Dożywianie dzieci w przedszkolach i szkołach oraz innych osób potrzebujących wsparcia...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dożywianie dzieci w przedszkolach i szkołach oraz innych osób potrzebujących wsparcia w formie dożywiania na terenie gminy Kuryłówka. w roku 2021/2023
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKuryłówka
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-30
  • ZamawiającyGMINA KURYŁÓWKA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-29
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00097787
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dożywianie dzieci w przedszkolach i szkołach oraz innych osób potrzebujących wsparcia w formie dożywiania na terenie gminy Kuryłówka. w roku 2021/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KURYŁÓWKA

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Kuryłówka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581726

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kuryłówka 527

1.5.2.) Miejscowość: Kuryłówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-303

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 17 243 80 10

1.5.8.) Numer faksu: +48 17 243 80 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kurylowka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kurylowka.biuletyn.net

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dożywianie dzieci w przedszkolach i szkołach oraz innych osób potrzebujących wsparcia w formie dożywiania na terenie gminy Kuryłówka. w roku 2021/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aefd1388-d5b5-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00097787

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000266/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dożywianie dzieci w przedszkolach i szkołach oraz innych osób potrzebujących wsparcia w formie dożywiania na terenie gminy Kuryłówka. w roku 2021/2023

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.kurylowka.biuletyn.net

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: składanie ofert: www.miniportal.pl
strona z procedurami i dokumentami: www.kurylowka.biuletyn.net
komunikacja: przetargi@kurylowka.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja
między Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie w postaci elektronicznej z zastrzeżeniem ust. 2 i ust. 6
działu I niniejszej SWZ i za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r.
o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 344 ze zm.) przy czym:
1.1. wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych za pomocą
miniPortalu UZP opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu
1.2. wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych za pomocą
platformy ePUAP opisane zostały w Regulaminie ePUAP
1.3. wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty
e-mail zawierają oprócz wymogów standardowych wymagania wskazane poniżej:
1) adres e-mail Zamawiającego do komunikacji: przetargi@kurylowka.pl
2) wielkość plików przesyłanych nie może przekroczyć 80MB
3) w temacie należy wpisywać nr sprawy oraz czego dotyczy ( D. IN.271… … - zapytania, wyjaśnienia, uzupełnienia
i.t.p.)
4) w tekście wiadomości wpisana nazwa postępowania oraz przez kogo nadana (nazwa firmy i osoba)
5) zapisy – czego tyczy wiadomość
6) przesłana informacja będzie automatycznie potwierdzona przez serwer pocztowy informacją zwrotną, która
stanowi równocześnie potwierdzenie i zapisy dotyczące daty i czasu jej wpływu.
7) pliki z informacją stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa powinny być przesyłane jako oddzielne i oznaczone
„tajemnica przedsiębiorstwa” z załączonym uzasadnieniem.
8) nie należy dzielić plików przesyłanych jako jeden dokument.
9) każdy plik dokumentu podpisany oddzielnie
1.4. Formę i sposób w jaki należy przesyłać poszczególne dokumenty w danym postępowaniu wskazują zapisy
niniejszej SWZ.
7.1.5. Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych – pliki w formatach:
1) pliki niezbędna jako edytowalne tekstowe - *.doc, *.xls
2) pliki niezbędna jako edytowalne graficzne - *.tif, *.jpg
3) pozostałe pliki - *.pdf
4) kompresja plików - *.zip, 7-zip,
1.6. Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego jako:
1) dokumenty sporządzone i przesłane w formacie .pdf należy podpisywać kwalifikowanym podpisem
elektronicznym w formacie PadES;
2) dokumenty sporządzone i przesłane w formacie innym niż .pdf należy podpisywać kwalifikowanym podpisem
elektronicznym w formacie Hades (wskazane otaczający, co pozwoli na uniknięcie błędów w zapomnieniu podpisu,
przy przesyłaniu plików).
1.7. Wszystkie pisma i dokumenty przesyłane przez Zamawiającego w tym wezwań i wyjaśnień oraz wyniki i
wezwanie do podpisania umowy przesyłane będą na adres skrzynki e-mail podany w formularzu ofertowym.
1.8. Zamawiający dopuszcza przesyłanie przez Wykonawców wszystkich pozostałych dokumentów oprócz samej
oferty za pomocą środków komunikacji elektronicznej na skrzynkę pocztową e-mail: przetargi@kurylowka.pl przy zachowaniu warunków zawartych w niniejszej SWZ oraz odpowiednio podpisanych i przesyłanych w naznaczonych
godzinach.
1.9. Dokument oryginalny – jest to dokument wypełniony samodzielnie przez Wykonawcę bez podpisu na papierze i
nie skanowany, zapisany i podpisany elektronicznym podpisem kwalifikowanym przez osobę do tego umocowaną.
Oryginalna jest też postać elektroniczna podpisana podpisem zaufanym lub osobistym dla dokumentów
uwarunkowanych takim podpisem w ustawie pzp.
1.10. Elektroniczna kserokopia dokumentu – jest to skan dokumentu papierowego, podpisanego na papierze, a
następnie zapisanego do pliku i podpisanego elektronicznym podpisem kwalifikowanym przez osobę do tego umocowaną.
UWAGA!!! Bardzo szczegółowe informacje w zakresie wymagań korespondencji elektronicznej zawarte są w ust. 7 działu I SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, że:
1. W celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Dożywianie dzieci 2021/2022 – znak sprawy: [IN.271.77.2.2021], przetwarzane będą dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
2. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Urząd Gminy Kuryłówka
37-303 Kuryłówka 527
Tel.: 017 2438010
Faks: 017 2438010
e-mail: sekretariat@kurylowka.pl.
3. Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Kuryłówka jest osoba, z którą można się kontaktować w sposób: tel. (17) 243 80 10; e-mail rada@kurylowka.pl
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
(w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia)
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, z tym że skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z tym że prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
2. Zamawiający dołoży wszelkich starań, aby zapewnić odpowiednie środki ochrony danych osobowych przed ich
przypadkowym lub umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
3. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie
Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IN.271.77.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 450000 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Określenie przedmiotu zamówienia.
1.1. Zakres zadania obejmuje przygotowanie i dostarczenie we własnym zakresie i własnych naczyniach, posiłków do szkół, przedszkoli oraz osób prywatnych na terenie Gminy Kuryłówka w latach 2021-2023.
1.2. Dowóz posiłków do szkół, przedszkoli i do osób starszych, samotnych, niepełnosprawnych Wykonawca wykona we własnym zakresie zgodnie z ilościami i w godzinach uzgodnionych z dyrektorem Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kuryłówce i dyrektorami szkół z terenu gminy.
2. Warunki jakościowe i funkcjonalne wykonania zadania.
2.1. Wymaga się, aby dożywianie w szkołach i przedszkolach realizowane było w formie pełnowartościowego gorącego posiłku jednodaniowego w każdym dniu uczęszczania dzieci do tych placówek (rok szkolny, rok przedszkolny obejmujący także okres ferii i wakacji). Dożywianie osób dorosłych będzie odbywało się w sposób ciągły przez cały rok z zastrzeżeniem, że w dniach od poniedziałku do piątku będą dostarczane dania gorące w dni wolne od pracy (soboty, niedziele, święta), dostawca zapewni tym osobom prowiant o wartości posiłku na każdy wolny dzień.
2.2. Dowóz posiłków do szkół, przedszkoli i do osób starszych, samotnych, niepełnosprawnych Wykonawca wykona we własnym zakresie zgodnie z ilościami i w godzinach uzgodnionych z dyrektorem Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kuryłówce i dyrektorami szkół z terenu gminy a przygotowanie i dostarczenie tych posiłków we własnym zakresie i własnych naczyniach (jednorazowe tylko tam gdzie jest taka konieczność).
2.3. Zamawiający oczekuje przygotowania jednego gorącego posiłku w postaci : zupa (z chlebem, makaronem, ryżem lub ziemniakami) z przewagą drugich dań w systemie dekadowym tzn. co najmniej 6 razy drugie danie dla każdej osoby w dziesięciodniowym okresie realizacji zadania. Posiłki mają być dostarczane i transportowane w naczyniach spełniających standardy dotyczące przepisów żywienia zbiorowego. Dostarczanie posiłków w odpowiednich termosach transportowych (przystosowanych do transportu żywności - atesty), porcjowane.
2.4. Wykonawca odpowiada za przygotowanie prób żywieniowych dla celów kontroli Sanepid: bezpłatne dostarczanie materiałów. Kary za nie przestrzeganie przepisów sanitarno-epidemiologicznych ponosić będzie Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa.
2.5. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia produkcji i dostawy posiłków z zachowaniem zasad systemu HACCP, czyli Zasad Dobrej Praktyki Higienicznej oraz Zasad Dobrej Praktyki Produkcyjnej. Miesięczny jadłospis powinien być urozmaicony, uwzględniający sezonowość surowców, a dzienny zestaw produktów winien gwarantować pełnowartościowe posiłki o odpowiedniej wartości energetycznej i odżywczej oraz wysokich walorach smakowych.
2.6. Wymagania szczególne dla posiłku:
Gramatura jednego posiłku : zupa - 300 ml, osoby dorosłe - 500 ml
drugie danie - jeśli posiłek mięsny to 100g mięso, 200g ziemniaki, 150g przystawka
2.7. Zakres ilościowy i warunki dla szkół (godz. uzgodnione z Dyrektorami):
a) Szkoła Podstawowa w Kuryłówce – 25 uczniów
b) Oddziały przedszkolne w Kuryłówce – 10 dzieci
c) Szkoła podstawowa w Brzyskiej Woli – 28 uczniów
d) Oddziały przedszkolne w Brzyskiej Woli – 12 dzieci
e) Szkoła podstawowa w Dąbrowicy – 25 uczniów
f) Oddziały przedszkolne w Dąbrowicy – 10 dzieci
2.8. W Szkole Podstawowej w Brzyskiej Woli oraz Dąbrowicy istnieje możliwość korzystania z wyparzarki a dodatkowo w Dąbrowicy istnieje możliwość korzystania z naczyń ceramicznych
2.9. Pozostałe osoby - 12 osób starszych, samotnych, niepełnosprawnych wymagających wsparcia w formie dożywiania – dowóz do domów (posiłek dostarczony do domu klienta wskazanego przez GOPS, w naczyniach spełniających standardy dotyczące żywienia zbiorowego, zapewniający utrzymanie odpowiedniej temperatury potraw):
a) Jastrzębiec – 1
b) Ożanna – 1
c) Brzyska Wola – 2
d) Kuryłówka – 4
e) Kolonia Polska – 2
f) Słoboda – 2
2.10. Szczegółowy zakres, wymagania oraz harmonogram opisany jest w Dziale II SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

55521000-8 - Usługi w zakresie dostarczania posiłków do prywatnych gospodarstw domowych

55521100-9 - Usługi rozwożenia posiłków

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2023-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) i 8) do 30% wartości zadania i polegające na powtórzeniu podobnego rodzaju zamówień związanych z usługami dotyczącymi przygotowania i dowozu posiłków.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą uzna się ofertę, która spośród ważnych i nie odrzuconych ofert uzyskała największą liczbę punktów sumując kryteria oceny ofert. Ocena jest oceną matematyczną (wg. wzoru lub ilościowo)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość w 3 podkryteriach

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający nie ustanawia szczegółowych wymagań do spełnienia warunku. Potwierdzenie ogólne zawarte w oświadczeniu.
2. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
W zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał zarejestrowaną działalność w zakresie żywienia zbiorowego w jakiejkolwiek formie lub inny potwierdzony dokumentem sposób pozwalający wykonawcy prowadzić żywienie zbiorowe na terenie kraju (np. KRS lub jeśli tam nie ma takiego wpisu inny dokument, potwierdzający warunek).
Pod pojęciem zbiorowego żywienia dla potrzeb niniejszego zamówienia rozumie się zapewnienie określonej grupie osób (min. 30 osób), posiłków obiadowych w formie żywienia pozadomowego.
3. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
W zakresie spełnienia wymogów sytuacji ekonomicznej lub finansowej
1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał opłaconą Polisę lub inny dokument potwierdzający, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na dzień składania ofert. Wymagana suma ubezpieczenia powinna być nie mniejsza niż: 50.000,00 PLN co potwierdza w oświadczeniu.
Sam dokument Polisy wybrany Wykonawca przedstawia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy - ważną na dzień jej składania.
Okres ważności polisy - od dnia podpisania umowy do ostatniego dnia obowiązywania umowy łącznie z jej rozliczeniem. W przypadku Polisy z datą ważności krótszą; Wykonawca wraz z polisą dołącza oświadczenie, iż zobowiązuje się do przedłużenia ważności Polisy na niezbędną wymaganą kwotę przed upływem terminu jej wygaśnięcia stosownie do warunków wymaganych w postępowaniu.
2) Wykonawca posiada odpowiedni potencjał ekonomiczny i płynność finansową aby móc zrealizować właściwie zadanie w określonych terminach wykonania i płatności. Potwierdzenie ogólne zawarte w oświadczeniu.
4. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
W zakresie spełnienia wymogów zdolności technicznej lub zawodowej
1) Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia (zdolność zawodowa).
2) W ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonawca realizował co najmniej jedną usługę o podobnym charakterze i złożoności co przedmiot niniejszego postępowania. Przez "podobny charakter usług" należy rozumieć działania w zakresie żywienia zbiorowego prowadzonego przez min. 12 m-cy ciągle i dla jednego Zamawiającego. Jako żywienie zbiorowe należy rozumieć żywienie grup o minimalnej ilości 30 osób w systemie ciągłym lub zamawiający dopuszcza jako potwierdzenie wymogu przedstawienie dwóch usług w okresie min. 10 miesięcznym, może być dla dwóch różnych zamawiających, ciągłe w zakresie żywienia zbiorowego.
3) Wykonawca dysponuje osobami mogącymi brać udział przy realizacji niniejszego zamówienia, które posiadają co najmniej 12 miesięczne doświadczenie w zakresie żywienia i realizacji w tym:
a) osobą przygotowującą posiłki - minimum ukończenie odpowiedniego kursu (np. "Kucharz")
b) osoba podająca posiłki wraz z rozwiezieniem lub osobno kierowca i osoba wydająca
4) Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem w zakresie zapewnienia niezbędnego podstawowego sprzętu i urządzeń obejmujących minimum:
a) należy dysponować zapleczem technicznym do przygotowania posiłków odpowiadającym wymogom przepisów sanitarno-epidemiologicznych
b) należy posiadać samochód do przewożenia żywności zgodnie z warunkami SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. ZAŁĄCZNIK nr 1 – "formularz ofertowy"(karta 2/3) – oświadczenia oferenta w oparciu o art. 125 ust. 1 ustawy pzp oraz spełnieniu pozostałych warunków wymaganych w postępowaniu - ( w przypadku oferty wspólnej wypełnia każdy z podmiotów oddzielnie)
2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, które zawarto w załączniku nr 1c, przy czym wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
3. Oświadczenia oferenta o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu składanym z ofertą (załącznik nr 1a)

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę stanowi formularz ofertowy (załącznik nr 1 – Dział V) i inne dokumenty wymienione w niniejszej SWZ,
a) ZAŁĄCZNIK nr 1 – pełny
d) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza).
Innymi dokumentami są w tym wypadku są ogólnodostępne dla Zamawiającego wydruki z KRS lub CEIDG, które może sam pobrać z rejestrów. (odniesienie do zapisów ust. 1.9. Wykonawca nie jest obowiązany )
2. Z amawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 125 ust. 1
a) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, które zawarto w załączniku nr 1c, przy czym wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
b) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; wraz z dokumentami potwierdzającymi warunki opisanymi na formularzu (załącznik nr 2 zgodnie z opisem w nim zawartym)
c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; (zał. 2a zgodnie z opisem w nim zawartym). Nie dotyczy osób zatrudnionych w oparciu o art. 95 ustawy PZP. Sama lista zostanie przedstawiona przed podpisaniem umowy i zawiera wszystkie osoby biorące udział w wykonaniu zadania i wykonujące kluczowe jego elementy a posiadające zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
d) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (zał. 2b zgodnie z opisem w nim zawartym)
e) Oświadczenia oferenta o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu składanym z ofertą (załącznik nr 1a)
f) jakikolwiek dokument potwierdzający warunek, że wykonawca może prowadzić działalność w zakresie żywienia zbiorowego (np. KRS lub jeśli tam nie ma takiego wpisu inny, potwierdzający warunek)
3. Szczegółowy opis zawarto w dziale I ust.1.4. do 1.9 SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie przewidziano

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wyjaśnień oraz wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. Zastosowanie mają tutaj przepisy zawarte w art. 107 i 223 ustawy Pzp. w każdym aspekcie prowadzonego postępowania.
2. W przypadku wnoszenia wspólnej oferty przez spółkę cywilną lub konsorcjum składające się z dwóch lub więcej podmiotów gospodarczych.
Wymogi ogólne - oferta taka musi spełniać następujące wymagania:
a) zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione w warunkach zadania
b) musi być podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony;
c) jeden z podmiotów zostanie wyznaczony jako odpowiedzialny i jego upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów.
3. Potwierdzenia dla podmiotów zagranicznych dotyczące wykluczenia i spełnienia warunków składane są analogicznie jak dla podmiotów krajowych za pomocą oświadczeń wymienionych w ust. 1.4. i 1.5. Działu I SWZ, jak również odpowiednich dokumentów na wezwanie. W celu spełnienia braku podstaw wykluczenia zamawiający nie wymaga składania innych dokumentów, chyba, że zajdą inne okoliczności nie przewidziane w momencie składania ofert a oświadczenia wykonawcy okażą się nie pełne lub budzące wątpliwości albo zamawiający otrzyma informację o braku ich autentyczności.
4. W przypadku wątpliwości co do treści oświadczenia złożonego przez wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.W przypadku wątpliwości co do treści oświadczenia złożonego przez wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
5. W celu spełnienia warunków wymaganego pełnomocnictwa (jeśli nie może być przedstawione) a
w związku z tym, iż Zamawiający nie posiada dostępu do nieodpłatnych zagranicznych baz danych
z równoczesnym tłumaczeniem na j.polski (chyba, że takie są, to należy wskazać link bezpośredni), należy przedstawić odpowiednie wyciągi (np. rejestrowe) lub inne urzędowe poświadczenia wskazujące jednoznacznie na osoby umocowane do podejmowania decyzji przy procedurach postępowania. Dokumenty muszą być przedstawione z tłumaczeniem na język polski.
6. Wykonawca na żadnym etapie postępowania nie jest zobowiązany do składania podmiotowych środków dowodowych wymaganych przez Zamawiającego, jeżeli Zamawiający je posiada a Wykonawca:
a) wskaże gdzie są i z jaką sprawą powiązane
b) jednoznacznie potwierdzi ich prawidłowość
c) jednoznacznie potwierdzi ich aktualność

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Każdy oferent przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium do dnia i czasu składania ofert w wysokości 6.000,00 PLN.
Sugeruje się przekazanie wcześniejsze (nie na ostatnią minutę), aby uniknąć komplikacji technicznych przekazów elektronicznych. Liczy się wyłącznie czas dotarcia do Zamawiającego (otrzymania faktycznego).
2. Szczegółowe warunki i sposób składania oraz wymogi dla wadium nie pieniężnego zawarte są w dzaile I ust. 5 SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wnoszenia wspólnej należy złożyć dokumenty na warunkach:
a) ZAŁĄCZNIK nr 1 – "formularz ofertowy"(karta 1/3) – dane oferenta z wypełnionymi wszystkimi danymi w celu łatwiejszej komunikacji z wykonawcą – wypełnia każdy z podmiotów oddzielnie
b) ZAŁĄCZNIK nr 1 – "formularz ofertowy"(karta 2/3) – oświadczenia oferenta w oparciu o art. 125 ust. 1 ustawy pzp oraz spełnieniu pozostałych warunków wymaganych w postępowaniu - wypełnia każdy z podmiotów oddzielnie
c) ZAŁĄCZNIK nr 1 – "formularz ofertowy"(karta 3/3) – cena oferty zaoferowana przez wykonawcę w postępowaniu z odpowiednim wyliczeniem i wskazaniem jej podstawy – wypełnia osoba umocowana za wszystkie podmioty
d) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza). analogia j.w.
e) Pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika - gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego - w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna jednoznacznie wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest pełnomocnik, tj. np. do podpisania oferty, potwierdzania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składania oświadczeń woli i wiedzy itp.
f) W przypadku kiedy jest podpisana umowa Konsorcjum (spółki), może zastąpić dokumenty zawarte
w zapisach lit. d) i e) przy spełnieniu dla tego warunku:
- treści muszą zawierać jednoznaczne umocowania osób w postępowaniu
- musi być podpisana elektronicznie (lub jej kopia) przez wszystkie strony
g) Oświadczenia oferenta o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu składanym z ofertą (załącznik nr 1a)
h) jakikolwiek dokument potwierdzający warunek, że wykonawca może prowadzić działalność w zakresie żywienia zbiorowego (np. KRS lub jeśli tam nie ma takiego wpisu inny, potwierdzający warunek) przy czym warunek musi spełnić przynajmniej jeden z wykonawców
2. W przypadku spółek zastosowanie ma również art. 230 ustawy z dnia 15 września 2000 roku Kodeks spółek handlowych (t.j. – Dz.U. z 2020r., poz. 1526 ze zm.), a odpowiednie dokumenty jeśli okażą się niezbędne, Wykonawca przedstawi z chwilą podpisania umowy.
3. Przed podpisaniem umowy, Wykonawca przedstawi również umowę regulującą współpracę pomiędzy wspólnie działającymi Wykonawcami.
4. Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy pzp, w zakresie i formie opisanej w ust. 3.1.5. spełniające wpisane tam warunki.
5. Szczegóły zawarte są w dziale I ust. 1.5 SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, projektowane postanowienia umowy wypisane są we wzorze umowy (Dział IV niniejszej SWZ), a zasady i możliwość jej zmiany opisane są w ust. 11 działu II SWZ.
2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z nim umowę na zasadach określonych we wzorze umowy, będącym załącznikiem do Specyfikacji Warunków Zamówienia a opartym na postanowieniach i warunkach Działu VII ustawy pzp. Przy podpisaniu umowy podczas definiowania jej warunków, bierze się również pod uwagę fakt, iż umowa polegająca na współdziałaniu stron jest tylko elementem pomocnym do osiągnięcia właściwej realizacji zamówienia, co strony podpisujące umowę muszą mieć na uwadze.
3. Zamawiający nie przewiduje istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że wystąpią istotne okoliczności których nie można było wcześniej przewidzieć, a które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy. Oprócz zmian wskazanych w art. 439 i art. 455 ustawy pzp, a mogą być to m.in:
1) niesprzyjające warunki atmosferyczne (np. długotrwałe i intensywne opady deszczu i/lub śniegu, silny wiatr, powodzie) uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z zasadami w oznaczonym terminie,
2) działanie siły wyższej;
3) konieczność wprowadzenia istotnych zmian w zakresie samej usługi spowodowanych zmianą ilości osób dokonaną już w trakcie trwania umowy
4) konieczność zmian przy zmianie trasy dostawy posiłków ze względów niezależnych od wykonawcy,
5) konieczność zmniejszenia lub zwiększenia zakresu realizacji, w przypadku wystąpienia zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy lub w przypadku zwiększenia zakresu ze względu na prawidłowość jego wykonania i uzyskanie właściwego efektu końcowego, przy czym obie te zmiany nie mogą przekroczyć 30% wartości zadania z zastrzeżeniem pozostałych warunków zmiany kosztów (w głównej mierze dotyczy to zmiany ilości osób, zmiany zakresu posiłków)
6) konieczność zmiany ostatecznej kwoty wynagrodzenia należnego za wykonanie zadania stanowiącego przedmiot zamówienia, związanej z rozliczeniem ostatecznym, faktycznie wykonanego zakresu umowy oraz rozliczeniem związanym z warunkami określonymi w pkt. 3)-5),
7) konieczność zmiany terminów zawartych w umowie związanych z wystąpieniem okoliczności określonych w pkt 1) do 5) oraz w przypadku miejsc dostawy posiłków
8) zmiany prawne oraz inne przyczyny zewnętrzne niezależne od zamawiającego oraz wykonawcy skutkujące niemożnością wykonywania zakresu umowy w formie i na warunkach w jakich została podpisana
4. Szczegółowy zakres zmian został zawarty w SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-30 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: elektronicznie przez www.miniportal.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-30 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-28

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Pomocne linki:
https://miniportal.uzp.gov.pl - strona składania ofert
http://kurylowka.biuletyn.net>>> Zamówienia PZP (powyżej 130 tys.) >>>[Dożywianie dzieci w przedszkolach i szkołach oraz innych osób potrzebujących wsparcia w formie dożywiania na terenie gminy Kuryłówka. w roku 2021/2023 - strona postepowania z informacjami i dokumentami
przetargi@kurylowka.pl - korespondencja postępowania
2, Dokumenty pomocne na BiP
Warunki dotyczące praw autorski dla dokumentacji w ramach postępowań znajdują się pod linkiem bezpośrednim: http://www.biuletyn.net/nt-bin/_private/kurylowka/4868.pdf
Warunki dotyczące przepisów RODO w ramach postępowań znajdują się pod linkiem bezpośrednim: http://kurylowka.biuletyn.net/fls/bip_pliki/2021_02/BIPF5BA410735EE9AZ/RODO-PZP2.pdf
Instrukcje dotyczące profilu zaufanego ePuaP znajdują się pod linkiem bezpośrednim:
http://www.biuletyn.net/nt-bin/_private/kurylowka/4975.zip
Instrukcje dotyczące miniportalu, i profilu zaufanego znajdują się pod linkiem bezpośrednim:
http://kurylowka.biuletyn.net/fls/bip_pliki/2021_01/BIPF5B89A7E1010BCZ/Instrukcja_uzytkownika_miniPortalePUAP.
pdf
3. W sprawach nieuregulowanych niniejszą SWZ mają zastosowanie przepisy ustawy szczególnej z dnia 11 września 2019 – Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019 poz.2019 ze zm.) lub dodatkowo przepisy ogólne zawarte w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 – Kodeks cywilny (t.j.Dz.U.2020 poz.1740 ze zm.)
4. Szczegóły informacji wpisanych w ogłoszeniu - opisane szerzej zawarte są w SWZ zamieszczonej na stronie postępowania.
5. Zamawiający wymaga spełnienia warunków Wymagań, o których mowa w art. 95 ustawy PZP, a które szczegółowo zostały opisane w ust. 13 działu II SWZ
2021-06-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usługi cateringu - Mielec
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usługi cateringu - przygotowanie i dostawa posiłków dla dzieci. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa materiałów wodociągowych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kuryłówka: Rozbudowa budynku OSP w Wólce Łamanej
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kuryłówka: Rozbudowa budynku OSP w Wólce Łamanej (II)
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Rozrywka, imprezy i sztuka: Świadczenie usług cateringowych
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI