Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Zabezpieczenie medyczne akcji ratowniczych prowadzonych z udziałem lekarza oraz zabezpieczenie opieki psychologicznej dla ratowników oraz osób poszkodowanych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Górnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zabezpieczenie medyczne akcji ratowniczych prowadzonych z udziałem lekarza oraz zabezpieczenie opieki psychologicznej dla ratowników oraz osób poszkodowanych”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca4fbfe6-8991-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00052547
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują elektronicznie za pośrednictwem strony internetowej postępowania znajdującej się pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”. 2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie. 3. Ogólne zasady korzystania z Platformy: 1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Zamawiającego https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl . 2) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. 3) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. 4) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”. 4. Zamawiający informuje, że w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca powinien skontaktować się bezpośrednio z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl tel. (+48) 22 576 87 90 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl . 5. Szczegółowe warunki korzystania z Platformy zawarte są na stronie https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl w zakładce „Baza wiedzy”, która jest dostępna dla zalogowanych Wykonawców. 6. Zamawiający wskazuje informacje, o których mowa w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotyczące systemu dostępnego pod adresem https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl: 1) komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta, 2) wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge, 3) podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe). 7. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: Maciej Trąbka – Kierownik Działu Prawnego i Zamówień Publicznych, Magdalena Kalarus-Kwaśniewska – Zastępca Kierownika Działu Prawnego i Zamówień Publicznych ds. Zamówień Publicznych, Kamil Wezwalski – Specjalista ds. Zamówień Publicznych. Szczegółowe informacje dotyczące środków komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne rozporządzenie o ochronie danych lub „RODO”): 1) Administratorem danych osobowych jest Kopalnia Soli "Wieliczka" S.A., Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka. 2) Przestrzeganie zasad ochrony danych w Kopalni Soli "Wieliczka" S.A., Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych z którym można skontaktować się pod numerem telefonu (+48) 12 278 7114; email: iod.sa@kopalnia.pl 3) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie: a) art. 6 ust. 1 lit. b RODO – podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy, poprzez wzięcie udziału w postępowaniu organizowanym przez Administratora danych, a także przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zawartej z wybranym Wykonawcą umowy o zamówienie publiczne. b) art. 6 ust. 1 lit. c RODO – wypełnienie obowiązku prawnego wynikającego z ustawy i przepisów wykonawczych do ustawy, w zakresie dokumentów jakie może żądać Zamawiający od Wykonawców. 4) Odbiorcami danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Zamawiającego, podmioty przetwarzające działające na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora, oraz inne podmioty którym dane będą udostępnione na podstawie przepisów prawa, w tym w szczególności osoby lub podmioty posiadające dostęp do dokumentacji postępowania zgodnie z art. 18 lub art. 74 ustawy. 5) Przetwarzane dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego (tj. państwa nienależącego do Europejskiego Obszaru Gospodarczego) i/lub organizacji międzynarodowej. 6) Dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata – przez cały ten okres, a następnie do upływu terminów określonych w przepisach prawa podatkowego, terminów przedawnienia roszczeń wynikających z zawartej umowy lub terminu przechowywania dokumentacji wynikającej z obowiązującej u Zamawiającego Instrukcji Archiwalnej, w zależności od tego, który z tych terminów nastąpi najpóźniej.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Z zastrzeżeniem ograniczeń wynikających z ustawy oraz RODO, osobie, której dane dotyczą przysługują następujące prawa: a) dostępu do treści danych (art.15 RODO); b) do sprostowania danych (art. 16 RODO); c) do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO); d) do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych) w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. 2. Osobie, której dane dotyczą nie przysługują następujące prawa: a) do usunięcia danych (art. 17 RODO), z uwagi na treść art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO, b) do przenoszenia danych (art. 20 RODO), gdyż przetwarzanie nie będzie odbywało się w sposób zautomatyzowany, c) do wniesienia sprzeciwu (art. 21 RODO), gdyż przetwarzanie nie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) lub f) RODO. 3. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z przepisów ustawy. 4. W odniesieniu do podanych danych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. 5. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 19 ust. 2 ustawy skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. 6. Zamawiający informuje, że w postępowaniu o udzielenia zamówienia zgłoszenie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. 7. W przypadku wskazania w treści dokumentów zamówienia danych osobowych osób trzecich, Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia o wykonaniu wobec tych osób obowiązku wynikającego z art. 13 lub art. 14 RODO. 8. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, wyłącznie do upływu terminu na ich wniesienie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KSW/2022/KSRG/15
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem umowy jest zabezpieczenie medyczne akcji ratowniczych prowadzonych z udziałem lekarza oraz zapewnienie opieki psychologicznej w trakcie akcji ratowniczej i po jej zakończeniu w podziemnym Zakładzie Kopalnia Soli „Wieliczka”, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze oraz rozporządzenia Ministra Energii z dnia 16 marca 2017 roku w sprawie ratownictwa górniczego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
2.1 Zamawiający powierza Wykonawcy wykonywanie czynności z zakresu zabezpieczenia medycznego akcji ratowniczych prowadzonych z udziałem lekarza oraz zapewnienia opieki psychologicznej w trakcie akcji ratowniczej i po jej zakończeniu. 2.2 W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia opieki lekarza, w celu niesienia pomocy medycznej w czasie prowadzenia z Zakładzie Kopalnia Soli „Wieliczka” akcji ratowniczej z udziałem lekarza. Lekarz winien posiadać następujące kwalifikacje: 1) prawo wykonywania zawodu, 2) ukończony staż podyplomowy, 3) ukończoną jedną z wymienionych specjalizacji: medycyna ratunkowa, chirurgia ogólna, chirurgia urazowo – ortopedyczna, choroby wewnętrzne, anestezjologia, neurologia, medycyna ogólna, medycyna pracy, medycyna rodzinna lub ukończony kurs ratownictwa medycznego przeprowadzony przez Centralną Stację Ratownictwa Górniczego S.A z siedzibą w Bytomiu.
2.3 W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia opieki psychologicznej, w celu niesienia pomocy psychologicznej dla ratowników i osób poszkodowanych w trakcie akcji ratowniczej i po jej zakończeniu. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest:
1) zapewnić opiekę osoby posiadającej kwalifikacje uprawniające do wykonywania zawodu psychologa określone w ustawie z dnia 8 czerwca 2001 roku o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów, w trakcie trwania akcji ratowniczej i po jej zakończeniu;
2) dysponować osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania zawodów:
a) psychologa,
b) psychoterapeuty,
c) lekarza psychiatry
- oraz wskazać ich imiona i nazwiska, miejsca pracy oraz numery telefonów. Lista osób, o których mowa w niniejszym punkcie stanowi załącznik nr 1 do umowy.
2.4 Przyjmując obowiązki wynikające z powierzenia przez Zamawiającego czynności z zakresu zabezpieczenia medycznego akcji ratowniczej oraz zapewnienia opieki psychologicznej, Wykonawca zobowiązuje się do:
1) zapewnienia pełnienia całodobowych dyżurów lekarskich oraz całodobowych dyżurów psychologów,
2) zapewnienia uczestnictwa lekarza w maksymalnie 60 godzinach akcji ratowniczej,
3) zapewnienia opieki psychologicznej psychologa, psychoterapeuty i psychiatry dla ratowników górniczych i osób poszkodowanych w trakcie akcji ratowniczej i po jej zakończeniu, w wymiarze maksymalnie 60 godzin.
2.5 Całodobowe dyżury lekarskie oraz całodobowe dyżury psychologów Wykonawca jest zobowiązany pełnić zgodnie z opracowanymi przez Wykonawcę, w porozumieniu z Zamawiającym, miesięcznymi planami dyżurów lekarskich oraz dyżurów psychologów. Miesięczne plany dyżurów lekarskich oraz dyżurów psychologów winny być opracowywane i dostarczane przez Wykonawcę do Kopalnianej Stacji Ratownictwa Górniczego w terminie do 25- go dnia poprzedniego miesiąca kalendarzowego.
2.6 Uczestnictwo lekarza w akcjach ratowniczych
1) Świadczenie usług, o których mowa w pkt. 2.4 ppkt. 2 będzie następować na zlecenie Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający może zrezygnować z dokonania zlecenia uczestniczenia lekarza w akcji ratowniczej w całości lub w części (prawo opcji).
2) Świadczenie usług, o których mowa w pkt. 2.4 ppkt 2 rozpoczyna się z chwilą przyjęcia wezwania, zgodnie z trybem określonym w pkt. 2.8.
3) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia we własnym zakresie transportu lekarza na miejsce prowadzenia akcji ratowniczej oraz z miejsca jej prowadzenia po jej zakończeniu.
4) W trakcie uczestniczenia w akcji ratowniczej lekarz jest zobowiązany do:
a) współdziałania z kierownictwem akcji ratowniczej w celu sprawnego i bezpiecznego ratowania ludzi oraz właściwego doboru technik udzielania pomocy medycznej,
b) posiadania niezbędnych środków farmaceutycznych, materiałów medycznych i sprzętu medycznego określonych w załączniku nr 2 do umowy.
2.7 Opieka psychologiczna dla ratowników górniczych i osób poszkodowanych
1) Świadczenie usług, o których mowa w pkt. 2.4 ppkt 3 będzie następować na zlecenie Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający może zrezygnować z dokonania zlecenia świadczenia usług opieki psychologicznej dla ratowników górniczych i osób poszkodowanych w trakcie akcji ratowniczej i po jej zakończeniu w całości lub w części (prawo opcji).
2) Świadczenie usług, o których mowa w pkt. 2.4 ppkt 3 w trakcie akcji ratowniczej oraz po jej zakończeniu rozpoczyna się z chwilą przyjęcia wezwania, zgodnie z trybem określonym w 2.8 niniejszej SWZ.
3) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia we własnym zakresie transportu psychologa, psychoterapeuty lub psychiatry na miejsce prowadzenia akcji ratowniczej oraz z miejsca jej prowadzenia po zakończeniu świadczenia usług opieki psychologicznej.
4) W trakcie uczestniczenia w akcji ratowniczej psycholog, psychoterapeuta lub psychiatra jest w szczególności zobowiązany do współdziałania z kierownictwem akcji ratowniczej w celu sprawnego świadczenia usług opieki psychologicznej.
2.8 Tryb dokonywania wezwania lekarza, psychologa, psychoterapeuty lub psychiatry
1) Wezwanie w celu uczestniczenia przez lekarza, psychologa, psychoterapeutę lub psychiatrę w akcji ratowniczej nastąpi w formie bezpośredniej rozmowy telefonicznej pomiędzy kierownikiem akcji ratowniczej lub osobą upoważnioną przez niego, a lekarzem lub psychologiem pełniącym dyżur, pod numerem telefonicznym określonym w planie dyżurów. Zamawiający udokumentuje dokonanie wezwania lekarza, podając datę i godzinę wezwania.
2) Wezwanie zawiera dokładne miejsce, w które ma się stawić lekarz, psycholog, psychoterapeuta lub psychiatra znajdujące się w granicach administracyjnych Miasta Wieliczka.
3) Czas dojazdu w celu uczestniczenia w akcji ratowniczej nie powinien przekraczać 3 godzin od wezwania. Czasu dojazdu nie wlicza się do czasu świadczenia usług przez lekarza, psychologa, psychoterapeutę lub psychiatrę.
2.9 Zobowiązania Zamawiającego
W związku z wezwaniem lekarza Wykonawcy do akcji ratowniczej Zamawiający zobowiązuje się nieodpłatnie do:
1) zapewnienia lekarzowi ubrania roboczego oraz sprzętu ochrony osobistej (lampa górnicza, pochłaniacz CO),
2) umożliwienia przebrania się i kąpieli.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasady jego realizacji zostały opisane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ, który dostępny jest pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl .
4.2.6.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Świadczenie usług, o których mowa w części III SWZ pkt. 3.4 ppkt. 2 będzie następować na zlecenie Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający może zrezygnować z dokonania zlecenia uczestniczenia lekarza w akcji ratowniczej w całości lub w części (prawo opcji).
2. Świadczenie usług, o których mowa w części III SWZ pkt. 3.4 ppkt 3 będzie następować na zlecenie Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający może zrezygnować z dokonania zlecenia świadczenia usług opieki psychologicznej dla ratowników górniczych i osób poszkodowanych w trakcie akcji ratowniczej i po jej zakończeniu w całości lub w części
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w
postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, w zakresie Wykonawców prowadzących działalność gospodarczą – wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) udokumentowanie, że Wykonawca będzie dysponował co najmniej jednym lekarzem posiadającym następujące kwalifikacje i uprawnienia:
- prawo wykonywania zawodu,
- ukończony staż podyplomowy,
- ukończoną jedną z wymienionych specjalizacji: medycyna ratunkowa, chirurgia ogólna, chirurgia urazowo – ortopedyczna, choroby wewnętrzne, anestezjologia, neurologia, medycyna ogólna, medycyna pracy, medycyna rodzinna lub ukończony kurs ratownictwa medycznego przeprowadzony przez Centralną Stację Ratownictwa Górniczego S.A z siedzibą w Bytomiu.
b) udokumentowanie, że w realizacji przedmiotu zamówienia uczestniczyć będzie osoba posiadająca kwalifikacje uprawniające do wykonywania zawodu psychologa określone w ustawie z dnia 8 czerwca 2001 roku o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów (Dz. U. z 2001 r., nr 73, poz. 763 ze zm.),
c) udokumentowanie, że w realizacji przedmiotu zamówienia uczestniczyć będzie osoba posiadająca uprawnienia do prowadzenia działalności psychoterapeutycznej
d) udokumentowanie, że w realizacji przedmiotu zamówienia uczestniczyć będzie osoba posiadająca uprawnienia do wykonywania zawodu lekarza psychiatry.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) w odniesieniu do zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, w zakresie Wykonawców prowadzących działalność gospodarczą - dokument potwierdzający wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem;
2) oświadczenie potwierdzające aktualność informacji zawartych w oświadczeniu składanym na podstawie art. 125 ust 1 ustawy w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w odniesieniu do zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, w zakresie Wykonawców prowadzących działalność gospodarczą - dokument potwierdzający wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem; 2) w odniesieniu do zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy: a) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach:
1) zmian w treści załącznika nr 1 do umowy – w przypadku zmiany osób, którymi dysponuje Wykonawca, pod warunkiem, że nowo wskazane osoby będą posiadały kwalifikacje niezbędne do wykonywania danego zawodu oraz zgodne z wymogami wskazanymi w niniejszej umowie,
2) zmian w treści załącznika nr 2 do umowy – w przypadku określenia przez Centralną Stację Ratownictwa Górniczego zmian w zestawie niezbędnych środków i sprzętu medycznego do dyspozycji lekarza biorącego udział w akcji ratowniczej.
2. Zgodnie z brzmieniem art. 436 pkt 4 lit. b Ustawy, przewiduje się możliwość dokonania zmian niniejszej umowy w zakresie należnego Wykonawcy wynagrodzenia w następujących przypadkach:
1) zmiany stawki podatku od towarów i usług lub podatku akcyzowego,
2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
4) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, – jeżeli zmiana będzie miała wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę, co potwierdzać będą dokumenty i wyjaśnienia przedstawione przez Wykonawcę.
3. Zaistnienie przyczyn, wymienionych w ust. 1 lub 2 nie powoduje powstania u żadnej ze Stron niniejszej umowy, roszczenia o zmianę umowy.
4. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 1 lub 2 każdej ze Stron niniejszej umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę niniejszej umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać:
1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy,
2) uzasadnienie dokonania zmiany umowy.
5. Wystąpienie, o którym mowa w ust. 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. Wszystkie możliwości zmiany umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały szczegółowo opisane w §17 wzoru mowy stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ, który dostępny jest pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-22 11:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć wyłącznie w postaci elektronicznej na Platformie pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY" na zasadach i trybie określonym w części XIII Specyfikacji Warunków Zamówienia.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-22 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-23
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak