Świadczenie usług konsultantki/ konsultanta – członka zespołu ds. dostępności do

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług konsultantki/ konsultanta – członka zespołu ds. dostępności do edukacji dla osób z niepełnosprawnością w ramach projektu pt.: „Niwelowanie barier w dostępie do edukacji – dostosowani bez zarZUT-ów”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-12-29
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-18
  • Numer ogłoszenia768449-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 768449-N-2020 z dnia 18.12.2020 r.

Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie: Świadczenie usług konsultantki/ konsultanta – członka zespołu ds. dostępności do edukacji dla osób z niepełnosprawnością w ramach projektu pt.: „Niwelowanie barier w dostępie do edukacji – dostosowani bez zarZUT-ów”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Wykonanie niniejszego zamówienia podlega współfinansowaniu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 na podstawie umowy o dofinansowanie projektu nr POWR.03.05.00-00-A050/19-00 pn. „Niwelowanie barier w dostępie do edukacji – dostosowani bez zarZUTu".
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny 32058816100000, ul. Al. Piastów  17 , 70-310  Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 449 4916, , e-mail dzp@zut.edu.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): www.zut.edu.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Uczelnia Publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.zut.edu.pl (ścieżka dostępu na wskazanej stronie: Biznes → Przetargi zakupy → Usługi (ogłoszenia o zamówieniach powyżej 30 tysięcy euro) → treść ze wskazaniem nazwy i numeru referencyjnego niniejszego postępowania)

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zut.edu.pl (ścieżka dostępu na wskazanej stronie: Biznes → Przetargi zakupy → Usługi (ogłoszenia o zamówieniach powyżej 30 tysięcy euro) → treść ze wskazaniem nazwy i numeru referencyjnego niniejszego postępowania)

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pod rygorem nieważności oferta podlega złożeniu wyłącznie z zachowaniem formy pisemnej.
Adres:
Kancelaria Główna Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie, 70-310 Szczecin, al. Piastów 17, pok. 127B

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług konsultantki/ konsultanta – członka zespołu ds. dostępności do edukacji dla osób z niepełnosprawnością w ramach projektu pt.: „Niwelowanie barier w dostępie do edukacji – dostosowani bez zarZUT-ów”
Numer referencyjny: ZP/K/KDK/500/2020/P
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Z zastrzeżeniem dodatkowych postanowień poniższych niniejszej sekcji, przedmiotem niniejszego zamówienia jest: świadczenie usług konsultantki/ konsultanta – członka zespołu ds. dostępności do edukacji dla osób z niepełnosprawnością w Zachodniopomorskim Uniwersytecie Technologicznym w Szczecinie w ramach Projektu pt. „Niwelowanie barier w dostępie do edukacji – dostosowani bez zarZUTów”.2. Zamawiający dokonuje wyodrębnienia zamówienia, o którym mowa w ust. 1 powyżej na dwie samodzielne części (każda część nazywana jest w dalej „Zadaniem” odpowiednio nr 1 i nr 2), dopuszczając tym samym składanie ofert częściowych na każdą z tych części.3. Szczegółowy opis wymagań, zakresu czynności czy innego rodzaju oczekiwań Zamawiającego w zakresie świadczonej usługi konsultantki/konsultanta w ramach każdego z zadań zawiera Opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla zadania nr 1 i zadania nr 2 stanowiący Załącznik nr 2 SIWZ (w zakresie danego zadania).4. Zamawiający zastrzega, że jedna (ta sama osoba), którą Wykonawca posłuży się do realizacji przedmiotowego zamówienia, może świadczyć usługę wyłącznie w ramach jednego zadania (dowolnego zadania nr 1 lub nr 2). Zamawiający nie dopuszcza możliwości, aby jedna (ta sama osoba) realizowała oba zadania. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części niniejszego zamówienia podwykonawcy. Zamawiający w niniejszym postępowaniu:1) Nie czyni zastrzeżeń, o których mowa w art. 36a ust. 2 ustawy PZP;2) Nie stawia żądania, o którym mowa w art. 25a ust. 5 pkt 2 ustawy PZP), z zastrzeżeniem ust. 6 poniżej.6. Postanowienie ust. 5 pkt 2) niniejszego działu nie dotyczy sytuacji, kiedy Wykonawca - w wykonaniu uprawnień działu VI ust. 4 SIWZ - wykazuje spełnienie określonego w dziale VI ust. 2 SIWZ warunku udziału w niniejszym postępowaniu zasobami innego podmiotu (nazywanego w dziale VI ust. 4 SIWZ PODMIOTEM TRZECIM), który będzie podwykonawcą. 7. Szczegółowo świadczenia składające się na przedmiot niniejszego zamówienia, jak też warunki ich wykonania – podaje Wzór Umowy (Załącznik nr 8 SIWZ, o którym mowa w dziale XV SIWZ).8. Zamawiający nie stawia wymogu zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o prace dla osób wykonujących czynności w ramach niniejszego zamówienia (realizacja usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, nie musi polegać na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy).

II.5) Główny kod CPV: 98000000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
98200000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 30.06.2023

II.9) Informacje dodatkowe: W uzupełnieniu informacji podanej w sekcji II pkt 8) Zamawiający podaje:1. Termin realizacji zamówienia dla zadania nr 1 i zadania nr 2:1) Etap I: od dnia podpisania umowy do 31.03.2021 r. (w wymiarze do 300 godzin w równych obciążeniach miesięcznych);2) Etap II: po zakończeniu etapu I zamówienia do 30.06.2023 r. (w wymiarze do 600 godzin w równych obciążeniach miesięcznych), z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej.2. Etap II zamówienia będzie realizowany po uzyskania zgody instytucji pośredniczącej na realizację kolejnego etapu projektu, zgodnie z umową o której mowa w dziale I ust. 9 SIWZ.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z przyczyn wskazanych w art 24 ust 1 pkt 12 – 23 ustawy PZP. W przypadku Wykonawców, o których mowa w art. 23 ustawy PZP (Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) wskazany wyżej wymóg niepodlegania wykluczeniu z przyczyn wskazanych w art 24 ust 1 pkt 12 – 23 ustawy PZP dotyczy każdego z tych Wykonawców. 2. O udzielenie niniejszego zamówienia zarówno w zakresie zadania nr 1 jak i zadania nr 2 (dla każdego zadania oddzielnie) ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniając wymaganie, o którym mowa w ust. 1 niniejszego działu, posiadają jednocześnie zdolność zawodową do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Przy uwzględnieniu dodatkowych postanowień ust. 3 i 4 niniejszego działu, Zamawiający uzna wskazany powyżej warunek udziału w niniejszym postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował (najpóźniej na moment rozpoczęcia realizacji umowy o zamówienie) i do realizacji niniejszego zamówienia skieruje przynajmniej jedną osobę, co do której wykaże, że osoba ta posiada odpowiednie wykształcenie i doświadczenie, tj: wykształcenie wyższe i przynajmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie wspierania i niwelowania barier w dostępie osób niepełnosprawnych do życia społecznego (okres trzyletni doświadczenia rozumiany będzie jako suma okresów, w których osoba faktycznie świadczyła usługi wymagane w ramach ww. doświadczenia). Przez osoby niepełnosprawne Zamawiający rozumie osoby, o których mowa w ustawie z dnia 27.08.1997 r. o rehabilitacji zawodowej lub społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.Zamawiający zastrzega, iż jedna (ta sama osoba) może uczestniczyć w realizacji wyłącznie jednego zadania. Niedopuszczalne jest aby jedna (ta sama) osoba uczestniczyła w realizacji obu zadań (zadania nr 1 i zadania nr 2).3. Z zastrzeżeniem wyjątku dopuszczonego w ust. 4 pkt 1) poniżej, osoba/osoby wymagane na podstawie ust. 2 powyżej stanowić będą zasób kadrowy Wykonawcy, na podstawie zawartej z Wykonawcą umowy, przy czym, w przypadku Wykonawców, o których mowa w art. 23 ustawy PZP (Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) ocena spełnienia wskazanego wymogu dokonana zostanie w oparciu o łączny potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, co w szczególności będzie polegało na tym, że Zamawiający za wystarczające, co do wykazania dysponowania wskazaną w ust. 2 powyżej osobą uzna również, że osoba te stanowią (lub najpóźniej na moment rozpoczęcia realizacji niniejszego zamówienia stanowić będzie) zasób kadrowy tylko niektórych lub jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.4. Stosownie do postanowień art. 22a ust. 1 ustawy PZP Wykonawca - w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu wskazanego w ust. 2 powyżej - może w odniesieniu do wymaganej tam osoby polegać na zdolnościach zawodowych innego podmiotu lub podmiotów (dalej zwanych PODMIOTEM TRZECIM) niezależnie od łączących Wykonawcę stosunków prawnych z PODMIOTEM TRZECIM, pod warunkiem, że Wykonawca taki udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie stanowiące przedmiot niniejszego postępowania będzie dysponował niezbędnymi zasobami PODMIOTU TRZECIEGO, w szczególności przedstawiając Zamawiającemu zobowiązanie PODMIOTU TRZECIEGO do oddania Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia. W zakresie, w jakim Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu wskazanego w ust. 2 powyżej korzysta z zasobów PODMIOTU TRZECIEGO wymagane będzie również spełnienie następujących warunków łącznie:1) Osoba wymagana na podstawie ust. 2 niniejszego działu stanowić będzie zasób kadrowy PODMIOTU TRZECIEGO na podstawie umowy zawartej z pomiędzy tą osobą, a PODMIOTEM TRZECIM;2) PODMIOT TRZECI, o którym mowa w pkt 1) powyżej zrealizuje niniejsze zamówienie co najmniej w ten sposób, że oddeleguje osobę stanowiącą jego zasób kadrowy, wymaganą na podstawie ust. 2 powyżej do dyspozycji Wykonawcy, tak że Wykonawca będzie mógł skierować tą osobę do realizacji Umowy o zamówienie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 SIWZ;3) W stosunku do każdego PODMIOTU TRZECIEGO, o którym mowa w pkt 1) i 2) powyżej nie będą zachodzić podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 22 ustawy PZP. 5. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 24aa ustawy PZP najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zgodnie z kryteriami oceny ofert, określonymi w SIWZ, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia określony powyżej w niniejszym dziale warunek udziału w postępowaniu.6. W zakresie nieuregulowanym postanowieniami powyższymi niniejszej sekcji, wykazanie spełnienia określonego stosownie do ust. 2 – 4powyżej warunku posiadania zdolności zawodowej do wykonania niniejszego zamówienia (jak też badanie i ocena Zamawiającego w tych sprawach) nastąpi z uwzględnieniem właściwych dla nich postanowień działu VII SIWZ (w tym na podstawie wskazanych tam i powtórzonych w niniejszym ogłoszeniu dokumentów). 7. W zakresie, w jakim spraw wskazanych w ust. 6 powyżej nie regulują postanowienia niniejszego ogłoszenia (a tym samym również SIWZ) - zastosowanie mają właściwe dla nich przepisy ustawy PZP.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Od Wykonawcy oferty najwyżej ocenionej w niniejszym postępowaniu wymagany będzie do złożenia, na odrębne wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie (nie krótszym jednak niż 5 dni), następujący dokument, aktualny na dzień jego złożenia, potwierdzający, że Wykonawca ten spełnia określony w dziale VI ust. 2 SIWZ warunek udziału w niniejszym postępowaniu: - Wykaz (oświadczenie Wykonawcy – zwane dalej „WYKAZEM OSÓB”) ze wskazaniem imienia i nazwiska osoby skierowanej do realizacji przedmiotowego zamówienia, wymaganej na podstawie działu VI ust. 2 SIWZ wraz z informacjami co do wymaganego wykształcenia i doświadczenia zawodowego. Wykaz ten winien zawierać również informację o podstawie dysponowania tą osobą [np. zawarta z osobą wymienianą w Wykazie umowa o pracę, umowa zlecenia, umowa o dzieło, umowa o współpracę, umowa przedwstępna, inna cywilnoprawna, przy czym w przypadku i w zakresie, w jakim Wykonawca wykazując spełnienie warunku udziału w niniejszym postępowaniu polega na osobie stanowiącej zasób kadrowy innego podmiotu, tj. PODMIOTU TRZECIEGO (i o czym poinformuje Zamawiającego – składając oświadczenie według wzoru z Załącznika nr 4 SIWZ – najpóźniej w terminie składania ofert) wskazuje, iż podstawą dysponowania osobą jest wynikiem zgody uzyskanej od PODMIOTU TRZECIEGO na jej uczestniczenie w realizacji zamówienia. Wskazana zgoda może być wynikiem w szczególności zwartej pomiędzy Wykonawcą, a PODMIOTEM TRZECIM umowy zlecenia, umowy o współpracę, umowy przedwstępnej lub innej umowy cywilnoprawnej)].
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca, który, stosownie do uprawnienia wskazanego w dziale VI ust. 4 SIWZ, w dokumentach składanych wraz z ofertą wskazał, iż polega na zdolnościach danego PODMIOTU TRZECIEGO przy wykazywaniu spełnienia warunku udziału w niniejszym postępowaniu określonego w dziale VI ust. 2 SIWZ, obowiązany będzie również przedłożyć Zamawiającemu wraz z ofertą dowód/dowody, że realizując niniejsze zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego PODMIOTU TRZECIEGO, w szczególności zobowiązanie danego PODMIOTU TRZECIEGO do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia. Przedkładane Zamawiającemu - w wykonaniu postanowień powyższych niniejszego ustępu dokumenty powinny uwzględniać, iż oczekiwanym przez Zamawiającego celem ich przedłożenia jest wykazanie (udowodnienie), że Wykonawca ten na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia będzie miał zagwarantowany rzeczywisty (realny) dostęp do posiadanych przez PODMIOT TRZECI zasobów (wymaganej osoby) oraz, że zdolności te poprzez zaangażowanie osoby danego PODMIOTU TRZECIEGO do realizacji Umowy o zamówienie z niniejszego przetargu minimum w zakresie wskazanym - odpowiednio w dziale VI ust. 4 pkt 2) SIWZ - umożliwią Wykonawcy należyte wykonanie niniejszego zamówienia.2. Po otwarciu ofert, w terminie wskazanym art. 24 ust. 11 ustawy PZP (tj. w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu, o którym mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP) każdy Wykonawca składa oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokument bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wskazane dokumenty są składane na okoliczność braku podstaw do wykluczenia wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP i są dokumentami, o których mowa w § 5 pkt 10 rozporządzenia Ministra Rozwoju z 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126). W myśl art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, Wykonawcy, którzy złożą odrębne oferty w niniejszym postępowaniu, a przynależą do tej samej grupy kapitałowej, podlegają wykluczeniu, jeżeli wskazanymi powyżej dokumentami lub informacjami, przedkładanymi Zamawiającemu, w związku z oświadczeniem o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, nie wykażą (nie udowodnią) Zamawiającemu, że istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. Oświadczenie w przedmiocie przynależności do grupy kapitałowej (jak też ewentualnie składane dokumenty bądź informacje na okoliczność potwierdzenia, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu) podlegają złożeniu na adres (miejsce) doręczeń wskazane w dziale III ust. 5 SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty 60,00
Doświadczenie zawodowe osoby, która będzie uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres, charakter zmian oraz warunki ich wprowadzenia podają postanowienia działu XVI SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 29.12.2020, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Mając na względzie, że zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy PZP (zdanie pierwsze) Zamawiający określa zakres wskazanego tam oświadczenia – wskazane w sekcji III.3) ogłoszenia oświadczenie podlega złożeniu w zakresie dla niego określonym w SIWZ (na okoliczność niepodlegania wykluczeniu na postawie art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 ustawy PZP oraz spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu określonych w sekcji III.1.3) niniejszego ogłoszenia. Oświadczenie powinno zawierać dane identyfikujące Wykonawcę, który składa oświadczenie. Nadto zaleca się również, aby w dokumencie zawierającym wskazane oświadczenie podać informacje czy składający je Wykonawca jest małym lub średnim przedsiębiorstwem. W przypadku, gdy spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu określonych w sekcji III.1.3) niniejszego ogłoszenia jest wykazywane powołaniem się na zdolności PODMIOTU TRZECIEGO – oświadczenie, o którym mowa powyżej będzie zawierać informacje o tym PODMIOCIE TRZECIM dotyczące jego tożsamości, że podmiot ten jest wykonawcą USŁUG, o których mowa w sekcji III.1.3)niniejszego ogłoszenia (wskazany tam ust. 1), że PODMIOT TRZECI będzie jako podwykonawca realizował niniejsze zamówienie w zakresie minimum wskazanym w sekcji III.1.3) niniejszego ogłoszenia (podany tam ust. 3 pkt 2) oraz, że PODMIOT TRZECI nie podlega wykluczeniu z przyczyn, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 22 ustawy PZP Ilekroć w niniejszym ogłoszeniu używany jest zwrot: 1) Ustawa PZP - należy przez to rozumieć obowiązującą polska ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, 2) Specyfikacja istotnych warunków zamówienia lub SIWZ - należy przez to rozumieć obowiązującą w niniejszym postępowaniu specyfikację, o której mowa w art. 36ustawy PZP (dokument główny oraz jego załączniki), właściwą dla trybu otwartego przyjętego w niniejszym postępowaniu, tj. przetargu nieograniczonego, Wzór Umowy –/należy przez to rozumieć treść załącznika nr 8 SIWZ (zawierający wzór przyszłej umowy w sprawie niniejszego zamówienia).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do pokrycia dachu dachówką ceramiczną - Stare Babice
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję ekipy do pokrycia dachu dachówką ceramiczną. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI