Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego na pływalni krytej Solan w Nowej Soli
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000331464
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Św. Barbary 2
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sól
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 68 387 55 20
1.5.8.) Numer faksu: +48 68 387 55 20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mosir@nowasol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mosir-nowasol.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego na pływalni krytej Solan w Nowej Soli
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-389e9533-ff52-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00152299
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00036719/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Kompleksowa usługa w zakresie ratownictwa wodnego na Pływalni Krytej Solan w Nowej Soli
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://nowasol.pl/zamowienia-publiczne/kategorie-zamowien/powyzej-130tys-zl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu:
1) miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniporlal.uzp.gov.pl,
2) ePUAPu, dostępnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal.
Wnioski o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia można przesyłać pocztą elektroniczną na adres e-mail: zamowieniapubliczne@nowasol.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularza złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) dostępnych pod adresem https://www.gov.pl/web/gov/warunki korzystania. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiający informuje, że: administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Nowej Soli, ul. M. J. Piłsudskiego 12, 67- 100 Nowa Sól, W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres: Urząd Miejski, 67-100 Nowa Sól, ul. M. J. Piłsudskiego 12; lub pocztą elektroniczną na adres e-mail:
marek.biedak@cbi24.pl. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Praw zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MOSR.271.0001.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja i świadczenie usług ratownictwa wodnego na obiekcie pływalni krytej Solan zwanej dalej obiektem zlokalizowanej przy ul. Zjednoczenia w Nowej Soli obejmująca:
a) zapewnienie bezpieczeństwa osób korzystających z obiektu,
b) kontrolę nad przestrzeganiem postanowień regulaminów obiektu przez wszystkich jego użytkowników,
c) obsługę ratowniczą obiektu pływalni, w skład której wchodzą:
- basen sportowy o długości 25m i szerokości 12,5m z 6 torami (głębokość: od 120cm do 180cm, o pow. lustra wody 312,5m2),
- basen rekreacyjny - kształt nieregularny: z dwoma torami do nauki pływania dla dzieci (głębokość 0,75m), plus część rekreacyjna z atrakcjami (głębokość 1,1m), o pow. lustra wody 76,33m2:
- brodzik dla dzieci z atrakcjami (głębokość 0,30m), o pow. lustra wody 27,8m2:
- dwie wanny hydromasażowe (jacuzzi) o średnicy 2,53m, dla 5 osób każda, o pow. lustra wody 8m2
- zespół saun (sucha i parowa),
2. Wykonawca, w ramach realizacji zamówienia, zobowiązany jest do:
a) zapewnienie bezpieczeństwa osób korzystających z obiektu stosownie do obowiązujących przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2020 r., poz. 350) wraz z aktami wykonawczymi,
b) prowadzenia nadzoru i kontroli w zakresie przestrzegania przez osoby korzystające z obiektu obowiązujących regulaminów obiektu, przepisów BHP i ppoż., w tym pouczania grup zorganizowanych oraz osób indywidualnych korzystających z pływalni, o przepisach obowiązujących na terenie obiektu,
c) kompleksowego zabezpieczenia ratowniczego na terenie obiektu,
d) udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej w godzinach otwarcia obiektu,
e) utrzymywanie w należytym stanie sprzętu ratowniczego, urządzeń sygnalizacyjnych i ostrzegawczych oraz sprzętu medycznego – po stronie zamawiającego leży obowiązek zapewnienia wyposażenia w sprzęt ratowniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, a także jego bieżące uzupełniania lub wymiany na wniosek wykonawcy,
f) dbania o stanowisko ratownicze oraz konserwację powierzonego sprzętu ratowniczego,
g) zapewnienia ciągłości obsady stanowisk ratowniczych na pływalni w godzinach pracy obiektu z wyłączeniem wybranych świąt oraz tzw. przerwy technologicznej,
h) ustanowienia w ramach obsługi ratowniczej trzech stałych dedykowanych osób - tzw. szef zmiany ratowniczej - osoby te powinny być planowane w grafikach dyżurów jako przełożeni ratowników na poszczególnych zmianach od poniedziałku do niedzieli, dodatkowo jedna z tych osób powinna być wyznaczona jako koordynator ratowników, który będzie odpowiedzialny ze strony wykonawcy między innymi za przygotowanie comiesięcznych harmonogramów dyżurów oraz pełną kontrolę i nadzór nad prawidłowością realizacji zadań całej kadry ratowniczej,
i) bieżącego wyposażenia ratowników w stroje i obuwie zgodne z wymogami BHP,
j) prowadzenia podstawowej dokumentacji i systemu raportowania, w tym Dziennika pracy ratowników i Dziennika pracy punktu sanitarnego, sporządzania innych dokumentów, wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących powierzonych obowiązków np. protokół powypadkowy,
k) przestrzegania zakresu obowiązków i czynności ratowników na poszczególnych stanowiskach ratowniczych określonych w załączniku nr 1 do SWZ, a także określonych w ramach przygotowanej przez zamawiającego analizy zagrożeń na obiekcie,
l) przestrzegania wszelkich procedur oraz regulaminów obowiązujących w obiekcie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 75250000-3 - Usługi straży pożarnej oraz ratownicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji, tj. możliwość powierzenia wykonawcy dodatkowych godzin świadczenia usługi ratownictwa wodnego ponad określone w ust. 7 SWZ, jednak łącznie nie więcej niż 200 godzin. Szacunkowa maksymalna ilość godzin ratowniczych w okresie realizacji zamówienia (12 miesięcy) wynosi: 13836 godzin. W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zwiększeniu proporcjonalnie do dodatkowo zamówionej liczby godzin. Wynagrodzenie za każdą dodatkową godzinę świadczenia usługi ratownictwa wodnego, stanowić będzie równowartość wynagrodzenia godzinowego objętego zamówieniem podstawowym. Wykonawca jest zobowiązany wykonać dodatkowe godziny świadczenia usługi ratownictwa wodnego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu;
1.1 Warunek udziału dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Jest podmiotem uprawnionym do wykonywania ratownictwa wodnego tj. uzyskał zgodę ministra właściwego do spraw wewnętrznych na wykonywanie ratownictwa wodnego wydana na podstawie ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2020r poz. 350, z 2021 r. poz. 1190) oraz posiada wpis do rejestru jednostek współpracujących z systemem Państwowe Ratownictwo Medyczne (PRM), o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U. z 2019 r., poz. 993) z obszarem działania obejmującym Gminę Nowa Sól-Miasto.
1.2 Warunki udziału dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej;
1.2.1 w okresie ostatnich trzech lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie jedną usługę w zakresie ratownictwa wodnego trwającą nie krócej niż trzy miesiące zrealizowaną na obszarze wodnym o wartości nie mniejszej niż
100.000 zł – w przypadku usług wykonywanych i jeszcze nie zakończonych, zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że wykonywał należycie zamówienie przez okres co najmniej trzech miesięcy o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł.
Przez obszar wodny rozumie się wody śródlądowe w rozumieniu art. 19 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2020 r. poz. 310 oraz poz.284, 695, 782, 875) oraz wody przybrzeżne w rozumieniu
art. 26 tej ustawy, w pasie nieprzekraczającym jednej mili morskiej od linii brzegu, a także kąpielisko, miejsce okazjonalnie wykorzystywane do kąpieli, pływalnię oraz inne obiekty dysponujące nieckami basenowymi o łącznej powierzchni powyżej 100 m2 i głębokości powyżej 0,4 m w najgłębszym miejscu lub głębokości powyżej 1,2 m. Do przeliczenia na PLN wartości wskazanej w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, wyrażonej w walutach innych niż PLN, zamawiający przyjmie średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia zakończenia realizacji zamówienia, a jeżeli w tym dniu Narodowy Bank Polski nie podał średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty podany w kolejnym dniu.
1.2.2 dysponuje następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia;
a) dysponuje co najmniej 7 osobami, z których każda spełnia następujące warunki:
- posiada kwalifikacje ratownika wodnego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 350) o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych;
- posiada ważne zaświadczenie o ukończeniu kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy i uzyskaniu tytułu ratownika, wydane na podstawie art. 13 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U. z 2019 r., poz. 993);
- posiada minimum 6 miesięczne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu ratownictwa wodnego;
b) dysponuje 1 osobą, która będzie pełniła funkcję koordynatora ratowników, która spełnia następujący wymóg:
- posiada kwalifikacje ratownika wodnego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 350) o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych;
- posiada ważne zaświadczenie o ukończeniu kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy i uzyskaniu tytułu ratownika, wydane na podstawie art. 13 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U. z 2019 r., poz. 993);
- posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku osoby kierującej pracownikami wykonującymi ratownictwo wodne (szef zmiany, koordynator ratowników itp.).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ,
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ,
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; sporządzonego zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ,
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru,
- w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty składa każdy z wykonawców,
- w przypadku, gdy wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, należy złożyć dodatkowo dokumenty dotyczące tego podmiotu,
UWAGA: Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia wyżej wymienionych dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ, dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
2. pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1,
- w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty składa każdy z wykonawców,
- w przypadku, gdy wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, należy złożyć ponadto dokumenty dotyczące tego podmiotu, jeżeli w imieniu tego podmiotu działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1.
3. W przypadku, gdy wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu – w przypadku zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby, zobowiązanie winno potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotem udostępniającym zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:
1. oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, określające zakres jaki wykona każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ – oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
2. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający informuje,że przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej z wybranym wykonawcą w przypadkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-27 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy złożyć za pośrednictwem miniportal.uzp.gov.pl na adres ePUAP: /nowasol/skrytka
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-27 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-25