Świadczenie usług ratownictwa wodnego na pływalniach i basenie Ośrodka Sportu i Rekreacji...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług ratownictwa wodnego na pływalniach i basenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoInowrocław
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
  • Termin składania wniosków2021-12-16
  • ZamawiającyMiasto Inowrocław - Ośrodek Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-08
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00306237
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług ratownictwa wodnego na pływalniach i basenie
Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Inowrocław - Ośrodek Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000329881

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: aleja Niepodległości 4

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@osir.inowroclaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.inowroclaw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

w zakresie kultury fizycznej i sportu

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług ratownictwa wodnego na pływalniach i basenie
Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-689c0607-5831-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00306237

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000828/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 "Świadczenie usług ratownictwa wodnego na pływalniach i basenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu" (dotyczy 2022 roku)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://osir-inowroclaw.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://osir-inowroclaw.ezamawiajacy.pl
określone w SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określone w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): określone w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): określone w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.2311-2/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Świadczenie usług ratownictwa wodnego na pływalniach i basenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu”, w zakresie stanowiącym minimalne wymagania do świadczonych usług:
1) określonych w:
a) ustawie z 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 350, z późn. zm.) w szczególności wskazane w art. 13 i 16 niniejszej ustawy,
b) ustawie z 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2021 r. poz. 2053, z późn. zm.) w szczególności wskazane w art. 14,
2) przestrzegania regulaminów w obiektach pływalni i basenu,
3) Zamawiający uprawnia ratowników wodnych do nie wpuszczania na obszar wodny lub żądania opuszczenia go przez osoby, których zachowanie wyraźnie wskazuje, że znajdują się one w stanie nietrzeźwości lub są pod wpływem środka odurzającego,
4) niezwłocznego zgłaszania pracownikowi kasy o przekroczeniu stanów minimalnych zapasów środków i materiałów do udzielania pomocy przedmedycznej oraz wyposażenia sprzętu medycznego i ratowniczego,
5) wykorzystywania punktów medycznych i socjalnych wyłącznie podczas świadczenia usług objętych przedmiotem zamówienia,
6) bieżącego prowadzenia dokumentacji prowadzonych samodzielnie działań ratowniczych, uszkodzeń lub braków w wyposażeniu oraz innych zdarzeń zaistniałych w trakcie świadczenia usług,
7) sterowania oświetleniem w obrębie niecek i dostosowywanie go do potrzeb zapewnienia bezpieczeństwa użytkownikom.

2. Wykaz obiektów:
1) Kryta Pływalnia „Wodny Park", ul. Toruńska 46-48 w Inowrocławiu;
obiekt posiada nieckę o wymiarach 12,5 x 25,0 m, nieckę rekreacyjną o głębokości 0,45 – 1,2 m z atrakcjami i hamownią, dwie wanny jacuzzi;
trzy stanowiska ratownicze;
2) Kryta Pływalnia „Delfin”, ul. M. Wierzbińskiego 11 w Inowrocławiu;
obiekt posiada nieckę o wymiarach 12,3 x 24,85 m;
dwa stanowiska ratownicze;
3) Basen Solankowy, ul. Świętokrzyska 107 w Inowrocławiu;
obiekt posiada nieckę o wymiarach 24,93 x 6,0 m, jedną wannę jacuzzi;
jedno stanowisko ratownicze,
- godziny funkcjonowania pływalni i basenu zostały określone w załącznikach nr 1 i 3 do uchwały nr XVI/164/2019 Rady Miejskiej Inowrocławia z dnia 28 października 2019 r. w sprawie ustalenia regulaminów obiektów i urządzeń użyteczności publicznej na terenie Miasta Inowrocławia, w tym oddanych w trwały zarząd (Dz. Urz. Województwa Kujawsko – Pomorskiego poz. 5754) - regulaminów udostępnionych na terenach pływalni i basenu OSiR.

3. Przerwy śniadaniowe dla ratowników wodnych:
1) w Krytej Pływalni „Wodny Park”:
a) gdy obiekt jest czynny od godziny 6.00 do godziny 22.00:
- dla pierwszego ratownika wodnego w godzinach od 10.00 do 10.15 oraz w godzinach od 18.00 do 18.15,
- dla drugiego ratownika wodnego w godzinach od 10.15 do 10.30 oraz w godzinach od 18.15 do 18.30,
- dla trzeciego ratownika wodnego w godzinach od 10.30 do 10.45 oraz w godzinach od 18.30 do 18.45,
b) gdy obiekt jest czynny od godziny 10.00 do godziny 22.00:
- dla pierwszego ratownika od godziny 16.00 do godziny 16.15,
- dla drugiego ratownika od godziny 16.15 do godziny 16.30,
- dla trzeciego ratownika od godziny 16.30 do godziny 16.45;
2) w Krytej Pływalni „Delfin”:
a) gdy obiekt jest czynny od godziny 6.00 do godziny 22.00:
- dla pierwszego ratownika wodnego w godzinach od 10.00 do 10.15 oraz w godzinach od 18.00 do 18.15,
- dla drugiego ratownika wodnego w godzinach od 10.15 do 10.30 oraz w godzinach od 18.15 do 18.30,
b) gdy obiekt jest czynny od godziny 10.00 do godziny 22.00:
- dla pierwszego ratownika od godziny 16.00 do godziny 16.15,
- dla drugiego ratownika od godziny 16.15 do godziny 16.30;
3)w Basenie Solankowym:
Zamawiający zapewni stanowisko pozwalające na nadzór i konsumpcję na terenie niecki basenowej.

4. 1) Planowana łączna ilość godzin usług ratownictwa wodnego wynosi 28.607 godz.
2) Powyższa łączna ilość godzin jest wartością maksymalną:
a) uwzględniającą pomniejszenie nominalnego wymiaru liczby godzin funkcjonowania pływalni i basenu, o liczbę godzin przerw technologicznych i
b) nieuwzględniającą innych nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia umowy przerw lub zmian w godzinach funkcjonowania pływalni i basenu.
3) Powyższe godziny funkcjonowania pływalni i basenów mogą być modyfikowane w każdym czasie w zależności od potrzeb Zamawiającego.
4) zgodnie z art. 433 pkt 4 ustawy Pzp Zamawiający określa wymiar świadczonych usług ratownictwa wodnego w okresie realizacji przedmiotu zamówienia nie niższy niż 9.690 godz.

4.2.6.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-02 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Określenie rodzaju usług podobnych, dających się przewidzieć na dzień składania wniosku:
Przedmiotem zamówienia będziet świadczenie usług ratownictwa wodnego na pływalniach i basenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu, w zakresie stanowiącym minimalne wymagania do świadczonych usług:
1) określonych w:
a) ustawie z 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 350 z późn. zm.) w szczególności wskazanych w art. 13 i 16 niniejszej ustawy,
b) ustawie z 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 2053) w szczególności wskazanych w art. 14,
2) przestrzegania regulaminów w obiektach pływalni i basenu,
3) Zamawiający uprawnia ratowników wodnych do nie wpuszczania na obszar wodny lub żądania opuszczenia go przez osoby, których zachowanie wyraźnie wskazuje, że znajdują się one w stanie nietrzeźwości lub są pod wpływem środka odurzającego,
4) niezwłocznego zgłaszania pracownikowi kasy o przekroczeniu stanów minimalnych zapasów środków i materiałów do udzielania pomocy przedmedycznej oraz wyposażenia sprzętu medycznego i ratowniczego,
5) wykorzystywania punktów medycznych i socjalnych wyłącznie podczas świadczenia usług objętych przedmiotem zamówienia,
6) bieżącego prowadzenia dokumentacji prowadzonych samodzielnie działań ratowniczych, uszkodzeń lub braków w wyposażeniu oraz innych zdarzeń zaistniałych w trakcie świadczenia usług,
7) sterowania oświetleniem w obrębie niecek i dostosowywanie go do potrzeb zapewnienia bezpieczeństwa


Zamówienia podobne w wysokości max 15% na szczególne potrzeby Zmawiającego nie dające się przewidzieć na dzień składania wniosku.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych usług jak w zamówieniu podstawowym, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, o wartości nie większej niż 15% wartości zamówienia podstawowego, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba oraz zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel.
Określenie rodzaju usług podobnych, dających się przewidzieć na dzień składania wniosku:
Przedmiotem zamówienia będzie świadczenie usług ratownictwa wodnego na pływalniach i basenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu, w zakresie stanowiącym minimalne wymagania do świadczonych usług:
1) określonych w:
a) ustawie z 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 350 z późn. zm.) w szczególności wskazanych w art. 13 i 16 niniejszej ustawy,
b) ustawie z 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 2053) w szczególności wskazanych w art. 14,
2) przestrzegania regulaminów w obiektach pływalni i basenu,
3) Zamawiający uprawnia ratowników wodnych do nie wpuszczania na obszar wodny lub żądania opuszczenia go przez osoby, których zachowanie wyraźnie wskazuje, że znajdują się one w stanie nietrzeźwości lub są pod wpływem środka odurzającego,
4) niezwłocznego zgłaszania pracownikowi kasy o przekroczeniu stanów minimalnych zapasów środków i materiałów do udzielania pomocy przedmedycznej oraz wyposażenia sprzętu medycznego i ratowniczego,
5) wykorzystywania punktów medycznych i socjalnych wyłącznie podczas świadczenia usług objętych przedmiotem zamówienia,
6) bieżącego prowadzenia dokumentacji prowadzonych samodzielnie działań ratowniczych, uszkodzeń lub braków w wyposażeniu oraz innych zdarzeń zaistniałych w trakcie świadczenia usług,
7) sterowania oświetleniem w obrębie niecek i dostosowywanie go do potrzeb zapewnienia bezpieczeństwa


Zamówienia podobne w wysokości max 15% na szczególne potrzeby Zmawiającego nie dające się przewidzieć na dzień składania wniosku.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert

1. Kryteria oceny ofert:
1) Cena – 60%
2) Doświadczenie zawodowe ratownika – 40 %

2. Sposób oceny ofert:
1) Cena (C) – oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów = 60, oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtańszej,
według wzoru:
C = (cena najtańszej : cena badanej) x 60

2) Doświadczenie zawodowe ratownika (D) – Zamawiający przyzna:
a) 10 punktów wykonawcy, który w ofercie oświadczy, że ratownicy przewidziani do realizacji zamówienia posiadają co najmniej roczne doświadczenie na stanowisku ratownika wodnego,
b) 20 punktów wykonawcy, który w ofercie oświadczy, że ratownicy przewidziani do realizacji zamówienia posiadają co najmniej pięcioletnie doświadczenie na stanowisku ratownika wodnego,
c) 30 punktów wykonawcy, który w ofercie oświadczy, że ratownicy przewidziani do realizacji zamówienia posiadają co najmniej dziesięcioletnie doświadczenie na stanowisku ratownika wodnego,
d) 40 punktów wykonawcy, który w ofercie oświadczy, że ratownicy przewidziani do realizacji zamówienia posiadają co najmniej piętnastoletnie doświadczenie na stanowisku ratownika wodnego.

Uwaga:
Zamawiający określa minimalną ilość ratowników wodnych dla zabezpieczenia prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia na 20 osób (ratowników wodnych).

Kryterium „doświadczenie zawodowe ratownika” będzie rozpatrywane na podstawie informacji złożonej przez Wykonawcę. W tym celu wykonawca wraz z ofertą musi złożyć wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia, w którym należy określić imię i nazwisko osoby, miejsce/miejsca dotychczasowego zatrudnienia (nazwa, adres), okres zatrudnienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zweryfikowania informacji zawartych w wykazie (wzór informacji stanowi załącznik do SWZ).

Punkty przyznawane będą w oparciu o informację wykonawcy, tj. np. w przypadku wykazania przez wykonawcę, że przewiduje do realizacji:
3 ratowników z doświadczeniem co najmniej rocznym,
8 ratowników z doświadczeniem co najmniej pięcioletnim
4 ratowników z doświadczeniem co najmniej dziesięcioletnim,
5 ratowników z doświadczeniem co najmniej piętnastoletnim,

Zamawiający przyzna 20 punktów uwzględniając największą liczbę ratowników w danym przedziale doświadczenie zawodowe ratownika.

3. Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.

4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów (P), będącą suma punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach:

P = C + D

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe ratownika

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej , o ile to wynika z odrębnych przepisów, tj.
a) warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie przez wykonawców uprawnień do wykonywania usług ratownictwa wodnego zgodnie z ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2020 r., poz. 350 z późn. zm.), ponadto wykonawca musi być wpisany do wykazu podmiotów uprawnionych do wykonywania zadań ratownictwa wodnego prowadzonym przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji dostępnym pod adresem: https://www.gov.pl ,
b) warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie przez wykonawców uprawnień do wykonywania usług ratownictwa wodnego zgodnie z ustawą z 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2021 r. poz. 2053, z późn. zm.) w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, ponadto wykonawca musi być wpisany do rejestru jednostek współpracujących z systemem Państwowego Ratownictwa Medycznego prowadzonym przez właściwego Wojewodę,
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj.
posiadanie przez wykonawców odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej na minimalną sumę gwarancyjną w wysokości 1 000 000,00 zł, tj. w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
3) zdolności technicznej lub zawodowej, tj.
a) wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali prawidłowo i ukończyli dwie usługi w zakresie objętym przedmiotem zamówienia,
b) dysponują co najmniej 20 osobami posiadającymi szczególne indywidualne uprawnienia w zakresie świadczenia usług ratownictwa wodnego zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 350 z późn. zm.) oraz pomocy przedmedycznej zgodnie z ustawą o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2021 r. poz. 2053, z późn. zm.),

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda złożenia odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w celu potwierdzenia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczącym prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej , o ile to wynika z odrębnych przepisów, Zamawiający żąda złożenia poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii:
a) decyzji właściwego Ministra o wyrażeniu zgody na wykonywanie ratownictwa wodnego przez wykonawcę,
b) decyzji właściwego Wojewody o wpisaniu wykonawcy do rejestru jednostek współpracujących z systemem Państwowego Ratownictwa Medycznego,

2) w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczącym sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający żąda złożenia poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii polisy ubezpieczeniowej potwierdzającej, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia oraz z potwierdzeniem opłacenia składek,

3) w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczącym zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda złożenia:
a) wykazu dwóch usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,
b) wykazu osób (ratowników wodnych), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego,
c) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenia zamówienia,
w takim przypadku muszą wykazać, że:
1) wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu;
2) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
3) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania;
4) ustanowili pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia,
a) pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzoną przez notariusza;
oraz
5) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców;
6) przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
7) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynikać będzie, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.

wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (jeżeli dotyczy)

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projekt umowy zał. nr 7 do SWZ.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy na podstawie art. 455 ust. 1 lub 2, gdy zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia:
1) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT), oraz zmiany wynagrodzenia wynikającej z ilości osobogodzin faktycznie świadczonych usług ratownictwa z powodu nieuwzględnionych innych nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia umowy przerw lub zmian w godzinach funkcjonowania pływalni i basenów bądź w dniach funkcjonowania pływalni i basenów,
2) konieczności zmiany umowy w zakresie planowanej (szacowanej) ilości godzin ratownictwa wodnego, w związku z:
a) brakiem możliwości wykonywania usług na skutek obiektywnych warunków atmosferycznych, lub
b) w przypadku działania siły wyższej, wystąpienia niedających się przewidzieć skutków działającej siły wyższej i innych przyczyn, których nie można przewidzieć w tym m.in. przewidzianych w ustawie z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. 2021 r. poz. 2095, z późn. zm.),
lub
c) wstrzymaniem możliwości wykonywania usług przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych
przez Wykonawcę,
3) zmianą warunków finansowania przedmiotu zamówienia, spowodowanych zmianami w budżecie (palnie finansowym) Zamawiającego,
4) zmiany podwykonawcy - na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza się zmianę podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zamiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń wobec Wykonawcy z tytułu realizacji robót. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym 1niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowego podwykonawcę
5) zmianą osób skierowanych do realizacji zamówienia pod warunkiem, że nowe osoby będą spełniać wymagania określone dla nich przez Zamawiającego w SWZ;
6) wprowadzeniem zmian w danych Wykonawcy lub Zamawiającego wynikających z dokumentów rejestrowych
- z zastrzeżeniem, że minimalny zakres świadczeń może obejmować 50%
7) w przypadku ograniczenia zakresu zamówienia przez Zamawiającego do wskazanej minimalnej wielkości świadczenia usług ratownictwa wodnego na podstawie art. 433 pkt 4 w zw. z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp
- minimalny zakres określono w dokumentach zamówienia.
3. Pozostałe zapisy dotyczące rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określone są w SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-16 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://osir-inowroclaw.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-16 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-14

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego wszczyna się przed podjęciem uchwały zatwierdzającej budżet (Plan finansowy) na 2022 rok przez Radę Miejską Inowrocławia. Niniejsze postępowanie zostanie wszczęte dla zachowania ciągłości funkcjonowania i bezpieczeństwa użytkowników obiektów użyteczności publicznej, realizując zadania własne Miasta Inowrocławia określone w statucie Ośrodka Sportu i Rekreacji (nadany uchwałą Nr XLVI/662/2010 Rady Miejskiej Inowrocławia z dnia 27 września 2010 r. oraz uchwałą Nr XXV/263/2016 Rady Miejskiej Inowrocławia z dnia 19 grudnia 2016 r.).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam szybkiej pożyczki - Brzozie
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Potrzebuje 3000 zł pożyczki. Spłata tej kwoty byłaby 26 maja. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.