Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„DOŻYWIANIE UPRAWNIONYCH ŚWIADCZENIOBIORCÓW OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ŚWIECIU W FORMIE GORĄCEGO POSIŁKU NA ROK 2022” – II postępowanie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej w Świeciu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090077277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Generała Józefa Hallera
1.5.2.) Miejscowość: Świecie
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 52 519 05 40
1.5.8.) Numer faksu: 52 33 15 990
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@opsswiecie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://opsswiecie.pl/ oraz https://opsswiecie.bip.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostki organizacyjne administracji samorządowej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„DOŻYWIANIE UPRAWNIONYCH ŚWIADCZENIOBIORCÓW OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ŚWIECIU W FORMIE GORĄCEGO POSIŁKU NA ROK 2022” – II postępowanie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ab5519e-5cd8-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00314825
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003855/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 "Dożywianie uprawnionych świadczeniobiorców Ośrodka Pomocy Społecznej w Świeciu w formie gorącego posiłku na rok 2022"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/swiecie
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/swiecie
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/pn/swiecie
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/swiecie
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Pomocy Społecznej
w Świeciu, ul. Gen J. Hallera 11 86-100 Świecie tel.: 52 519 05 40, adres e- mail: sekretariat@opsswiecie.pl
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się
z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@opsswiecie.pl
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia
11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm), zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy.
5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku
z przepisami PZP.
6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP.
7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP.
8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OPS.DO.271.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi „Dożywianie uprawnionych świadczeniobiorców Ośrodka Pomocy Społecznej w Świeciu w formie gorącego posiłku na rok 2022”- II postępowanie, na podstawie art. 48 i art. 48 b ust. 2 ustawy z dnia 12 marca 2004 r.
|o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1876 z poźń. zm.) oraz na podstawie Uchwały Nr 140 Rady Ministrów z dnia 15 października 2018 r. w sprawie ustanowienia wieloletniego rządowego programu „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019-2023 (M.P. z 2018 r., poz. 1 007), Uchwały Nr 31/18 Rady Miejskiej w Świeciu z dnia 06 grudnia 2018 r. w sprawie podwyższenia kryterium dochodowego uprawniającego do przyznania pomocy w zakresie dożywiania w formie świadczenia pieniężnego na zakup posiłku lub żywności oraz określenia zasad zwrotu wydatków na świadczenia udzielane w formie posiłku albo świadczenia rzeczowego w postaci produktów żywnościowych osobom objętym wieloletnim rządowym programem „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019-2023.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Zapewnienie przez Wykonawcę przygotowania, ugotowania, porcjowania oraz umożliwienia konsumpcji gorącego posiłku jednodaniowego w wyznaczonym przez Wykonawcę lokalu usytuowanym na terenie miasta Świecie w miejscu ogólnie dostępnym dla świadczeniobiorców Ośrodka Pomocy Społecznej w Świeciu.
2) Świadczenie usługi dożywiania obejmuje grupę ok. 50 osób/miesięcznie przez okres
12 miesięcy (tj. 365 dni).
3) Zamawiający przewiduje wielkość przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy na:
a) około 18.250 posiłków (tj. 365 dni po około 50 posiłków dziennie),
b) około 18.250 opakowań do posiłków wydawanych „na wynos” (tj. 365 dni po około 50 posiłków dziennie),
c) około 3.650 dowozów posiłków do świadczeniobiorcy (365 dni po około 10 dowozów),
4) Ostateczna ilość posiłków może ulec zmianie, w zależności od faktycznej liczby potrzebujących. Przewidywana liczba osób może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu.
5) Podstawę realizacji zadania wymienionego w pkt 1 stanowi wyłącznie decyzja administracyjna wydana przez Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Świeciu lub inną osobę upoważnioną przez Burmistrza Świecia.
6) Z tytułu ewentualnego zmniejszenia wielkości zamówienia Zamawiający nie ponosi żadnych konsekwencji.
7) Wykonawcy będzie przysługiwał zwrot kosztu za jeden gorący posiłek (pełen obiad), za opakowanie przeznaczonego do jego wydania „na wynos” oraz za jego dowóz do uprawnionego świadczeniobiorcy, wyłącznie za faktycznie wydaną ilość posiłków, zgodnie ze wzorem obliczania wartości zamówienia.
8) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił odpowiednie warunki lokalowe umożliwiające spożycie gorącego posiłku w szczególności: miejsca siedzące przy stoliku, możliwość przechowania odzieży wierzchniej, możliwość korzystania (bezpłatnie) z toalety oraz udostępnienie bieżącej wody oraz dezynfekcję rąk.
9) Spożywanie posiłków odbywać się będzie w przedziale godzin od 12:00 do 15.30. Przewiduje się spożywanie posiłków od poniedziałku do niedzieli z włączeniem dni wolnych od pracy oraz świąt okolicznościowych. Zamawiający przewiduje możliwość wydawania posiłków przez Wykonawcę w dzień poprzedzający dzień wolny od pracy lub święta okolicznościowe.
10) Lokal musi spełniać wymogi i warunki sanitarno-epidemiologiczne, w zakresie żywienia zbiorowego oraz przepisy ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. (t.j. Dz. U. z 2020 roku poz. 2021
z późn. zm.) o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
11) Należy umożliwić osobom objętym dożywianiem odbiór przygotowanych posiłków celem konsumpcji ich na miejscu bądź, jeśli wyrażą taką wolę odebrać posiłek „na wynos”
w przygotowanych przez Wykonawcę pojemnikach odpowiadającym warunkom sanitarno-epidemiologicznym, zgodnie z przedmiotem zamówienia.
12) Wykonawca zobowiązuje się dowieźć jeden gorący posiłek uprawnionym świadczeniobiorcom, którzy nie są w stanie odebrać go samodzielnie, jeżeli wyrażą taką wolę pod wskazany przez Ośrodek adres. Liczba świadczeniobiorców, którym świadczony jest dowóz posiłków ustalona jest przez Zamawiającego z Wykonawcą wcześniej.
13) Posiłki muszą być jednodaniowe świeże i przyrządzone w dniu dostawy, zaś w chwili odbioru muszą być gorące.
14) Posiłek powinien składać się z jednego dania:
mięsnego, drobiowego, rybnego lub warzywnego w zestawie z ziemniakami lub zamiennikiem – kaszą, ryżem, makaronem itp. Bądź pierogi, pyzy, itp.,
a także surówki – buraczki, sałatki, mizerie, ogórek kiszony, kapustę zasmażaną lub marchewkę duszoną, w przypadku spożywania posiłku w lokalu dodatkowo kompot lub sok.
15) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi żywienia zbiorowego zgodnie
z obowiązującymi w tym zakresie normami, a polegającej na przygotowaniu, wydaniu posiłku
o odpowiednio zbilansowanej wartości kalorycznej i odżywczej, zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia. Posiłek składać się będzie z jednego gorącego dania.
16) Wydawanie posiłków przez Wykonawcę dokonywane będzie na podstawie dostarczonej listy osób uprawnionych do otrzymywania posiłków do ostatniego dnia każdego miesiąca. Lista sporządzana będzie przez Kierownika Działu Realizacji Świadczeń Ośrodka Pomocy Społecznej w Świeciu. W przypadku, gdy w ciągu danego miesiąca dojdą kolejne osoby uprawnione, zostanie dostarczona skorygowana lista sporządzona na podstawie wydanej decyzji administracyjnej.
17) Doręczenie korekty listy osób, na rzecz których Wykonawca ma świadczyć posiłki, nastąpi
z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem.
18) Dokumentem upoważniającym Wykonawcę do wydania posiłku jest dowód osobisty lub inny dokument potwierdzający tożsamość.
19) Dokonanie odbioru gorącego posiłku uprawniony lub osoba upoważniona potwierdza czytelnym podpisem na liście.
20) Zamawiający zobowiązuje się przekazać do Wykonawcy wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy w danym miesiącu przelewem (sprzedaż bezgotówkowa) na wskazane konto bankowe w terminie wskazanym w ofercie Wykonawcy od dnia otrzymania rachunku lub faktury wraz z imiennym zestawieniem wydanych posiłków świadczeniobiorców Ośrodka Pomocy Społecznej w Świeciu za bieżący miesiąc. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu niezbędną dokumentację do 5 dnia po zakończeniu bieżącego miesiąca. Wyjątek stanowi miesiąc grudzień 2022 r., w którym płatność musi być zrealizowana do końca roku.
21) Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania rachunku lub faktury za wykonaną usługę do
5-go dnia roboczego każdego miesiąca – następującego po miesiącu, w którym wykonana została usługa z wyjątkiem miesiąca grudnia 2022 roku, Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia rachunku lub faktury za wykonaną usługę do 28 grudnia 2022 roku.
22) Wykonanie zadania przez Wykonawcę podlegać będzie kontroli ze strony Zamawiającego
w zakresie prawidłowości wykonania zadania w tym:
formy i warunków przygotowywania posiłków (gotowania);
jakości i różnorodności posiłków;
formy i warunków podawania posiłków;
formy i warunków wydawania posiłków;
prawidłowości sporządzonych list świadczeniobiorców uprawnionych na podstawie dokumentacji Wykonawcy do korzystania z usługi dożywiania.
23) Wykonawca zobowiązany jest do wydania posiłku na podstawie pisemnego upoważnienia potwierdzonego przez świadczeniobiorcę Ośrodka Pomocy Społecznej w Świeciu oraz pracownika socjalnego osobie upoważnionej wg ustalonego wzoru przez Zamawiającego.
24) Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia faktyczna liczba osób, na rzecz, których świadczone będą usługi będzie uzależniona od rzeczywistej liczby osób, którym przysługuje pomoc.
25) Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania okresowych wizytacji w siedzibie lokalu,
w którym świadczone będą posiłki, w czasie w którym będzie realizowany przedmiot zamówienia.
26) W zakresie wizytacji, Zamawiający:
będzie degustował wydawane posiłki,
będzie przeprowadzał ankiety i inne wywiady z osobami korzystającymi
z posiłków,
sporządzi końcowy protokół z wizytacji, w którym Zamawiający dokona podsumowania poziomu i zakresu świadczonych przez Wykonawcę posiłków, jak również sposobu realizacji zamówienia.
27) W czasie wydawania posiłków odpowiedzialność za bezpieczeństwo osób korzystających
z posiłków ponosi Wykonawca.
28) Wykonawca realizując przedmiot zamówienia zobowiązuje się do równego traktowania wszystkich osób, na rzecz których świadczone będą posiłki.
29) W ramach działań, które mają zapobiegać przejawom dyskryminacji i nierównego traktowania, Wykonawca zobowiązuje się między innymi do:
zapewnienia wszystkim osobom, na rzecz których świadczone są posiłki, swobodnego wyboru miejsca spożywania posiłków w pomieszczeniu, w którym świadczone są posiłki,
zapewnienia wszystkim osobom, na rzecz których świadczone są posiłki, jednakowych posiłków, pod względem ilościowym i jakościowym,
zabezpieczenia wystarczającej ilości miejsc i zastawy stołowej,
organizacji spożywania posiłków w sposób wykluczający ujawnienie jakichkolwiek danych o źródłach finansowania świadczonych przez Wykonawcę posiłków, jak również
o sytuacji dochodowej osoby/rodziny na rzecz, których świadczone są posiłki.
30) W związku z obowiązującą sytuacją epidemiologiczną w kraju, spowodowaną wirusem COVID-19 Wykonawca przygotowując ofertę musi wziąć pod uwagę fakt, że zamówienie na czas obowiązywania ograniczeń w prowadzeniu działalności gastronomicznej, będzie musiało być realizowane w formie wydawania posiłków na wynos lub w formie dowozu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1. Cena za jeden gorący posiłek na rok 2022 50%
2. Cena za opakowanie do gorącego posiłku wydanego „na wynos” na rok 2022 5%
3. Cena za dowóz gorącego posiłku do świadczeniobiorcy na terenie gminy Świecie na rok 2022 5%
4. Termin płatności 40%
Razem 100%
Sposób obliczania wartości punktowej ocenianego kryterium:
a) kryterium 1 – Cena za jeden gorący posiłek na rok 2022:
Cena za gorący posiłek x 365 dni x ok. 50 osób
Oferta z najniższą ceną otrzymuje 50 punktów.
Każda kolejna oferta otrzymuje odpowiednią ilość punków wyliczoną na podstawie wzoru:
Cena najtańszej oferty
------------------------------ x 50
Cena oferty badanej
b) kryterium 2 - Cena za opakowanie do gorącego posiłku wydanego „na wynos” na rok 2022:
Cena za opakowanie do jednego gorącego posiłku wydanego „na wynos” x 365 dni x ok. 50 osób
Oferta z najniższą ceną otrzymuje 5 punków.
Każda kolejna oferta otrzymuje odpowiednią ilość punków wyliczoną na podstawie wzoru:
Cena najtańszej oferty
------------------------------ x 5
Cena oferty badanej
c) kryterium 3 - Cena za dowóz gorącego posiłku do świadczeniobiorcy na terenie gminy Świecie na rok 2022:
Cena za dowóz gorącego posiłku do świadczeniobiorcy na terenie gminy Świecie x 365 dni x ok. 10 dowozów.
Oferta z najniższą ceną otrzymuje 5 punktów.
Każda kolejna oferta otrzymuje odpowiednią ilość punków wyliczoną na podstawie wzoru:
Cena najtańszej oferty
------------------------------ x 5
Cena oferty badanej
d) kryterium 4 – Termin płatności, oferta będzie oceniona w następujący sposób:
1) termin płatności 7 dni – 20 pkt
2) termin płatności 14 dni – 30 pkt
3) termin płatności 21 dni – 40 pkt
e) Podsumowanie kryteriów
100% = 100 pkt
1% = 1 pkt
Wynik punktowy:
Wp = C + T
gdzie:
Wp – wynik punktowy
C – liczba punktów w kryterium cena (Cena za jeden gorący posiłek na rok 2022 + Cena za opakowanie do gorącego posiłku na rok 2022 + Cena za dowóz gorącego posiłku na rok 2022)
T – termin płatności.
Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punków obliczoną wg przedstawionego powyżej wzoru (to jest wynik punktowy).
1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
2. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans przyjętych kryteriów oceny ofert, Zamawiający dokona wyboru oferty w oparciu o art. 248 ustawy Pzp.
3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4. Zamawiający, niezwłocznie jednocześnie zawiadomi Wykonawców którzy złożyli oferty o:
1) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności Wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania
i adresy, jeżeli są miejscami wykonywania działalności Wykonawców, którzy złożyli oferty,
a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację,
2) Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone,
– podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
5. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zamieści informację, o której mowa w ust. 4 pkt. 1, na stronie prowadzonego postępowania.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu z powodów,
o których mowa w art. 108 ust 1 ustawy Pzp, którzy spełniają warunki
o których mowa w art. 112 ustawy Pzp, określone przez Zamawiającego:
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
- posiada decyzję lub inne dokumenty Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zatwierdzające zakład, podmiot, który produkuje lub wprowadza do obrotu żywność
w zakresie przygotowywania posiłków od surowca do gotowej potrawy oraz rozprowadzania, podawania posiłków w rozumieniu ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2020, poz. 2021 ze zm.);
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
4) zdolności technicznej lub zawodowej;
Opis spełnienia warunku:
Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym:
Wykonawca powinien udokumentować dysponowanie minimum jednym środkiem transportu, spełniającym wymagania sanitarne na przewóz i dostawę posiłków cateringowych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Dokumenty składane razem z ofertą:
1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia
z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ;
2. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu;
3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego ( jeśli dotyczy)
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - załącznik Nr 5 do SWZ (lub inny podmiotowy środek dowodowy) jeżeli dotyczy, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa
w szczególności:
- zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
- sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
- czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Załącznik Nr 5 do SWZ musi być złożony w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do reprezentowania formą reprezentacji, na zdolnościach którego polega Wykonawca, określoną w dokumencie
4. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)
Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub
do złożenia oferty i podpisania umowy.
oryginał w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia zgodnie z formą reprezentacji, określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej, lub elektroniczna kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formie elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.
5. Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – w sytuacji gdy oferta lub inne dokumenty składane
w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca wraz
z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępnione oraz wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy
z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ( Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 ze zm.).
Jeżeli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy
z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ( Dz. U. z 2020 r. poz. 1913
ze zm. ), Wykonawca powinien nie później niż w terminie składania ofert, zastrzec, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca w celu utrzymania poufności tych informacji przekazuje
je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku wraz z plikami stanowiącymi jawną część należy ten plik zaszyfrować. Informacje te powinny zostać załączone osobno w miejscu w kroku 1 składania oferty przeznaczonym na zamieszczenie tajemnicy przedsiębiorstwa.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX Dział I pkt 1 SWZ, składa każdy
z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w okolicznościach gdy Zamawiający określa warunki udziału
w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 Pzp lub warunki dotyczące wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zobowiązani są do dołączenia do oferty oświadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonują poszczególni Wykonawcy – Załącznik nr 6 do SWZ.
Obowiązek złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp dotyczy również Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-22 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/swiecie
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-22 08:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni