„Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla uczniów Zespołu Placówek Oświatowych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla uczniów Zespołu Placówek Oświatowych w Podedwórzu w roku szkolnym 2024/2025”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPodedwórze
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-08-01
  • ZamawiającyGmina Podedwórze
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-22
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00423723
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla uczniów Zespołu Placówek Oświatowych w Podedwórzu w roku szkolnym 2024/2025”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Podedwórze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237658

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podedwórze

1.5.2.) Miejscowość: Podedwórze

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-222

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 833795031

1.5.8.) Numer faksu: 833795008

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@podedworze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gmina-podedworze.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla uczniów Zespołu Placówek Oświatowych w Podedwórzu w roku szkolnym 2024/2025”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3833f4a8-5a0b-4a0f-b246-2b015b1bab64

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00423723

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00058766/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów Zespołu Placówek Oświatowych w Podedwórzu w roku szkolnym 2024/2025

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3833f4a8-5a0b-4a0f-b246-2b015b1bab64

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 10.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/
10.2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
10.3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
 w zakresie postępowania przetargowego
Pani Anna Grochoła,
tel. 83 379 50 31,
e-mail: sekretatrz@podedworze.pl
 w zakresie uzgodnień na etapie realizacji umowy:
Marzenna Chilimoniuk- dyr. ZPO w Podedwórzu
Tel. 83 379 50 13
e-mail: zpo@podedworze.pl

Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem danych osobowych jest:
GMINA PODEDWÓRZE
PODEDWÓRZE 44
21-222 PODEDWÓRZE
Tel.: 83 379 50 11
2) Inspektor ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Podedwórze, adres e-mail: inspektor@cbi24.pl
3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celach związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji.
4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. ustawy Pzp.
5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6) obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących osób fizycznych (w szczególności osób fizycznych skierowanych do realizacji zamówienia, podwykonawcy oraz podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, osób fizycznych prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, pełnomocnika podwykonawcy oraz podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie, członka organu zarządzającego oraz podmiotu będącego osobą fizyczną), jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8) osoby fizyczne posiadają:
a) Na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych ich dotyczących.
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
9) nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
b) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
Zamawiający dodatkowo informuje, że obowiązek stosowania przepisów RODO spoczywa także na Wykonawcy, co oznacza, że wykonawca jest zobowiązany spełnić obowiązek informacyjny, o którym mowa w art. 13 lub 14 RODO, w stosunku do osób trzecich, których dane osobowe Wykonawca pozyskuje w celu przekazania ich Zamawiającemu w ofertach lub innych dokumentach w postępowaniu.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących osób fizycznych (w szczególności osób fizycznych skierowanych do realizacji zamówienia, podwykonawcy oraz podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, osób fizycznych prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, pełnomocnika podwykonawcy oraz podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie, członka organu zarządzającego oraz podmiotu będącego osobą fizyczną), jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8) osoby fizyczne posiadają:
a) Na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych ich dotyczących.
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
9) nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
b) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KRI.271.1.2024.AG

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przygotowania i dostarczenia posiłków (usługa cateringowa) dla uczniów Zespołu Placówek Oświatowych w Podedwórzu w roku szkolnym 2024/2025, który obejmuje:
 jednodaniowy obiad w formie drugiego dania dla uczniów Szkoły Podstawowej w Podedwórzu w dni nauki szkolnej od dnia 03.09.2024 r. do dnia 26.06.2025 r. (10 miesięcy)
 jednodaniowy obiad w formie drugiego dania dla uczniów Przedszkola Samorządowego w Podedwórzu w dni nauki szkolnej i Przedszkola od dnia 03.09.2024 r. do dnia 31.07.2025 r. (11 miesięcy)
 śniadanie dla uczniów Przedszkola Samorządowego w Podedwórzu w dni nauki szkolnej i Przedszkola od dnia 03.09.2024 r. do dnia 31.07.2025r. (11 miesięcy).
Organizacja roku szkolnego jest uregulowana w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz.U. 2023 poz.1211) Dodatkowe dni wolne dla uczniów zostaną podane do wiadomości Wykonawcy.
3.4.2. Szacunkowa ilość przygotowywanych i dostarczonych ciepłych jednodaniowych posiłków w formie drugiego dania dziennie wynosi:
 obiad dla uczniów Szkoły Podstawowej w Podedwórzu – 50 szt.
 obiad dla uczniów Przedszkola Samorządowego w Podedwórzu - 39 szt.
 śniadanie dla uczniów Przedszkola Samorządowego w Podedwórzu - 39 szt.
3.4.3. Podana powyżej ilość posiłków jest szacunkowa i w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie - stosownie do ilości żywionych. Informacja o ilości posiłków w danym dniu będzie przekazywana Wykonawcy w formie elektronicznej (e-mail) lub telefonicznej przez Dyrektora Zespołu Placówek Oświatowych w Podedwórzu lub osobę przez niego upoważnioną najpóźniej do godziny 8.00 w dniu świadczenia usługi. Wykonawca jest zobowiązany do podania danych kontaktowych osoby upoważnionej do kontaktów z Zamawiającym i dyrektorem Zespołu Placówek Oświatowych w Podedwórzu. Z racji zmniejszenia liczby wydanych posiłków Wykonawcy nie przysługują roszczenia względem Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje niezmienność ceny wydanych obiadów przez cały okres obowiązywania umowy.
3.4.4. W wykonaniu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
 Przygotowania posiłków spełniających wymagania dla danej grupy wiekowej, wynikające z Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. 2016 poz.1154)
 Przygotowywania posiłków dobrej jakości z surowców świeżych, najwyższej jakości o właściwej wadze i objętości oraz odpowiednim poziomie energetycznym i odżywczym. Posiłek powinien spełniać polskie normy żywieniowe odpowiednie do wieku osoby uprawnionej do posiłku (dla dzieci i młodzieży) w zakresie zaopatrzenia w jednostki kaloryczne.
 Przygotowania posiłków obiadowych jednodaniowych w postaci drugiego dania dla dzieci i młodzieży. Pod pojęciem drugiego dania należy rozumieć ciepły posiłek złożony z mięsa/ryby z surówką lub gotowanymi warzywami oraz dodatku zamiennie: ziemniaki, kasze, ryż lub makaron. Drugie danie mogą też stanowić pierogi, naleśniki, kopytka, makaron z sosem, krokiety, placki ziemniaczane, itp. Danie mięsne powinno zawierać „sztukę mięsa na osobę”, a podawane mięso nie może być tłuste i przerośnięte. Dostarczanie posiłków obiadowych minimum 3x w tygodniu posiłki typu drugie danie mięsne z surówką (raz na 2. tygodnie ryba); 2x w tygodniu danie jarskie lub półmięsne. Posiłki powinny być urozmaicone, ciepłe o temperaturze + 630C, temperatura sałatek, surówek, soków poniżej +40C.
 Przygotowania posiłków w formie śniadania dla dzieci z przedszkola 5x w tygodniu w dni nauki szkolnej i Przedszkola. Pod pojęciem śniadania rozumie się przygotowanie kanapek z pełnowartościowego pieczywa, wysokiej jakości wędliną, sezonowymi warzywami, serami, itp. Dopuszcza się przygotowanie zup mlecznych. W przypadku, kiedy śniadanie stanowić będzie zupa mleczna, dodatkowo należy dołączyć słodką bułkę.
 Dostarczania posiłków do budynku szkoły przez Wykonawcę codziennie w dni robocze w godzinach ustalonych pomiędzy Dyrektorem Zespołu Placówek Oświatowych, a Wykonawcą.
Orientacyjne pory dostarczania posiłków:
• Śniadanie dla dzieci z przedszkola- 9.00;
• Obiad dla dzieci z przedszkola i szkoły podstawowej- w godzinach 11.00-12.00.
W przypadku zmiany organizacji pracy szkoły posiłki będą wydawane w godzinach po wcześniejszym uzgodnieniu z dyrektorem;
 Dostarczania posiłków własnym transportem, na własny koszt i ryzyko w specjalistycznych termosach, gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw.
 Wykonywania posiłków ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy przydatności do spożycia sporządzonych zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej oraz z przestrzeganiem wszelkich wymogów sanitarnych dla żywienia zbiorowego.
 Uwzględniania diet specjalistycznych z powodów medycznych.
 Przedkładania wymaganego jadłospisu dla Dyrektora Zespołu Placówek Oświatowych z określeniem składu posiłków oraz alergenów w czwartek w tygodniu poprzedzającym wydawanie posiłków. Posiłki przygotowywane będą w tzw. cyklach dwutygodniowych;
 Ponoszenia kosztów załadunku i rozładunku wszystkich dostaw posiłku oraz usunięcia z terenu szkoły wszelkich odpadków pokonsumpcyjnych;
 Przygotowywania i dostarczania posiłków zachowując wymogi sanitarno- epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz ponoszenia pełnej odpowiedzialność za ich przestrzeganie.

3.4.5 Wykonawca w ramach wykonywanej usługi może zaoferować wydanie przygotowanych posiłków uczniom Zespołu Placówek Oświatowych w Podedwórzu.
UWAGA:
Wydawanie posiłków jest jednym z kryteriów oceny ofert opisanym w rozdz. 16 niniejszej SWZ
3.4.6 Wymagane parametry jednej porcji obiadowej:
1. kaloryczności każdego dania obiadowego nie mniejsza niż 700 kcal. i gramaturze:
a) danie obiadowe mięsne gramatura nie mniej niż 300 gram (oddział przedszkolny) i 400g (szkoła podstawowa). W przypadku dania mięsnego lub rybnego:
• Ziemniaki, kasza, ryż, makaron – nie mniej niż 120g- oddział przedszkolny i nie mniej niż 150g- szkoła podstawowa. Ziemniaki powinny stanowić oddzielną potrawę i nie mogą zastępować potraw z warzyw (surówka lub jarzyny);
• Mięso, sosy mięsne lub ryba nie mniej niż 90g- oddział przedszkolny i nie mniej niż 120g- szkoła podstawowa; waga po ugotowaniu lub usmażeniu nie licząc ewentualnej panierki; w przypadku ryb- ryba bez ości lub filet.
• Sosy mięsne
• Surówka nie mniej niż 120 g oddział przedszkolny i szkoła podstawowa
b) Dania jarskie i półmięsne nie mniej niż 300 gram (oddział przedszkolny) i 400g (szkoła podstawowa).
Pod pojęciem dania jarskie lub półmięsne rozumie się: Pierogi - 300g-400g
• Pyzy - 300g-400g (przedszkole/szkoła podstawowa);
• Kopytka - 300g-400g (przedszkole/szkoła podstawowa);
• Spaghetti: makaron - 250g,sos - 150g/ (przedszkole/szkoła podstawowa);
• Makaron z serem /makaron - 200g,ser - 70g/ (przedszkole/szkoła podstawowa);
• Naleśnik 3 szt. – 220/250g, śmietana – 40/50g (przedszkole/szkoła podstawowa);
• Pieczywo - 100g-120g (przedszkole/szkoła podstawowa).

c) Kompot/sok- 200 ml oddział przedszkolny i szkoła podstawowa

3.4.7 Wymagane parametry dla jednej porcji śniadania dla dzieci z przedszkola:
a) Kanapki lub bułki z dodatkami: gramatura 160g i kaloryczność 400kcal
a) Kanapki w zależności od rodzaju obiadu: z jajkiem, serem białym, żółtym, wędliną wysokiej jakości, szynką, kiełbasą, sezonowe warzywa oraz naprzemiennie zupa mleczna, kiełbaski na gorąco, parówki wysokiej jakości.
b) Gramatury poszczególnych komponentów minimum:
a. bułka 30-40g,
b. masło 6g,
c. twarożek 40g,
d. ser żółty 15-20g,
e. mleko 100-150g,
f. wędlina 20-40g,
g. pomidor 20-40g,
h. ogórek 10-15g,
i. papryka czerwona 10-15g.
j. Zupa mleczna 250 ml

4.2.6.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-03 do 2025-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
cena brutto [C] za realizację całego przedmiotu zamówienia- 60 pkt., w rozbiciu:
termin płatności faktury [T] (od otrzymania faktury)- 15 pkt;
Wydanie posiłków w szkole przez Wykonawcę [W]- 25 pkt.
16.2. Każda oferta będzie oceniana w skali 100pkt
16.3. Zasady oceny ofert:
W kryterium Cena [C]– Wykonawca będzie mógł uzyskać maksymalnie 60 pkt Liczba pkt będzie liczona ze wzoru:

C=C1+C2+C3=….pkt
gdzie:
30 pkt cena brutto jednego obiadu dla uczniów Szkoły Podstawowej w Podedwórzu [C1];

C1=(cena najniższa spośród złożonych ofert brutto* )/(cena oferty ocenianej brutto)x30

20 pkt cena brutto jednego obiad dla uczniów Przedszkola Samorządowego w Podedwórzu [C2];

C2=(cena najniższaspośród złożonych ofert brutto* )/(cena oferty ocenianej brutto)x20

10 pkt cena brutto jednego śniadania dla uczniów Przedszkola Samorządowego w Podedwórzu [C3]

C3=(cena najniższa spośród złożonych ofert brutto* )/(cena oferty ocenianej brutto)x10


* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu

W kryterium „Termin płatności faktury” [T] Wykonawca będzie mógł uzyskać
maksymalnie 15 pkt.

Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona w następujący sposób:
termin płatności faktury – 7 dni - 0 pkt
termin płatności faktury – 14 dni - 5 pkt
termin płatności faktury– 30 dni- 10 pkt

W kryterium „Wydanie posiłków w Szkole przez Wykonawcę” [W] Wykonawca będzie mógł uzyskać maksymalnie 25 pkt.

Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona w następujący sposób:
Posiłki wydane przez Wykonawcę [W]- 25 pkt
Posiłki nie wydane przez Wykonawcę 0 pkt


Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
Końcową ocenę punktową oferty stanowić będzie suma punktów uzyskanych przez ofertę w poszczególnych kryteriach:
K = C + T+W
Gdzie:
K oznacza końcowa ocena punktowa;
C oznacza- kryterium cena obliczona zgodnie z ww. wzorem;
T oznacza- kryterium termin płatności faktury.;
W oznacza - kryterium wydanie posiłków w Szkole przez Wykonawcę;

16.4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą łączną liczbę punktów w zastosowanych kryteriach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: b) termin płatności faktury [T] (od otrzymania faktury)-

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: c) Wydanie posiłków w szkole przez Wykonawcę [W]

4.3.6.) Waga: 25

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

5.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
5.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
- aktualne zezwolenie Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w sprawie zatwierdzenia zakładu prowadzącego działalność związaną z produkcją i obrotem żywnością w zakresie przygotowania posiłków oraz dostarczania ich,
lub zaświadczenie Państwowego Inspektora Sanitarnego o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie produkcji od surowca do wyrobu gotowego dań kulinarnych na potrzeby usług cateringowych przewożonych środkiem transportu.

Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem aktualnego ww. zezwolenia lub zaświadczenia.
Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.- Załącznik nr 2
5.1.3. uprawnień sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
5.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca na dzień składania ofert:
a) nie podlega wykluczeniu,
b) spełnia warunki udziału w postępowaniu.

7.1.1. Oświadczenia należy złożyć wg wymogów załącznika nr 2 i 3 do SWZ.
7.1.2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o których mowa w pkt.7.1.1. stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
7.1.3. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczeń, o którym mowa w pkt 7.1 SWZ lub są one niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający wezwie Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

9.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) oświadczenia o których mowa w pkt. 7.1 SWZ składa z ofertą każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy
z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 5.3 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 5 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.
c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 5.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa:
 w pkt. 7.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku
 w pkt. 7.3.2 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
9.3 Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-30 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 13.1. Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-30 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-28

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

6.6. Wykonawca podlega wykluczeniu także w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. 2023 r., poz. 129 z późn. zm.).
6.7. Zamawiający informuje, że wykluczeniu z postępowania na podstawie pkt 6.6 SWZ podlegają Wykonawcy:
1) wymienieni w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.) i rozporządzeniu 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.) albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 powołanej ustawy;
2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593, 655, 835, 2180 i 2185) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi
w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.)
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 powołanej ustawy;
3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106 oraz z 2022 r. poz. 1488) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.) i rozporządzeniu 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.) albo wpisany na listę, o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 powołanej ustawy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuje ekip (2-3 os.) do prac wykończeniowych - Koszalin
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania20-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje ekip (2-3 os.) lub pracowników do prac wykończeniowych Zakres prac: malowanie, szpachlowanie, gładzie, montaż g/k. Inwestycje to budynki użyteczności publicznej. Możliwość rozpoczęcia prac od zaraz. Lokalizacja: pow. koszaliński. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI