Zakup usługi dostępu do internetowej bazy przedsiębiorstw polskich i zagranicznych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup usługi dostępu do internetowej bazy przedsiębiorstw polskich i zagranicznych na okres 24 miesięcy, z możliwością eksportu danych teleadresowych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-24
  • ZamawiającyWOJEWÓDZTWO ŚLĄSKIE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-15
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00083081
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zakup usługi dostępu do internetowej bazy przedsiębiorstw polskich i zagranicznych na okres 24 miesięcy, z możliwością eksportu danych teleadresowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZTWO ŚLĄSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276254650

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Ligonia 46

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-037

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 20 78 563

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@slaskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup usługi dostępu do internetowej bazy przedsiębiorstw polskich i zagranicznych na okres 24 miesięcy, z możliwością eksportu danych teleadresowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9051828d-c2a7-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00083081

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005955/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.50 Usługi - Dostęp do bazy danych i informacji Usługi - tworzenie aplikacji informatycznych, internetowych oraz intranetowych wraz z asystą (w ramach RPO WSL 2014-2020 Dz.3.5.2.)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.slaskie.pl/ogloszenia_i_aktualnosci/zamowienia_publiczne/zamowienia_wszczete_od_dnia_01012021_r/zamowienia_do_kwot_unijnych/?p=2021

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://slaskie.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja
między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się elektronicznie za pośrednictwem poczty elektronicznej: zamowienia@slaskie.pl lub poprzez Platformę pod
adresem: https://slaskie.ezamawiajacy.pl, zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale VIII SWZ. 2. Zamawiający określadopuszczalny format podpisu
elektronicznego, jako: 2.1. dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES, 2.2. dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z
podpisem. 3. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo–aplikacyjne umożliwiającepracę na Platformie tj.:3.1. Stały dostęp do sieci Internet o
gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;3.2. Komputer klasy PC lub MAC, onastępującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV
2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ichnowsze wersje;3.3. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa
obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorerminimalnie wersja 10.0;3.4. Włączona obsługa JavaScript;3.5. Zainstalowany
program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.4.Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem
nr 2 do “Rozporządzenia Rady Ministrów wsprawieKrajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci
elektronicznej orazminimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”, zwanego dalej Rozporządzeniem KRI. 5. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie
formatów:.pdf .doc. docx .rtf .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf 6. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający
rekomendujewykorzystanie jednego z rozszerzeń: 6.1. .zip 6.2. .7Z 7. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości oraz problemów
technicznychzwiązanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma
zakupowa Województwa Śląskiego tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia UE o ochronie danych osobowych nr 2016/679 z dnia27 kwietnia
2016 r. informujemy, iż: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Województwo Śląskie z siedzibą przy ul. Ligonia 46, 40-037Katowice, adres email:
kancelaria@slaskie.pl, strona internetowa: bip.slaskie.pl. 2. Została wyznaczona osoba do kontaktu w sprawie przetwarzaniadanych osobowych (inspektor ochrony
danych), adres email: daneosobowe@slaskie.pl. 3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w następującychcelach: 1) przeprowadzenia postępowania
dotyczącego udzielenia zamówienia publicznego, 2) archiwizacji dokumentacji.Podstawą prawną przetwarzaniadanychosobowych jest obowiązek prawny
administratora (art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia), wynikający z przepisów prawa: ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych oraz aktów
wykonawczych do ustawy, ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. 4.Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane osobom
upoważnionym przez administratora danych osobowych, podmiotom upoważnionym na podstawieprzepisów prawa, operatorowi pocztowemu lub kurierowi (w zakresie
korespondencji papierowej), operatorowi platformy komunikacji elektronicznej (wzakresie komunikacji elektronicznej), operatorowi platformy elektronicznych zamówień
publicznych (Otwarty Rynek Elektroniczny S.A., ul. Domaniewska49, 02-672 Warszawa) podmiotom realizującym archiwizację, podmiotom zapewniającym obsługę
bankową oraz teleinformatyczną UrzęduMarszałkowskiego Województwa Śląskiego.Co do zasady postępowania o udzielenie zamówienia publicznego są jawne. W
zakresie stanowiącyminformację publiczną dane dot. zamówienia będą ujawniane każdemu zainteresowanemu taką informacją na mocy przepisów prawa oraz
publikowane wBIP Urzędu lub innych obligatoryjnych serwisach (Biuletyn Zamówień Publicznych). Zamawiający nie zamierza przekazywać danych osobowych
dopaństwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, jednak ze względu na jawność postępowania, do takiego przekazania może dojść. 5. Dane osobowebędą
przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa dot. archiwizacji (minimum 5 lat od zakończenia sprawy). 6. Przysługuje Pani/Panu prawodostępu do
treści swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych. 7. Podanie przez Panią/Pana danych osobowychjest warunkiem udziału w postępowaniu oraz warunkiem zawarcia umowy. Podanie danych jest
obowiązkowe, a konsekwencją niepodania danychosobowych będzie brak możliwości udziału w postępowaniu. 8. Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane
do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22 rozporządzenia.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje o ograniczeniach stosowania przepisów rozporządzenia 2016/679:a) Skorzystanie przezosobę,
której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie możeskutkować zmianą
wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresieniezgodnym z ustawą Prawo Zamówień
Publicznych.b) W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, októrym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679,
nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępow

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OR-ZN.272.2.11.2021.ED

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup usługi dostępu do internetowej bazy przedsiębiorstw polskich i zagranicznych na okres 24 miesięcy, z możliwością eksportu danych teleadresowych
2. Usługa będzie świadczona za pośrednictwem witryny internetowej bez konieczności instalacji dodatkowego oprogramowania na stacjach roboczych.
3. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawarty jest w Załączniku nr 3 do SWZ.
4. Projektowane postanowienia umowy w sprawie powyższego zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy znajdują się w Załączniku nr 2 do SWZ.
5. Instrukcje dla Wykonawcy znajdują się na Platformie pod adresem: https://slaskie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=slaskie&USER_MENU_HOVER=publicFilesList
6. Przedmiot Umowy jest współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 ze Środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Projektu pn. „InterSilesia - Modelowanie działalności eksportowej przedsiębiorstw z sektora MŚP działających na terenie województwa śląskiego”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72320000-4 - Usługi bazy danych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

64216200-5 - Elektroniczne usługi informacyjne

72300000-8 - Usługi w zakresie danych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe rekordy eksportowe

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostęp do danych z dodatkowych krajów

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowa funkcjonalność bazy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany lub rozwiązanie Umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
2. W sprawach nieuregulowanych Umową mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa, w tym Kodeksu cywilnego, Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
3. Wszelkie spory mogące wyniknąć z Umowy Strony poddają rozstrzygnięciu sądowi powszechnemu właściwemu miejscowo dla siedziby Zamawiającego.
4. Umowa została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze Stron.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-24 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć wg załączonego do specyfikacji formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ lub na nim w postaci elektronicznej na Platformie pod adresem: https://slaskie.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY"

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-24 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

V. Termin wykonania zamówienia:

1. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia poprzez przesłanie Zamawiającemu haseł dostępowych do bazy w terminie do 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy
2. Po upływie pierwszego 12 miesięcznego okresu dostępu do bazy liczonego od dnia podpisania umowy z zastrzeżeniem pkt.1 oraz W sytuacji, gdy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy brak dostępu do bazy i/lub zawartych w nim danych będzie trwał dłużej niż 2 dni robocze, czas trwania umowy zostanie wydłużony o czas, przez jaki nie było dostępu dla Zamawiającego Wykonawca przekaże pisemnie potwierdzenie aktualności dostępu na kolejne 12-miesięcy.
2021-06-15 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę napisanie wniosku o datację na budowę hali - Miedźna
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę napisanie wniosku o datację na budowę hali 300mkw oraz pomieszczenia biurowego wraz z salonem pokazowym 40mkw