Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Łuczycach i dzieci w wieku 3 – 6 lat uczęszczających do oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Łuczycach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001233769
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 11
1.5.2.) Miejscowość: Łuczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-010
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 123871601
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spluczyce@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spluczyce.edupage.org
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Łuczycach i dzieci w wieku 3 – 6 lat uczęszczających do oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-021ce15c-9865-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00547992
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-021ce15c-9865-11ee-ba3b-4e891c384685
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
spluczyce@op.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z https://ezamowienia.gov.pl/pl/
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Przepustowość sieci 70Mb/s.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): dział XX SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): dział XX SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.SP 1/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 322150,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. „Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Łuczycach i dzieci w wieku 3 – 6 lat uczęszczających do oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Łuczycach”. Usługa cateringu - przygotowanie i dostarczenie posiłków będzie realizowane dla około 50 uczniów szkoły i maksymalnie 90 dzieci w wieku przedszkolnym, które uczęszczają do oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Łuczycach w okresie od dnia 02.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 r. ( szkoła bez ferii i wakacji). Liczba dzieci korzystających z posiłków wskazana w pkt 1 może ulec zmianie. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie obiadu dwudaniowego (zupa + drugie danie) i podwieczorku dla grupy maksymalnie 50 uczniów szkoły i trzech posiłków dziennie, tj. śniadanie + napój, obiad dwudaniowy (zupa + drugie danie) i podwieczorek dla grupy maksymalnie 90 dzieci (ilość dzieci może ulec zmianie) w okresie od dnia 02.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria opisane w specyfikacji
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: • Doświadczenie w zakresie przygotowywania diet eliminacyjnych, zatrudnianie dietetyka szkoła
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: • Aspekt środowiskowy, tj. emisja spalin przez pojazdy którymi świadczona będzie usługa szkoła
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: • Aplikacja do zamawiania dla rodziców szkoła
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: • Doświadczenie w zakresie usług cateringowych w przedszkolach/ szkołach z ostatnich trzech lat szkoła i oddziały przedszkolne
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 6
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: • Doświadczenie w zakresie przygotowywania diet eliminacyjnych, zatrudnianie dietetyka ( minimum rok) oddziały przedszkolne
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 7
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: • Aspekt środowiskowy, tj. emisja spalin przez pojazdy którymi świadczona będzie usługa oddziały przedszkolne
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Łuczycach i dzieci w wieku 3 – 6 lat uczęszczających do oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Łuczycach.
W specyfikacji zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W dziale VII SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W dziale VI SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W specyfikacji
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
7. Oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; załącznik nr 7 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W specyfikacji
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-21 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: portal e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-22 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni