PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW DLA MIESZKAŃCÓW DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW DLA MIESZKAŃCÓW DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W CHOJNICACH
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChojnice
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2023-11-30
  • ZamawiającyDom Pomocy Społecznej w Chojnicach
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-22
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00505722
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW
DLA MIESZKAŃCÓW
DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W CHOJNICACH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Chojnicach

1.3.) Oddział zamawiającego: DPS Chojnice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001232758

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leśna 12

1.5.2.) Miejscowość: Chojnice

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-600

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 523963800

1.5.8.) Numer faksu: 523963800

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpschojnice@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps-chojnice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW
DLA MIESZKAŃCÓW
DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W CHOJNICACH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a191dc59-8925-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00505722

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00224163/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla Mieszkańców DPS w Chojnicach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak

2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia:

art. 94 ust. 1 pkt 6) ustawy

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/851514

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/851514

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 15.Dokumenty i oświadczenia składane przez wykonawcę powinny być w języku polskim, chyba że w SWZ dopuszczono inaczej. W przypadku załączenia dokumentów sporządzonych w innym języku niż dopuszczony, Wykonawca zobowiązany jest załączyć tłumaczenie na język polski.

16.Zgodnie z definicją dokumentu elektronicznego z art.3 ustęp 2 Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, opatrzenie pliku kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zaufanym lub osobistym jest jednoznaczne z podpisaniem oryginału dokumentu, z wyjątkiem kopii poświadczonych odpowiednio przez innego wykonawcę ubiegającego się wspólnie z nim o udzielenie zamówienia, przez podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, albo przez podwykonawcę.

17.Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.

18.Wszystkie koszty związane z uczestnictwem w postępowaniu, w szczególności z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca składający ofertę. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

19. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców muszą być zgodne z Załącznikiem nr 2 do “Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”, zwanego dalej Rozporządzeniem KRI.

20.Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf

21. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń:
1) .zip
2) .7Z

22. Wśród rozszerzeń powszechnych a niewystępujących w Rozporządzeniu KRI występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.

23.Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB.

24. W przypadku stosowania przez wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego:

a) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym w formacie PAdES.
b) Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć podpisem w formacie XAdES o typie zewnętrznym. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.
c) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.

25 Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.

26. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) , informuje Państwa, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej w Chojnicach
przy ulicy Leśnej 12
2. Nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych w Domu Pomocy Społecznej w Chojnicach sprawuje Inspektor Ochrony Danych: Tomasz Kubisz e-mail kontakt@systems.net.pl
3. Dom Pomocy Społecznej w Chojnicach przetwarza dane osobowe pozyskane bezpośrednio od Państwa, a także pozyskane z innych źródeł zgodnie z prawem. Tymi innymi źródłami mogą być m.in.: źródła publiczne np.: rejestry KRS, CEIDG.
4. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a i b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) w celu realizacji umowy (zlecenia).
5. Dane będą udostępnione jedynie uprawnionym podmiotom, w okolicznościach przewidzianych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa.
6. Państwa dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny przewidziany dla realizacji świadczeń, a po tym czasie, w innych zgodnych z prawem celach związanych z realizacją świadczeń np. okres zabezpieczenia ewentualnych roszczeń tj. 10 lat.
7. Posiadają Państwo prawo do:
- żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, uzupełnienia lub ograniczenia przetwarzania;
- żądania usunięcia danych osobowych w przypadkach przewidzianych prawem;
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także do przenoszenia danych do innego administratora;
- w przypadkach, w których przetwarzanie danych odbywa się na podstawie udzielonej zgody, przysługuje Państwu prawo do cofnięcia udzielonych zgód na poszczególne cele przetwarzania, w dowolnym momencie. Zgodę można wycofać w siedzibie przy ulicy Leśnej 12, 89-600 Chojnice Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, realizowanego do czasu wycofania zgody.
- W przypadkach uznania, iż przetwarzanie przez Dom Pomocy Społecznej w Chojnicach danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia, przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8. W przypadku zawarcia umowy podanie danych osobowych jest konieczne do jej realizacji.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 1317598,68 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczanie posiłków dla ok. 108 mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Chojnicach dziennie na bazie kuchni Wykonawcy zlokalizowanej poza obiektami Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Oferta powinna zawierać wartość jednego osobodnia żywieniowego rozumianą jako cenę zgodnie z formularzem ofertowym .
2) Wykonawca określi cenę jednego osobodnia netto oraz cenę brutto. Cenę oferty brutto należy podać w zapisie liczbowym i słownym z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3) Cena powinna zawierać wszelkie koszty, które ponosi Zamawiający. W cenie powinien być uwzględniony koszt wsadu do kotła, koszt transportu i pozostałe koszty jakie Wykonawca uważa za niezbędne do poniesienia dla terminowego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
4) Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą będzie prowadzone w walucie polskiej (PLN).

5) Wartość ogólna zamówienia zawarta w umowie zostanie wyliczona według następującego wzoru:

cena jednego osobodnia x 108 Mieszkańców x ilość dni w roku świadczenia usługi

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: aspekty społeczne - zatrudnienie przy realizacji zamówienia na pełen wymiar czasu pracy na podstawie umowy o pracę osób z zaburzeniami psychicznymi, o których mowa w ustawie o ochronie zdrowia psychicznego. Waga – 20% z tytułu niniejszego kryterium maksymalna ilość punktów wynosi 20 pkt. W zakresie niniejszego kryterium Wykonawca otrzyma: 20 pkt – jeżeli zatrudni 8 i więcej osób 15 pkt – jeżeli zatrudni od 5 do 7 osób 10 pkt – jeżeli zatrudni od 3 do 4 osób 5 pkt – jeżeli zatrudni od 1 do 2 osób

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: – czas dostawy określający czas, który upłynie od momentu wydania posiłków z kuchni Wykonawcy do czasu odebrania w siedzibie Zamawiającego -– waga 30% - z tytułu niniejszego kryterium maksymalna ilość punktów wynosi 30 pkt. W zakresie niniejszego kryterium Wykonawca otrzyma: 30 pkt – czas dostawy do 30 min. 20 pkt – czas dostawy 31 – 60 min. 10pkt – czas dostawy 61-90min 0pkt – czas dostawy powyżej 9o min Czas dostawy zostanie określony na podstawie wyliczeń strony internetowej www.wyznaczanie-trasy.pl

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale V SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.

2.Warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym

Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów
a) Zamawiający zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz inni wykonawcy, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjne jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w szczególności osób z zaburzeniami psychicznymi w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz.U. z 2018r. poz. 1878 oraz z 2019r. poz. 730 i 1690 .)
b) Zamawiający zastrzega, że minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób z zaburzeniami psychicznymi nie może być mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez Wykonawcę
c) Zamawiający wymaga , aby Wykonawcy byli wpisani do Krajowego Rejestru Sądowego oraz posiadali dokumenty potwierdzające , iż głównym celem działalności Wykonawcy jest działalność na rzecz osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w tym społeczna i zawodowa integracja osób niepełnosprawnych
d) posiadania do dyspozycji lokalu, w którym będą przygotowywane posiłki
e) obowiązującą decyzję Państwowej Inspekcji Sanitarnej o zatwierdzeniu obiektu w zakresie produkcji posiłków oraz prowadzenia żywienia i dowozu posiłków w formie cateringowej wraz z zaświadczeniem lub decyzją właściwego terenowo Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o dopuszczeniu pojazdu do przewozu żywności

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej

Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

4) zdolności technicznej lub zawodowej

Wykonawca spełni warunek jeżeli:

- wykaże i należycie udokumentuje, że w okresie ostatnich trzech latach licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę gastronomiczną o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia tj. usługę polegającą na kompleksowym przygotowaniu, w tym gotowaniu posiłków całodziennych tj. śniadanie, obiad, kolacja z zastosowaniem różnorodnych diet oraz podawaniu posiłków w ramach żywienia zbiorowego, wykonywaną w trybie ciągłym przez 7 dni w tygodniu, o wartości równej lub wyższej od 850 000,00 zł brutto. ( słownie: osiemsetpięćdziesiat tysięcy zł )


2. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy w odniesieniu do warunków, które zostały opisane w ust. 2 pkt 4 - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie wykonawcy art.125 ust.1

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy, składane na wezwanie Zamawiającego:

1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;

2) wpis do Krajowego Rejestru Sądowego oraz dokumenty potwierdzające , iż głównym celem działalności Wykonawcy jest działalność na rzecz osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w tym społeczna i zawodowa integracja osób niepełnosprawnych tj. np. statut, decyzja w sprawie przyznania statusu zakładu pracy chronionej, klubu integracji społecznej, centrum integracji społecznej lub zakładu aktywności zawodowej, o której mowa w ustawie z 27.08.1997r. rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,

3) oświadczenie dot. wskaźnika zatrudnienia osób z zaburzeniami psychicznymi wraz z kserokopią orzeczeń o stopniu niepełnosprawności osób zatrudnionych potwierdzające zaburzenia psychiczne (symbol P lub U),
4) dowód posiadania do dyspozycji lokalu, w którym będą przygotowywane posiłki. W przypadku obiektów nie będących własnością wykonawcy powinny to być umowy najmu, dzierżawy, leasingu lub umowy przedwstępne z właścicielem obejmujące co najmniej okres obowiązywania umowy, oraz zgoda właściciela lokalu na prowadzenie w nim przez wykonawcę działalności będącej przedmiotem zamówienia.
5)wykaz 1 usługi wykonanej lub wykonywanej, w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączenie dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami są:

- referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane;
- oświadczenie Wykonawcy, jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego, nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów.
W przypadku usługi nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – załącznik nr 7 SWZ;

6) obowiązująca decyzja Państwowej Inspekcji Sanitarnej o zatwierdzeniu obiektu w zakresie produkcji posiłków oraz prowadzenia żywienia i dowozu posiłków w formie cateringowej wraz z zaświadczeniem lub decyzją właściwego terenowo Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o dopuszczeniu pojazdu do przewozu żywności

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.

2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków (jeżeli dotyczy) składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, którą część zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy zał nr 3 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym w Projektowanych Postanowieniach Umowy (PPU)

4.Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-30 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: DPS Chojnice ul. Leśna 12 89-600 Chojnice

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-30 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-30

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zamówię występ clowna na urodziny w dn. 17.05.2024 r.- Czersk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zamówię występ clowna na urodziny w dn. 17.05.2024 r. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.