IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Wiedza, umiejętności i predyspozycje do sprawnego komunikowania się (oceniane podczas osobistej prezentacji) |
69,00 |
Doświadczenie |
10,00 |
Kwalifikacje |
15,00 |
Osoba bezrobotna |
3,00 |
Osoba posiadająca status osoby poszukującej pracy |
3,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-05-19, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
(od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewoda Łódzki. Siedzibą Wojewody Łódzkiego jest Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi ul. Piotrkowska 104, 90 926 Łódź. Kontakt jest możliwy za pomocą telefonu: /42/ 664-10-00; adresu e-mail: kancelaria@lodz.uw.gov.pl; skrytki ePUAP: /lodzuw/skrytka;2. W sprawach związanych z danymi osobowymi należy kontaktować się z Inspektorem ochrony danych poprzez adres e-mail: iod@lodz.uw.gov.pl;3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na usługi społeczne i inne szczególne usługi na świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi, Piotrkowie Tryb, Sieradzu i Skierniewicach usług o charakterze konsultantów do obsługi Call Center - znak: KPB-V.273.12.2020 oraz dochodzenia i egzekwowania roszczeń cywilno-prawnych wynikających z zawartej umowy o udzielenie zamówienia publicznego.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania. Ponadto odbiorcami mogą być podmioty, które przetwarzają Pana/Pani dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające);5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Ponadto przez wymagany przepisami prawa okres archiwizacji zgodny z kategorią archiwalną, wynikającą z jednolitego rzeczowego wykazu akt organów zespolonej administracji rządowej w województwie urzędów obsługujących te organy oraz zgodnie z porozumieniem finansowym dotyczącym projektu pn. ,,Administracja dla cudzoziemca – szybciej i sprawniej” oraz „Łódzkie przyjazne cudzoziemcom”, w terminie 6 lat od daty zatwierdzenia przez Organ Delegowany raportu końcowego z realizacji projektu;6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8. Posiada Pani/Pan:8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9. nie przysługuje Pani/Panu:9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi usługi o charakterze konsultanta do obsługi jednego stanowiska w języku angielskim lub rosyjskim lub ukraińskim infolinii oraz Call Center w Łodzi. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi usługi w charakterze konsultanta do obsługi profesjonalnej infolinii oraz call center dedykowanej sprawom obywateli państw trzecich w ramach bieżących potrzeb Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców. Do realizacji powyższego zamówienia zamawiający poszukuje 1 osoby (konsultanta), którego zadaniem będzie w szczególności świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi:1) Udzielanie informacji na temat:a) procedur i przepisów w zakresie legalizacji pobytu cudzoziemców, uzyskiwania obywatelstwa polskiego, wydawania zezwoleń na pracę i zaproszeń dla cudzoziemców, udzielania świadczeń pieniężnych dla posiadaczy Karty Polaka, repatriacji;b) udzielanie informacji o statusie danej sprawy z zachowaniem obostrzeń dotyczących ochrony danych osobowych i innych określonych w regulacjach wewnętrznych Zamawiającego;c) organizacji pracy Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi (w tym: godziny otwarcia, adres, wskazówki dojazdu);2) Utrzymanie wysokiego poziomu obsługi Klientów Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi;3) Rzetelne wykonywanie zadań, zgodnie z mapą procesów, która zostanie opracowana przez Zleceniodawcę;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 75100000-7, 79140000-7, 85321000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
złoty
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 16
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Wiedza, umiejętności i predyspozycje do sprawnego komunikowania się (oceniane podczas osobistej prezentacji) |
69,00 |
Doświadczenie |
10,00 |
Kwalifikacje |
15,00 |
Osoba bezrobotna |
3,00 |
Osoba posiadająca status osoby poszukującej pracy |
3,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi usługi o charakterze konsultanta do obsługi jednego stanowiska w języku angielskim infolinii oraz Call Center w Piotrkowie Trybunalskim. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi usług w charakterze konsultantów do obsługi profesjonalnej infolinii oraz call center w Punktach Obsługi Klienta WSOiC w Piotrkowie Trybunalskim, Sieradzu i Skierniewicach, dedykowanej sprawom obywateli państw trzecich w ramach bieżących potrzeb Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców.Do realizacji powyższego zamówienia zamawiający poszukuje dziewięciu osób (konsultantów):• trzy w Punkcie Obsługi Klienta w Piotrkowie Trybunalskim;• trzy w Punkcie Obsługi Klienta w Sieradzu;• trzy w Punkcie Obsługi Klienta w Skierniewicach, Zadaniem konsultantów będzie w szczególności świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi następujących usług:1) udzielanie informacji na temat:a) procedur i przepisów w zakresie legalizacji pobytu cudzoziemców, wydawania zezwoleń na pracę;b) udzielanie informacji o statusie danej sprawy z zachowaniem obostrzeń dotyczących ochrony danych osobowych i innych określonych w regulacjach wewnętrznych Zamawiającego;c) organizacji pracy Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi (w tym: godziny otwarcia, adres, wskazówki dojazdu);2) utrzymanie wysokiego poziomu obsługi Klientów Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi;3) rzetelne wykonywanie zadań, zgodnie z Podręcznikiem konsultanta, który zostanie przekazany przez Zamawiającego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 75100000-7, 79140000-7, 85321000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
złoty
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 13
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Wiedza, umiejętności i predyspozycje do sprawnego komunikowania się (oceniane podczas osobistej prezentacji) |
69,00 |
Doświadczenie |
10,00 |
Kwalifikacje |
15,00 |
Osoba bezrobotna |
3,00 |
Osoba posiadająca status osoby poszukującej pracy |
3,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi usługi o charakterze konsultanta do obsługi jednego stanowiska w języku angielskim infolinii oraz Call Center w Piotrkowie Trybunalskim. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi usług w charakterze konsultantów do obsługi profesjonalnej infolinii oraz call center w Punktach Obsługi Klienta WSOiC w Piotrkowie Trybunalskim, Sieradzu i Skierniewicach, dedykowanej sprawom obywateli państw trzecich w ramach bieżących potrzeb Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców.Do realizacji powyższego zamówienia zamawiający poszukuje dziewięciu osób (konsultantów):• trzy w Punkcie Obsługi Klienta w Piotrkowie Trybunalskim;• trzy w Punkcie Obsługi Klienta w Sieradzu;• trzy w Punkcie Obsługi Klienta w Skierniewicach, Zadaniem konsultantów będzie w szczególności świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi następujących usług:1) udzielanie informacji na temat:a) procedur i przepisów w zakresie legalizacji pobytu cudzoziemców, wydawania zezwoleń na pracę;b) udzielanie informacji o statusie danej sprawy z zachowaniem obostrzeń dotyczących ochrony danych osobowych i innych określonych w regulacjach wewnętrznych Zamawiającego;c) organizacji pracy Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi (w tym: godziny otwarcia, adres, wskazówki dojazdu);2) utrzymanie wysokiego poziomu obsługi Klientów Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi;3) rzetelne wykonywanie zadań, zgodnie z Podręcznikiem konsultanta, który zostanie przekazany przez Zamawiającego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 75100000-7, 79140000-7, 85321000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
złoty
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 13
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Wiedza, umiejętności i predyspozycje do sprawnego komunikowania się (oceniane podczas osobistej prezentacji) |
69,00 |
Doświadczenie |
10,00 |
Kwalifikacje |
15,00 |
Osoba bezrobotna |
3,00 |
Osoba posiadająca status osoby poszukującej pracy |
3,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi usługi o charakterze konsultanta do obsługi jednego stanowiska w języku rosyjskim lub ukraińskim infolinii oraz Call Center w Piotrkowie Trybunalskim. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi usług w charakterze konsultantów do obsługi profesjonalnej infolinii oraz call center w Punktach Obsługi Klienta WSOiC w Piotrkowie Trybunalskim, Sieradzu i Skierniewicach, dedykowanej sprawom obywateli państw trzecich w ramach bieżących potrzeb Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców.Do realizacji powyższego zamówienia zamawiający poszukuje dziewięciu osób (konsultantów):• trzy w Punkcie Obsługi Klienta w Piotrkowie Trybunalskim;• trzy w Punkcie Obsługi Klienta w Sieradzu;• trzy w Punkcie Obsługi Klienta w Skierniewicach, Zadaniem konsultantów będzie w szczególności świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi następujących usług:1) udzielanie informacji na temat:a) procedur i przepisów w zakresie legalizacji pobytu cudzoziemców, wydawania zezwoleń na pracę;b) udzielanie informacji o statusie danej sprawy z zachowaniem obostrzeń dotyczących ochrony danych osobowych i innych określonych w regulacjach wewnętrznych Zamawiającego;c) organizacji pracy Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi (w tym: godziny otwarcia, adres, wskazówki dojazdu);2) utrzymanie wysokiego poziomu obsługi Klientów Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi;3) rzetelne wykonywanie zadań, zgodnie z Podręcznikiem konsultanta, który zostanie przekazany przez Zamawiającego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 75100000-7, 79140000-7, 85321000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
złoty
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 13
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Wiedza, umiejętności i predyspozycje do sprawnego komunikowania się (oceniane podczas osobistej prezentacji) |
69,00 |
Doświadczenie |
10,00 |
Kwalifikacje |
15,00 |
Osoba bezrobotna |
3,00 |
Osoba posiadająca status osoby poszukującej pracy |
3,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi usługi o charakterze konsultanta do obsługi jednego stanowiska w języku angielskim infolinii oraz Call Center w Sieradzu. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi usług w charakterze konsultantów do obsługi profesjonalnej infolinii oraz call center w Punktach Obsługi Klienta WSOiC w Piotrkowie Trybunalskim, Sieradzu i Skierniewicach, dedykowanej sprawom obywateli państw trzecich w ramach bieżących potrzeb Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców.Do realizacji powyższego zamówienia zamawiający poszukuje dziewięciu osób (konsultantów):• trzy w Punkcie Obsługi Klienta w Piotrkowie Trybunalskim;• trzy w Punkcie Obsługi Klienta w Sieradzu;• trzy w Punkcie Obsługi Klienta w Skierniewicach, Zadaniem konsultantów będzie w szczególności świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi następujących usług:1) udzielanie informacji na temat:a) procedur i przepisów w zakresie legalizacji pobytu cudzoziemców, wydawania zezwoleń na pracę;b) udzielanie informacji o statusie danej sprawy z zachowaniem obostrzeń dotyczących ochrony danych osobowych i innych określonych w regulacjach wewnętrznych Zamawiającego;c) organizacji pracy Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi (w tym: godziny otwarcia, adres, wskazówki dojazdu);2) utrzymanie wysokiego poziomu obsługi Klientów Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi;3) rzetelne wykonywanie zadań, zgodnie z Podręcznikiem konsultanta, który zostanie przekazany przez Zamawiającego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 75100000-7, 79140000-7, 85321000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
złoty
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 13
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Wiedza, umiejętności i predyspozycje do sprawnego komunikowania się (oceniane podczas osobistej prezentacji) |
69,00 |
Doświadczenie |
10,00 |
Kwalifikacje |
15,00 |
Osoba bezrobotna |
3,00 |
Osoba posiadająca status osoby poszukującej pracy |
3,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi usługi o charakterze konsultanta do obsługi jednego stanowiska w języku angielskim infolinii oraz Call Center w Sieradzu. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi usług w charakterze konsultantów do obsługi profesjonalnej infolinii oraz call center w Punktach Obsługi Klienta WSOiC w Piotrkowie Trybunalskim, Sieradzu i Skierniewicach, dedykowanej sprawom obywateli państw trzecich w ramach bieżących potrzeb Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców.Do realizacji powyższego zamówienia zamawiający poszukuje dziewięciu osób (konsultantów):• trzy w Punkcie Obsługi Klienta w Piotrkowie Trybunalskim;• trzy w Punkcie Obsługi Klienta w Sieradzu;• trzy w Punkcie Obsługi Klienta w Skierniewicach, Zadaniem konsultantów będzie w szczególności świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi następujących usług:1) udzielanie informacji na temat:a) procedur i przepisów w zakresie legalizacji pobytu cudzoziemców, wydawania zezwoleń na pracę;b) udzielanie informacji o statusie danej sprawy z zachowaniem obostrzeń dotyczących ochrony danych osobowych i innych określonych w regulacjach wewnętrznych Zamawiającego;c) organizacji pracy Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi (w tym: godziny otwarcia, adres, wskazówki dojazdu);2) utrzymanie wysokiego poziomu obsługi Klientów Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi;3) rzetelne wykonywanie zadań, zgodnie z Podręcznikiem konsultanta, który zostanie przekazany przez Zamawiającego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 75100000-7, 79140000-7, 85321000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
złoty
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 13
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Wiedza, umiejętności i predyspozycje do sprawnego komunikowania się (oceniane podczas osobistej prezentacji) |
69,00 |
Doświadczenie |
10,00 |
Kwalifikacje |
15,00 |
Osoba bezrobotna |
3,00 |
Osoba posiadająca status osoby poszukującej pracy |
3,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi usługi o charakterze konsultanta do obsługi jednego stanowiska w języku rosyjskim lub ukraińskim infolinii oraz Call Center w Sieradzu. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi usług w charakterze konsultantów do obsługi profesjonalnej infolinii oraz call center w Punktach Obsługi Klienta WSOiC w Piotrkowie Trybunalskim, Sieradzu i Skierniewicach, dedykowanej sprawom obywateli państw trzecich w ramach bieżących potrzeb Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców.Do realizacji powyższego zamówienia zamawiający poszukuje dziewięciu osób (konsultantów):• trzy w Punkcie Obsługi Klienta w Piotrkowie Trybunalskim;• trzy w Punkcie Obsługi Klienta w Sieradzu;• trzy w Punkcie Obsługi Klienta w Skierniewicach, Zadaniem konsultantów będzie w szczególności świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi następujących usług:1) udzielanie informacji na temat:a) procedur i przepisów w zakresie legalizacji pobytu cudzoziemców, wydawania zezwoleń na pracę;b) udzielanie informacji o statusie danej sprawy z zachowaniem obostrzeń dotyczących ochrony danych osobowych i innych określonych w regulacjach wewnętrznych Zamawiającego;c) organizacji pracy Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi (w tym: godziny otwarcia, adres, wskazówki dojazdu);2) utrzymanie wysokiego poziomu obsługi Klientów Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi;3) rzetelne wykonywanie zadań, zgodnie z Podręcznikiem konsultanta, który zostanie przekazany przez Zamawiającego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 75100000-7, 79140000-7, 85321000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
złoty
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 13
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Wiedza, umiejętności i predyspozycje do sprawnego komunikowania się (oceniane podczas osobistej prezentacji) |
69,00 |
Doświadczenie |
10,00 |
Kwalifikacje |
15,00 |
Osoba bezrobotna |
3,00 |
Osoba posiadająca status osoby poszukującej pracy |
3,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi usługi o charakterze konsultanta do obsługi jednego stanowiska w języku angielskim infolinii oraz Call Center w Skierniewicach. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi usług w charakterze konsultantów do obsługi profesjonalnej infolinii oraz call center w Punktach Obsługi Klienta WSOiC w Piotrkowie Trybunalskim, Sieradzu i Skierniewicach, dedykowanej sprawom obywateli państw trzecich w ramach bieżących potrzeb Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców.Do realizacji powyższego zamówienia zamawiający poszukuje dziewięciu osób (konsultantów):• trzy w Punkcie Obsługi Klienta w Piotrkowie Trybunalskim;• trzy w Punkcie Obsługi Klienta w Sieradzu;• trzy w Punkcie Obsługi Klienta w Skierniewicach, Zadaniem konsultantów będzie w szczególności świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi następujących usług:1) udzielanie informacji na temat:a) procedur i przepisów w zakresie legalizacji pobytu cudzoziemców, wydawania zezwoleń na pracę;b) udzielanie informacji o statusie danej sprawy z zachowaniem obostrzeń dotyczących ochrony danych osobowych i innych określonych w regulacjach wewnętrznych Zamawiającego;c) organizacji pracy Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi (w tym: godziny otwarcia, adres, wskazówki dojazdu);2) utrzymanie wysokiego poziomu obsługi Klientów Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi;3) rzetelne wykonywanie zadań, zgodnie z Podręcznikiem konsultanta, który zostanie przekazany przez Zamawiającego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 75100000-7, 79140000-7, 85321000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
złoty
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 13
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Wiedza, umiejętności i predyspozycje do sprawnego komunikowania się (oceniane podczas osobistej prezentacji) |
69,00 |
Doświadczenie |
10,00 |
Kwalifikacje |
15,00 |
Osoba bezrobotna |
3,00 |
Osoba posiadająca status osoby poszukującej pracy |
3,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi usługi o charakterze konsultanta do obsługi jednego stanowiska w języku angielskim infolinii oraz Call Center w Skierniewicach. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi usług w charakterze konsultantów do obsługi profesjonalnej infolinii oraz call center w Punktach Obsługi Klienta WSOiC w Piotrkowie Trybunalskim, Sieradzu i Skierniewicach, dedykowanej sprawom obywateli państw trzecich w ramach bieżących potrzeb Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców.Do realizacji powyższego zamówienia zamawiający poszukuje dziewięciu osób (konsultantów):• trzy w Punkcie Obsługi Klienta w Piotrkowie Trybunalskim;• trzy w Punkcie Obsługi Klienta w Sieradzu;• trzy w Punkcie Obsługi Klienta w Skierniewicach, Zadaniem konsultantów będzie w szczególności świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi następujących usług:1) udzielanie informacji na temat:a) procedur i przepisów w zakresie legalizacji pobytu cudzoziemców, wydawania zezwoleń na pracę;b) udzielanie informacji o statusie danej sprawy z zachowaniem obostrzeń dotyczących ochrony danych osobowych i innych określonych w regulacjach wewnętrznych Zamawiającego;c) organizacji pracy Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi (w tym: godziny otwarcia, adres, wskazówki dojazdu);2) utrzymanie wysokiego poziomu obsługi Klientów Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi;3) rzetelne wykonywanie zadań, zgodnie z Podręcznikiem konsultanta, który zostanie przekazany przez Zamawiającego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 75100000-7, 79140000-7, 85321000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
złoty
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 13
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Wiedza, umiejętności i predyspozycje do sprawnego komunikowania się (oceniane podczas osobistej prezentacji) |
69,00 |
Doświadczenie |
10,00 |
Kwalifikacje |
15,00 |
Osoba bezrobotna |
3,00 |
Osoba posiadająca status osoby poszukującej pracy |
3,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi usługi o charakterze konsultanta do obsługi jednego stanowiska w języku rosyjskim lub ukraińskim infolinii oraz Call Center w Skierniewicach. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi usług w charakterze konsultantów do obsługi profesjonalnej infolinii oraz call center w Punktach Obsługi Klienta WSOiC w Piotrkowie Trybunalskim, Sieradzu i Skierniewicach, dedykowanej sprawom obywateli państw trzecich w ramach bieżących potrzeb Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców.Do realizacji powyższego zamówienia zamawiający poszukuje dziewięciu osób (konsultantów):• trzy w Punkcie Obsługi Klienta w Piotrkowie Trybunalskim;• trzy w Punkcie Obsługi Klienta w Sieradzu;• trzy w Punkcie Obsługi Klienta w Skierniewicach, Zadaniem konsultantów będzie w szczególności świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi następujących usług:1) udzielanie informacji na temat:a) procedur i przepisów w zakresie legalizacji pobytu cudzoziemców, wydawania zezwoleń na pracę;b) udzielanie informacji o statusie danej sprawy z zachowaniem obostrzeń dotyczących ochrony danych osobowych i innych określonych w regulacjach wewnętrznych Zamawiającego;c) organizacji pracy Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi (w tym: godziny otwarcia, adres, wskazówki dojazdu);2) utrzymanie wysokiego poziomu obsługi Klientów Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi;3) rzetelne wykonywanie zadań, zgodnie z Podręcznikiem konsultanta, który zostanie przekazany przez Zamawiającego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 75100000-7, 79140000-7, 85321000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
złoty
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 13
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Wiedza, umiejętności i predyspozycje do sprawnego komunikowania się (oceniane podczas osobistej prezentacji)Wiedza, umiejętności i predyspozycje do sprawnego komunikowania się (oceniane podczas osobistej prezentacji) |
69,00 |
Doświadczenie |
10,00 |
Kwalifikacje |
15,00 |
Osoba bezrobotna |
3,00 |
Osoba posiadająca status osoby poszukującej pracy |
3,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: