Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi transmisji danych wraz z licencjami wizyjnymi dla Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Oleśnicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Oleśnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934733
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek-Ratusz
1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@um.olesnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesnica.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi transmisji danych wraz z licencjami wizyjnymi dla Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Oleśnicy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26ba2a8d-b132-11ee-b628-1a85378e6c0a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00087108
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068074/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Monitoring miasta - przesył danych z punktów kamerowych na Komendę Powiatową Policji w Oleśnicy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/881920
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/olesnica .Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu ww.
platformy. Oferta oraz wszelkie dokumenty elektroniczne, oświadczenia, wnioski lub elektroniczne kopie dokumentów, oświadczeń
lub wniosków, składane są przez Wykonawcę za pomocą Platformy Zakupowej. W sytuacjach awaryjnych w szczególności w
przypadku braku działania Platformy zakupowej, Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej (z
zastrzeżeniem składania oferty, dla której jedynym dopuszczalnym sposobem złożenia jest przesłanie jej za pośrednictwem
Platformy Zakupowej. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przesłać dokumenty na adres e-mail:
kancelaria@um.olesnica.pl lub b.strzala@um.olesnica.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu
między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/olesnica
tj. oferta oraz wszelkie dokumenty elektroniczne, oświadczenia, wnioski lub elektroniczne kopie dokumentów, oświadczeń lub
wniosków, o których mowa w niniejszej SWZ, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem
https://platformazakupowa.pl/pn/olesnica.
2. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem Platforma zakupowej. Informacje dotyczące
odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na
platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny
wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem Platformy zakupowej do konkretnego wykonawcy.
3, Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na
platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może
trafić do folderu SPAM.
4. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania
sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie zakupowej, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
4.Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania
wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu
Platformy zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula RODO zgodnie z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula RODO zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/1/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia na realizację:
Usługi transmisji danych wraz z licencjami wizyjnymi dla Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Oleśnicy.
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi jest transmisja danych po ciemnych włóknach z punktów kamerowych (PK) do serwera obsługi platformy zarzadzania obrazu Wykonawcy oraz transmisja danych po ciemnych włóknach z serwera obsługi platformy zarzadzania obrazu Wykonawcy do centrum monitoringu w Komendzie Powiatowej Policji w Oleśnicy (CM KPP) oraz licencje kanału wizyjnego wraz z archiwizacją obrazu na wirtualnym serwerze obsługi platformy zarządzania obrazu dla wszystkich punktów kamerowych za wyjątkiem kamer działających na systemie Bosch (backup obrazu do 21 dni) i usługą 25 sztuk licencji z analizą obiektów (przekroczenie linii, strefy, pozostawiony bagaż, wirtualna ochrona obwodowa + post factum) oraz dwie licencje ANPR do rozpoznawania tablic rejestracyjnych.
Wykonawca zapewni dostęp do systemu monitoringu dla KPP w Oleśnicy.
Punkty kamerowe (PK) podłączone do sieci transmisji danych z odczytem obrazu w CM KPP ul. gen. J. Hallera 3 w Oleśnicy:
1) PK 2-3 Brama Wrocławska,
2) PK 2-4 ul. M. Kopernika 5 (bud. mieszkalny narożnik od strony marketu Biedronka),
3) PK 2-5 ul. J. Kochanowskiego 5 (ZACISZE),
4) PK 3-1 ul. I. Daszyńskiego 1 (budynek mieszkalny),
5) PK 3-2 ul. Armii Krajowej 7/ Słoneczna (budynek mieszkalny),
6) PK 3-3 ul. Wileńska 4 (wieża Kościoła NMPMM),
7) PK 4-1 Rynek 37/ ul. Szkolna/ Traugutta (róg ul. Rynek – Traugutta – Szkolna),
8) PK 4-2 róg 3 Maja/Zamkowa,
9) PK 4-3 Pl. Zwycięstwa 1c (budynek 10-cio piętrowy przy Pl. Zwycięstwa
10) PK 4-4 ul. B. Krzywoustego 12 (narożnik budynku mieszkalnego),
11) PK 4-5 ul. I. Paderewskiego 2 (SP 4),
12) PK 4-6 ul. Gen. F. Kleeberga 4 (SP 6),
13) PK 4-7 ul. J. Kochanowskiego 8 (SP 3),
14) PK 4-8 ul. J. Lelewela 2 (narożnik budynku mieszkalnego),
15) PK 2022-1 Bazylika (wieża Bazyliki Mniejszej) + demontaż starej kamery PK1-1,
16) PK 2022-2 ul. 3 Maja 43 (budynek mieszkalny róg ul. 3 Maja/ Reja),
17) PK 2022-3 ul. Młynarska 9 (budynek mieszkalny róg ul. 3 Maja/ Młynarska),
18) PK 2022-4 ul. Wojska Polskiego 13 (ZBK),
19) PK 2023-1 ul. Księcia J. Poniatowskiego 1a - 1d (narożnik budynku mieszkalnego),
20) PK 2023-2 Pl. Zwycięstwa 1c (budynek 10-cio piętrowy przy Pl. Zwycięstwa w stronę Pl. Staszica),
21) PK 5-1 Skatepark z pumprackiem – przy płycie skateparku,
22) PK 5-2 Skatepark z pumprackiem – przy płycie skateparku,
23) PK 5-3 Skatepark z pumprackiem – miedzy płytą skateparku a pumptackiem,
24) PK 5-4 Skatepark z pumprackiem – miedzy płytą skateparku a pumptackiem,
25) PK 6-1 (4 kamery w jednej obudowie) – pl. Zwycięstwa – maszt oświetleniowy od strony ul. Marii Skłodowskiej-Curie,
26) PK 6-2 (4 kamery w jednej obudowie) – pl. Zwycięstwa – maszt oświetleniowy od strony ul. Jana Sinapiusa,
27) PK 7-1 Park Książąt Oleśnickich – alejka parkowa przy placu zabaw dla dzieci
od strony ul. Wały Jagiellońskie,
28) PK 7-2 Park Książąt Oleśnickich – alejka parkowa środek parku w pobliżu siłowni zewnętrznej,
29) PK 7-3 Park Książąt Oleśnickich – alejka parkowa przy korcie tenisowym,
30) PK 8-1 tereny rekreacyjne Park nad Stawami – ciąg pieszo-rowerowy przy placu zabaw dla dzieci,
31) PK 8-2 tereny rekreacyjne Park nad Stawami – ciąg pieszo-rowerowy przy stacji obsługi rowerów,
32) PK 8-3 tereny rekreacyjne Park nad Stawami – ciąg pieszo-rowerowy przy stacji obsługi rowerów,
33) PK 8-4 ul. Spacerowa – na amfiteatrze w Parku nad Stawami,
34) PK 9-1 tereny rekreacyjne Park nad Stawami przy Nadleśnictwie Oleśnica – kamera na słupie oświetleniowym w kierunku parkingu przy ul. Spacerowej,
35) PK 9-2 tereny rekreacyjne Park nad Stawami przy Nadleśnictwie Oleśnica – kamera na słupie oświetleniowym przy ścieżce na miejsce odpoczynku,
36) PK 9-3 tereny rekreacyjne Park nad Stawami przy Nadleśnictwie Oleśnica – kamera na słupie oświetleniowym skierowana na miejsce odpoczynku,
37) PK 10-1 Szkoła Podstawowa nr 1 ul. Armii Krajowej 47 – budynek szkoły od strony podwórka,
38) PK 10-2 Szkoła Podstawowa nr 2 ul. Świętej Jadwigi 1A – budynek szkoły przy boisku szkolnym,
39) PK 10-3 Szkoła Podstawowa nr 3 ul. J. Kochanowskiego 8 – budynek szkoły przy wejściu do budynku szkoły,
40) PK 10-4 Szkoła Podstawowa nr 4 ul. I. Paderewskiego 2 – budynek szkoły przy boisku szkolnym,
41) PK 10-5 Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 ul. gen. Franciszka Kleberga 4 – budynek szkoły na plac zabaw dla dzieci,
42) PK 10-6 Szkoła Podstawowa nr 7 ul. 11-Listopada 11 – budynek przy ul. Chopina kamera w kierunku ul. Krótkiej,
43) PK 10-7 Szkoła Podstawowa nr 8 ul. Wiejska 35 – budynek szkoły przy boisku szkolnym do koszykówki,
44) PK 11-1 do PK 11-13 park przy ul. Wileńskiej – cześć parkowa kamery wbudowane w kolumny multimedialne,
45) PK 11-14 do PK 11-19 park przy ul. Wileńskiej – cześć sportowa kamery na słupach naświetlaczy,
46) PK 12-1 do PK 12-12 park Południowy przy ul. Ludwikowskiej – kamery zamontowane na lampach parkowych.
Punktu kamerowe określone od 1) do 14) są realizowane przez system Boscha znajdujący się w KPP w Oleśnicy. Do wszystkich ww. punktów kamerowych, za wyjątkiem określonych od 27) do 33) oraz w 46), transmisja danych realizowana jest po ciemnych włóknach będących własności obecnego operatora - firmy OneFone S.A. Punkty kamerowe określone 27) do 33) oraz w 46) wymagają wykonania przyłączy ciemnych włókien.
Wykonawca zapewni licencje obejmujące analizę obiektów tj. przekroczenie linii, strefy, pozostawiony bagaż, wirtualna ochrona obwodowa + post factum dla 25 punktów kamerowych w tym 18 PK wskazanych w ust. 4 pkt od 15) do 26) oraz 7 nowych PK wskazanych przez Zamawiającego spośród pozostałych PK wymienionych w ust. 4 oraz dwie licencje ANPR do rozpoznawania tablic rejestracyjnych na kamerach wskazanych przez Zamawiającego.
Transmisja danych z punktów kamerowych realizowana po ciemnym włóknie z kolokacją danych w centrum sieciowym Wykonawcy do każdego punktu kamerowego. Transmisja danych z centrum sieciowego Wykonawcy do CM KPP ul. gen. J. Hallera 3 realizowana będzie łączem danych - ciemne włókno.
Stosowane przez Wykonawcę i Zamawiającego środki techniczne wykorzystywane w związku ze świadczeniem usługi transmisji danych po ciemnych włóknach muszą gwarantować bezpieczeństwo przekazu informacji w granicach możliwości technicznych.
Ponadto w ramach wykonania przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do:
1) zapewnienia prawidłowości działania transmisji danych po ciemnych włóknach w jakości zgodnej z wymaganiami technicznymi;
2) bieżącej kontroli transmisji danych, w celu zagwarantowania właściwych parametrów, sprawowanej poprzez systemy utrzymania i zdalnego nadzoru Wykonawcy;
3) usuwania uszkodzeń i awarii transmisji danych Wykonawcy powstałych z przyczyn nie zawinionych przez Zamawiającego;
4) zapewnienia Zamawiającemu kontaktu telefonicznego, realizowanego na telefon
oraz email (obsługiwany całodobowo) z centrum zarządzania siecią Wykonawcy, celem utrzymania stałego kontaktu;
5) zapewnienia prawidłowego działania sieci światłowodowej;
6) wszelkie koszty niezbędne do utrzymania transmisji danych, demontaż urządzeń będących własnością Wykonawcy zostały wkalkulowane w wartość oferty;
7) przywrócenia do stanu pierwotnego w przypadku uszkodzeń elewacji, dachu, tynków lub istniejących instalacji powstałych podczas montażu i demontażu urządzeń dostępowych na własny koszt;
8) zapewnienia aktywnego urządzenia końcowego do obsługi każdego punktu kamerowego wyposażonego w min. 1 port o prędkości przesyłu danych min. 1 Gbps;
9) dla łączy światłowodowych:
a) zapewnienia odpowiedniego rodzaju zastosowanego medium transmisyjnego i osprzętu przystosowanego do transmisji,
b) udostępnienia łączy światłowodowych do eksploatacji poprzedzonych testami sprawdzającymi poprawność działania;
10) dla serwera monitoringu zapewnienie przez aplikację operatora obsługi wielu (min. 3) ekranów do obsługi systemu video oraz lokalizację serwera na terenie obszaru Unii Europejskiej;
11) zapewnienie gwarancji miesięcznej i rocznej dostępności usługi na poziomie 99,9 %.
Warunki realizacji umowy określa wzór umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72318000-7 - Usługi przesyłu danych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72317000-0 - Usługi przechowywania danych
72316000-3 - Usługi analizy danych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-02-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na zgłoszenie
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas naprawy
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu zgodnie z rozdz. XI SWZ i ogłoszeniem
2. spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
3. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
wykonawca musi posiadać wpis do rejestru prowadzonego przez Prezesa UKE jako operator telekomunikacyjny przez okres co najmniej 24 m-cy przed datą otwarcia ofert lub posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu w ciągu ostatnich 3 lat przynajmniej 1 usługi zarządzania systemem monitoringu z analizą obrazu o wartości
a) Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunków przez Wykonawców, przy czym nie jest dopuszczalne sumowanie wartości wykonanych usług
5) Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia
6) Zgodnie z art. 118 pzp, wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – według załącznika nr 6 do SWZ;
b) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdz. XII SWZ i ogłoszeniu: wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych lub wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy według załącznika nr 4 do SWZ – potwierdzające spełnianie warunku określonego w rozdz. XII ust. 3 pkt. 4 SWZ oraz ogłoszeniu;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty należy dołączyć:
1) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
2) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
3) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu – wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego
ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców.;
4) Następujące podmiotowe i przedmiotowe środki dowodowe: zgodnie z rozdz. XIV SWZ za wyjątkiem dokumentów
wymaganych od oferenta z najkorzystniejszą ofertą.
5) Zobowiązanie podmiotu(ów) trzeciego(ich) – jeśli dotyczy
6) Pozostałe dokumenty wymagane ustawą oraz SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 PLN (pięć tysięcy), w formie zgodnej z art. 97 ust. 7 ustawy, tj.:
1) w pieniądzu;
2) w gwarancjach bankowych;
3) w gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Oleśnicy nr 18 9584 0008 2001 0000 0055 0004 wpisując tytuł przelewu: wadium i numer (sygnaturę) postępowania
3. Zaleca się dołączenie do oferty dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu.
4. Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez gwaranta. Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać co najmniej poniższe warunki:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98 ust.6 ustawy Pzp;
2) z jego treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) musi obejmować cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert;
5) nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do Gwaranta;
6) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
7) Beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Gmina Miasto Oleśnica
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w
jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków
udziału w postępowaniu. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia z
postępowania, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) Zamawiający, zgodnie z art. 59 ustawy Pzp, żąda kopii umowy regulującej współpracę tych
Wykonawców przed zawarciem umowy, b) Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za realizację umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wskazano we wzorze umowy - załącznik do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-14 10:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/881920
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-14 10:45
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-14