Usługi dostępu sieciowego do baz danych. Zadanie 1 i 2

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi dostępu sieciowego do baz danych. Zadanie 1 i 2
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-02-17
  • ZamawiającyUNIWERSYTET WROCŁAWSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-02-05
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00005716
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi dostępu sieciowego do baz danych. Zadanie 1 i 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WROCŁAWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001301

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Uniwersytecki 1

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-137

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: +48 71 375 22 34

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@uwr.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.wroc.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi dostępu sieciowego do baz danych. Zadanie 1 i 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ad8b799-6788-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00005716

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003709/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.30 Usługi bazy danych Muse i CEEOL

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.uni.wroc.pl/7/strona-glowna-bip.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal, https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja elektroniczna między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) za pośrednictwem dedykowanego formularza (Formularza do komunikacji dostępnego na ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz udostępnionego przez miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/ lub poczty elektronicznej bzp@uwr.edu.pl. Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji użytkownika systemu Miniportal https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf oraz Regulaminie ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin 4. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. 5 Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przekazywanych w postępowaniu przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.6. Identyfikator postępowania dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępny jest na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Uniwersytet Wrocławski - informuje, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Wrocławski, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, reprezentowany przez Rektora;• o celach i sposobach przetwarzania danych osobowych podawanych w związku z realizacją procedur udzielania zamówień publicznych decyduje Uniwersytet jako Administrator danych;• Administrator wyznaczył osobę pełniącą zadania Inspektora Ochrony Danych Osobowych i można kontaktować się poprzez adres email: iod@uwr.edu.pl;• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wyłonienia wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzane zgodnie z uPzp oraz w pozostałych celach określonych w uPzp;• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 uPzp; ponadto dane osobowe mogą zostać przekazane na zasadach wynikających z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej;• okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynosi odpowiednio: - zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, - jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; - w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres, o którym mowa w art. 125 ust 4 lit d) w zw z art. 140 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 i wynikających z umów o dofinansowanie projektów finansowanych ze środków pochodzących z UE; - okres przechowywania wynika również z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikającym z uPzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i jest warunkiem zawarcia umowy o zamówienie publiczne; konsekwencją nieudostępnienia do przetwarzania danych osobowych będzie odrzucenie złożonej oferty• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;• Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane do państwa trzeciego (poza UE) /organizacji międzynarodowej na zasadach określonych w uPzp. Może Pan/ Pani uzyskać kopię danych osobowych przekazywanych do państwa trzeciego na zasadach wynikających z uPzp;• posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; - w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; - wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;• nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Jw., pozostałe postanowienia zapisano w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.2711.1.2021.BO

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 417725,29 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 179739,90 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 1 są Usługi sieciowego dostępu do bazy danych Project MUSE lub równoważnej.Oferta na dane Zadanie musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały przedmiot zamówienia dla danego Zadania.1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3a do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Zadanie 1.1.2. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia oraz płatności określa Wzór umowy. Zadanie 1 i 2 (który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp) stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 152167,53 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 72320000-4 - Usługi bazy danych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Sposób obliczania wartości punktowej według kryteriów:1) Cena (C):Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „cena” w następujący sposób:Oferta z najniższą ceną (brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60 pkt, a punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone według wzoru:C = 100 x (Cmin/Cn) x 60%gdzie:Cmin– [PLN] cena ofertowa brutto - najniższa wśród ocenianych ofert;Cn– [PLN] cena ofertowa brutto - ocenianej oferty2) Liczba publikacji w bazie danych (L):Punkty w tym kryterium zostaną przyznane na podstawie liczby publikacji w bazie danych oferowanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ).Odpowiednią ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje:w Zadaniu 1:Liczba publikacji w bazie danych Liczba uzyskanych punktów705 publikacji 0 pkt706-800 publikacji 10 pkt801-900 publikacji 20 pkt900-1000 publikacji 40 pktPrzy założeniu, że minimalna (podstawowa) liczba publikacji w bazie danych w Zadaniu 1 wynosi 705, a maksymalna 1000 publikacji:Wykonawca ma obowiązek zaoferować przynajmniej minimalną (podstawową) liczbę publikacji wymaganą przez Zamawiającego czyli 705 publikacji. Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie mniej niż 705 publikacji, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) uPzp.Brak podania w ofercie liczby publikacji bazy danych oznaczać będzie, że Wykonawca zaoferuje wymaganą przez Zamawiającego podstawową liczbę publikacji. W takim przypadku Zamawiający nie przyzna punktów w tym kryterium.W przypadku podania liczby publikacji w bazie danych większej niż maksymalna tj. większej niż 1000 publikacji, Zamawiający do oceny ofert przyjmie liczbę maksymalną tj. 1000 publikacji. Wykonawca na etapie realizacji umowy ma obowiązek świadczyć usługę dostępu na oferowaną liczbę publikacji.2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w łącznej ocenie punktowej.3. Zamawiający oceni i porówna oferty niepodlegające odrzuceniu, złożone przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu z niniejszego postępowania.4. Wartości C będą wyliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, wg zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w gorę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba publikacji w bazie danych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Sposób obliczania wartości punktowej według kryteriów:1) Cena (C):Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „cena” w następujący sposób:Oferta z najniższą ceną (brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60 pkt, a punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone według wzoru:C = 100 x (Cmin/Cn) x 60%gdzie:Cmin– [PLN] cena ofertowa brutto - najniższa wśród ocenianych ofert;Cn– [PLN] cena ofertowa brutto - ocenianej oferty2) Liczba publikacji w bazie danych (L):Punkty w tym kryterium zostaną przyznane na podstawie liczby publikacji w bazie danych oferowanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ).Odpowiednią ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje:w Zadaniu 1:Liczba publikacji w bazie danych Liczba uzyskanych punktów705 publikacji 0 pkt706-800 publikacji 10 pkt801-900 publikacji 20 pkt900-1000 publikacji 40 pktPrzy założeniu, że minimalna (podstawowa) liczba publikacji w bazie danych w Zadaniu 1 wynosi 705, a maksymalna 1000 publikacji:Wykonawca ma obowiązek zaoferować przynajmniej minimalną (podstawową) liczbę publikacji wymaganą przez Zamawiającego czyli 705 publikacji. Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie mniej niż 705 publikacji, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) uPzp.Brak podania w ofercie liczby publikacji bazy danych oznaczać będzie, że Wykonawca zaoferuje wymaganą przez Zamawiającego podstawową liczbę publikacji. W takim przypadku Zamawiający nie przyzna punktów w tym kryterium.W przypadku podania liczby publikacji w bazie danych większej niż maksymalna tj. większej niż 1000 publikacji, Zamawiający do oceny ofert przyjmie liczbę maksymalną tj. 1000 publikacji. Wykonawca na etapie realizacji umowy ma obowiązek świadczyć usługę dostępu na oferowaną liczbę publikacji.2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w łącznej ocenie punktowej.3. Zamawiający oceni i porówna oferty niepodlegające odrzuceniu, złożone przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu z niniejszego postępowania.4. Wartości C będą wyliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, wg zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w gorę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w Zadaniu 2 są Usługi sieciowego dostępu do bazy danych CEEOL lub równoważnej.Oferta na dane Zadanie musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały przedmiot zamówienia dla danego Zadania.1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3b do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Zadanie 2.1.2. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia oraz płatności określa Wzór umowy. Zadanie 1 i 2 (który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp) stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 24572,37 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 72320000-4 - Usługi bazy danych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Sposób obliczania wartości punktowej według ww. kryteriów:1) Cena (C):Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „cena” w następujący sposób:Oferta z najniższą ceną (brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60 pkt, a punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone według wzoru:C = 100 x (Cmin/Cn) x 60%gdzie:Cmin– [PLN] cena ofertowa brutto - najniższa wśród ocenianych ofert;Cn– [PLN] cena ofertowa brutto - ocenianej oferty2) Liczba publikacji w bazie danych (L):Punkty w tym kryterium zostaną przyznane na podstawie liczby publikacji w bazie danych oferowanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ).Odpowiednią ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje:w Zadaniu 2:Liczba publikacji w bazie danych Liczba uzyskanych punktów5300 publikacji 0 pkt5301-6000 publikacji 10 pkt6001-7000 publikacji 20 pkt7001-9000 publikacji 40 pktPrzy założeniu, że minimalna (podstawowa) liczba publikacji w bazie danych w Zadaniu 2 wynosi 5300 publikacji, a maksymalna 9000 publikacji:Wykonawca ma obowiązek zaoferować przynajmniej minimalną (podstawową) liczbę publikacji wymaganą przez Zamawiającego czyli 5300 publikacji. Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie mniej niż 5300 publikacji, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) uPzp.Brak podania w ofercie liczby publikacji bazy danych oznaczać będzie, że Wykonawca zaoferuje wymaganą przez Zamawiającego podstawową liczbę publikacji. W takim przypadku Zamawiający nie przyzna punktów w tym kryterium. W przypadku podania liczby publikacji w bazie danych większej niż maksymalna tj. 9000 publikacji, Zamawiający do oceny ofert przyjmie liczbę maksymalną tj. 9000 publikacji. Wykonawca na etapie realizacji umowy ma obowiązek świadczyć usługę dostępu na oferowaną liczbę publikacji.2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w łącznej ocenie punktowej.3. Zamawiający oceni i porówna oferty niepodlegające odrzuceniu, złożone przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu z niniejszego postępowania.4. Wartości C będą wyliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, wg zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w gorę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba publikacji w bazie danych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Sposób obliczania wartości punktowej według ww. kryteriów:1) Cena (C):Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „cena” w następujący sposób:Oferta z najniższą ceną (brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60 pkt, a punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone według wzoru:C = 100 x (Cmin/Cn) x 60%gdzie:Cmin– [PLN] cena ofertowa brutto - najniższa wśród ocenianych ofert;Cn– [PLN] cena ofertowa brutto - ocenianej oferty2) Liczba publikacji w bazie danych (L):Punkty w tym kryterium zostaną przyznane na podstawie liczby publikacji w bazie danych oferowanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ).Odpowiednią ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje:w Zadaniu 2:Liczba publikacji w bazie danych Liczba uzyskanych punktów5300 publikacji 0 pkt5301-6000 publikacji 10 pkt6001-7000 publikacji 20 pkt7001-9000 publikacji 40 pktPrzy założeniu, że minimalna (podstawowa) liczba publikacji w bazie danych w Zadaniu 2 wynosi 5300 publikacji, a maksymalna 9000 publikacji:Wykonawca ma obowiązek zaoferować przynajmniej minimalną (podstawową) liczbę publikacji wymaganą przez Zamawiającego czyli 5300 publikacji. Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie mniej niż 5300 publikacji, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) uPzp.Brak podania w ofercie liczby publikacji bazy danych oznaczać będzie, że Wykonawca zaoferuje wymaganą przez Zamawiającego podstawową liczbę publikacji. W takim przypadku Zamawiający nie przyzna punktów w tym kryterium. W przypadku podania liczby publikacji w bazie danych większej niż maksymalna tj. 9000 publikacji, Zamawiający do oceny ofert przyjmie liczbę maksymalną tj. 9000 publikacji. Wykonawca na etapie realizacji umowy ma obowiązek świadczyć usługę dostępu na oferowaną liczbę publikacji.2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w łącznej ocenie punktowej.3. Zamawiający oceni i porówna oferty niepodlegające odrzuceniu, złożone przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu z niniejszego postępowania.4. Wartości C będą wyliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, wg zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w gorę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE SKŁADANE NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO1. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:1.1) potwierdzających brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:1.1.1. oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w zakresie przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt 7, 8 i 10 uPzp.Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.1.1.2. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.2. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców składa podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 1.1, dotyczące każdego z nich, potwierdzających, że nie zachodzą wobec nich podstawy wykluczenia z postępowania. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1.1.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W przypadku oferowania bazy równoważnej Wykonawca dołącza do Oferty przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdziale III pkt 18 SWZ udowadniające, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 3a i 3b do SWZ tj. przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104-107 uPzp, udowadniające, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia w szczególności szczegółowy opis oferowanej bazy danych potwierdzający, że oferowana baza równoważna posiada wszystkie wymagane cechy wymienione odpowiednio w Załączniku nr 3a i 3b. .

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta musi składać się z:1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – Załącznik nr 2 do SWZ. Oświadczenie to, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw do wykluczenia, spełnienie warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. 1.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa powyżej, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.2. Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ;3. Pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę, gdy umocowanie nie wynika z informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru Pełnomocnictwo do złożenia oferty przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.3.1. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej może dokonać również notariusz, stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym.4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 uPzp, zobowiązani są ustanowić pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa winno jednoznacznie wynikać prawo pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy. Dokument ten winien być opatrzony przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku wspólników spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki cywilnej, z której wynika zakres i sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy konsorcjum. Punkt 8.4.1. stosuje się.5. W przypadku gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku – szczegóły opisane w pkt 5 rozdziału X SWZ.6. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca składa przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdziale III pkt 18 SWZ, udowadniające, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika uprawnionego do złożenia oferty albo do złożenia oferty i zawarcia umowy z Zamawiającym. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia prowadzone będą wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik. 2. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców składa oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp oraz na wezwanie zamawiającego podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, dotyczące każdego z nich.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-02-17 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://epuap.gov.pl/wps/portal, https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-02-17 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-03-18

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Termin wykonania zamówienia w Zadaniu 1 i Zadaniu 2: od zawarcia umowy do 31.12.2021r.Prenumeraty zawierane są z wydawcą na rok kalendarzowy, tzn. kończą się zawsze w ostatnim dniu grudnia roku kalendarzowego.2. Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia.Realizacja usługi nie zawiera czynności, które wymagają zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu Pracy.
2021-02-05 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję pożyczki w kwocie 5000 zł na rok-Ząbkowice Śl.
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję pożyczki w kwocie 5000 zł na rok. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI