"Świadczenie usług ratownictwa wodnego i pierwszej pomocy przedlekarskiej na krytej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"Świadczenie usług ratownictwa wodnego i pierwszej pomocy przedlekarskiej na krytej pływalni Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy przy ul. Jagiellońskiej 7"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2023-11-30
  • ZamawiającyDZIELNICOWY OŚRODEK SPORTU I REKREACJI DZIELNICY PRAGA-PÓŁNOC M.ST. WARSZAWY
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-22
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00506019
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
"Świadczenie usług ratownictwa wodnego i pierwszej pomocy przedlekarskiej na krytej pływalni Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy przy ul. Jagiellońskiej 7"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DZIELNICOWY OŚRODEK SPORTU I REKREACJI DZIELNICY PRAGA-PÓŁNOC M.ST. WARSZAWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012663694

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kawęczyńska 44

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-770

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dosir.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dosir.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Zaspokajanie potrzeb mieszkańców m.st. Warszawy obejmujące sprawy kultury fizycznej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Świadczenie usług ratownictwa wodnego i pierwszej pomocy przedlekarskiej na krytej pływalni Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy przy ul. Jagiellońskiej 7"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a178658-8942-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00506019

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028201/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Usługa ratownictwa wodnego i pierwszej pomocy przedlekarskiej na krytej pływalni Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy przy ul. Jagiellońskiej 7 w Warszawie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://dosir-waw.ezamawiajacy.pl/pn/dosir-waw/demand/137889/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://dosir-waw.ezamawiajacy.pl/pn/dosir-waw/demand/137889/notice/public/details

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Wykonawcami i
Zamawiającym odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej . Wymagania techniczne i organizacyjne oraz dotyczące zasad
rejestracji i minimalnych parametrów technicznych wymaganych od Wykonawcy zawarto w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DOSiR.DUZ.26.12.2023.DM

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ratownictwa wodnego i pierwszej pomocy przedlekarskiej na krytej
pływalni Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga- Północ m.st. Warszawy przy ul. Jagiellońskiej 7 w
Warszawie. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zastrzeżone na rzecz Zamawiającego prawo opcji polega na możliwości zwiększenia zakresu umowy o zamówienie opcjonalne (6054 godziny) opisane w załączniku nr 1 do umowy – opisie przedmiotu zamówienia.
2. Realizacja zamówienia objętego prawem opcji jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego.
3. Zamówienie objęte prawem opcji będzie realizowane na zasadach określonych w niniejszej umowie, z zastosowaniem odpowiednio postanowienia jak dla zamówienia podstawowego (gwarantowanego). W przypadku skorzystania z prawa opcji, wszelkie odwołania w treści umowy do wysokości wynagrodzenia o której mowa w §4 ust. 1 należy rozumieć jako łączną wartość zamówienia podstawowego i opcjonalnego.
4. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji.
5. Uruchomienie zamówienia w ramach prawa opcji nastąpi poprzez skierowanie do Wykonawcy informacji o skorzystaniu z prawa opcji na 14 dni przed jej rozpoczęciem.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 357 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany czas potrzebny na uzupełnienie składu ratowniczego (stawienia się zastępcy na stanowisku pracy) do wymaganej liczby ratowników danej zmiany, w przypadku nagłej, niemożliwej do przewidzenia konieczności zastąpienia ratownika Zamawiającego ratownikiem Wykonawcy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia Wymagań w tym zakresie;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał zgodę ministra właściwego do spraw wewnętrznych na wykonywanie
ratownictwa wodnego, wydaną na podstawie art. 12 ust.1 i 2 Ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób
przebywających na obszarach wodnych (tj. z dnia 28 stycznia 2020 r. Dz. U. z 2020 r. poz. 350) oraz wpis do rejestru
jednostek współpracujących z systemem Państwowe Ratownictwo Medyczne, o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia
8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (tj. z dnia 4 maja 2020 r. Dz. U. z 2020 r. poz. 882);
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia Wymagań w tym zakresie;
d) zdolności technicznej i zawodowej:
Wykonawca musi wykazać, że należycie wykonał lub wykonuje minimum jedno zamówienie (jedną umowę) polegające na
zapewnieniu przez okres minimum 3 miesięcy usługi nadzoru ratowniczego nad osobami korzystającymi z pływalni z
minimum jedną niecką basenową o długości minimum 25 metrów.
Przez pojęcie zamówienia Zamawiający rozumie jedną oddzielną umowę, której stroną zobowiązaną do wykonania usługi
nadzoru ratowniczego nad osobami korzystającymi z pływalni pozostawał lub pozostaje wykonawca składający ofertę w
przedmiotowym postępowaniu.
Pojęcie pływalni Zamawiający definiuje zgodnie z treścią art. 2 pkt 8 Ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. (tj. z dnia 28 stycznia
2020 r. Dz. U. z 2020 r. poz. 350) o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych, czyli jako obiekt kryty lub
odkryty, z wodą przepływową, przeznaczony do pływania lub kąpieli, posiadający co najmniej jedną nieckę basenową, z
trwałym brzegiem i dnem, wyposażony w urządzenia sanitarne, szatnie i natryski.
Za zamówienie wykonane spełniające powyższy warunek Zamawiający uzna zamówienie, które było faktycznie realizowane
przez okres minimum 3 miesięcy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie
Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył
odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, złożone
według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ,
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)
decyzja dotycząca zgody ministra właściwego do spraw wewnętrznych na wykonywanie ratownictwa wodnego oraz decyzja o wpisie
do rejestru jednostek współpracujących z systemem Państwowe Ratownictwo Medyczne, na potwierdzenie warunku, o którym mowa
w punkcie 9.2. ppkt b);
2) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich
3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, wraz z załączeniem dowodów określających, czy te
usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są
wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie
wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta powinna składać się z:
1) formularza ofertowego zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ;
2) zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby
realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując
zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ (jeżeli
dotyczy);
3) pełnomocnictwa złożonego w formie opisanej w pkt 12.8. (jeżeli dotyczy);
4) pełnomocnictwa dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia.
W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną zamiast pełnomocnictwa Wykonawca może złożyć umowę spółki
cywilnej z której w sposób jednoznaczny wynikać będzie sposób reprezentacji spółki cywilnej;
5) oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do
SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu składa każdy z Wykonawców;
6) oświadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do
SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
składa każdy z wykonawców;
7) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy
Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ (jeżeli dotyczy);
8) w przypadku, gdy oferta zawiera tajemnice przedsiębiorstwa – dowodów – zgodnie z zapisami pkt 12.6;
9) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa:
a) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby
realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując
zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SWZ. Zobowiązanie podmiotu udostepniającego zasoby musi być podpisane
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
b) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby aktualne na dzień składania ofert o braku podstaw wykluczenia i
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 4a do SWZ oraz załącznikiem nr 5a do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 2.000,00 zł.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy zobowiązani są wraz z ofertą
złożyć:
- pełnomocnictwa dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia.
W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną zamiast pełnomocnictwa Wykonawca może złożyć umowę spółki
cywilnej z której w sposób jednoznaczny wynikać będzie sposób reprezentacji spółki cywilnej
- oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do
SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu składa każdy z Wykonawców;
- oświadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do
SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
składa każdy z wykonawców;
- oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy
Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ (jeżeli dotyczy).
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, szczegóły dotyczące wymaganych oświadczeń i
dokumentów zostały opisane w SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający, w przypadku czasowego zamknięcia obiektu, w którym świadczona będzie usługa stanowiąca przedmiot umowy, którego powodem jest konieczność przeciwdziałania zagrożeniom epidemicznym lub przerwy w dostawie energii elektrycznej/cieplnej lub inne niezależne od stron umowy przyczyny zastrzega możliwość przedłużenia terminu realizacji zamówienia o czas, w którym z powyższych przyczyn, Wykonawca nie miał możliwości wykonywania świadczenia stanowiącego przedmiot umowy.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zawieszenia wykonywania usługi w przypadku zaistnienia okoliczności organizacyjnych, formalnych, a także zmiany uwarunkowań prawnych, bądź zmian organizacyjnych struktur Zamawiającego, lub też konieczności wykonania przerwy technologicznej w obiekcie, albo przeprowadzenia remontu lub niezbędnych napraw. Termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas w którym z powyższych przyczyn Wykonawca nie miał możliwości wykonywania świadczenia stanowiącego przedmiot umowy.
4. Zmiana personelu wskazanego przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu umowy jest możliwa po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego przy jednoczesnym spełnieniu wszelkich wymagań przez zmieniany personel w stosunku do personelu wykazanego na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
5. Na podstawie art. 439 ustawy z 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, strony umowy dopuszczają zmianę wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy (waloryzacja), w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia na poniższych zasadach:
1) waloryzacja wynagrodzenia możliwa będzie w przypadku zmiany wskaźnika cen producentów usług związanych z obsługą działalności gospodarczej – Ogółem, ogłaszanego w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego,
2) zmiany wynagrodzenia dokonuje się na podstawie wniosku złożonego przez jedną ze stron umowy nie wcześniej niż w dniu 30.06.2024 r.,
3) zmiana wynagrodzenia przysługuje w przypadku gdy wskaźnik cen producentów usług związanych z obsługą działalności gospodarczej – Ogółem, ogłaszany w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego za ostatni kwartał poprzedzający wniosek o waloryzację wzrośnie/spadnie o co najmniej 10 % w stosunku do wysokości tego wskaźnika w kwartale zawarcia Umowy, a jeżeli zawarcie Umowy nastąpi po 180 dniach od upływu terminu składania ofert, w stosunku do wysokości wskaźnika w kwartale składania ofert,
4) wniosek o zmianę wynagrodzenia może dotyczyć wynagrodzenia, które pozostało do wypłaty do końca realizacji Umowy,
5) zmianę umowy dotyczącą zmiany wynagrodzenia, po zaakceptowaniu wniosku przez obie Strony, wprowadza się aneksem do umowy,
6) waloryzacja będzie polegała na wzroście/obniżeniu wynagrodzenia za prace wykonane po dniu złożenia wniosku o wartość procentową tego wskaźnika (lub wartość wynikową uwzględniającą różnicę między przedmiotowym wskaźnikiem w kwartale zawarcia Umowy a wskaźnikiem w kwartale dokonywania waloryzacji), jednak nie więcej niż 5 % łącznego wynagrodzenia umownego brutto Wykonawcy wskazanego w § 4 ust. 1 Umowy,
7) wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z niniejszym ustępem, zobowiązany jest na podstawie art. 439 ust. 5 ustawy z 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy,
8) możliwe jest wprowadzanie kolejnych zmian wynagrodzenia zgodnie z ww. zasadami z zastrzeżeniem, że będą one wprowadzane nie częściej niż raz na kwartał,
9) maksymalna zmiana wartości pierwotnego wynagrodzenia Wykonawcy, tj. suma wszystkich wprowadzanych zmian na podstawie postanowień ust. 5, nie może przekroczyć łącznie wartości stanowiącej 5 % wartości pierwotnego wynagrodzenia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa zamawiającego

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-30 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję pożyczki 10 000 zł, bez bik - Żelechów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania29-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję pożyczki 10 000 zł, bez bik.