Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa dostępu do platformy multimedialnej biblioteki cyfrowej dla Karkonoskiej Państwowej SDzkoły Wyższej w Jeleniej Górze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Karkonoska Państwowa Szkoła Wyższa w Jeleniej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230480619
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lwówecka 18
1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-506
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 75 64 53 318
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.sztando@kpswjg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpswjg.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa dostępu do platformy multimedialnej biblioteki cyfrowej dla Karkonoskiej Państwowej SDzkoły Wyższej w Jeleniej Górze
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ccfa92c-8323-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016956
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009246/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa dostępu do platformy multimedialnej biblioteki cyfrowej dla Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt "Uczelnia bez barier" współfinansowany ze środków Europejskiego FunduszuSpołecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój2014-2020.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pzp.kpswjg.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj.: Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP: https://pzp.kpswjg.pl/ orazpoczty elektronicznej: joanna.sztando@kpswjg.pl 2. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. 3. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami w imieniu Zamawiającego jest: Joanna Sztando tel. 75 64 53 318, e-mail: joanna.sztando@kpswjg.pl 4. Instrukcja Użytkownika - korzystania zPlatformy znajduje się na Portalu, w zakładce „Pomoc”, https://pzp.kpswjg.pl/#/help 5. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta na Platformie Zamówień Publicznych PZP, akceptuje warunkikorzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://pzp.kpswjg.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta na Platformie Zamówień Publicznych PZP, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej http://pzp.kpswjg.pl/ oraz uznaje go za wiążący. 2. Ogólne zasady korzystania zPlatformy: (1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie http://pzp.kpswjg.pl/#/authentication/login (2) Wykonawca, aby przystąpić do postępowania musi założyć konto na Platformie http://pzp.kpswjg.pl/#/authentication/register gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawcazakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, otrzymuje link aktywacyjny, a następnie ustanawia hasło;(3) Proces rejestracji Wykonawcy jest w pełni automatyczny, po zarejestrowaniu należy podać dane firmy, którą osoba zakładająca konto reprezentuje.(4) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy i powiadomień mailowych.3. Zamawiający, zgodnie z §11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) podaje następujące informacje na temat specyfikacji połączenia,formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych:(1) dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: .doc, .pdf, .zip, .docx, .xls, .xlsx, .rar, .7zip, .jpg, .jpeg, .png, .txt, .tiff, .xades, .sig, (2) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: - plik załączony przez Wykonawcę na Platformie ZamówieńPublicznych PZP i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert; 4. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę orazdokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu platformy Microsoft Azure, który jest synchronizowany ze znacznikiem czasu UTC. 5. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie dot. grupy kapitałowej składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozp. Parl.Europ. i Rady (UE)2016/679 z dn. 27.04.2016 r. w spr. ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osob. i w spr. swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozp. o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:1) administratorem danych osob. Wykonawców i osób uczestniczących w postęp. jest Zamawiający; 2) Zam.wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach dot. przetwarzania danych osob. pod adresem e-mail: iod@kpswjg.pl; 3) Dane osob. Wykonawców i osóbuczestniczących w postęp. przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zw. z postęp.o udzielenie zam. publ.; 4) Odbiorcami danych osob. Wykonawców i osób uczestniczących w postęp. będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokument. postęp.w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Pzp; 5) dane osob. osób uczestniczących w postęp.będą przechowywane, zgodnie zart. 97 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postęp. o udzielenie zam., a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub też przez okres dłuższy w przypadku postęp.finans. ze środków unijnych (okres trwałości projektu); 6) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osob. bezpośr. o jego dot. oraz danych osób uczestniczących w postęp. jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, zw. z udziałem w postęp. o udzielenie zam. publ. konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp; 7) w odniesieniu do danych osob.osób uczestniczących w postęp. decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stos. do art. 22 RODO; 8)osoby uczestniczące w postęp. posiadają: a)na podstawieart. 15 RODO prawo dostępu do danych osob.bezpośr. ich dot. W przypadku gdy wykonanie przez Zam. obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zam.może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodat. info. mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postęp. o udzielenie zam. publ.. Wprzypadku zakończonego postęp. o udzielenie zam., gdy wykonanie przez Zam. obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zam. może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodat. informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postęp.; b) na podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowania przez Wykonawcę uczestniczącego w postęp. danych osob. (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postęp. o udzielenie zam. publ. ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołuoraz jego zał.); c) na podst. art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osob. z zast. przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastos. w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej,lub z uwagi na ważne względy interesu publ. UE lub państwa członkowskiego). Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osob. do czasu zakończenia postęp. o udzielenie zam. publ.; d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu ODO, gdy uzna, że przetwarzanie danych osob. dot. wykonawców i uczestników zam. narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Wykonawcy i osobom uczestniczącym w postęp.: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osob.; b)prawo do przenoszenia danych osob., o którym mowa w art. 20 RODO; c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzaniadanych osob., gdyż podst. prawną przetw. danych osob. Wykonawców i osób uczestniczących w postęp. jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DAT-2151-2/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 240000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Usługa sieciowego dostępu do pełnotekstowej bazy danych (zawierającej publikacje wymienione w załączniku nr 2 do SWZ „wykaz tytułów publikacji w formie elektronicznej: ebooków, audiobooków oraz wideo-kursów ” – lista tytułowa) dla studentów i pracowników (ok. 1200 osób) Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze. 2. Biblioteka ma być oparta na nowoczesnych technologiach, gromadzić najnowszą literaturę i prasę specjalistyczną, akademicką, naukową oraz poradniki we wszystkich formatach. Publikacje w ofercie pakietowej dla Zamawiającego zawierać powinny minimum publikacje z listy załączniku nr 2 do SWZ z kategorii literatury: Informatyka, Technika i Mechanika, Systemy operacyjne, Elektronika, Grafika/Wideo/CAX, Programowanie, Sieci komputerowe, Big Data, Machine Learning, Urządzenia mobilne, Web development, Office, Narzędzia programistyczne, popularnonaukowe i akademickie, Biznes i ekonomia, Języki obce, Poradniki, Poradniki zawodowe i specjalistyczne, Prawo, Psychologia, Edukacja, Rozwój osobisty, Nauki przyrodnicze, Nauki społeczne. 3. Zamawiający wymaga: 1) przejrzystego Interfejsu oraz dostępu do zasobów bibliotecznych przez24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, z dowolnego miejsca oraz poprzez dowolne urządzenie z dostępem do Internetu obsługujące przeglądarkę www,2) nielimitowanej ilości wypożyczonych publikacji w czasie trwania umowy przez jednego czytelnika, nielimitowanej ilości czytelników korzystających z e-biblioteki oraz braku limitu stron,3) dostępu sieciowego kontrolowanego adresami IP na terenie uczelni oraz możliwości dostępu serwisu przez użytkowników Zamawiającego z poza terenu uczelni - np. kody PIN (dla pracowników istudentów Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej w Jeleniej Górze) do publikacji w formie elektronicznej. Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia zawiera szczegółową listę tytułową audiobooków oraz wideo-kursów w formie elektronicznej,4) pełnej kompatybilności platformy online ze wszystkimi przeglądarkamiinternetowymi, brak konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania na komputerze, platforma dostępna z poziomu przeglądarki internetowej,5) dostępu do publikacji bez względu na używany przez czytelnika sprzęt (komputer stacjonarny, laptop, tablet, smartfon, urządzenie mobilne) bezpośrednio w oknie przeglądarki internetowej obsługującej protokoły http i https; 6) z każdej udostępnionej publikacji będzie mogło jednocześnie korzystać minimum pięciuczytelników jednocześnie; 7) dostęp do publikacji oznacza prawo do wyświetlania, przeglądania i przeszukiwania pełnych treści publikacji elektronicznych wymienionych na ‘ liście tytułowej” ;8) udostępnione publikacje można:- czytać na ekranie monitora w tym w trybie pełnoekranowym;-nawigować od elementów spisu treści do elementów tekstu głównego;- przeszukiwać tekstowo spis treści i tekst główny;- zaznaczać wybrane elementy tekstu w celu ich późniejszego odszukania także po ponownym zalogowaniu- robić notatki i odczytywać je, także po ponownym zalogowaniu. 9) łatwość użytkowania tj. - aplikacje na Androida i iOS dla urządzeń mobilnych niewymagamy instalowania dodatkowego oprogramowania- bez limitu ilości i rodzaju urządzeń: komputer, tablet, smartfon dla jednego użytkownika- pełna kompatybilność e-biblioteki z wszystkimi przeglądarkami internetowymi- narzędzia pracy z tekstem: notatki, rysunki, komentarze zawsze dostępne na koncie czytelnika,10) zapewnienia bezpieczeństwa tj:- ochronapublikacji przed kopiowaniem i udostępnianiem w sieci- funkcjonowanie zgodne z ustawą o ochronie praw autorskich11) Formy dostępu/logowania użytkownika do biblioteki:- serwer HAN -domena Uczelni (adresy e-mail studentów, wykładowców)- kod dostępu- adresy IP (infrastruktury Uczelni, bez autoryzacji)
4.2.6.) Główny kod CPV: 72320000-4 - Usługi bazy danych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierowałnastępującymi kryteriami i wagami wyrażonymi w procentach: Oferowana cena ogółem brutto za całość przedmiotu zamówienia /„Cena” – C/ - 60% Liczba jednoczesnych dostępów /L/ - 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: liczba jednoczesnych dostępów
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4