Realizacja Dni Otwartych dla cudzoziemców w ramach projektu "Administracja dla cudzoziemca...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Realizacja Dni Otwartych dla cudzoziemców w ramach projektu "Administracja dla cudzoziemca - szybciej i sprawniej", finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach FAMI
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa terenowa
  • Termin składania wniosków2019-09-17
  • ZamawiającyŁódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
  • Data publikacji ogłoszenia2019-09-09
  • Numer ogłoszenia595164-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 595164-N-2019 z dnia 2019-09-09 r.

Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi: Realizacja Dni Otwartych dla cudzoziemców w ramach projektu "Administracja dla cudzoziemca - szybciej i sprawniej", finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach FAMI
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie finansowane będzie z Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji: "Administracja dla cudzoziemca - szybciej i sprawniej"
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny 43080020000000, ul. ul. Piotrkowska  104 , 90-926  Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 042 6641526, 6641210, e-mail zamowienia@lodz.uw.gov.pl, faks 426 641 112.
Adres strony internetowej (URL): www.lodz.uw.gov.pl lub www.lodzkie.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.lodz.uw.gov.pl lub www.lodzkie.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź, bud. "E", pokój nr 133

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja Dni Otwartych dla cudzoziemców w ramach projektu "Administracja dla cudzoziemca - szybciej i sprawniej", finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach FAMI
Numer referencyjny: KPB-V.273.32.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest realizacja Dni Otwartych dedykowanych pięciu różnym grupom cudzoziemców z obszaru państw trzecich: studentom, małżonkom obywateli polskich, pracodawcom zatrudniającym cudzoziemców z obszaru państw trzecich, cudzoziemcom posiadającym Kartę Polaka i polskie pochodzenie, pozostałym cudzoziemcom z obszaru państw trzecich. Dni Otwarte będą organizowane dla każdej grupy cudzoziemców osobno. Klientom przedstawiony zostanie projekt „Administracja dla cudzoziemca – szybciej i sprawniej”, finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Azylu, Migracji i Integracji. Dni Otwarte podzielono na 5 modułów (dni) – każdy dedykowany innej grupie docelowej z obszaru państw trzecich: studentom, małżonkom obywateli polskich, pracodawcom, cudzoziemcom posiadającym Kartę Polaka i pozostałym. Każdy Dzień Otwarty odbywać się będzie w godzinach 8.00-16.00. 2. Zamówienie podzielone jest na 5 części 1) Część I - Dzień Otwarty dla Pracodawców (21.09.2019 r. – sobota) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I: w ramach Dnia Otwartego dla Pracodawców (21.09.2019 r. - sobota) zostanie w siedzibie Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi zorganizowana konferencja i warsztaty, na których Wykonawca poinformuje pracodawców zatrudniających cudzoziemców o procedurach i przepisach związanych z legalizacją pracy, zaprezentuje aplikacje przekazane do dyspozycji klientów: aplikacja ZC (zatrudnienie cudzoziemców), elektroniczna rezerwacja wizyt, generator wniosków, informacja o stanie sprawy, infolinia. Ponadto, przedstawi projekt Administracja dla cudzoziemca – szybciej i sprawniej oraz źródła jego finansowania (zgodnie z zaleceniami Podręcznika Beneficjenta Funduszu Azylu, Migracji i Integracji). W drugiej części Dnia, Wykonawca przeprowadzi warsztaty z praktycznego wykorzystania w/w aplikacji, przeszkoli pracodawców jak korzystać z aplikacji ZC i elektronicznej rezerwacji wizyt, odpowie także na nurtujące pracodawców pytania. Do realizacji powyższego zamówienia Zamawiający poszukuje 10 osób w ramach wieloosobowego stanowiska do obsługi Dnia Otwartego. 2) Część II – Dzień Otwarty dla Małżeństw (28.09.2019 r. – sobota) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II: w ramach Dnia Otwartego dla Małżeństw (28.09.2019 r. – sobota) Wykonawca podejmie się współorganizacji spotkań z małżeństwami (cudzoziemiec oraz małżonek) w siedzibie Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi. Wykonawca będzie informował o procedurach i przepisach legalizacji pobytu w Polsce, możliwości nabywania polskiego obywatelstwa. Wykonawca zaprezentuje aplikacje dla klientów: generator wniosków, elektroniczna rezerwacja wizyt, informacja o stanie sprawy, infolinia. Ponadto, przedstawi projekt Administracja dla cudzoziemca – szybciej i sprawniej oraz źródła jego finansowania (zgodnie z zaleceniami Podręcznika Beneficjenta Funduszu Azylu, Migracji i Integracji). Mając na względzie zgłaszane wcześniej wnioski klientów oraz indywidualny charakter spraw przeprowadzi warsztaty z praktycznego wykorzystania w/w aplikacji, przeszkoli jak korzystać z aplikacji informacja o stanie sprawy, infolinia, odpowie także na nurtujące pytania. Do realizacji powyższego zamówienia Zamawiający poszukuje 10 osób w ramach wieloosobowego stanowiska do obsługi Dnia Otwartego. 3) Część III – Dzień Otwarty dla Studentów (05.10.2019 r. – sobota) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części III: w ramach Dnia Otwartego dla Studentów (05.10.2019 r. – sobota) zostaną zorganizowane na wskazanych przez Zamawiającego uczelniach wyższych w Łodzi: konferencja/spotkanie ze studentami uczelni, na których Wykonawca poinformuje o przepisach związanych z legalizacją pobytu i pracy, zaprezentuje aplikacje przekazane do dyspozycji klientów cudzoziemców: aplikacja generator wniosków, elektroniczna rezerwacja wizyt, informacja o stanie sprawy, infolinia. Ponadto, przedstawi projekt Administracja dla cudzoziemca – szybciej i sprawniej oraz źródła jego finansowania (zgodnie z zaleceniami Podręcznika Beneficjenta Funduszu Azylu, Migracji i Integracji). W drugiej części Dnia Wykonawca przeprowadzi warsztaty z praktycznego wykorzystania w/w aplikacji. Wykonawca będzie szkolić studentów jak korzystać z aplikacji informacja o stanie sprawy, infolinii i odpowie na nurtujące studentów pytania. Do realizacji powyższego zamówienia Zamawiający poszukuje 10 osób w ramach wieloosobowego stanowiska do obsługi Dnia Otwartego. 4) Część IV – Dzień Otwarty dla Cudzoziemców (19.10.2019 r. – sobota) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części IV: w ramach Dnia Otwartego dla Cudzoziemców (19.10.2019 r. - sobota) w siedzibie Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi, Wykonawca podejmie się współorganizacji spotkań dla cudzoziemców (jak np. prowadzących działalność gospodarczą, pracowników delegowanych itp.), zaprezentuje zasady legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców w Polsce. Wykonawca zaprezentuje aplikacje przekazane do dyspozycji klientów: aplikacja elektroniczna rezerwacja wizyt, generator wniosków, informacja o stanie sprawy, infolinia. Ponadto, przedstawi projekt Administracja dla cudzoziemca – szybciej i sprawniej oraz źródła jego finansowania (zgodnie z zaleceniami Podręcznika Beneficjenta Funduszu Azylu, Migracji i Integracji). W drugiej części Dnia, Wykonawca przeprowadzi warsztaty z praktycznego wykorzystania w/w aplikacji, przeszkoli cudzoziemców jak korzystać z aplikacji elektronicznej rezerwacji wizyt, odpowie także na nurtujące cudzoziemców pytania. Do realizacji powyższego zamówienia Zamawiający poszukuje 10 osób w ramach wieloosobowego stanowiska do obsługi Dnia Otwartego. 5) Część V – Dzień Otwarty dla posiadaczy Karty Polaka oraz osób rozpatrujących staranie się o obywatelstwo polskie (26.10.2019 r. – sobota) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części V: ramach Dnia Otwartego dla posiadaczy Karty Polaka oraz osób rozpatrujących staranie się o obywatelstwo polskie (26.10.2019 r. - sobota) w siedzibie Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi, Wykonawca podejmie się współorganizacji spotkań z klientami informujących o procedurach i przepisach w zakresie ubiegania się o polskie obywatelstwo, możliwości starania się o Kartę Polaka oraz wynikających z jej posiadania obowiązków i przywilejów oraz możliwości ubiegania się o pomoc finansową z budżetu państwa. Wykonawca zaprezentuje również aplikacje przekazane do dyspozycji klientów: aplikacja ZC (zatrudnienie cudzoziemców), elektroniczna rezerwacja wizyt, generator wniosków, informacja o stanie sprawy, infolinia. Ponadto, cudzoziemcom przedstawi projekt Administracja dla cudzoziemca – szybciej i sprawniej oraz źródła jego finansowania (zgodnie z zaleceniami Podręcznika Beneficjenta Funduszu Azylu, Migracji i Integracji). Mając na względzie konieczność praktycznego wykorzystania aplikacji, w drugiej części Dnia Wykonawca będzie prezentować cudzoziemcom elektroniczną rezerwację wizyt, generator wniosków, aplikacje o stanie sprawy oraz odpowie na pytania cudzoziemców. Do realizacji powyższego zamówienia Zamawiający poszukuje 10 osób w ramach wieloosobowego stanowiska do obsługi Dnia Otwartego.

II.5) Główny kod CPV: 75100000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
75121000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
złoty
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-09-21   lub zakończenia: 2019-10-26
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-09-21 2019-10-26

II.9) Informacje dodatkowe: W okresie trwania Dni Otwartych (między 21.09.2019 r., a 28.09.2019 r.), zgodnie z ofertą złożoną przez Wykonawcę.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać osoby (Wykonawcy), którzy spełniają poniższe warunki: 1) doświadczenie pracy w administracji publicznej minimum 2 miesiące; 2) znajomość następujących aktów prawnych wraz z aktami wykonawczymi: a. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r., poz. 1257 ze zm.) b. Ustawa z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 1265 ze zm.) c. Ustawa z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2012 r. poz. 769) d. Ustawa z dnia 9 lipca 2003 r. o zatrudnianiu pracowników tymczasowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 594) e. Ustawa z dnia 12 grudnia 2013 r. o cudzoziemcach (Dz. U. z 2017 r., poz. 2206) f. Ustawa z dnia 13 czerwca 2003 r. o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2018 r., poz. 1109 ze zm.) g. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2018 r., poz. 1044 ze zm.) h. Ustawa z dnia 2 kwietnia 2009 r. o obywatelstwie polskim (Dz. U. z 2017 r., poz. 1462 ze zm.) i. Ustawa z dnia 7 września 2007 r. o Karcie Polaka (Dz. U. z 2018 r., poz. 1272) j. Ustawa z dnia 9 listopada 2000 r. o repatriacji (Dz. U. z 2018 r., poz. 609) 3) komunikatywna znajomość języka angielskiego lub rosyjskiego lub ukraińskiego; 4) umiejętność pracy w zespole; 5) komunikatywność; 6) samodzielność; 7) zdolności organizacyjne; 8) dokładność, terminowość; 9) odpowiedzialność, uczciwość; 10) posiadanie obywatelstwa polskiego; 11) umiejętność wyszukiwania informacji w Internecie; 12) korzystanie z pełni praw publicznych; 13) nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 30,00
Kwalifikacje 40,00
Predyspozycje i umiejętności 30,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-09-17, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dzień Otwarty dla Pracodawców (21.09.2019 r.)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach Dnia Otwartego dla Pracodawców (21.09.2019 r. - sobota) zostanie w siedzibie Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi zorganizowana konferencja i warsztaty, na których Wykonawca poinformuje pracodawców zatrudniających cudzoziemców o procedurach i przepisach związanych z legalizacją pracy, zaprezentuje aplikacje przekazane do dyspozycji klientów: aplikacja ZC (zatrudnienie cudzoziemców), elektroniczna rezerwacja wizyt, generator wniosków, informacja o stanie sprawy, infolinia. Ponadto, przedstawi projekt Administracja dla cudzoziemca – szybciej i sprawniej oraz źródła jego finansowania (zgodnie z zaleceniami Podręcznika Beneficjenta Funduszu Azylu, Migracji i Integracji). W drugiej części Dnia, Wykonawca przeprowadzi warsztaty z praktycznego wykorzystania w/w aplikacji, przeszkoli pracodawców jak korzystać z aplikacji ZC i elektronicznej rezerwacji wizyt, odpowie także na nurtujące pracodawców pytania. Do realizacji powyższego zamówienia Zamawiający poszukuje 10 osób w ramach wieloosobowego stanowiska do obsługi Dnia Otwartego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 75100000-7, 75121000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
złoty
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-21
data zakończenia: 2019-09-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 30,00
Kwalifikacje 40,00
Predyspozycje i umiejętności 30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dzień Otwarty dla Małżeństw (28.09.2019 r.)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach Dnia Otwartego dla Małżeństw (28.09.2019 r. – sobota) Wykonawca podejmie się współorganizacji spotkań z małżeństwami (cudzoziemiec oraz małżonek) w siedzibie Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi. Wykonawca będzie informował o procedurach i przepisach legalizacji pobytu w Polsce, możliwości nabywania polskiego obywatelstwa. Wykonawca zaprezentuje aplikacje dla klientów: generator wniosków, elektroniczna rezerwacja wizyt, informacja o stanie sprawy, infolinia. Ponadto, przedstawi projekt Administracja dla cudzoziemca – szybciej i sprawniej oraz źródła jego finansowania (zgodnie z zaleceniami Podręcznika Beneficjenta Funduszu Azylu, Migracji i Integracji). Mając na względzie zgłaszane wcześniej wnioski klientów oraz indywidualny charakter spraw przeprowadzi warsztaty z praktycznego wykorzystania w/w aplikacji, przeszkoli jak korzystać z aplikacji informacja o stanie sprawy, infolinia, odpowie także na nurtujące pytania. Do realizacji powyższego zamówienia Zamawiający poszukuje 10 osób w ramach wieloosobowego stanowiska do obsługi Dnia Otwartego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 75100000-7, 75121000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
złoty
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-09-28
data zakończenia: 2019-09-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 30,00
Kwalifikacje 40,00
Predyspozycje i umiejętności 30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Dzień Otwarty dla Studentów (05.10.2019 r.)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:w ramach Dnia Otwartego dla Studentów (05.10.2019 r. – sobota) zostaną zorganizowane na wskazanych przez Zamawiającego uczelniach wyższych w Łodzi: konferencja/spotkanie ze studentami uczelni, na których Wykonawca poinformuje o przepisach związanych z legalizacją pobytu i pracy, zaprezentuje aplikacje przekazane do dyspozycji klientów cudzoziemców: aplikacja generator wniosków, elektroniczna rezerwacja wizyt, informacja o stanie sprawy, infolinia. Ponadto, przedstawi projekt Administracja dla cudzoziemca – szybciej i sprawniej oraz źródła jego finansowania (zgodnie z zaleceniami Podręcznika Beneficjenta Funduszu Azylu, Migracji i Integracji). W drugiej części Dnia Wykonawca przeprowadzi warsztaty z praktycznego wykorzystania w/w aplikacji. Wykonawca będzie szkolić studentów jak korzystać z aplikacji informacja o stanie sprawy, infolinii i odpowie na nurtujące studentów pytania. Do realizacji powyższego zamówienia Zamawiający poszukuje 10 osób w ramach wieloosobowego stanowiska do obsługi Dnia Otwartego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 75100000-7, 75121000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
złoty
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-10-05
data zakończenia: 2019-10-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 30,00
Kwalifikacje 40,00
Predyspozycje i umiejętności 30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Dzień Otwarty dla Cudzoziemców (19.10.2019 r.)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach Dnia Otwartego dla Cudzoziemców (19.10.2019 r. - sobota) w siedzibie Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi, Wykonawca podejmie się współorganizacji spotkań dla cudzoziemców (jak np. prowadzących działalność gospodarczą, pracowników delegowanych itp.), zaprezentuje zasady legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców w Polsce. Wykonawca zaprezentuje aplikacje przekazane do dyspozycji klientów: aplikacja elektroniczna rezerwacja wizyt, generator wniosków, informacja o stanie sprawy, infolinia. Ponadto, przedstawi projekt Administracja dla cudzoziemca – szybciej i sprawniej oraz źródła jego finansowania (zgodnie z zaleceniami Podręcznika Beneficjenta Funduszu Azylu, Migracji i Integracji). W drugiej części Dnia, Wykonawca przeprowadzi warsztaty z praktycznego wykorzystania w/w aplikacji, przeszkoli cudzoziemców jak korzystać z aplikacji elektronicznej rezerwacji wizyt, odpowie także na nurtujące cudzoziemców pytania. Do realizacji powyższego zamówienia Zamawiający poszukuje 10 osób w ramach wieloosobowego stanowiska do obsługi Dnia Otwartego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 75100000-7, 75121000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
złoty
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-10-19
data zakończenia: 2019-10-19
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 30,00
Kwalifikacje 40,00
Predyspozycje i umiejętności 30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Dzień Otwarty dla posiadaczy Karty Polaka oraz osób rozpatrujących staranie się o obywatelstwo polskie (26.10.2019 r.)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach Dnia Otwartego dla posiadaczy Karty Polaka oraz osób rozpatrujących staranie się o obywatelstwo polskie (26.10.2019 r. - sobota) w siedzibie Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi, Wykonawca podejmie się współorganizacji spotkań z klientami informujących o procedurach i przepisach w zakresie ubiegania się o polskie obywatelstwo, możliwości starania się o Kartę Polaka oraz wynikających z jej posiadania obowiązków i przywilejów oraz możliwości ubiegania się o pomoc finansową z budżetu państwa. Wykonawca zaprezentuje również aplikacje przekazane do dyspozycji klientów: aplikacja ZC (zatrudnienie cudzoziemców), elektroniczna rezerwacja wizyt, generator wniosków, informacja o stanie sprawy, infolinia. Ponadto, cudzoziemcom przedstawi projekt Administracja dla cudzoziemca – szybciej i sprawniej oraz źródła jego finansowania (zgodnie z zaleceniami Podręcznika Beneficjenta Funduszu Azylu, Migracji i Integracji). Mając na względzie konieczność praktycznego wykorzystania aplikacji, w drugiej części Dnia Wykonawca będzie prezentować cudzoziemcom elektroniczną rezerwację wizyt, generator wniosków, aplikacje o stanie sprawy oraz odpowie na pytania cudzoziemców. Do realizacji powyższego zamówienia Zamawiający poszukuje 10 osób w ramach wieloosobowego stanowiska do obsługi Dnia Otwartego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 75100000-7, 75121000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
złoty
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-10-26
data zakończenia: 2019-10-26
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 30,00
Kwalifikacje 40,00
Predyspozycje i umiejętności 30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pożyczki - Tomaszów Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pożyczki. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI