Catering dla pacjentów WOTUiW w 2022 r.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Catering dla pacjentów WOTUiW w 2022 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoToruń
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-02-28
  • ZamawiającyWOJEWÓDZKI OŚRODEK TERAPII UZALEŻNIEŃ I WSPÓŁUZALEŻNIENIA W TORUNIU
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-18
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00062393
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Catering dla pacjentów WOTUiW w 2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI OŚRODEK TERAPII UZALEŻNIEŃ I WSPÓŁUZALEŻNIENIA W TORUNIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871550298

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szosa Bydgoska 1

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 566228908

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wotuiw@wotuiw.torun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wotuiw.torun.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Catering dla pacjentów WOTUiW w 2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d783c3bc-8ffc-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00062393

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://wotuiw.torun.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz
informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pomocą miniPortalu
https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz poczty elektronicznej kierowanej na adres:
anna.wisniewska@wotuiw.torun.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych
formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Ośrodek Terapii Uzależnień i Współuzależnienia w Toruniu (WOTUiW), ul. Szosa Bydgoska 1, 87-100
Toruń, KRS: 0000030573, NIP: 9562048040, REGON: 871550298.
2. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w WOTUiW jest Pan Stanisław Rusowicz.
3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Catering dla pacjentów WOTUiW w 2022 r.”
4. Odbiorcami danych osobowych będą podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 oraz art. 78 ust 4 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek przekazania danych osobowych jest wymogiem ustawowym , bez którego nie jest możliwy udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7. Dane osobowe nie podlegają przetwarzaniu w sposób zautomatyzowany.
8. Osoba, której dane podlegają przetwarzaniu jest uprawniona:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. Osoba, której dane podlegają przetwarzaniu nie jest uprawniona:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
w związku z art. 21 RODO do wniesienia sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ADM.262.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 857385 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Postępowanie dotyczy zamówienia na usługi społeczne w zakresie przygotowania i dostarczania posiłków – usług wymienionych w załączniku XIV do dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych, uchylająca dyrektywę 2004/18/WE

4.2.6.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Rozdział XV SWZ
Przy dokonywaniu wyboru oferty Zamawiający stosować będzie wyłącznie zasady i kryteria określone w ustawie i w SWZ.
2. Oferta będzie oceniana pod względem:
1) formalnym
2) merytorycznym, zgodnie z kryteriami jakościowymi oraz ceny, w tym terminu jej zapłaty, przy czym kryteria jakościowe obejmują:
a) kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia – dietetyka,
b) warunków dostawy, obejmujących czas dostawy rozumiany jako czas pomiędzy wytworzeniem posiłku w kuchni Wykonawcy a dostarczeniem posiłku na miejsce przeznaczenia – uśredniona odległość od kuchni Wykonawcy do każdego z trzech punktów odbioru wskazanych w Rozdziale III pkt. 1 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie dietetyka

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Lokalizacja kuchni

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Rozdział V SWZ:
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ PODSTAWY
WYKLUCZENIA
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 114 ust. 1 ustawy);
b) posiadają doświadczenie oraz potencjał techniczny do realizacji przedmiotu zamówienia (art. 116 ust 1 ustawy);
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia (art. 115 ust. 1 ustawy);
d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 oraz art. 109 ustawy
2. Od Wykonawcy na podstawie art. 116 ust. 1 ustawy wymaga się, aby dysponował zdolnością zawodową do realizacji zamówienia, rozumianą jako skierowanie do realizacji zamówienia, nieprzerwanie przez cały okres realizacji umowy wykwalifikowanych
pracowników:
1) dietetyka rozumianego jako osobę posiadającą wykształcenie wyższe kierunkowe oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie w żywieniu zbiorowym w zakładach opieki zdrowotnej/szpitalach/zakładach opiekuńczo – leczniczych/domach pomocy społecznej/domach opieki.
2) kucharza rozumianego jako osobę legitymująca się wykształceniem o profilu związanym z gastronomią, posiadająca co najmniej 3-letnie doświadczenie w żywieniu zbiorowym w zakładach opieki zdrowotnej/szpitalach/zakładach opiekuńczoleczniczych/
domach pomocy społecznej/domach opieki;
3) pomoc kuchenną rozumianą jako osobę pomagającą przy przygotowywaniu posiłków.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca składa:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 109 ust 1 pkt. 4 ustawy Prawo
zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem
b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1, pkt. 4 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
składania ofert,
f) lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej
3. Postanowienia stosuje się odpowiednio do podmiotów
udostępniających zasoby Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Rozdział VII SWZ:
W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa:
a) opinię właściwego inspektora sanitarnego zezwalającą na prowadzenie działalności objętej niniejszym zamówieniem – z treści załączonego dokumentu musi jasno wynikać, że Wykonawca może produkować i obracać żywnością, czyli wykonywać i dostarczać posiłki na zewnątrz,
b) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców – należy przedstawić w wykazie co najmniej dwie usługi tożsame z przedmiotem zamówienia (catering – przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla pacjentów Zamawiającego) o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł (pięćset tysięcy zł) każda, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (Załącznik nr 5);
c) wykaz środków transportu dopuszczonych do przewozu żywności zgodnie
z obowiązującymi przepisami. (Załącznik nr 6);
d) opinię właściwego inspektora sanitarnego dopuszczającego wskazane środki transportu do przewozu żywności;
e) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia w odniesieniu do dietetyka, kucharza i pomocy kuchennej, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. (Załącznik nr 7)
f) opłaconą polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę co najmniej 500.000 zł (pięćset tysięcy zł) z uwzględnieniem OC za produkt.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Oświadczenie Wykonawcy, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik
nr 8 do SWZ, potwierdzające, że oferowany w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do
SWZ) przedmiot zamówienia Wykonawca będzie realizował zgodnie z przepisami ustawy o
Bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. i przepisami wykonawczymi
do tej ustawy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 8.500 zł (osiem tysięcy pięćset zł).
2. Wadium może być wniesione w formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy.
3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego
nr ALIOR BANK 04 2490 0005 0000 4530 8301 2707 z oznaczeniem w tytule przelewu
"Wadium w zamówieniu na Catering dla pacjentów WOTUiW w 2022 r.”. Jako termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego.
4. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach wskazanych w ustawie.
5. Wycofanie oferty przed upływem terminu składania ofert nie powoduje utraty wadium.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy będą nieważne jeżeli nie zostaną sporządzone w formie pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-28 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-28 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zapewnienie sal szkoleniowych oraz poczęstunku
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zapewnienie sal szkoleniowych oraz poczęstunku. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Toruń: Przebudowa sięgacza przy ul. Kresowej w Toruniu
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Toruń: Dostawa preparatów do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji i mycia rąk
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Rozrywka, imprezy i sztuka: Usługa żywienia zbiorowego w systemie zleconym dla 112 blp