Dostawy posiłków do szkół Gminy Kępice

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawy posiłków do szkół Gminy Kępice
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKępice
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-12-12
  • ZamawiającyGMINA KĘPICE
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-04
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00530972
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dostawy posiłków do szkół Gminy Kępice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KĘPICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979826

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 6

1.5.2.) Miejscowość: Kępice

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-230

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 782025871

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@par.net.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kepice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: PAR & PGD Sp. z o.o.

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9581733328

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Nowosielecka 22

1.11.4.) Miejscowość: Warszawa

1.11.5.) Kod pocztowy: 00-466

1.11.6.) Województwo: mazowieckie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.11.9.) Numer telefonu: 782025871

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@par.net.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: http://par.net.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy posiłków do szkół Gminy Kępice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d63ce90-92da-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00530972

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak

2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia:

art. 94 ust. 1 pkt 1) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 2) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 3) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 4) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 5) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 6) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 7) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 8) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 9) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 10) ustawy

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1d63ce90-92da-11ee-ba3b-4e891c384685

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Portalu Dostępowego, który dostępny jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej.
2. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Kamil Zbroja, tel.: 782025871 email: przetargi@kamilzbroja.eu.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Portalu Dostępowym.
4. Wypełniony formularz oferty należy podpisać podpisem wewnętrznym. Załączniki można podpisać podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. Dokumenty spakowane należy podpisać podpisem zewnętrznym. Jeśli będzie brakowało podpisu system poinformuje o tym w trakcie składania dokumentów, zostaną one przyjęte przez Platformę mimo braku podpisu.
5. Przed złożeniem oferty formularz powinien zostać podpisany cyfrowo. Dokument można podpisać podpisem kwalifikowanym, profilem zaufanym, podpisem osobistym lub pieczęcią elektroniczną.
6. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych oraz sam może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail przetargi@kamilzbroja.eu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PGD/OPSKEPICE/008

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie przygotowania i dowozu gorącego posiłku dla uczniów, dzieci nieobjętych obowiązkiem szkolnym oraz osób dorosłych skierowanych przez OPS w Kępicach do niżej wymienionych placówek:
- Szkoły Podstawowej z oddziałem przedszkolnym w Warcinie – ok. 17 osób
- Zespołu Szkół z oddziałem przedszkolnym w Barcinie - ok. 17 osób,
- Zespołu Szkół z oddziałem przedszkolnym w Biesowicach – ok. 6 osób,
- Zespołu Szkół z oddziałem przedszkolnym w Korzybiu – ok. 17 osób,
- Zespołu Szkół w Kępicach – ok. 65 osób.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Nr NAZWA KRYTERIUM WAGA
(Wg)
1. Całkowita cena za dostarczenie jednego posiłku zawierająca cenę jednorazowych pojemników do żywności. 60%
2. Kryterium społeczne 40%

KRYTERIUM I (cena całkowita za dostarczenie jednego posiłku zawierająca cenę za jednorazowe pojemniki do żywności)
Oferty oceniane będą na podstawie ceny, podanej przez Wykonawcę na formularzu ofertowym i obliczane według następującego wzoru:

Cn
P = ---------- x 100 pkt. x Wg
Cb

gdzie:
 P - oznacza liczbę punktów przyznanych badanej ofercie
 Cn - oznacza cenę całkowitą brutto oferty najtańszej
 Cb - oznacza cenę całkowitą brutto badanej oferty
 Wg - oznacza wagę kryterium (w %) = Wg

KRYTERIUM II (kryterium społeczne)
1. Oferty oceniane będą otrzymywały dodatkowe punkty za zobowiązanie Wykonawcy do zatrudnienia lub oddelegowania do realizacji zamówienia osób należących do kategorii:
a. bezrobotnych lub młodocianych w celu przygotowania zawodowego, o których mowa w przepisach o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
b. niepełnosprawnych, o których mowa w przepisach o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych,
c. innych niż określone w literach a i b, o których mowa w przepisach o zatrudnieniu socjalnym lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
2. Wykonawca na Formularzy ofertowym wskaże ilość osób, które zostaną zatrudnione lub oddelegowane spośród już zatrudnionych u Wykonawcy do realizacji zamówienia w rozumieniu Kodeksu pracy.
3. Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
4. Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
1 osoba – 25 punktów
2 osoby – 50 punktów
3 osoby – 75 punktów
4 osoby – 100 punktów.

5. Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu imienną listę osób zatrudnionych do realizacji zamówienia.
6. Zamawiający ma prawo dokonania kontroli realizacji zobowiązania w każdym czasie obowiązywania umowy poprzez żądanie dostarczenia dokumentów ZUS RCA wraz z dokumentem potwierdzającym ich złożenie w ZUS.
7. Liczba otrzymanych punktów zostanie pomnożona przez wagę tj. Wg.
8. Otrzymane w poszczególnych kryteriach oceny ofert punkty, po zsumowaniu będą stanowiły ocenę oferty.
9. Zamawiający udzieli zamówienia na daną część temu Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów łącznie w oparciu o powyższe kryteria oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium społeczne

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-12 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę napełnienie butli co2 - Tczew
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania14-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Interesuje mnie napełnienie butli co2 z syfonem 8 l. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.