Całodzienne wyżywienie wychowanków Internatu Zespołu Szkół Budowlanych w Branie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Całodzienne wyżywienie wychowanków Internatu Zespołu Szkół Budowlanych w Braniewie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBraniewo
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-08-19
  • ZamawiającyZespół Szkół Budowlanych w Braniewie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-05
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Całodzienne wyżywienie wychowanków
Internatu Zespołu Szkół Budowlanych w Braniewie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Budowlanych w Braniewie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001072817

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wiejska, 2

1.5.2.) Miejscowość: Braniewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsb.iq.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsb.iq.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Zespół Szkół Budowlanych w Braniewie

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Całodzienne wyżywienie wychowanków
Internatu Zespołu Szkół Budowlanych w Braniewie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64233134-f5d1-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00137792

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.zsb.iq.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.zsb.iq.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://mi-niportal.uzp.gov.pl/,ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal lub sekretariat@zsb.iq.pl

Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały opisane w pkt. VIII i XI SWZ ( ze względu na ograniczania techniczne Zamawiający nie umieścił tekstu wskazanych punktów)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZSB/UŻ/1/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Całodzienne wyżywienie wychowanków Internatu ZSB w Braniewie”.
W realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawcę obowiązuje „System HACCP” regulowany:
Ustawą bezpieczeństwa żywności i żywienia oraz przepisy Unii Europejskiej w zakresie bezpieczeństwa żywności.
Zamawiający określa wielkość przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy na trzy posiłki dziennie:
a. Śniadanie
b. Obiad (I danie (zupa) i II danie i napój )
c. Kolacja
Zamawiający nie zamierza dzielić zamówienia na części ze względu na konieczność łącznego wykonania usługi będących przedmiotem zamówienia (posiłek dobowy).

1. Wykonawca w ramach realizacji umowy :
- będzie zobowiązany do przygotowania i wydawania obiadów w swojej stołówce, która musi znajdować się nie dalej niż 1500 m od miejsca zakwaterowania wychowanków internatu ZSB to znaczy 14-500 Braniewo, ul Wiejska 2, woj. Warmińsko-Mazurskie i
- będzie zobowiązany do przygotowania i wydawania śniadań i kolacji w jadalni zamawiającego znajdującej się przy ul. Królewieckiej 13 przez obsługę Wykonawcy
- będzie zobowiązany do przygotowania posiłków dla co najmniej 40 osób jednocześnie
- wydanie posiłków nastąpi w wyznaczonych godzinach tj.:
w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach:
a)Śniadanie – godz. 7:00 – 8:00 –stołówka Zamawiającego
b)Obiad – godz. 14:00 –17:00- stołówka Wykonawcy
c) Kolacja – godz. 18: 30- 19:30- stołówka Zamawiającego
2. Zamawiający wymaga, aby:
- posiłki były urozmaicone, odpowiadające normom zarówno pod względem ilości, jak i jakości oraz wartości odżywczych, bogate w witaminy, dużą ilość warzyw i owoców,
- co najmniej trzy razy w tygodniu obiad zawierał pełnowartościowe białko zwierzęce,
- dodatki do głównego dania obiadowego były gotowane lub tarte,
- w każdym posiłku (śniadanie, kolacja) znajdowało się pełnowartościowe białko zwierzęce,
- w skład śniadania wchodziły róże rodzaje pieczywa oraz napoje: mleko, herbata, kawa zbożowa, kakao, wędliny, nabiał,
- Wykonawca gwarantował przygotowanie różnego rodzaju diet zgodnie z ewentualnymi zaleceniami lekarza,
- posiłki spełniały Zasady Racjonalnego Żywienia,
- posiłki były porcjowane (śniadanie, obiad, kolacja)
- posiłki spełniały zalecane normy żywności i żywienia dla młodzieży w przedziale wiekowym od 14 do 20 lat.,
3. Przygotowania posiłków maksymalnie dla 60 wychowanków. Liczba wychowanków uzależniona może być od dziennych stanów osobowych wychowanków, oraz z uwzględnieniem możliwości zaistnienia niższych stanów osobowych spowodowane wyjazdami młodzieży.
4. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia dodatkowych 2 porcji z przyczyn nieprzewidzianych.
5. Wykonawca przedkłada Zamawiającemu projekt jadłospisu dekadowy z zaznaczeniem rodzajowo - wagowych wartości porcji na kolejny okres dekady, jadłospis jest przedstawiany do wglądu na trzy dni przed końcem trwającej dekady, jednak w przypadku, gdy Zamawiający zgłosi uwagi w jadłospisie, Wykonawca zobowiązany jest dostosować się do tych uwag i naniesienia właściwych zmian w terminie 2 dni licząc od dnia otrzymania uwag od Zamawiającego.
6. Przygotowane obiady będą wydawane przez Wykonawcę dla wychowanków internatu Zamawiającego w pomieszczeniach (jadalni - stołówki) Wykonawcy. Wykonawca zajmuje się myciem i dezynfekcją całości kompletu naczyń i sztućców.
Natomiast śniadania i kolacje będą wydawane w jadalni Zamawiającego przez Wykonawcę dla wychowanków internatu Zamawiającego. Wykonawca zajmuje się myciem i dezynfekcją całości kompletu naczyń i sztućców, zabezpiecza i utylizuje resztki pokarmowe.
7. Zamawiający udostępni pomieszczenia stołówki wraz z wyposażeniem w celu wydawania śniadań i kolacji w internacie ZSB.
8. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek dostosowania kuchni i przestrzegania wymogów Państwowej Inspekcji Sanitarnej. Zamawiający w każdej chwili może wnioskować o przeprowadzenie kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
9. Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów sanitarno-epidemiologicznych.
10. Wykonawca jest zobowiązany w okresie trwania umowy posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę co najmniej 100 000,00 zł w tym co najmniej 20.000,00 na jedno zdarzenie po odjęciu kwot franszyz, udziałów własnych, zmniejszeń itp. w okresie ubezpieczenia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Miejsce wydania posiłku (obiadu)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej.

Wykazanie wykonania w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 1 usługi polegającej na: świadczeniu usługi wyżywienia w zakresie żywienia zbiorowego dla szkół (obejmuje również wykonanie zlecenia w charakterze podwykonawcy).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane; a jeżeli Wykonawca z przyczyny niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Dokument ten ma potwierdzać spełnienie wymagań wskazanych w pkt XV. 1.4. SWZ – (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z postanowieniami art. 455 ust. 1, pkt 1 ustawy Pzp zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie o udzielenie zamówienia publicznego po jej zawarciu, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obydwie strony. Zmiany nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SWZ. W szczególności zamawiający dopuszcza: zmniejszenie o nie więcej niż 50 % zakresu przedmiotu zamówienia oraz związane z tym zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy, wynikające z przyczyn niezależnych od zamawiającego lub wykonawcy, które to przyczyny każda ze stron musi udokumentować.
2. Zamawiający może odstąpić od umowy w przypadkach wskazanych w art. 456 ustawy Pzp. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonanej części umowy.
3. Warunki dokonania zmian do umowy:
1) Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, na które powołuje się, jako podstawę zmiany umowy.
2) Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być sporządzony na piśmie.
3) Wniosek, o którym mowa w ppkt. 2 musi zawierać:
a) opis propozycji zmiany,
b) uzasadnienie zmiany,
c) opis wpływu zmiany na warunki realizacji umowy.
4. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-19 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-16

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przygotowanie oraz przeprowadzenie spotkania mikołajkowego na ok. 150 osób - Ełk
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przygotowanie oraz przeprowadzenie spotkania mikołajkowego na ok. 150 osób. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI