Udzielenie gwarancji zapłaty za roboty budowlane dla następujących zadań: zadanie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Udzielenie gwarancji zapłaty za roboty budowlane dla następujących zadań: zadanie 1: Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 251 Kaliska – Inowrocław na odcinku od km 19+649 (od granicy województwa kujawsko-pomorskiego) do km 34+200 oraz od km 34+590,30 do km 35+290 wraz z przebudową mostu na rz. Gąsawka w msc. Żnin; zadanie 2: Przebudowa wraz z rozbudową drogi wojewódzkiej nr 265 Brześć Kujawski – Gostynin od km 0+003 do km 19+117.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBydgoszcz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-04-24
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWojewództwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-04-17
  • Numer ogłoszenia532257-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 532257-N-2020 z dnia 2020-04-17 r.

Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy: Udzielenie gwarancji zapłaty za roboty budowlane dla następujących zadań: zadanie 1: Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 251 Kaliska – Inowrocław na odcinku od km 19+649 (od granicy województwa kujawsko-pomorskiego) do km 34+200 oraz od km 34+590,30 do km 35+290 wraz z przebudową mostu na rz. Gąsawka w msc. Żnin; zadanie 2: Przebudowa wraz z rozbudową drogi wojewódzkiej nr 265 Brześć Kujawski – Gostynin od km 0+003 do km 19+117.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy, krajowy numer identyfikacyjny 09236416000000, ul. ul. Dworcowa  80 , 85-010  Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 3705717, e-mail zamowienia@zdw-bydgoszcz.pl, faks 52 3705740.
Adres strony internetowej (URL): www.zdw-bydgoszcz.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_bydgoszcz

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_bydgoszcz

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_bydgoszcz

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie gwarancji zapłaty za roboty budowlane dla następujących zadań: zadanie 1: Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 251 Kaliska – Inowrocław na odcinku od km 19+649 (od granicy województwa kujawsko-pomorskiego) do km 34+200 oraz od km 34+590,30 do km 35+290 wraz z przebudową mostu na rz. Gąsawka w msc. Żnin; zadanie 2: Przebudowa wraz z rozbudową drogi wojewódzkiej nr 265 Brześć Kujawski – Gostynin od km 0+003 do km 19+117.
Numer referencyjny: ZDW.N4.361.20.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 2. Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia gwarancji zapłaty za roboty budowlane, zwanej dalej „gwarancją zapłaty” w jednej z form przewidzianych w art. 6491 – 6495 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1025 z póżniejszymi zmianami) objęte umową na wykonanie zadania pod nazwą: „Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 251 Kaliska – Inowrocław na odcinku od km 19+649 (od granicy województwa kujawsko-pomorskiego) do km 34+200 oraz od km 34+590,30 do km 35+290 wraz z przebudową mostu na rz. Gąsawka w msc. Żnin” oraz „Przebudowa wraz z rozbudową drogi wojewódzkiej nr 265 Brześć Kujawski – Gostynin od km 0+003 do km 19+117” w okresie jej obowiązywania i do wysokości ewentualnych roszczeń z tytułu wynagrodzenia wynikającego z tej umowy oraz robót dodatkowych lub koniecznych do wykonania tej umowy, zaakceptowanego na piśmie przez Zamawiającego, na rzecz Wykonawcy robót – EUROVIA POLSKA S.A. z siedzibą w Kobierzycach.3. Informacje dotyczące umowy na wykonanie robót budowlanych dotyczących drogi 251 Kaliska – Inowrocław:UMOWA NR: ZDW.N4.363.01.2016data podpisania: 26 stycznia 2017 r.termin zakończenia: 30.06.2020 r. (wg aneksu nr 44) wartość wynagrodzenia: 60 004 053,40 zł (wg aneksu nr 40) kwota gwarancji zapłaty na dzień ogłoszenia postępowania: 44 716 647,39 zł umowa ZDW.N4.363.01.2016 stanowi załącznik nr 8 do SIWZ wraz z aneksem nr 40 i nr 44 (zip).4. Informacje dotyczące umowy na wykonanie robót budowlanych dotyczących drogi 265 Brześć Kujawski – Gostynin:UMOWA NR: ZDW.N4.363.01.2017data podpisania: 26 kwietnia 2017 r.termin zakończenia: 24.06.2020 r. (wg aneksu nr 27) wartość wynagrodzenia: 77 884 056,49 zł (wg aneksu nr 27) kwota gwarancji zapłaty na dzień ogłoszenia postępowania: 51 381 900,12 zł zł umowa ZDW.N4.363.01.2017 stanowi załącznik nr 9 do SIWZ wraz z aneksem nr 27 (zip).5. Zamawiający oświadcza, iż na dzień ogłoszenia niniejszego przetargu wszystkie wymagalne należności wykonawcy robót przysługujące mu wobec Zamawiającego zostały zapłacone. 6. Zamawiający ma w Wieloletniej Prognozie Finansowej Województwa Kujawsko-Pomorskiego Uchwała nr XII/261/19 Sejmiku Województwa Kujawsko-Pomorskiego z dnia 16 grudnia 2019 r., załącznik nr 10 do SIWZ, wprowadzone ww.zadania, ze wskazaniem źródeł finansowania: środki UE oraz środki własne.7. Zadania podlegające niniejszemu zamówieniu podlegają współfinansowaniu unijnemu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach przyznanego dofinansowania:a) dla zadania 2 uchwała nr nr 10/396/20 Zarządu Województwa Kujawsko-Pomorskiego z dnia 18.03.2020 r.Kwota przyznanego dofinansowania z RPO na pokrycie wszystkich wydatków kwalifikowanych w projekcie pomniejszona o nałożone korekty wynosi 47 002 945,12 (dofinansowanie 39 952 503,35) W pozostałym zakresie zadanie finansowane jest z dochodów własnych oraz kredytu na finansowanie deficytu budżetowego.Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy. ZDW w Bydgoszczy jest jednostką budżetową w rozumieniu ustawy o finansach publicznych czyli jednostką organizacyjną samorządu terytorialnego sektora finansów publicznych, która nie ma osobowości prawnej. Wszystkie swoje wydatki pokrywa bezpośrednio z budżetu Województwa Kujawsko - Pomorskiego, natomiast wszystkie dochody odprowadza na rachunek budżetu Województwa Kujawsko - Pomorskiego. Całość majątku, którym dysponuje Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy jest własnością Województwa Kujawsko – Pomorskiego.8. Dyrektor Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy został upoważniony do prowadzenia przedmiotowego postępowania na mocy UCHWAŁY NR 22/970/19 Zarządu Województwa Kujawsko - Pomorskiego z dnia 05.06.2019 r. - załącznik nr 11 do SIWZ9. Gwarancja9.1. Gwarancją zapłaty jest zgodnie z art. 6491 §2 kc, tj.: a) gwarancja bankowa b) gwarancja ubezpieczeniowa; c) akredytywa bankowa d) poręczenie banku udzielone na zlecenie inwestora. 8.2. Gwarancja zapłaty powinna być nieodwołalna i bezwarunkowa, płatna na pierwsze pisemne żądanie Wykonawcy robót, w terminie wskazanym w żądaniu zapłaty każdej kwoty do łącznej maksymalnej wysokości:Zadanie 1 - 44 716 647,39 złZadanie 2 - 51 381 900,12 zł po przedstawieniu przez Wykonawcę robót wymaganych umową nr:zadanie 1 - ZDW.N4.363.01.2016, z dnia 26 stycznia 2017 r.zadanie 2 - ZDW.N4.363.01.2017, z dnia 26 kwietnia 2017 r. dokumentów stanowiących podstawę do dokonania zapłaty przez Zamawiającego na rzecz Wykonawcy robót. 8.3. Zasadność wypłaty wysokości wynagrodzenia wynikać będzie z umowy nr ZDW.N4.363.01.2016 z dnia 26 stycznia 2017 r. oraz umowy nr ZDW.N4.363.01.2017 z dnia 26 kwietnia 2017 r. zgodnie z warunkami tej umowy; w szczególności z § 6 ww. umowy pt.: Zasady rozliczeń i płatności z zastrzeżeniem, że kwota ta zostanie pomniejszona o: a) dokonane przez Zamawiającego płatności na rzecz Wykonawcy robót, b) kary umowne przysługujące Zamawiającemu od Wykonawcy robót, c) ewentualną zapłatę dokonaną na rzecz podwykonawcy robót .8.4. Zamawiający nie przewiduje ponoszenia żadnych dodatkowych kosztów związanych z udzieleniem gwarancji zapłaty poza kosztem prowizji za przygotowanie gwarancji8.5. Zamawiającemu przysługuje możliwość odstąpienia od zawartej umowy o udzielenie Gwarancji zapłaty w trybie art. 649 1 KC w następujących przypadkach: a) jeśli wykonawca robót budowlanych wycofa żądanie gwarancji zapłaty, b) jeśli ustanie byt prawny ww. umów,c) w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowynie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu. Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o okolicznościach wymienionych w lit a) ÷ c) (art. 145 ustawy Pzp).8.6. Odstąpienie od umowy w powyższych przypadkach nie będzie traktowane jako odstąpienie „z winy Zamawiającego” i nie mogą go obciążać z tego tytułu jakiekolwiek kary umowne lub inne negatywne konsekwencje. 8.7. Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy z Zamawiającym w zakresie określenia zapisów gwarancji zapłaty. 8.8. Termin ważności gwarancji zapłaty obejmuje okres co najmniej od dnia wydania dokumentu gwarancji zapłaty Zamawiającemu do dnia: zadania 1 - 15.09.2020 r.zadania 2 - 10.09.2020 r.

II.5) Główny kod CPV: 66000000-0
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 112546,03
Waluta:
EURO
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 3
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
3

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie: 3 dni od dnia zawarcia umowy nie później jednak niż 14.05.2020 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą działać jako podmioty uprawnione do wykonywania działalności odpowiednio bankowej lub ubezpieczeniowej, tj. muszą posiadać odpowiednio zezwolenie, o którym mowa w art. 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe albo w art. 7 ustawy z 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa powyżej (dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej) zostaną spełnione, jeżeli jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaże, że spełnia warunki dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej – tzn. posiada zezwolenie odpowiednio, o którym mowa w art. 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe albo w art. 7 ustawy z 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
ROZDZIAŁ V WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA: SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA1. Wykonawca na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w Rozdziale IV składa wraz z ofertą:a) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 3 do SIWZ, b) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 4 do SIWZ.c) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji albo uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, tj. odpowiednio zezwolenia o którym mowa w art. 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe lub w art. 7 ustawy z 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej.d) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;e) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;art. 24 ust. 1 pkt. 15,f) Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne;art. 24 ust. 1 pkt. 221) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 3 do SIWZ, Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 4 do SIWZdokumentu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te powinny potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca zobowiązany jest przesłać załącznik nr 3 i 4 do SIWZ Zamawiającemu w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym certyfikowanym podpisem elektronicznym złożonym przez każdego z Wykonawców.2) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków polega na zasobach innych podmiotów składa informację w Oświadczeniu Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 3 do SIWZ, Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 4 do SIWZ, dotyczący tych podmiotów. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 3 do SIWZ, Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 4 do SIWZ, powinien być wypełniony w zakresie, w jakim Wykonawca korzysta z zasobów innego podmiotu.2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Oświadczenie winno być złożone w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym certyfikowanym podpisem elektronicznym.W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum) dokumenty wymienione w Rozdziale V pkt 1 składa każdy z Wykonawców oddzielnie.3. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w Rozdziale V pkt.1 lit.d, składa informację z odpowiedniego rejestru, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Pzp.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w: Rozdziale V pkt.1 ppkt 2) składa informację z odpowiedniego rejestru, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem albo przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania tej osoby.Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert– wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.6. W przypadku, gdy Wykonawca polega za zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów i oświadczeń wymienionych w Rozdziale V pkt 1 lit. a,b,d,e,f SIWZ. 7. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w Rozdziale V pkt 1, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Jeżeli powyższe oświadczenia lub dokumenty nie są dostępne w języku polskim Wykonawca składa tłumaczenie oświadczeń lub dokumentów na język polski.8. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w Rozdziale V pkt 1, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.9. Ofertę stanowi wypełniony:1) FORMULARZ OFERTY zawierający w szczególności cenę ofertową za przedmiot zamówienia oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa - forma elektroniczna (postać elektroniczna opatrzona kwalifikowanym certyfikowanym podpisem elektronicznym) -wg załącznika nr 1 do SIWZ;2) Formularz cenowy - forma elektroniczna (postać elektroniczna opatrzona kwalifikowanym certyfokowanym podpisem elektronicznym) - stanowiący załącznik nr 2.1 i 2.2. do SIWZ,3) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji albo uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, tj. odpowiednio zezwolenia o którym mowa w art. 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe lub w art. 7 ustawy z 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej - forma elektroniczna (postać elektroniczna opatrzona kwalifikowanym certyfikowanym podpisem elektronicznym),4) Oświadczenia, o których mowa w rozdziale V pkt 1 SIWZ - forma elektroniczna (postać elektroniczna opatrzona kwalifikowanym certyfikowanym podpisem elektronicznym), wg załączników nr 3 i 4 do SIWZ,5) Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - forma elektroniczna (postać elektroniczna opatrzona kwalifikowanym certyfikowanym podpisem elektronicznym);6) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;art. 24 ust. 1 pkt. 15 - forma elektroniczna (postać elektroniczna opatrzona kwalifikowanym certyfikowanym podpisem elektronicznym);7) Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne;art. 24 ust. 1 pkt. 22 - forma elektroniczna (postać elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym);8) Wypełniony i podpisany załączniki 5 do SIWZ - Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązku informacyjnego (RODO) - forma elektroniczna (postać elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym) .9) Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty - forma elektroniczna (postać elektroniczna opatrzona kwalifikowanym certyfikowanym podpisem elektronicznym) .10) Pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii, do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - forma elektroniczna (postać elektroniczna opatrzona kwalifikowanym certyfikowanym podpisem elektronicznym).11) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza - forma elektroniczna (postać elektroniczna opatrzona kwalifikowanym certyfikowanym podpisem elektronicznym)) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. z dnia 24 lutego 2017 r. (Dz.U. z 2017 r. poz. 570), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.12) Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów - forma elektroniczna (postać elektroniczna opatrzona kwalifikowanym ceryfikowanym podpisem elektronicznym) ;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Prowizja jednorazowa za każdą kolejną wystawioną gwarancję zapłaty na okres 1 m-ca 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Szczegółowe warunki, na których Zamawiający zawrze umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego określone zostały w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 7 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-24, godzina: 10:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta musi być sporządzona w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI I PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy platformazakupowa.pl/pn/zdw_bydgoszcz i formularza „Wyślij wiadomość” dostępnego na stronie dotyczącej danego postępowania. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku niedziałania platformy platformazakupowa.pl/pn/zdw_bydgoszcz Zamawiający nie może również komunikować się z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej.2. Korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.3. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy Zakupowej, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący. 4. Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do 1 GB przy maksymalnej ilości 20 plików lub spakowanych folderów.5. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320; dalej: Rozporządzenie w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje. c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obsługujący format plików .pdf. 6. Zalecane formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 75 MB - zalecany format: pdf.;7. Zalecany format kwalifikowanego podpisu elektronicznego: a) dokumenty w formacie .pdf zaleca się podpisywać formatem PAdES; b) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż .pdf, wtedy zaleca się użyć formatu XAdES. 8. Za datę przekazania składanych dokumentów, oświadczeń, wniosków (innych niż wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu), zawiadomień, zapytań oraz przekazywanie informacji uznaje się kliknięcie przycisku Wyślij wiadomość po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. 9. Zamawiający zamieści na stronie internetowej https://platformazapukpowa.pl dokumenty określone w przepisach ustawy Pzp. 10. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z pisemną prośbą o wyjaśnienie treści SIWZ za pośrednictwem platformy platformazakupowa.pl/pn/zdw_bydgoszcz i formularza Wyślij wiadomość dostępnego na stronie dotyczącej danego postępowania. Zamawiający odpowie niezwłocznie na piśmie pośrednictwem platformy platformazakupowa.pl/pn/zdw_bydgoszcz i formularza Wyślij wiadomość dostępnego na stronie dotyczącej danego postępowania na zadane pytanie, przesyłając treść pytania i odpowiedzi wszystkim uczestnikom postępowania, którym przekazał SIWZ oraz zamieści na platformie platformazakupowa.pl/pn/zdw_bydgoszcz niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynie do Zamawiającego, nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa terminu składania ofert. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku. 11. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszej SIWZ a treścią udzielonych odpowiedzi jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie Zamawiającego. 12. Zamawiający z Wykonawcami będzie przekazywał informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SIWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do tego konkretnego Wykonawcy.13. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania, pobrania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści siwz, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy Zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje14. Wykonawca nie musi szyfrować oferty. System dokonuje szyfrowania automatycznie.Link do regulaminu korzystania z Platformy Zakupowej:https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulaminLink do pełnej instrukcji składania ofert przetargowych poprzez platformę zakupową:https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view15. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielnie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 ze zmianami wprowadzonymi Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16.10.2018r. Dz. U. z 2018 r. poz. 1993), zwanym dalej „rozporządzeniem”, składane są w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem .16. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczeń, o których mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem za pośrednictwem platformy platformazakupowa.pl/pn/zdw_bydgoszcz .17. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwo, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA1. Postępowanie prowadzone będzie w trybie: przetargu nieograniczonego, zgodnie z art. 10 ust. 1 w zw. z art. 39, na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) – zwana dalej „ustawa Pzp”, aktów wykonawczych do ustawy Pzp - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. (Dz. U. z 2016r. poz. 1126) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia,ze zmianami wprowadzonymi Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16.10.2018r. (Dz. U. z 2018 r. poz. 1993), oraz niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – zwaną dalej „SIWZ”.2. Do udzielenia przedmiotu zamówienia publicznego stosuje się przepisy dotyczące usług.3. Szacunkowa wartość zamówienia publicznego nie przekracza równowartości kwoty 214 000 euro.5. PODWYKONAWCY1. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy realizacji zamówienia.2. W przypadku udziału podwykonawców przy realizacji zamówienia, Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm (nazw) podwykonawców. W przypadku braku tej informacji, Zamawiającyuzna, że Wykonawca sam zrealizuje zamówienie i nie będzie korzystał z podwykonawców przy jego realizacji. Dane dotyczące podwykonawstwa Wykonawca winien zawrzeć w Oświadczeniu Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 3 do SIWZ, Oświadczeniu Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 4 do SIWZ.3. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.4. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 2 ustawy Pzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy.5. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.6. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.ROZDZIAŁ VI SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY WRAZ Z OŚWIADCZENIAMI LUB DOKUMENTAMI1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej w formacie danych *.doc, *.docx, *.rtf, *.xps, *.odt, *.pdf, i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Regulaminie korzystania z Platformy Zakupowej. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, Zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format PDF i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES,- Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym,- Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.2. Zleca się, aby oferta oraz każdy z dokumentów i oświadczeń składanych wraz z ofertą umieścić w osobnym pliku tj. wszystkie strony formularza oferty stanowić będą jeden plik, wszystkie strony kosztorysu ofertowego stanowić będą kolejny plik i itd. Wszystkie otrzymane pliki należy złożyć za pośrednictwem Formularza składania oferty dostępnego na platformie platformazakupowa.pl/pn/zdw_bydgoszcz w konkretnym postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.3. W przypadku przekazywania przez Wykonawcę dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku Zawierającego skompresowane dane kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest równoznaczne z poświadczeniem przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem wszystkich elektronicznych kopii dokumentów zawartych w tym pliku, z wyjątkiem kopii poświadczonych odpowiednio przez innego Wykonawcę ubiegającego się wspólnie z nim o udzielenie zamówienia, przez podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, albo przez podwykonawcę.4. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 ust. 3 Ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Plik zawierający tajemnicę przedsiębiorstwa winien zostać złożony w osobnym pliku w odpowiednim polu przeznaczonym na zamieszczenie tajemnicy przedsiębiorstwa na platformie zakupowej platformazakupowa.pl/pn/zdw_bydgoszcz wraz z jednoczesnym zaznaczeniem „Tajemnica przedsiębiorstwa”. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.5. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę za pośrednictwem Formularza składania oferty. Z uwagi na to, że oferta Wykonawcy jest zaszyfrowana nie można ich edytować. Przez zmianę oferty rozumie się złożenie nowej oferty i wycofanie poprzedniej, jednak należy to zrobić przed upływem terminu zakończenia składania ofert w postępowaniu.6. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ewentualnym zmianom przekazanym przez Zamawiającego jako wyjaśnienia i uzupełnienia do SIWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty i załączników na formularzach sporządzonych przez Wykonawcę, pod warunkiem, że ich treść, a także opis kolumn i wierszy odpowiadać będą formularzom określonym przez Zamawiającego.7. Wszelkie koszty związane ze sporządzeniem oraz złożeniem oferty ponosi Wykonawca, niezależnie od wyniku postępowania.8. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę sporządzoną w języku polskim.ROZDZIAŁ VIIIINFORMACJE O MIEJSCU, TERMINIE SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT1. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT1. Ofertę należy sporządzić w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, złożyć za pośrednictwem platformy pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_bydgoszcz na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania.2. Termin składania ofert upływa dnia 24.04.2020 r. o godz. 10:45.3. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (platformie) w drugim kroku składania oferty poprzez kliknięcie przycisku “Złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona.4. W przypadku złożenia oferty po terminie, Zamawiający postąpi zgodnie z art. 84 ust. 2 Ustawy Pzp. 2. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT1. Zamawiający otworzy oferty sporządzone w języku polskim, jawnie w obecności Wykonawców, którzy zechcą przybyć w dniu 24.04.2020 r. o godz. 11:00 do siedziby Zamawiającego.2. Otwarcie ofert następuje za pomocą Platformy Zakupowej Zamawiającego. 3. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.4. Podczas otwarcia ofert Zamawiający odczyta nazwy i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny oferty, termin wykonania zamówienia oraz warunki płatności i okres gwarancji.5. Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na Platformie Zakupowej w zakładce „Komunikaty” informacje o których mowa w pkt. 3 i 4.6. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadkach zaistnienia wobec niej przesłanek określonych w art. 89 ust 1 ustawy Pzp.3. TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ1. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.3. W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania oferta ulega zawieszeniu do czasu ogłoszenia przez Izbę orzeczenia.4. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłożenia dotyczy jedynie wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.ROZDZIAŁ IXKRYTERIA I ZASADY OCENY OFERT1. TRYB OCENY OFERTZamawiający poprawi w ofercie:a) oczywiste omyłki pisarskie,b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.Oferta Wykonawcy, który w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w pkt c), będzie podlegała odrzuceniu. 2. KRYTERIA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTYPrzy wyborze oferty w każdej części postępowania oddzielnie, Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:Nr: Nazwa kryterium: Waga:1 Cena (Pc) 60%2 Prowizja jednorazowa za każdą kolejną wystawioną gwarancję zapłaty na okres 1 m-ca 40%3. ZASADY OCENY OFERT WEDŁUG USTALONYCH KRYTERIÓWOcena ofert w każdej części dokonywana będzie wg niżej wskazanych wzorów:Nr kryterium Wzór:1 Pc = (Cena oferty najtańszej /Cena oferty ocenianej) x 60 pktKryterium cena będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto, podanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty. Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 60 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza. 2 Pc = (najniższa prowizja jednorazowa za każde kolejne wystawienie gwarancji zapłaty na okres 1 m-ca/ prowizji jednorazowej za każde kolejne wystawienie gwarancji zapłaty oferty ocenianej na okres 1 m-ca) x 40 pktKryterium prowizja jednorazowa za każdą kolejną wystawioną gwarancję zapłaty na okres 1 m-ca będzie rozpatrywane na podstawie podanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty prowizji (%). Zamawiający ofercie o najniższej prowizji przyzna 40 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza. 1. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą sumę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu i spełni wszystkie postawione w SIWZ warunki.2. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawi taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję pożyczki w kwocie 500 zł- Grudziądz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania10-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję pożyczki w kwocie 500 zł. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI