Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług animatora integracyjnego w ramach projektu „Razem silniejsi” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W MYŚLIBORZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811799290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Północna 15
1.5.2.) Miejscowość: Myślibórz
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-300
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcprmysliborz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcprmysliborz.bip.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług animatora integracyjnego w ramach projektu „Razem silniejsi” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f67e74f8-5368-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00405804
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00062625/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Świadczenie usług animatora integracyjnego w ramach projektu „Razem silniejsi"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014- 2020 pn. „Razem silniejsi”.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/d6011b01-3453-42ae-adea-b1ec557282c3
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Z zastrzeżeniem art. 61 ust. 2 ustawy, komunikacja Zamawiającego z wykonawcami (nie dotyczy złożenia oferty), w szczególności: składanie oświadczeń, zawiadomień, wniosków o wyjaśnienie treści SWZ lub przekazywanie innych informacji w postępowaniu, odbywa się elektronicznie za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres e - mail do komunikacji Zamawiającego z wykonawcami wskazano w Rozdziale I SWZ. Korespondencja, o której mowa powyżej, przekazana Zamawiającemu w inny sposób (np.: osobiście, listownie, elektronicznie na inny niż wskazany w rozdziale I SWZ adres e-mail lub na elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP) nie zostanie uznana za skutecznie przekazaną/złożoną.
2) składanie ofert odbywa się za pośrednictwem dedykowanego „formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i dostępnego również przez MiniPortal (adres: https://miniportal.uzp.gov.pl/);
3) ze względu na limit znaków, szczegółowe zasady komunikacji elektronicznej zostały opisane w SWZ
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) ofertę i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
2) sposób sporządzenia podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy;
3) wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”;
4) wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP);
5) maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanego „Formularza złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” wynosi 150 MB;
6) za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na elektroniczną skrzynkę podawczą Zamawiającego ePUAP;
7) za datę przekazania oświadczeń, zawiadomień, wniosków o wyjaśnienie treści SWZ lub innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na adres e-mail Zamawiającego wskazany w Rozdziale I SWZ;
8) wykonawca musi złożyć zaszyfrowaną ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również przez miniPortal (adres: https://miniportal.uzp.gov.pl/) na adres skrzynki ePUAP, który został wskazany w Rozdziale II pkt 3 SWZ; Funkcjonalność zaszyfrowania oferty przez wykonawcę jest dostępna na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu złożenia oferty, w tym jej zaszyfrowania zostały opisane w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/. ;
9) wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób wycofania oferty został opisany w „Instrukcji użytkownika” dostępnej na mini portalu;
10) we wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zaleca się posługiwanie nazwą postępowania lub numerem referencyjnym niniejszego postępowania;
11) zasady określone powyżej nie dotyczą dokumentów składanych przez wykonawców przed podpisaniem umowy oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli są wymagane;
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: D.431.3.4.2022.MZL
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług animatora integracyjnego na rzecz uczestników projektu pn.: „Razem silniejsi” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś priorytetowa RPZP.07.00.00 Włączenie społeczne, Działanie RPZP.07.06.00 Wsparcie rozwoju usług społecznych świadczonych w interesie ogólnym.
2. Przedmiot zamówienia w tej części obejmuje świadczenie usług animatora integracyjnego dla obszaru gminy Dębno, w tym:
1) organizacja wyjazdów terapeutycznych na terenie danej gminy (co najmniej 3 całodniowe wyjazdy w niedzielę w 2022 r. i co najmniej 3 całodniowe wyjazdy w niedzielę w 2023 r.) w zakresie prowadzenia naboru uczestników, organizacji biletów, wyżywienia, ubezpieczenia uczestników i opieki nad nimi w czasie wyjazdu itp.,
2) pełną organizację spotkań animacyjnych na terenie danej gminy (co najmniej: 3 spotkania w 2022 r. i co najmniej 3 spotkania w 2023 r.),
3) propagowanie wśród obywateli Ukrainy przebywających na terenie danej gminy form wsparcia możliwych do otrzymania w ramach projektu „Razem silniejsi” i rekrutowanie uczestników projektu,
4) wsparcie w wypełnianiu dokumentów rekrutacyjnych przez uczestników projektu i przekazywanie kompletów do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Myśliborzu,
5) współuczestnictwo w tworzeniu, wyposażeniu i organizacji funkcjonowania punktu interwencji kryzysowej w danej gminie,
6) wspieranie obywateli Ukrainy uczestniczących w projekcie w zakresie informowania o prawach i obowiązkach wynikających z prawa polskiego,
7) udzielanie wsparcia obywatelom Ukrainy w sytuacjach kryzysowych,
8) inicjowanie działań mających na celu wsparcie obywateli Ukrainy,
9) ścisłą współpracę z tłumaczem języka ukraińskiego dla danej gminy oraz z Koordynatorem Projektu z zakresie podejmowanych działań.
4.2.6.) Główny kod CPV: 75110000-0 - Usługi administracji ogólnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osób niepełnosprawnych przy realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług animatora integracyjnego na rzecz uczestników projektu pn.: „Razem silniejsi” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś priorytetowa RPZP.07.00.00 Włączenie społeczne, Działanie RPZP.07.06.00 Wsparcie rozwoju usług społecznych świadczonych w interesie ogólnym.
2. Przedmiot zamówienia w tej części obejmuje świadczenie usług animatora integracyjnego dla obszaru gminy Barlinek, w tym:
1) organizacja wyjazdów terapeutycznych na terenie danej gminy (co najmniej 3 całodniowe wyjazdy w niedzielę w 2022 r. i co najmniej 3 całodniowe wyjazdy w niedzielę w 2023 r.) w zakresie prowadzenia naboru uczestników, organizacji biletów, wyżywienia, ubezpieczenia uczestników i opieki nad nimi w czasie wyjazdu itp.,
2) pełną organizację spotkań animacyjnych na terenie danej gminy (co najmniej: 3 spotkania w 2022 r. i co najmniej 3 spotkania w 2023 r.),
3) propagowanie wśród obywateli Ukrainy przebywających na terenie danej gminy form wsparcia możliwych do otrzymania w ramach projektu „Razem silniejsi” i rekrutowanie uczestników projektu,
4) wsparcie w wypełnianiu dokumentów rekrutacyjnych przez uczestników projektu i przekazywanie kompletów do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Myśliborzu,
5) współuczestnictwo w tworzeniu, wyposażeniu i organizacji funkcjonowania punktu interwencji kryzysowej w danej gminie,
6) wspieranie obywateli Ukrainy uczestniczących w projekcie w zakresie informowania o prawach i obowiązkach wynikających z prawa polskiego,
7) udzielanie wsparcia obywatelom Ukrainy w sytuacjach kryzysowych,
8) inicjowanie działań mających na celu wsparcie obywateli Ukrainy,
9) ścisłą współpracę z tłumaczem języka ukraińskiego dla danej gminy oraz z Koordynatorem Projektu z zakresie podejmowanych działań.
4.2.6.) Główny kod CPV: 75110000-0 - Usługi administracji ogólnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osób niepełnosprawnych przy realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług animatora integracyjnego na rzecz uczestników projektu pn.: „Razem silniejsi” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś priorytetowa RPZP.07.00.00 Włączenie społeczne, Działanie RPZP.07.06.00 Wsparcie rozwoju usług społecznych świadczonych w interesie ogólnym.
2. Przedmiot zamówienia w tej części obejmuje świadczenie usług animatora integracyjnego dla obszaru gminy Boleszkowice, w tym:
1) organizacja wyjazdów terapeutycznych na terenie danej gminy (co najmniej 3 całodniowe wyjazdy w niedzielę w 2022 r. i co najmniej 3 całodniowe wyjazdy w niedzielę w 2023 r.) w zakresie prowadzenia naboru uczestników, organizacji biletów, wyżywienia, ubezpieczenia uczestników i opieki nad nimi w czasie wyjazdu itp.,
2) pełną organizację spotkań animacyjnych na terenie danej gminy (co najmniej: 3 spotkania w 2022 r. i co najmniej 3 spotkania w 2023 r.),
3) propagowanie wśród obywateli Ukrainy przebywających na terenie danej gminy form wsparcia możliwych do otrzymania w ramach projektu „Razem silniejsi” i rekrutowanie uczestników projektu,
4) wsparcie w wypełnianiu dokumentów rekrutacyjnych przez uczestników projektu i przekazywanie kompletów do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Myśliborzu,
5) współuczestnictwo w tworzeniu, wyposażeniu i organizacji funkcjonowania punktu interwencji kryzysowej w danej gminie,
6) wspieranie obywateli Ukrainy uczestniczących w projekcie w zakresie informowania o prawach i obowiązkach wynikających z prawa polskiego,
7) udzielanie wsparcia obywatelom Ukrainy w sytuacjach kryzysowych,
8) inicjowanie działań mających na celu wsparcie obywateli Ukrainy,
9) ścisłą współpracę z tłumaczem języka ukraińskiego dla danej gminy oraz z Koordynatorem Projektu z zakresie podejmowanych działań.
4.2.6.) Główny kod CPV: 75110000-0 - Usługi administracji ogólnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osób niepełnosprawnych przy realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług animatora integracyjnego na rzecz uczestników projektu pn.: „Razem silniejsi” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś priorytetowa RPZP.07.00.00 Włączenie społeczne, Działanie RPZP.07.06.00 Wsparcie rozwoju usług społecznych świadczonych w interesie ogólnym.
2. Przedmiot zamówienia w tej części obejmuje świadczenie usług animatora integracyjnego dla obszaru gminy Myślibórz, w tym:
1) organizacja wyjazdów terapeutycznych na terenie danej gminy (co najmniej 3 całodniowe wyjazdy w niedzielę w 2022 r. i co najmniej 3 całodniowe wyjazdy w niedzielę w 2023 r.) w zakresie prowadzenia naboru uczestników, organizacji biletów, wyżywienia, ubezpieczenia uczestników i opieki nad nimi w czasie wyjazdu itp.,
2) pełną organizację spotkań animacyjnych na terenie danej gminy (co najmniej: 3 spotkania w 2022 r. i co najmniej 3 spotkania w 2023 r.),
3) propagowanie wśród obywateli Ukrainy przebywających na terenie danej gminy form wsparcia możliwych do otrzymania w ramach projektu „Razem silniejsi” i rekrutowanie uczestników projektu,
4) wsparcie w wypełnianiu dokumentów rekrutacyjnych przez uczestników projektu i przekazywanie kompletów do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Myśliborzu,
5) współuczestnictwo w tworzeniu, wyposażeniu i organizacji funkcjonowania punktu interwencji kryzysowej w danej gminie,
6) wspieranie obywateli Ukrainy uczestniczących w projekcie w zakresie informowania o prawach i obowiązkach wynikających z prawa polskiego,
7) udzielanie wsparcia obywatelom Ukrainy w sytuacjach kryzysowych,
8) inicjowanie działań mających na celu wsparcie obywateli Ukrainy,
9) ścisłą współpracę z tłumaczem języka ukraińskiego dla danej gminy oraz z Koordynatorem Projektu z zakresie podejmowanych działań.
4.2.6.) Główny kod CPV: 75110000-0 - Usługi administracji ogólnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osób niepełnosprawnych przy realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług animatora integracyjnego na rzecz uczestników projektu pn.: „Razem silniejsi” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś priorytetowa RPZP.07.00.00 Włączenie społeczne, Działanie RPZP.07.06.00 Wsparcie rozwoju usług społecznych świadczonych w interesie ogólnym.
2. Przedmiot zamówienia w tej części obejmuje świadczenie usług animatora integracyjnego dla obszaru gminy Nowogródek Pomorski, w tym:
1) organizacja wyjazdów terapeutycznych na terenie danej gminy (co najmniej 3 całodniowe wyjazdy w niedzielę w 2022 r. i co najmniej 3 całodniowe wyjazdy w niedzielę w 2023 r.) w zakresie prowadzenia naboru uczestników, organizacji biletów, wyżywienia, ubezpieczenia uczestników i opieki nad nimi w czasie wyjazdu itp.,
2) pełną organizację spotkań animacyjnych na terenie danej gminy (co najmniej: 3 spotkania w 2022 r. i co najmniej 3 spotkania w 2023 r.),
3) propagowanie wśród obywateli Ukrainy przebywających na terenie danej gminy form wsparcia możliwych do otrzymania w ramach projektu „Razem silniejsi” i rekrutowanie uczestników projektu,
4) wsparcie w wypełnianiu dokumentów rekrutacyjnych przez uczestników projektu i przekazywanie kompletów do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Myśliborzu,
5) współuczestnictwo w tworzeniu, wyposażeniu i organizacji funkcjonowania punktu interwencji kryzysowej w danej gminie,
6) wspieranie obywateli Ukrainy uczestniczących w projekcie w zakresie informowania o prawach i obowiązkach wynikających z prawa polskiego,
7) udzielanie wsparcia obywatelom Ukrainy w sytuacjach kryzysowych,
8) inicjowanie działań mających na celu wsparcie obywateli Ukrainy,
9) ścisłą współpracę z tłumaczem języka ukraińskiego dla danej gminy oraz z Koordynatorem Projektu z zakresie podejmowanych działań.
4.2.6.) Główny kod CPV: 75110000-0 - Usługi administracji ogólnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osób niepełnosprawnych przy realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego, które należy złożyć składając ofertę:
1) formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania; wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał w załączniku nr 1 do SWZ (formularz oferty) dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
3) pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), jeżeli w imieniu (odpowiednio: wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 2)
4) oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z wykonawców.
5) oświadczenie składane w celu przyznania punktów w kryteriach oceny ofert, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia należy złożyć jedno wspólne oświadczenie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający na podstawie art. 455 ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do
umowy polegających na:
1) zmianie terminu wykonania przedmiotu niniejszej umowy;
2) zmianie wynagrodzenia umownego;
3) zmianie osoby określonej przez Wykonawcę w wykazie osób stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej umowy.
2. Z uwagi na limit znaków szczegółowe informacje zawarte są w załączniku nr 4 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-02 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na mini portalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-02 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykonawcy zagraniczni:
Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów, o których mowa w § 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i
Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub
oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.