PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW DLA MIESZKAŃCÓW DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W C

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW DLA MIESZKAŃCÓW DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W CHOJNICACH
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChojnice
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2021-12-07
  • ZamawiającyDom Pomocy Społecznej w Chojnicach
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00291310
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW DLA MIESZKAŃCÓW DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W CHOJNICACH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Chojnicach

1.3.) Oddział zamawiającego: DPS Chojnice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001232758

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leśna 12

1.5.2.) Miejscowość: Chojnice

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-600

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 523963800

1.5.8.) Numer faksu: 523963800

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpschojnice@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps-chojnice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW DLA MIESZKAŃCÓW DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W CHOJNICACH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-767d3eeb-51b6-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00291310

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00158179/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla Mieszzkańców DPS w Chojnicach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak

2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia:

art. 94 ust. 1 pkt 6) ustawy

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/544196

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/544196

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/544196

3.W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między zamawiającym a wykonawcami w zakresie:

- przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
- przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy - Prawo zamówień publicznych;
- przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;
- przesyłania odwołania/inne

odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: dpschojnice@wp.pl
Szczegółowe informacje zawarte w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) , informuje Państwa, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej w Chojnicach
przy ulicy Leśnej 12
2. Nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych w Domu Pomocy Społecznej w Chojnicach sprawuje Inspektor Ochrony Danych: Tomasz Kubisz e-mail kontakt@systems.net.pl
3. Dom Pomocy Społecznej w Chojnicach przetwarza dane osobowe pozyskane bezpośrednio od Państwa, a także pozyskane z innych źródeł zgodnie z prawem. Tymi innymi źródłami mogą być m.in.: źródła publiczne np.: rejestry KRS, CEIDG.
4. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a i b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) w celu realizacji umowy (zlecenia).
5. Dane będą udostępnione jedynie uprawnionym podmiotom, w okolicznościach przewidzianych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa.
6. Państwa dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny przewidziany dla realizacji świadczeń, a po tym czasie, w innych zgodnych z prawem celach związanych z realizacją świadczeń np. okres zabezpieczenia ewentualnych roszczeń tj. 10 lat.
7. Posiadają Państwo prawo do:
- żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, uzupełnienia lub ograniczenia przetwarzania;
- żądania usunięcia danych osobowych w przypadkach przewidzianych prawem;
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także do przenoszenia danych do innego administratora;
- w przypadkach, w których przetwarzanie danych odbywa się na podstawie udzielonej zgody, przysługuje Państwu prawo do cofnięcia udzielonych zgód na poszczególne cele przetwarzania, w dowolnym momencie. Zgodę można wycofać w siedzibie przy ulicy Leśnej 12, 89-600 Chojnice Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, realizowanego do czasu wycofania zgody.
- W przypadkach uznania, iż przetwarzanie przez Dom Pomocy Społecznej w Chojnicach danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia, przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8. W przypadku zawarcia umowy podanie danych osobowych jest konieczne do jej realizacji.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DPS/2/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczanie posiłków dla ok. 108 mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Chojnicach dziennie na bazie kuchni Wykonawcy zlokalizowanej poza obiektami Zamawiającego.

1. Wykonawca zobowiązuje się wytworzyć przedmiot zamówienia w oparciu o surowce i materiały zakupione we własnym zakresie i na własny koszt.
2. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie właściwego poziomu sanitarnego posiłków dostarczanych oraz za jakość oferowanych posiłków: tj. odpowiednią gramaturę ,wartość odżywczą i właściwe walory smakowe i estetyczne, czystość dostarczanych potraw, dobór właściwych surowców oraz procesów technologicznych.
3. Dostarczane posiłki muszą być świeże, z bieżącej produkcji dziennej bez dodatkowej obróbki technologicznej przed dystrybucją w kuchenkach. Posiłki muszą być przygotowywane ze świeżych produktów zgodnie z zaleceniami Instytutu Żywienia i Żywności.
4. Posiłki muszą być wysokiej jakości, urozmaicone, bez stosowania dodatkowych preparatów zastępczych oraz środków konserwujących w szczególności:
 bez używania produktów typu instant oraz gotowych produktów np. pierogi mrożone, pyzy, klopsy, gołąbki itp.
 używania masła a nie produktów masłopodobnych,
 używania wędlin i mięsa wysokiej jakości.
5. Koszt transportu posiłków do siedziby zmawiającego obciąża Wykonawcę.
6. Posiłki powinny być urozmaicone, a ich skład nie powinien się powtarzać w ciągu 10 dni.
7. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić 3 posiłki dziennie dla mieszkańców z dietą podstawową i 5 posiłków dziennie dla mieszkańców z określoną jednostką chorobową wymagających odpowiedniej diety zgodnie ze złożonym zamówieniem.
8. Obiad powinien składać się z dwóch dań.
9. W jadłospisie każdego dnia musi znaleźć się świeży owoc dla każdego Mieszkańca.
10. Jeden raz w ciągu tygodnia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia ciepłej kolacji.
11. W ramach całodziennego wyżywienia Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia napojów oraz podstawowych produktów żywnościowych między posiłkami zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23 sierpnia 2012 r. w sprawie domów pomocy społecznej (Dz.U. z 2012 r., poz.964), wg tygodniowego zapotrzebowania kuchenek podręcznych.
12. W ramach wykonywanej umowy Wykonawca zapewni w okresie świątecznym posiłki mające charakter świąteczny z uwzględnieniem tradycyjnych potraw i ciast oraz na uroczystości okolicznościowe (Dzień Babci, Dzień Dziadka, Światowy Dzień Chorego itp.) i jeden raz w miesiącu tort urodzinowy dla ok. 70 mieszkańców.
13. Jadłospis na Wieczerzę Wigilijną musi zawierać:
-barszcz czerwony, pierogi z kapustą i grzybami, karp smażony, ryba po grecku, sałatka śledziowa, kompot z suszu, śledź z cebulą, masło, herbata, krokiety z pieczarką, ryba w galarecie oraz piernik. Drugi dzień Świąt Bożego Narodzenia dodatkowo dwa rodzaje ciasta.
Jadłospis na Święta Wielkanocne oprócz podstawowych posiłków:
- produkty na święconkę: 30 ugotowanych jaj, 2 kg kabanosów, jajeczka w czekoladzie, ozdoby do koszyka.
- Śniadanie Wielkanocne w I dzień świąt: babka wielkanocna , żur, biała kiełbasa, jajka w sosie tatarskim, szynka w galarecie, śledź w śmietanie, galaretki drobiowe, galaretki rybne, sałatka warzywna, masło, chleb, herbata.
- II dzień Świąt dodatkowo: dwa rodzaje ciasta.
14. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić codziennie 2 dodatkowe obiady dla pracowników Domu Pomocy Społecznej celem kontroli jakości przygotowanych potraw.
15. Wysokość tzw. wsadu do kotła nie może być niższa niż 14,00zł netto na jedną osobę. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu do dokumentacji źródłowej celem sprawdzenia wartości wsadu do kotła.
16. Posiłki muszą być dostarczane do kuchenki Zamawiającego z podziałem na piętra w wyznaczonych godzinach, wg harmonogramu tj.:
a)przez sześć dni w tygodniu dwa razy dziennie:
- śniadanie i II śniadanie – w godz. 6.30- 7:00
- obiad, podwieczorek i kolacja – w godz.11.30- 12:00
b) jeden dzień w tygodniu trzy razy dziennie:
- śniadanie i II śniadanie – w godz. 6.30- 7:00
- obiad, podwieczorek – w godz.11.30- 12:00
- kolacja – w godz. 17.00- 17.30
Szczegółowy opis zawarty w SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
A - cena - waga 50% - z tytułu niniejszego kryterium maksymalna ilość punktów wynosi 50 pkt
Ilość punktów przy kryterium cenowym obliczona zostanie zgodnie z poniższym wzorem:

ilość punktów = najniższa zaoferowana cena (brutto) X 50
cena w badanej ofercie (brutto)
B – czas dostawy określający czas, który upłynie od momentu wydania posiłków z kuchni Wykonawcy do czasu odebrania w siedzibie Zamawiającego -– waga 30% - z tytułu niniejszego kryterium maksymalna ilość punktów wynosi 30 pkt.
W zakresie niniejszego kryterium Wykonawca otrzyma:
30 pkt – czas dostawy do 30 min.
20 pkt – czas dostawy 31 – 60 min.
10pkt – czas dostawy 61-90min
0pkt – czas dostawy powyżej 9o min

Czas dostawy zostanie określony na podstawie wyliczeń strony internetowej www.wyznaczanie-trasy.pl

C- aspekty społeczne - zatrudnienie przy realizacji zamówienia na pełen wymiar czasu pracy na podstawie umowy o pracę osób z zaburzeniami psychicznymi, o których mowa w ustawie o ochronie zdrowia psychicznego.
Waga – 20% z tytułu niniejszego kryterium maksymalna ilość punktów wynosi 20 pkt.
W zakresie niniejszego kryterium Wykonawca otrzyma:
20 pkt – jeżeli zatrudni 9 i więcej osób
15 pkt – jeżeli zatrudni od 6 do 8 osób
10 pkt – jeżeli zatrudni od 4 do 5 osób
5 pkt – jeżeli zatrudni od 1 do 3 osób

Ocena łączna : A+B +C

Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta , która uzyska łączną najwyższą ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: zatrudnienie przy realizacji zamówienia na pełen wymiar czasu pracy na podstawie umowy o pracę osób z zaburzeniami psychicznymi, o których mowa w ustawie o ochronie zdrowia psychicznego.

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dostawy określający czas, który upłynie od momentu wydania posiłków z kuchni Wykonawcy do czasu odebrania w siedzibie Zamawiającego

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale V SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.

2.Warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym

Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów
a) Zamawiający zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz inni wykonawcy, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjne jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w szczególności osób z zaburzeniami psychicznymi w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz.U. z 2018r. poz. 1878 oraz z 2019r. poz. 730 i 1690 .)
b) Zamawiający zastrzega, że minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób z zaburzeniami psychicznymi nie może być mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez Wykonawcę
c) Zamawiający wymaga , aby Wykonawcy byli wpisani do Krajowego Rejestru Sądowego oraz posiadali dokumenty potwierdzające , iż głównym celem działalności Wykonawcy jest działalność na rzecz osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w tym społeczna i zawodowa integracja osób niepełnosprawnych
d) posiadania do dyspozycji lokalu, w którym będą przygotowywane posiłki

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej

Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

4) zdolności technicznej lub zawodowej

Wykonawca spełni warunek jeżeli:

- wykaże i należycie udokumentuje, że w okresie ostatnich trzech latach licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę gastronomiczną o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia tj. usługę polegającą na kompleksowym przygotowaniu, w tym gotowaniu posiłków całodziennych tj. śniadanie, obiad, kolacja z zastosowaniem różnorodnych diet oraz podawaniu posiłków w ramach żywienia zbiorowego, wykonywaną w trybie ciągłym przez 7 dni w tygodniu, o wartości równej lub wyższej od 500 000,00 zł brutto. ( słownie: pięćset tysięcy zł )


2. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy w odniesieniu do warunków, które zostały opisane w ust. 2 pkt 4 - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ;

2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

3. Oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w ust. 1, składane jest w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

4. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby – załącznik nr 6 do SWZ.

5. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.

6. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy, składane na wezwanie Zamawiającego:

1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;

2) wpis do Krajowego Rejestru Sądowego oraz dokumenty potwierdzające , iż głównym celem działalności Wykonawcy jest działalność na rzecz osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w tym społeczna i zawodowa integracja osób niepełnosprawnych tj. np. statut, decyzja w sprawie przyznania statusu zakładu pracy chronionej, klubu integracji społecznej, centrum integracji społecznej lub zakładu aktywności zawodowej, o której mowa w ustawie z 27.08.1997r. rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,

3) oświadczenie dot. wskaźnika zatrudnienia osób z zaburzeniami psychicznymi wraz z kserokopią orzeczeń o stopniu niepełnosprawności osób zatrudnionych potwierdzające zaburzenia psychiczne (symbol P lub U),
4) dowód posiadania do dyspozycji lokalu, w którym będą przygotowywane posiłki. W przypadku obiektów nie będących własnością wykonawcy powinny to być umowy najmu, dzierżawy, leasingu lub umowy przedwstępne z właścicielem obejmujące co najmniej okres obowiązywania umowy, oraz zgoda właściciela lokalu na prowadzenie w nim przez wykonawcę działalności będącej przedmiotem zamówienia.
5)wykaz 1 usługi wykonanej lub wykonywanej, w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączenie dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami są:

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.

2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków (jeżeli dotyczy) składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, którą część zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy zał nr 3 do SWZ.

4.Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP
Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-07 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/544196

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-07 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę napełnienie butli co2 - Tczew
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania14-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Interesuje mnie napełnienie butli co2 z syfonem 8 l. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI