Zabezpieczenie ratownicze na pływalniach i kąpielisku letnim Miejskiego Ośrodka Sportu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zabezpieczenie ratownicze na pływalniach i kąpielisku letnim Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Rudzie Śląskiej w roku 2024
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRuda Śląska
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2023-12-01
  • ZamawiającyMiejski Osrodek Sportu i Rekreacji
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-23
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00511283
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zabezpieczenie ratownicze na pływalniach i kąpielisku letnim Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Rudzie Śląskiej w roku 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Osrodek Sportu i Rekreacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270227993

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gen.Hallera 14 A

1.5.2.) Miejscowość: Ruda Śląska

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-709

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dt@mosir.rsl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.rsl.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zabezpieczenie ratownicze na pływalniach i kąpielisku letnim Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Rudzie Śląskiej w roku 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b247e0d-8a0d-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00511283

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057366/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zabezpieczenie ratownicze na pływalniach i kąpielisku letnim Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Rudzie Śląskiej w roku 2024

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5b247e0d-8a0d-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-5b247e0d-8a0d-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym, a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia ("Platforma"), która jest dostępna pod adresem

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-5b247e0d-8a0d-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym, RODO
zawarto XXXIV SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Realizacja usług będzie odbywać się w obiektach wymienionych poniżej:
1) basen kryty przy ulicy Pokoju 13 w Rudzie Śląskiej – Nowym Bytomiu (kompleksowe zabezpieczenie obsługi ratowniczej),
2) kąpielisko letnie przy ulicy Ratowników 2 w Rudzie Śląskiej – Nowym Bytomiu (kompleksowe zabezpieczenie obsługi
ratowniczej),
3) kąpielisko letnie przy ulicy Ratowników 2 w Rudzie Śląskiej – Nowym Bytomiu, jako prawo opcji zgodnie z art. 441 ustawy
Pzp (zabezpieczenie obsługi ratowniczej po otwarciu kąpieliska pod warunkiem słonecznej pogody w dniach
8,9,15,16,17,18,19 czerwca 2024 r.),
4) basen kryty przy ulicy Chryzantem 10 w Rudzie Śląskiej – Rudzie, jako prawo opcji zgodnie z art. 441 ustawy Pzp
(ewentualne zabezpieczenie obsługi ratowniczej w nagłych wypadkach tzn. zwolnienia pracowników oraz w trakcie zwolnień
L4, nagłych nieprzewidzianych zdarzeń, jako dodatkowe zabezpieczenie obsługi ratowniczej, przy udziale ratowników
MOSiR).

4.2.6.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający może skorzystać z prawa opcji przed upływem „okresu podstawowego”. Zamawiający złoży Wykonawcy
oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji. Niezłożenie oświadczenia będzie oznaczało, że Zamawiający rezygnuje z zastosowania prawa opcji. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji, oświadczenie, o skorzystaniu z
prawa opcji będzie stanowiło integralną część Umowy. Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach i w takiej samej cenie jak zamówienie podstawowe.
Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji,
Szczegółowe warunki dotyczące prawa opcji znajdują się w załączniku nr 4 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie ratowników wodnych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja obsługi ratowniczej na basenie krytym przy ulicy Oświęcimskiej 90 w Rudzie
Śląskiej – Kochłowicach (kompleksowe zabezpieczenie obsługi ratowniczej).

4.2.6.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie ratowników wodnych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
Jest podmiotem uprawnionym do wykonywania ratownictwa wodnego w rozumieniu ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o
bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 714) oraz uzyskał zgodę ministra
właściwego do spraw wewnętrznych na wykonywanie ratownictwa wodnego oraz wpis do rejestru jednostek
współpracujących z systemem Państwowe Ratownictwo Medyczne, o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 8
września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1541). W przypadku Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga, aby czynności do wykonywania, których
niezbędne jest posiadane uprawnień, wykonywał ten Wykonawca, który posiada uprawnienia.
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie do
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 1 000 000,00 zł.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa.
Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej dwie usługi z zakresu ratownictwa
wodnego na terenie pływalni krytej lub odkrytej, w tym otwarte akweny wodne, o wartości minimalnej 400 000,00 zł brutto
każda.
Uwaga:
Wykonawca może wykazywać się realizacją usług w zakresie już wykonywanym, w sytuacji jednak, gdy całe świadczenie
nie zostało zrealizowane. Wartość usług potwierdzających ich należyte wykonanie powinny dotyczyć zakresu już
zrealizowanego, a nie objętego umową, która jeszcze nie została wykonana.
Uwaga:
W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty innej niż polska (PLN),
w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie
Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.
5. Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponuje lub będzie
dysponował co najmniej dziewięcioma osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi
uprawnienia ratownika wodnego z ważnym zaświadczeniem o spełnieniu wymagań określonych w art. 13 ustawy z dnia 8
września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1541). Każda z tych osób winna
posiadać co najmniej 12 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku ratownika wodnego w zakresie
odpowiadającym przedmiotowi usług objętych niniejszym zamówieniem wraz z kwalifikacjami pierwszej pomocy (KPP), w
tym wymaga się, aby Wykonawca dysponował na czas realizacji zamówienia co najmniej jednym ratownikiem, który będzie
pełnić funkcje koordynatora zespołu ratowników w okresie wykonywania zamówienia oraz posiada minimum trzyletnie
doświadczenie zawodowe na pracy stanowisku ratownika wodnego – DOTYCZY CZĘŚCI I.
6. Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponuje lub będzie
dysponował co najmniej pięcioma osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi
uprawnienia ratownika wodnego z ważnym zaświadczeniem o spełnieniu wymagań określonych w art. 13 ustawy z dnia 8
września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1541). Każda z tych osób winna
posiadać co najmniej 12 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku ratownika wodnego w zakresie
odpowiadającym przedmiotowi usług objętych niniejszym zamówieniem wraz z kwalifikacjami pierwszej pomocy (KPP), w
tym wymaga się, aby Wykonawca dysponował na czas realizacji zamówienia co najmniej jednym ratownikiem, który będzie
pełnić funkcje koordynatora zespołu ratowników w okresie wykonywania zamówienia oraz posiada minimum trzyletnie
doświadczenie zawodowe na pracy stanowisku ratownika wodnego – DOTYCZY CZĘŚCI II.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: : a) decyzja ministra
właściwego do spraw wewnętrznych o zgodzie na wykonywanie przez Wykonawcę ratownictwa wodnego, o której mowa w art. 12
ust. 1 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych, oraz dokumentu
potwierdzającego wpis Wykonawcy do rejestru jednostek współpracujących z systemem Państwowe Ratownictwo Medyczne, o
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym,
b) w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej
Zamawiający żąda przedstawienia dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych środków
dowodowych składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnienie opisanego przez
Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
c) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich
3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi
zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Uwaga:
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały
wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych
od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, w przypadku świadczeń powtarzających się lub
ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –
oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne
dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Okres, o którym
wyżej mowa liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
d) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz uprawnień niezbędnych do
wykonywania zamówienia publicznego, a także wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania
tymi osobami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
• dla części I – 4 000,00 złotych,
• dla części II – 3 500,00 złotych.
(maksymalnie 1,5 % wartości zamówienia).
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu
związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ.
3. Formy wnoszenia wadium: wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących
formach:
• pieniądzu;
• gwarancjach bankowych;
• gwarancjach ubezpieczeniowych;
• poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 2080 z późn. zm.).
4. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 01.12.2023 r. o godzinie 10:00,00.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku ING BANK
ŚLĄSKI nr rachunku: 30 1050 1331 1000 0022 8773 6538 z dopiskiem:
Dla części I: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Zabezpieczenie ratownicze na pływalniach i kąpielisku
letnim Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w roku 2024 – część I”.
Dla części II: „Zabezpieczenie ratownicze na pływalniach i kąpielisku letnim Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w roku
2024 – część II”
Wykonawca składając ofertę na część I i część II winien wpłacić wadium zarówno dla części I jak i części II.
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
Szczegółowe wymagania dotyczące wadium znajdują się w rozdziale XXII SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy, paragraf 17 ust. 8 - Załącznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-01 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-5b247e0d-8a0d-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-01 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-30

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę napisanie wniosku o datację na budowę hali - Miedźna
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę napisanie wniosku o datację na budowę hali 300mkw oraz pomieszczenia biurowego wraz z salonem pokazowym 40mkw