Świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi, Piotrkowie Tryb, Sieradzu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi, Piotrkowie Tryb, Sieradzu i Skierniewicach usług o charakterze konsultantów do obsługi infolinii oraz Call Center.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa terenowa
  • Termin składania wniosków2020-05-19
  • ZamawiającyŁódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
  • Data publikacji ogłoszenia2020-05-08
  • Numer ogłoszenia538427-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 538427-N-2020 z dnia 2020-05-08 r.

Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi: Świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi, Piotrkowie Tryb, Sieradzu i Skierniewicach usług o charakterze konsultantów do obsługi infolinii oraz Call Center.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie finansowane będzie z Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji: "Administracja dla cudzoziemca - szybciej i sprawniej", "Łódzkie przyjazne cudzoziemcom"
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny 43080020000000, ul. ul. Piotrkowska  104 , 90-926  Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 042 6641526, 6641210, e-mail zamowienia@lodz.uw.gov.pl, faks 426 641 112.
Adres strony internetowej (URL): www.lodz.uw.gov.pl lub www.lodzkie.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.lodz.uw.gov.pl lub www.lodzkie.eu

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź, bud. "E", pokój nr 133

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi, Piotrkowie Tryb, Sieradzu i Skierniewicach usług o charakterze konsultantów do obsługi infolinii oraz Call Center.
Numer referencyjny: KPB-V.273.12.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Jedna


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. CALL CENTER - ŁÓDŹPrzedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi usługi w charakterze konsultanta do obsługi profesjonalnej infolinii oraz call center dedykowanej sprawom obywateli państw trzecich w ramach bieżących potrzeb Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców. Do realizacji powyższego zamówienia zamawiający poszukuje 1 osoby (konsultanta), którego zadaniem będzie w szczególności świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi:1) Udzielanie informacji na temat:a) procedur i przepisów w zakresie legalizacji pobytu cudzoziemców, uzyskiwania obywatelstwa polskiego, wydawania zezwoleń na pracę i zaproszeń dla cudzoziemców, udzielania świadczeń pieniężnych dla posiadaczy Karty Polaka, repatriacji;b) udzielanie informacji o statusie danej sprawy z zachowaniem obostrzeń dotyczących ochrony danych osobowych i innych określonych w regulacjach wewnętrznych Zamawiającego;c) organizacji pracy Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi (w tym: godziny otwarcia, adres, wskazówki dojazdu);2) Utrzymanie wysokiego poziomu obsługi Klientów Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi;3) Rzetelne wykonywanie zadań, zgodnie z mapą procesów, która zostanie opracowana przez Zleceniodawcę;2. CALL CENTER – PIOTRKÓW TRYBUNALSKI, SIERADZ i SKIERNIEWICEPrzedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi usług w charakterze konsultantów do obsługi profesjonalnej infolinii oraz call center w Punktach Obsługi Klienta WSOiC w Piotrkowie Trybunalskim, Sieradzu i Skierniewicach, dedykowanej sprawom obywateli państw trzecich w ramach bieżących potrzeb Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców.Do realizacji powyższego zamówienia zamawiający poszukuje dziewięciu osób (konsultantów):• trzy w Punkcie Obsługi Klienta w Piotrkowie Trybunalskim;• trzy w Punkcie Obsługi Klienta w Sieradzu;• trzy w Punkcie Obsługi Klienta w Skierniewicach, Zadaniem konsultantów będzie w szczególności świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi następujących usług:1) udzielanie informacji na temat:a) procedur i przepisów w zakresie legalizacji pobytu cudzoziemców, wydawania zezwoleń na pracę;b) udzielanie informacji o statusie danej sprawy z zachowaniem obostrzeń dotyczących ochrony danych osobowych i innych określonych w regulacjach wewnętrznych Zamawiającego;c) organizacji pracy Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi (w tym: godziny otwarcia, adres, wskazówki dojazdu);2) utrzymanie wysokiego poziomu obsługi Klientów Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi;3) rzetelne wykonywanie zadań, zgodnie z Podręcznikiem konsultanta, który zostanie przekazany przez Zamawiającego

II.5) Główny kod CPV: 75100000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
79140000-7
85321000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
złoty
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
13
16

II.9) Informacje dodatkowe: Maksymalny termin wykonania zamówienia:1) dla części I (obsługa Call Center w Łodzi) - 16 miesięcy od dnia zawarcia umowy,2) dla części II – X (obsługa Call Center w Piotrkowie Trybunalskim, Sieradzu i Skierniewicach) – 13 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać osoby (Wykonawcy), którzy spełniają poniższe warunki: a) wykształcenie minimum średnie,b) biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie (wszystkie osoby);c) znajomość języka angielskiego lub ukraińskiego lub rosyjskiego na poziomie średnio zaawansowanym (osoby ubiegające się o udzielenie zamówienia w części I)d) znajomość języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym (osoby ubiegające się o udzielenie zamówienia w części II, III, V, VI, VIII, IX);e) znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiego na poziomie średnio zaawansowanym (osoby ubiegające się o udzielenie zamówienia w części IV, VII, X);f) umiejętność pracy na komputerze na poziomie średniozaawansowanym;g) znajomość Pakietu Microsoft Office tj. Microsoft Word, Microsoft Excel; h) umiejętność obsługi sprzętu telefonicznego;i) umiejętność obsługi poczty elektronicznej (wysyłanie i odbieranie korespondencji e-mailowej);j) umiejętność wyszukiwania informacji w Internecie;k) korzystanie z pełni praw publicznych;l) nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w formularzu oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do Ogłoszenia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Wiedza, umiejętności i predyspozycje do sprawnego komunikowania się (oceniane podczas osobistej prezentacji) 69,00
Doświadczenie 10,00
Kwalifikacje 15,00
Osoba bezrobotna 3,00
Osoba posiadająca status osoby poszukującej pracy 3,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-19, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewoda Łódzki. Siedzibą Wojewody Łódzkiego jest Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi ul. Piotrkowska 104, 90 926 Łódź. Kontakt jest możliwy za pomocą telefonu: /42/ 664-10-00; adresu e-mail: kancelaria@lodz.uw.gov.pl; skrytki ePUAP: /lodzuw/skrytka;2. W sprawach związanych z danymi osobowymi należy kontaktować się z Inspektorem ochrony danych poprzez adres e-mail: iod@lodz.uw.gov.pl;3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na usługi społeczne i inne szczególne usługi na świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi, Piotrkowie Tryb, Sieradzu i Skierniewicach usług o charakterze konsultantów do obsługi Call Center - znak: KPB-V.273.12.2020 oraz dochodzenia i egzekwowania roszczeń cywilno-prawnych wynikających z zawartej umowy o udzielenie zamówienia publicznego.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania. Ponadto odbiorcami mogą być podmioty, które przetwarzają Pana/Pani dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające);5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Ponadto przez wymagany przepisami prawa okres archiwizacji zgodny z kategorią archiwalną, wynikającą z jednolitego rzeczowego wykazu akt organów zespolonej administracji rządowej w województwie urzędów obsługujących te organy oraz zgodnie z porozumieniem finansowym dotyczącym projektu pn. ,,Administracja dla cudzoziemca – szybciej i sprawniej” oraz „Łódzkie przyjazne cudzoziemcom”, w terminie 6 lat od daty zatwierdzenia przez Organ Delegowany raportu końcowego z realizacji projektu;6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8. Posiada Pani/Pan:8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9. nie przysługuje Pani/Panu:9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi usługi o charakterze konsultanta do obsługi jednego stanowiska w języku angielskim lub rosyjskim lub ukraińskim infolinii oraz Call Center w Łodzi.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi usługi w charakterze konsultanta do obsługi profesjonalnej infolinii oraz call center dedykowanej sprawom obywateli państw trzecich w ramach bieżących potrzeb Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców. Do realizacji powyższego zamówienia zamawiający poszukuje 1 osoby (konsultanta), którego zadaniem będzie w szczególności świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi:1) Udzielanie informacji na temat:a) procedur i przepisów w zakresie legalizacji pobytu cudzoziemców, uzyskiwania obywatelstwa polskiego, wydawania zezwoleń na pracę i zaproszeń dla cudzoziemców, udzielania świadczeń pieniężnych dla posiadaczy Karty Polaka, repatriacji;b) udzielanie informacji o statusie danej sprawy z zachowaniem obostrzeń dotyczących ochrony danych osobowych i innych określonych w regulacjach wewnętrznych Zamawiającego;c) organizacji pracy Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi (w tym: godziny otwarcia, adres, wskazówki dojazdu);2) Utrzymanie wysokiego poziomu obsługi Klientów Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi;3) Rzetelne wykonywanie zadań, zgodnie z mapą procesów, która zostanie opracowana przez Zleceniodawcę;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 75100000-7, 79140000-7, 85321000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
złoty
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 16
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Wiedza, umiejętności i predyspozycje do sprawnego komunikowania się (oceniane podczas osobistej prezentacji) 69,00
Doświadczenie 10,00
Kwalifikacje 15,00
Osoba bezrobotna 3,00
Osoba posiadająca status osoby poszukującej pracy 3,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi usługi o charakterze konsultanta do obsługi jednego stanowiska w języku angielskim infolinii oraz Call Center w Piotrkowie Trybunalskim.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi usług w charakterze konsultantów do obsługi profesjonalnej infolinii oraz call center w Punktach Obsługi Klienta WSOiC w Piotrkowie Trybunalskim, Sieradzu i Skierniewicach, dedykowanej sprawom obywateli państw trzecich w ramach bieżących potrzeb Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców.Do realizacji powyższego zamówienia zamawiający poszukuje dziewięciu osób (konsultantów):• trzy w Punkcie Obsługi Klienta w Piotrkowie Trybunalskim;• trzy w Punkcie Obsługi Klienta w Sieradzu;• trzy w Punkcie Obsługi Klienta w Skierniewicach, Zadaniem konsultantów będzie w szczególności świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi następujących usług:1) udzielanie informacji na temat:a) procedur i przepisów w zakresie legalizacji pobytu cudzoziemców, wydawania zezwoleń na pracę;b) udzielanie informacji o statusie danej sprawy z zachowaniem obostrzeń dotyczących ochrony danych osobowych i innych określonych w regulacjach wewnętrznych Zamawiającego;c) organizacji pracy Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi (w tym: godziny otwarcia, adres, wskazówki dojazdu);2) utrzymanie wysokiego poziomu obsługi Klientów Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi;3) rzetelne wykonywanie zadań, zgodnie z Podręcznikiem konsultanta, który zostanie przekazany przez Zamawiającego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 75100000-7, 79140000-7, 85321000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
złoty
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 13
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Wiedza, umiejętności i predyspozycje do sprawnego komunikowania się (oceniane podczas osobistej prezentacji) 69,00
Doświadczenie 10,00
Kwalifikacje 15,00
Osoba bezrobotna 3,00
Osoba posiadająca status osoby poszukującej pracy 3,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi usługi o charakterze konsultanta do obsługi jednego stanowiska w języku angielskim infolinii oraz Call Center w Piotrkowie Trybunalskim.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi usług w charakterze konsultantów do obsługi profesjonalnej infolinii oraz call center w Punktach Obsługi Klienta WSOiC w Piotrkowie Trybunalskim, Sieradzu i Skierniewicach, dedykowanej sprawom obywateli państw trzecich w ramach bieżących potrzeb Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców.Do realizacji powyższego zamówienia zamawiający poszukuje dziewięciu osób (konsultantów):• trzy w Punkcie Obsługi Klienta w Piotrkowie Trybunalskim;• trzy w Punkcie Obsługi Klienta w Sieradzu;• trzy w Punkcie Obsługi Klienta w Skierniewicach, Zadaniem konsultantów będzie w szczególności świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi następujących usług:1) udzielanie informacji na temat:a) procedur i przepisów w zakresie legalizacji pobytu cudzoziemców, wydawania zezwoleń na pracę;b) udzielanie informacji o statusie danej sprawy z zachowaniem obostrzeń dotyczących ochrony danych osobowych i innych określonych w regulacjach wewnętrznych Zamawiającego;c) organizacji pracy Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi (w tym: godziny otwarcia, adres, wskazówki dojazdu);2) utrzymanie wysokiego poziomu obsługi Klientów Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi;3) rzetelne wykonywanie zadań, zgodnie z Podręcznikiem konsultanta, który zostanie przekazany przez Zamawiającego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 75100000-7, 79140000-7, 85321000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
złoty
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 13
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Wiedza, umiejętności i predyspozycje do sprawnego komunikowania się (oceniane podczas osobistej prezentacji) 69,00
Doświadczenie 10,00
Kwalifikacje 15,00
Osoba bezrobotna 3,00
Osoba posiadająca status osoby poszukującej pracy 3,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi usługi o charakterze konsultanta do obsługi jednego stanowiska w języku rosyjskim lub ukraińskim infolinii oraz Call Center w Piotrkowie Trybunalskim.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi usług w charakterze konsultantów do obsługi profesjonalnej infolinii oraz call center w Punktach Obsługi Klienta WSOiC w Piotrkowie Trybunalskim, Sieradzu i Skierniewicach, dedykowanej sprawom obywateli państw trzecich w ramach bieżących potrzeb Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców.Do realizacji powyższego zamówienia zamawiający poszukuje dziewięciu osób (konsultantów):• trzy w Punkcie Obsługi Klienta w Piotrkowie Trybunalskim;• trzy w Punkcie Obsługi Klienta w Sieradzu;• trzy w Punkcie Obsługi Klienta w Skierniewicach, Zadaniem konsultantów będzie w szczególności świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi następujących usług:1) udzielanie informacji na temat:a) procedur i przepisów w zakresie legalizacji pobytu cudzoziemców, wydawania zezwoleń na pracę;b) udzielanie informacji o statusie danej sprawy z zachowaniem obostrzeń dotyczących ochrony danych osobowych i innych określonych w regulacjach wewnętrznych Zamawiającego;c) organizacji pracy Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi (w tym: godziny otwarcia, adres, wskazówki dojazdu);2) utrzymanie wysokiego poziomu obsługi Klientów Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi;3) rzetelne wykonywanie zadań, zgodnie z Podręcznikiem konsultanta, który zostanie przekazany przez Zamawiającego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 75100000-7, 79140000-7, 85321000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
złoty
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 13
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Wiedza, umiejętności i predyspozycje do sprawnego komunikowania się (oceniane podczas osobistej prezentacji) 69,00
Doświadczenie 10,00
Kwalifikacje 15,00
Osoba bezrobotna 3,00
Osoba posiadająca status osoby poszukującej pracy 3,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi usługi o charakterze konsultanta do obsługi jednego stanowiska w języku angielskim infolinii oraz Call Center w Sieradzu.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi usług w charakterze konsultantów do obsługi profesjonalnej infolinii oraz call center w Punktach Obsługi Klienta WSOiC w Piotrkowie Trybunalskim, Sieradzu i Skierniewicach, dedykowanej sprawom obywateli państw trzecich w ramach bieżących potrzeb Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców.Do realizacji powyższego zamówienia zamawiający poszukuje dziewięciu osób (konsultantów):• trzy w Punkcie Obsługi Klienta w Piotrkowie Trybunalskim;• trzy w Punkcie Obsługi Klienta w Sieradzu;• trzy w Punkcie Obsługi Klienta w Skierniewicach, Zadaniem konsultantów będzie w szczególności świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi następujących usług:1) udzielanie informacji na temat:a) procedur i przepisów w zakresie legalizacji pobytu cudzoziemców, wydawania zezwoleń na pracę;b) udzielanie informacji o statusie danej sprawy z zachowaniem obostrzeń dotyczących ochrony danych osobowych i innych określonych w regulacjach wewnętrznych Zamawiającego;c) organizacji pracy Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi (w tym: godziny otwarcia, adres, wskazówki dojazdu);2) utrzymanie wysokiego poziomu obsługi Klientów Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi;3) rzetelne wykonywanie zadań, zgodnie z Podręcznikiem konsultanta, który zostanie przekazany przez Zamawiającego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 75100000-7, 79140000-7, 85321000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
złoty
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 13
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Wiedza, umiejętności i predyspozycje do sprawnego komunikowania się (oceniane podczas osobistej prezentacji) 69,00
Doświadczenie 10,00
Kwalifikacje 15,00
Osoba bezrobotna 3,00
Osoba posiadająca status osoby poszukującej pracy 3,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi usługi o charakterze konsultanta do obsługi jednego stanowiska w języku angielskim infolinii oraz Call Center w Sieradzu.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi usług w charakterze konsultantów do obsługi profesjonalnej infolinii oraz call center w Punktach Obsługi Klienta WSOiC w Piotrkowie Trybunalskim, Sieradzu i Skierniewicach, dedykowanej sprawom obywateli państw trzecich w ramach bieżących potrzeb Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców.Do realizacji powyższego zamówienia zamawiający poszukuje dziewięciu osób (konsultantów):• trzy w Punkcie Obsługi Klienta w Piotrkowie Trybunalskim;• trzy w Punkcie Obsługi Klienta w Sieradzu;• trzy w Punkcie Obsługi Klienta w Skierniewicach, Zadaniem konsultantów będzie w szczególności świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi następujących usług:1) udzielanie informacji na temat:a) procedur i przepisów w zakresie legalizacji pobytu cudzoziemców, wydawania zezwoleń na pracę;b) udzielanie informacji o statusie danej sprawy z zachowaniem obostrzeń dotyczących ochrony danych osobowych i innych określonych w regulacjach wewnętrznych Zamawiającego;c) organizacji pracy Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi (w tym: godziny otwarcia, adres, wskazówki dojazdu);2) utrzymanie wysokiego poziomu obsługi Klientów Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi;3) rzetelne wykonywanie zadań, zgodnie z Podręcznikiem konsultanta, który zostanie przekazany przez Zamawiającego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 75100000-7, 79140000-7, 85321000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
złoty
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 13
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Wiedza, umiejętności i predyspozycje do sprawnego komunikowania się (oceniane podczas osobistej prezentacji) 69,00
Doświadczenie 10,00
Kwalifikacje 15,00
Osoba bezrobotna 3,00
Osoba posiadająca status osoby poszukującej pracy 3,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi usługi o charakterze konsultanta do obsługi jednego stanowiska w języku rosyjskim lub ukraińskim infolinii oraz Call Center w Sieradzu.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi usług w charakterze konsultantów do obsługi profesjonalnej infolinii oraz call center w Punktach Obsługi Klienta WSOiC w Piotrkowie Trybunalskim, Sieradzu i Skierniewicach, dedykowanej sprawom obywateli państw trzecich w ramach bieżących potrzeb Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców.Do realizacji powyższego zamówienia zamawiający poszukuje dziewięciu osób (konsultantów):• trzy w Punkcie Obsługi Klienta w Piotrkowie Trybunalskim;• trzy w Punkcie Obsługi Klienta w Sieradzu;• trzy w Punkcie Obsługi Klienta w Skierniewicach, Zadaniem konsultantów będzie w szczególności świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi następujących usług:1) udzielanie informacji na temat:a) procedur i przepisów w zakresie legalizacji pobytu cudzoziemców, wydawania zezwoleń na pracę;b) udzielanie informacji o statusie danej sprawy z zachowaniem obostrzeń dotyczących ochrony danych osobowych i innych określonych w regulacjach wewnętrznych Zamawiającego;c) organizacji pracy Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi (w tym: godziny otwarcia, adres, wskazówki dojazdu);2) utrzymanie wysokiego poziomu obsługi Klientów Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi;3) rzetelne wykonywanie zadań, zgodnie z Podręcznikiem konsultanta, który zostanie przekazany przez Zamawiającego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 75100000-7, 79140000-7, 85321000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
złoty
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 13
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Wiedza, umiejętności i predyspozycje do sprawnego komunikowania się (oceniane podczas osobistej prezentacji) 69,00
Doświadczenie 10,00
Kwalifikacje 15,00
Osoba bezrobotna 3,00
Osoba posiadająca status osoby poszukującej pracy 3,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi usługi o charakterze konsultanta do obsługi jednego stanowiska w języku angielskim infolinii oraz Call Center w Skierniewicach.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi usług w charakterze konsultantów do obsługi profesjonalnej infolinii oraz call center w Punktach Obsługi Klienta WSOiC w Piotrkowie Trybunalskim, Sieradzu i Skierniewicach, dedykowanej sprawom obywateli państw trzecich w ramach bieżących potrzeb Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców.Do realizacji powyższego zamówienia zamawiający poszukuje dziewięciu osób (konsultantów):• trzy w Punkcie Obsługi Klienta w Piotrkowie Trybunalskim;• trzy w Punkcie Obsługi Klienta w Sieradzu;• trzy w Punkcie Obsługi Klienta w Skierniewicach, Zadaniem konsultantów będzie w szczególności świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi następujących usług:1) udzielanie informacji na temat:a) procedur i przepisów w zakresie legalizacji pobytu cudzoziemców, wydawania zezwoleń na pracę;b) udzielanie informacji o statusie danej sprawy z zachowaniem obostrzeń dotyczących ochrony danych osobowych i innych określonych w regulacjach wewnętrznych Zamawiającego;c) organizacji pracy Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi (w tym: godziny otwarcia, adres, wskazówki dojazdu);2) utrzymanie wysokiego poziomu obsługi Klientów Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi;3) rzetelne wykonywanie zadań, zgodnie z Podręcznikiem konsultanta, który zostanie przekazany przez Zamawiającego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 75100000-7, 79140000-7, 85321000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
złoty
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 13
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Wiedza, umiejętności i predyspozycje do sprawnego komunikowania się (oceniane podczas osobistej prezentacji) 69,00
Doświadczenie 10,00
Kwalifikacje 15,00
Osoba bezrobotna 3,00
Osoba posiadająca status osoby poszukującej pracy 3,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi usługi o charakterze konsultanta do obsługi jednego stanowiska w języku angielskim infolinii oraz Call Center w Skierniewicach.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi usług w charakterze konsultantów do obsługi profesjonalnej infolinii oraz call center w Punktach Obsługi Klienta WSOiC w Piotrkowie Trybunalskim, Sieradzu i Skierniewicach, dedykowanej sprawom obywateli państw trzecich w ramach bieżących potrzeb Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców.Do realizacji powyższego zamówienia zamawiający poszukuje dziewięciu osób (konsultantów):• trzy w Punkcie Obsługi Klienta w Piotrkowie Trybunalskim;• trzy w Punkcie Obsługi Klienta w Sieradzu;• trzy w Punkcie Obsługi Klienta w Skierniewicach, Zadaniem konsultantów będzie w szczególności świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi następujących usług:1) udzielanie informacji na temat:a) procedur i przepisów w zakresie legalizacji pobytu cudzoziemców, wydawania zezwoleń na pracę;b) udzielanie informacji o statusie danej sprawy z zachowaniem obostrzeń dotyczących ochrony danych osobowych i innych określonych w regulacjach wewnętrznych Zamawiającego;c) organizacji pracy Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi (w tym: godziny otwarcia, adres, wskazówki dojazdu);2) utrzymanie wysokiego poziomu obsługi Klientów Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi;3) rzetelne wykonywanie zadań, zgodnie z Podręcznikiem konsultanta, który zostanie przekazany przez Zamawiającego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 75100000-7, 79140000-7, 85321000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
złoty
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 13
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Wiedza, umiejętności i predyspozycje do sprawnego komunikowania się (oceniane podczas osobistej prezentacji) 69,00
Doświadczenie 10,00
Kwalifikacje 15,00
Osoba bezrobotna 3,00
Osoba posiadająca status osoby poszukującej pracy 3,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi usługi o charakterze konsultanta do obsługi jednego stanowiska w języku rosyjskim lub ukraińskim infolinii oraz Call Center w Skierniewicach.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi usług w charakterze konsultantów do obsługi profesjonalnej infolinii oraz call center w Punktach Obsługi Klienta WSOiC w Piotrkowie Trybunalskim, Sieradzu i Skierniewicach, dedykowanej sprawom obywateli państw trzecich w ramach bieżących potrzeb Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców.Do realizacji powyższego zamówienia zamawiający poszukuje dziewięciu osób (konsultantów):• trzy w Punkcie Obsługi Klienta w Piotrkowie Trybunalskim;• trzy w Punkcie Obsługi Klienta w Sieradzu;• trzy w Punkcie Obsługi Klienta w Skierniewicach, Zadaniem konsultantów będzie w szczególności świadczenie na rzecz Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi następujących usług:1) udzielanie informacji na temat:a) procedur i przepisów w zakresie legalizacji pobytu cudzoziemców, wydawania zezwoleń na pracę;b) udzielanie informacji o statusie danej sprawy z zachowaniem obostrzeń dotyczących ochrony danych osobowych i innych określonych w regulacjach wewnętrznych Zamawiającego;c) organizacji pracy Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi (w tym: godziny otwarcia, adres, wskazówki dojazdu);2) utrzymanie wysokiego poziomu obsługi Klientów Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi;3) rzetelne wykonywanie zadań, zgodnie z Podręcznikiem konsultanta, który zostanie przekazany przez Zamawiającego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 75100000-7, 79140000-7, 85321000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
złoty
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 13
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Wiedza, umiejętności i predyspozycje do sprawnego komunikowania się (oceniane podczas osobistej prezentacji)Wiedza, umiejętności i predyspozycje do sprawnego komunikowania się (oceniane podczas osobistej prezentacji) 69,00
Doświadczenie 10,00
Kwalifikacje 15,00
Osoba bezrobotna 3,00
Osoba posiadająca status osoby poszukującej pracy 3,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pożyczki - Tomaszów Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pożyczki. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Finansowe i prawne: Dostarczenie usług hostingowych w oparciu o chmurę
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Finansowe i prawne: Wyłonienie pracowników do spraw rekrutacji – opiekunów kursów do: Zespołu Szkół Elektryczno-Mechanicznych w Nowym Sączu, Centrum Kształcenia Zawodowego w Nowym Sączu, Zespołu Szkół Nr 4 w Nowym Sączu, Zespołu Szkół Ekonomicznych w Nowym Sączu, Zespołu Szkół Nr 2 w Nowym Sączu, Zespołu Szkół Nr 3 w Nowym Sączu, Zespołu Szkół Nr 1 w Nowym Sączu, Zespołu Szkół Nr 5 – Specjalnych w Nowym Sączu, Zespołu Szkół Samochodowych w Nowym Sączu, na potrzeby realizacji projektów: „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w obszarze elektryczno-elektronicznym”, „Utworzenie Centrum Kompetencji Zawodowych w branży administracyjno-usługowej”, „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w obszarze turystyczno-gastronomicznym” oraz „Utworzenie Centrum Kompetencji Zawodowych w obszarze mechaniczno-górniczo-hutniczym”, które są współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 -2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów – SPR.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI