POSIŁEK DLA POTRZEBUJĄCYCH ŚWIADCZENIOBIORCÓW MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
POSIŁEK DLA POTRZEBUJĄCYCH ŚWIADCZENIOBIORCÓW MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W KALISZU od 11-12.2021r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKalisz
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-10-21
  • ZamawiającyMIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-14
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00233347
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
POSIŁEK DLA POTRZEBUJĄCYCH ŚWIADCZENIOBIORCÓW MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W KALISZU
od 11-12.2021r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003340601

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Graniczna 1

1.5.2.) Miejscowość: Kalisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops.dfk@mops-kalisz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mops-kalisz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

POSIŁEK DLA POTRZEBUJĄCYCH ŚWIADCZENIOBIORCÓW MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W KALISZU
od 11-12.2021r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f6ca1af-2cdb-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00233347

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00038640/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Posiłek dla potrzebujących świadczeniobiorców Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kaliszu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://mops.kalisz.ibip.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu:
1) mini portalu https://miniportal.uzp.gov.pl/
2) ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal/
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do FORMULARZA: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz formularza do komunikacji.
3. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się przestrzegać postanowień tego regulaminu https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf.
Z pozycji https://miniportal.uzp.gov.pl/ Wykonawca posiada dostęp do FORMULARZA: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz FORMULARZA do Komunikacji.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz Regulaminie ePUAP.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150MB. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt (zalecany .pdf). Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale XII ust.1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6. Wymagania techniczne związane z minimum sprzętowym i programowym:
1) Urządzenia teleinformatyczne z dostępem do sieci Internet z systemem operacyjnym: Windows, MacOS lub Linux,
2) przeglądarka internetowa: Microsoft Internet Explorer od wersji 11.0, Mozilla Firefox od wersji 15, Google Chrome od wersji 20,
3) założony profil zaufany w systemie ePUAP (rekomendowany dodatkowy profil firmowy),
4) podpis elektroniczny,
a) certyfikat podpisu kwalifikowanego, (dopuszczalne formaty podpisów: PaDES – format.pdf, XaDES – pozostałe formaty),
b) profil zaufany,
c) e-dowód .
7. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
8. W postępowaniu o udzielenie zamówienia, korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana.
9. Dane postępowania można wyszukać wg ID postępowania lub numeru Ogłoszenia BZP na Liście wszystkich postępowań zaznaczając wcześniej opcje” Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania na miniPortalu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO (obowiązku informacyjnego) zostały zawarte w pkt. II SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące RODO (obowiązku informacyjnego) zostały zawarte w pkt. II SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MOPS-DFK.2318.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Na przedmiot zamówienia składa się przygotowywanie, wydawanie i dostarczanie gorącego posiłku z wyłączeniem zup, dla świadczeniobiorców MOPS w Kaliszu w dni powszednie, w tym w szczególności dla:
- osób starszych,
- osób chorych,
- osób niepełnosprawnych.
2.Przewidywana ilość posiłków w dni powszednie szacunkowo 4.425 posiłki przez okres realizacji zamówienia tj. dla około 130 osób dziennie w tym szacunkowo dla 20 osób wymagających dostarczenia posiłku do miejsca zamieszkania świadczeniobiorcy (z wyłączeniem : 11 listopada 2021r.) .

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
A) cena – 60% (zgodnie z załącznikiem nr 1)
B) suma wszystkich przygotowanych i wydanych lub dowiezionych posiłków przez Wykonawcę w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert - 30%
(zgodnie z załącznikiem nr 3)
C) różnorodność jadłospisu – 10% (zgodnie z załącznikiem nr 8)
3. Ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:
A) Kryterium dla ceny 60 %
Ilość punktów oferty badanej w kryterium cena = cena oferty najniższej x 100 x 60% cena oferty badanej
B) Kryterium dla: suma wszystkich przygotowanych i wydanych lub dowiezionych posiłków przez Wykonawcę w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert 30 pkt
Liczba przygotowanych i dowiezionych posiłków w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert
Powyżej 10.501 30
10.001- 10.500 15
10.000 8
Ilość punktów z tabeli zostanie przeliczona wg wzoru:
Ilość punktów oferty badanej w kryterium suma wszystkich
przygotowanych i wydanych lub dowiezionych posiłków = ilość punktów wg tabeli x 100 x30%
przez Wykonawcę w okresie 3 ostatnich lat przed upływem 30
terminu składania ofert
C) Kryterium dla: różnorodność jadłospisu 10 %.
Ilość punktów oferty
badanej w kryterium = ilość przedstawionych w ofercie badanej jadłospisów dziennych x 100 x10 % różnorodność jadłospisu oferta z największą ilością przedstawionych jadłospisów
a) Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę z najkorzystniejszym bilansem ww. kryteriów.
b) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
c) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
d) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: suma wszystkich przygotowanych i wydanych lub dowiezionych posiłków przez Wykonawcę w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: różnorodność jadłospisów

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Na przedmiot zamówienia składa się przygotowywanie, wydawanie i dostarczanie gorącego posiłku z wyłączeniem zup, dla świadczeniobiorców MOPS w Kaliszu w dni powszednie, w tym w szczególności dla:
- osób starszych,
- osób chorych,
- osób niepełnosprawnych.
2.Przewidywana ilość posiłków w dni powszednie szacunkowo 4.425 posiłki przez okres realizacji zamówienia tj. dla około 130 osób dziennie w tym szacunkowo dla 20 osób wymagających dostarczenia posiłku do miejsca zamieszkania świadczeniobiorcy (z wyłączeniem : 11 listopada 2021r.) .

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
A) cena – 60% (zgodnie z załącznikiem nr 1)
B) suma wszystkich przygotowanych i wydanych lub dowiezionych posiłków przez Wykonawcę w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert - 30%
(zgodnie z załącznikiem nr 3)
C) różnorodność jadłospisu – 10% (zgodnie z załącznikiem nr 8)
3. Ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:
A) Kryterium dla ceny 60 %
Ilość punktów oferty badanej w kryterium cena = cena oferty najniższej x 100 x 60% cena oferty badanej
B) Kryterium dla: suma wszystkich przygotowanych i wydanych lub dowiezionych posiłków przez Wykonawcę w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert 30 pkt
Liczba przygotowanych i dowiezionych posiłków w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert
Powyżej 10.501 30
10.001- 10.500 15
10.000 8
Ilość punktów z tabeli zostanie przeliczona wg wzoru:
Ilość punktów oferty badanej w kryterium suma wszystkich
przygotowanych i wydanych lub dowiezionych posiłków = ilość punktów wg tabeli x 100 x30%
przez Wykonawcę w okresie 3 ostatnich lat przed upływem 30
terminu składania ofert
C) Kryterium dla: różnorodność jadłospisu 10 %.
Ilość punktów oferty
badanej w kryterium = ilość przedstawionych w ofercie badanej jadłospisów dziennych x 100 x10 % różnorodność jadłospisu oferta z największą ilością przedstawionych jadłospisów
a) Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę z najkorzystniejszym bilansem ww. kryteriów.
b) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
c) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
d) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: suma wszystkich przygotowanych i wydanych lub dowiezionych posiłków przez Wykonawcę w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: różnorodność jadłospisów

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XI SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
zdolności technicznej
Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy: wykażą należyte wykonanie usług polegających na przygotowywaniu, wydawaniu i dostarczaniu posiłków w ilości co najmniej 10.000 posiłków w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem ostatecznego terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
Wykonawca składa wstępne Oświadczenie że spełnia warunek wg wzoru Załącznik nr 2 do SWZ.
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XII ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Niedopuszczalna jest zmiana istotnych postanowień umownych, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. W pozostałym zakresie zmiany mogą być dokonane w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-21 08:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://epuap.gov.pl/wps/portal/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-21 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Wynajmę kucyka w dniu 26.05 na 2 godziny- Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Wynajmę kucyka w dniu 26.05 na 2 godziny, w przedziale czasowym od 14- 18. W Poznaniu w Krzesinach na komunię. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI