczących Wykonawcy:
1) zmiana siedziby lub nazwy;
2) zmiana osób reprezentujących,
3) ogłoszenie upadłości lub likwidacji,
4) wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy,
5) zawieszenie działalności

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-02 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-02 13:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-31

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam wycieczki quadami po Mazurach dla dwóch osób- Mikołajki
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam wycieczki quadami po Mazurach dla dwóch osób. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI