Usługa mineralizacji pasów przeciwpożarowych na terenie administrowanym przez 16

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa mineralizacji pasów przeciwpożarowych na terenie administrowanym przez 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy - znak postępowania 552/2020.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOleszno
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-08-19
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • Zamawiający16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-03
  • Numer ogłoszenia569160-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 569160-N-2020 z dnia 2020-08-03 r.

16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno: Usługa mineralizacji pasów przeciwpożarowych na terenie administrowanym przez 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy - znak postępowania 552/2020.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno, krajowy numer identyfikacyjny 32099164900000, ul. ul. Główna  1 , 78-513  Oleszno, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 261474572, e-mail 16wog.zam.pub@ron.mil.pl, faks 261474571.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
SKARB PAŃSTWA - 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.16wog.wp.mil.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście lub za pomocą operatora pocztowego
Adres:
ul. Główna 1, 78-513 Oleszno

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa mineralizacji pasów przeciwpożarowych na terenie administrowanym przez 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy - znak postępowania 552/2020.
Numer referencyjny: 552/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest:Usługa mineralizacji pasów przeciwpożarowych na terenie administrowanym przez 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy.2. Przedmiot zamówienia został podzielony przez Zamawiającego na zadania.3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące zadania zamówienia opisane następująco:ZADANIE I: mineralizacja pasów ppoż. na terenie poligonu drawskiego - obwód Mielno, Jaworze Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w:- Załącznik nr 1 – opis przedmiotu zamówienia;- Załącznik nr 1a – wykaz adresów leśnych wraz z powierzchnią do mineralizacji;ZADANIE II: mineralizacja pasów ppoż. na terenie poligonu drawskiego - obwód Góra Hetmańska, KonotopSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w:- Załącznik nr 1 – opis przedmiotu zamówienia;- Załącznik nr 1b – wykaz adresów leśnych wraz z powierzchnią do mineralizacji;ZADANIE III: mineralizacja pasów ppoż. na terenie poligonu drawskiego - obwód Studnica, ZiemskoSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w:- Załącznik nr 1 – opis przedmiotu zamówienia;- Załącznik nr 1c – wykaz adresów leśnych wraz z powierzchnią do mineralizacji;Przedmiotem zamówienia jest usługa mineralizacji pasów przeciwpożarowych zlokalizowanych na terenie poligonu drawskiego: Nadleśnictwo Drawsko wraz z ich oczysz-czeniem z elementów organicznych (wyorane korzenie, samosieje itp.).  Zaleca się, aby Wykonawca przed przystąpieniem do przetargu dokonał wizji lokalnej.  Wizja lokalna odbędzie się w dzień bezogniowy tj. w dniu 10.08.2020r. od godz. 730- p. Piotr Konopka tel. 261 474 584, 606238846• Zamawiający nie zapewnia środków komunikacji celem dokonania wizji terenowej. W zakres robót wchodzi wykonanie mechanicznej mineralizacji wierzchniej warstwy gleby na pasach ppoż. na terenie CSWL Drawsko zgodnie z załącznikiem do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia.Podczas wykonywania mineralizacji należy usunąć gałęzie, wyorane luźne korzenie drzew poprzez wyniesienie ich z pasa ppoż. Wszelkie skarpy, nasypy mieszczące się w zakładanej 30-sto metrowej szerokości pasa ppoż. mają zostać zmineralizowane (nie dotyczy stanowisk strzeleckich oraz stanowisk celów). W przypadku pozostającego nienaruszonego pnia mieszczącego się w zakładanej szerokości pasa ppoż. (nie podlegającego karczowaniu) maksymalna odległość niezmineralizowana wo-kół pnia ma wynosić 30cm.O zachowaniu dróg i duktów leśnych mieszczących się w pasach ppoż. nie będących na ma-pach ewidencyjnych decyduję leśniczy w rejonie swojej odpowiedzialności.Preferencyjny sposób wykonania mineralizacji pasów ppoż. bez wskazań sprzętu – brona talerzowa ciężka, pług rolniczy, glebogryzarka itp.Zamawiający nie przewiduje prac oraz płatności za roboty ziemne związane z zasypywaniem oraz wyrównaniem terenu (transzeje, okopy, skarpy, nasypy itp.). Uwagi: zamawiający nie jest w stanie określić ilości pniaków na 1 ha. Wykonawca ze względu na czynny poligon oraz odbywające się doraźne ćwiczenia szkoleniowe w miesiącach wykonywania usługi musi skalkulować w wycenie, koniecz-ność pracy w godzinach popołudniowych i nocnych, dniach wolnych od pracy, oraz przestoje i potrzeby przemieszczenia sprzętu w rejony bezpieczne.Zmineralizowane pasy ppoż. na dzień odbioru muszą być oczyszczone z gałęzi, luźnie wystających korzeni, samosiejek, porastających traw i innych elementów organicznych. W miejscach wskazanych do karczowania i orki w trakcie odbioru zamawiający może żądać od wykonawcy przejazdu sprzętu wyposażonego w kultywator celem sprawdzenia jakości wykonanej usługi na koszt i ryzyko wykonawcy.UWAGA!!!!Zaleca się aby Wykonawca przed przystąpieniem do przetargu przeprowadził wizję lo-kalną – odnotowaną w protokole sporządzonym przez Zamawiającego. Oświadczenie o za-poznaniu się z warunkami terenowymi z wizji lokalnej należy dołączyć do oferty przetar-gowej – załącznik do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 75251120-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 40
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania prac wraz z dokumentami rozliczeniowymi: max. 40 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy nie wcześniej niż od dnia 31.08.2020r.Faktyczny termin wykonania zamówienia będzie ustalony zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w Rozdziale XVI SIWZ oraz na podstawie złożonej oferty.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów i oświadczeń:1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1);
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – za-łącznik do SIWZ. 2) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - załącznik do SIWZ. 3) Formularz ofertowy 4) Oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami w terenie.5) Dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 1) Zadanie nr 1: 2 100,00 zł,2) Zadanie nr 2: 2 200,00 zł,3) Zadanie nr 3: 1 700,00 zł,W przypadku kiedy Wykonawca składa ofertę na kilka zadań, winien zsumować wartości powyższych kwot na poszczególne części/zadania.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Wartości zamówienia (brutto) 60,00
Termin realizacji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Na zasadzie art.144 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień niniejszej umowyw stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:1) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w sposobie wykonywania przedmiotu umowy, w przypadku, gdy wystąpi co najmniej jedna z poniższych sytuacji:a) konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań niż wskazane w umowie w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy albo naruszało obowiązujące przepisy prawa;b) konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań albo innymi środkami ze względu na zmiany obowiązującego prawa;c) pojawienie się nowszych technologii wykonania prac gwarantujących co najmniej ten sam standard wykonania przedmiotu umowy oraz nie powodujących większych strat i zanieczyszczeń w środowisku naturalnym niż te, które mogą powstać przy wykonywaniu przedmiotu umowy w sposób pierwotnie nią opisany.2) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian części zamówienia, które Wykonawca przewidział do realizacji za pomocą podwykonawców na inne części zamówienia, w tym również na części, których Wykonawca nie wskazał w złożonej przez siebie ofercie, przy czym zmiana nie może pociągnąć za sobą zmiany terminu realizacji ani zwiększenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Jeżeli zmiana podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w PZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wskazanych w SIWZ, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia poprzedzającego zawarcie umowy;3) Zmiany osób przewidzianych do realizacji umowy po stronie Wykonawcy, po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiającego, osób wskazanych przez Wykonawcę;4) Zmiany członka konsorcjum upoważnionego do wystawiania faktur i do odbioru wynagrodzenia w imieniu wszystkich członków konsorcjum w przypadku zawarcia Umowy z wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia;5) Wystąpienia „siły wyższej”, przy czym termin ten oznacza wydarzenia zewnętrzne, nieprzewidywalne, nieoczekiwane i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, przy czym strona może się powołać na zaistnienie siły wyższej tylko wtedy, gdy poinformuje o jej wystąpieniu w formie pisemnej drugą stronę w ciągu 3 dni od dnia jej zaistnienia;6) Wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia zmian przepisów prawa, co wpłynie na realizację zamówienia i spowoduje konieczność dostosowania realizacji umowy do zmian przepisów, a w szczególności urzędowej zmiany wysokości podatku VAT; Wszystkie w/w zmiany i uzupełnienie umowy dokonywane są w formie aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności i muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania stron.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści ofertyna podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, na zasadzie art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotu umowy, w przypadku ograniczenia środków finansowych na realizację niniejszego przedmiotu zamówienia, w zakresie i do wysokości środków określonych w zmienionym planie finansowym. W takim przypadku Zamawiający nie będzie ponosił żadnych negatywnych konsekwencji finansowych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-19, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: mineralizacja pasów ppoż. na terenie poligonu drawskiego - obwód Mielno, Jaworze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w:- Załącznik nr 1 – opis przedmiotu zamówienia;- Załącznik nr 1a – wykaz adresów leśnych wraz z powierzchnią do mineralizacji;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 75251120-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 40
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Wartości zamówienia (brutto) 60,00
Termin realizacji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania prac wraz z dokumentami rozliczeniowymi: max. 40 dni kalendarzo-wych od dnia podpisania umowy nie wcześniej niż od dnia 31.08.2020r.Faktyczny termin wykonania zamówienia będzie ustalony zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w Rozdziale XVI SIWZ oraz na podstawie złożonej oferty.


Część nr: 2 Nazwa: mineralizacja pasów ppoż. na terenie poligonu drawskiego - obwód Góra Hetmańska, Konotop
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w:- Załącznik nr 1 – opis przedmiotu zamówienia;- Załącznik nr 1b – wykaz adresów leśnych wraz z powierzchnią do mineralizacji;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 75251120-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 40
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Wartości zamówienia (brutto) 60,00
Termin realizacji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania prac wraz z dokumentami rozliczeniowymi: max. 40 dni kalendarzo-wych od dnia podpisania umowy nie wcześniej niż od dnia 31.08.2020r.Faktyczny termin wykonania zamówienia będzie ustalony zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w Rozdziale XVI SIWZ oraz na podstawie złożonej oferty.


Część nr: 3 Nazwa: mineralizacja pasów ppoż. na terenie poligonu drawskiego - obwód Studnica, Ziemsko
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w:- Załącznik nr 1 – opis przedmiotu zamówienia;- Załącznik nr 1c – wykaz adresów leśnych wraz z powierzchnią do mineralizacji;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 75251120-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 40
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Wartości zamówienia (brutto) 60,00
Termin realizacji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania prac wraz z dokumentami rozliczeniowymi: max. 40 dni kalendarzo-wych od dnia podpisania umowy nie wcześniej niż od dnia 31.08.2020r.Faktyczny termin wykonania zamówienia będzie ustalony zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w Rozdziale XVI SIWZ oraz na podstawie złożonej oferty.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję uczciwej pożyczki gotówkowej w wysokości 30 000 tysięcy złotych - Koszalin
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania13-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję uczciwej pożyczki gotówkowej w wysokości 30 000 tysięcy złotych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI