Przesyłanie obrazu z kamer monitoringu wizyjnego na terenie miasta Białegostoku do...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przesyłanie obrazu z kamer monitoringu wizyjnego na terenie miasta Białegostoku do centrum monitoringu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałystok
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-07-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Białystok
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-12
  • Numer ogłoszenia567710-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 567710-N-2019 z dnia 2019-07-12 r.

Miasto Białystok: Przesyłanie obrazu z kamer monitoringu wizyjnego na terenie miasta Białegostoku do centrum monitoringu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok, krajowy numer identyfikacyjny 05065864000000, ul. Słonimska  1 , 15-950  Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 869 62 49, , e-mail zzp@um.bialystok.pl, , faks 85 869 62 65.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.bialystok.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.bialystok.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie w formie papierowej
Adres:
Urząd Miejski w Białymstoku, Zarząd Dróg Miejskich, ul. Składowa 11, 15-399 Białystok, pokój nr 205 (sekretariat)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przesyłanie obrazu z kamer monitoringu wizyjnego na terenie miasta Białegostoku do centrum monitoringu
Numer referencyjny: ZDM-VII.271.5.2019.MZ
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest przesyłanie obrazu z kamer monitoringu wizyjnego, zainstalowanych na terenie miasta Białegostoku, do centrum monitoringu mieszczącego się w Komendzie Miejskiej Policji przy ul. Gen. J. Bema 4 w Białymstoku. 2. Transmisja obrazu dotyczy następujących punktów styku, do których przyłączone są kamery: Lp. Punkt styku kamera 1. Budynek na rogu Spółdzielcza - Rynek Kościuszki a) Spółdzielcza – Rynek Kościuszki b) I. Białówny - Spółdzielcza 2. Lipowa - szafka przy cerkwi Św. Mikołaja Lipowa „Kino Pokój” 3. Studnia przy fontannie - Rynek Kościuszki a) Rynek Kościuszki – „Ratusz” b) Akademicka – Legionowa c) Aleja Bluesa 4. al. J. Piłsudskiego na budynku nr 38 al. J. Piłsudskiego – H. Sienkiewicza 5. Studnia na skrzyżowaniu ul. Fabrycznej i ul. Jurowieckiej a) Jurowiecka – Fabryczna b) Jurowiecka 32 c) Ciepła 15 6. Studnia na placu im. R. Dmowskiego przy „Delikatesach” a) św. Rocha – Lipowa b) pl. Niepodległości im. R. Dmowskiego – al. J. Piłsudskiego 7. Studnia przy Centrum Park a) św. Rocha – „Syrena” b) Park J. Dziekońskiej c) Przejście podziemne J. H. Dąbrowskiego nr 1 d) Przejście podziemne J. H. Dąbrowskiego nr 2 8. Słup Bohaterów Monte Cassino - Dw. PKS Bohaterów Monte Cassino - Dw. PKS 9. Kolejowa „Dworzec PKP” Kolejowa „Dworzec PKP” 10. Studnia na ul. M. Skłodowskiej-Curie przy „Centralu” a) Legionowa – M. Skłodowskiej-Curie b) Plac Uniwersytecki c) J. Marjańskiego – ul. Piękna d) Suraska 11. Słup na skrzyżowaniu ulic A. Mickiewicza - Elektryczna A. Mickiewicza - Elektryczna 12. Kawaleryjska - Zapiecek, Kawaleryjska - Zapiecek 13 Studnia na ul. Kilińskiego przy Muzeum Wojska, pl. Jana Pawła II – „Katedra” 14. Studnia przy skrzyżowaniu ul. Lipowej i ul. W. Liniarskiego a) I. Malmeda – Piotrkowska b) I. Malmeda – I. Białówny c) Św. Mikołaja 15. Słup na Rondzie Św. Faustyny Kowalskiej, Rondo Św. Faustyny Kowalskiej 16. Studnia na al. 1000-lecia Państwa Polskiego przy „Intratelu” al. 1000-lecia Państwa Polskiego – gen. Wł. Andersa 17. Mufa przy Zamenhoffa/Biała, L. Zamenhoffa - Biała 18. Studnia na ul. Waszyngtona obok sklepu „Opałek” M. Skłodowskiej - Curie "Opałek" 19. Studnia w rejonie Bulwarów Kościałkowskiego a) Bulwary Kościałkowskiego b) Planty (rejon Parku Pałacowego) 20. Sterownik sygnalizacji Pułaskiego/ Żeromskiego a) St. Dubois 11 b) Św. Jerzego – St. Duboisa c) K. Pułaskiego 48 – Zachodnia 20 d) K. Pułaskiego 127 e) St. Duboisa „PKO” 21. Budynek na Antoniukowskiej 19 a) Palmowa b) Gajowa „bazarek” c) Swobodna – H. Kołłątaja d) Swobodna 18 e) Łagodna 11 f) Swobodna 54 g) Rzemieślnicza 30 h) I. Ordonówny – Wł. Broniewskiego i) Narewska j) Hetmańska – al. Jana Pawła II k) Zwycięstwa 25A l) Wierzbowa – Antoniukowska m) Wł. Broniewskiego „ pawilony” n) Hetmańska – Marczukowska o) Narewska 5 p) Wierzbowa „PZMot” q) Wierzbowa „ Krąg” r) al. Konstytucji 3 Maja – Studzienna s) Antoniuk Fabryczny – Gen. J. Hallera t) Gen. J. Hallera „pętla BKM” 22. Sterownik sygnalizacji KEN/ NSZ a) Komisji Edukacji Narodowej – M. Pietkiewicza b) H. Kołłątaja 71 c) H. Kołłątaja – Komisji Edukacji Narodowej d) Bulwary Herberta nr 1 e) Bulwary Herberta nr 2 f) Bulwary Herberta nr 3 g) Bulwary Herberta nr 4 h) Bulwary Herberta nr 5 i) Bulwary Herberta nr 6 k) M. Pietkiewicza 4A j) W. Pileckiego 1 23. Studnia na ul. Ks. J. Popiełuszki przy stacji paliw a) Rumiankowa 14 b) Wrocławska 90- Zielonogórska c) Stroma 25 d) Armii Krajowej – gen. Wł. Sikorskiego – Upalna e) W. Witosa – gen. Wł. Sikorskiego f) Armii Krajowej – Szarych Szeregów g) Św. A. Boboli – Szarych Szeregów h) Armii Krajowej – Powstańców i) al. Niepodległości – Magnoliowa j) Słonecznikowa – Rumiankowa h) Stroma 11 i) W. Witosa 26 j) Armii Krajowej –Batalionów Chłopskich k) Batalionów Chłopskich (w rejonie budynku nr 6) l) Rumiankowa „amfiteatr” m) Szarych Szeregów 7 24. Pomieszczenie zakładu Medycyny Rodzinnej i Pielęgniarstwa Środowiskowego AMB a) Towarowa 20 - Mieszka I 11 b) Towarowa 8A c) Mieszka I „bazarek” 25. Studnia na ul. Wysockiego (przy Wodociągach) a) Piastowska – Sybiraków b) Park Fredry Obr c) Park Fredry 2 d) Park Fredry 3 e) Park Fredry 4 f) Park Fredry 5 g) Park Fredry 6 h) Park Fredry 7 i) Park Fredry 8 26. Studnia na skrzyżowaniu ul. Kombatantów i al. Tysiąclecia P.P. a) Radzymińska – Zagumienna b) Sokólska 9 c) Radzymińska - kościół 27. Studnia na Placu Wyzwolenia, H. Sienkiewicza – Ryska 28. Sterownik sygnalizacji Wrocławska/Popiełuszki a) Barszczańska 18 b) Barszczańska – Klepacka c) Barszczańska – kamera stacjonarna d) Barszczańska 4 e) Barszczańska 6 f) Barszczańska 10 g) Barszczańska 14 h) Klepacka MOPR 29. Studnia przy ul. Świerkowej a) 11-go listopada „Lodowisko” b) Wesoła 20 30. Studnia przy przystanku Wiejska/ Zachodnia a) Wiejska – Zachodnia b) Kard. S. Wyszyńskiego (skwer przy ZUS) c) R. Kaczorowskiego – gen. J. Bema d) Waszyngtona - Wesoła 31. Studnia na ul. Grochowej, Grochowa – K. Kalinowskiego 32. Studnia na ul. Wiewiórczej przy Starostwie Powiatowym a) Plażowa – ks. S. Suchowolca b) św. Proroka Eliasza 3, 3A c) Dojnowska 80 33. Przejście podziemne na ul. Gen. W. Andersa przy giełdzie a) gen. Wł. Andersa - ulica b) gen. Wł. Andersa przejście podziemne nr 1 c) gen. Wł. Andersa przejście podziemne nr 2 d) gen. Wł. Andersa przejście podziemne nr 3 e) gen. Wł. Andersa przejście podziemne nr 4 f) gen. Wł. Andersa przejście podziemne nr 5 g) gen. Wł. Andersa „giełda” kamery w platformie – winda L h) gen. Wł. Andersa „giełda” kamery w platformie – winda P 34. Przejście nadziemne na ul. Gen. W. Andersa a) gen. Wł. Andersa „kładka” kamery w platformie – winda L b) gen. Wł. Andersa „kładka” kamery w platformie – winda P c) gen. St. Sosabowskiego w rejonie ul. Jesiennej d) przejście podziemne gen. St. Sosabowskiego w rejonie ul. Jesiennej – nr 1 e) przejście podziemne gen. St. Sosabowskiego w rejonie ul. Jesiennej – nr 2 f) przejście podziemne gen. St. Sosabowskiego w rejonie ul. Jesiennej – nr 3 g) przejście podziemne gen. St. Sosabowskiego w rejonie ul. Jesiennej – nr 4 f) przejście podziemne gen. St. Sosabowskiego w rejonie ul. Jesiennej – nr 5 g) przejście podziemne gen. St. Sosabowskiego w rejonie ul. Jesiennej – nr 6 h) Jesienna winda 1 i) Jesienna winda 2 35. Studnia na al. Jana Pawła II, al. Jana Pawła II – „Pomnik obrońców Białegostoku” 36. Serwerownia Białówny 11 a) Białówny 11 b) Nowy Świat – S. Kisielewskiego „Kisiela” c) Zamenhoffa 5c 37. Studnia na skrzyżowaniu ulic Wrocławskiej i Zielonogórskiej Szkolna – Dworzec PKP 38. Studnia na BMC, Poleska „Skate Park” 39. Studnia na ul. Żabiej, Żabia – pl. Mordechaja Tenenbauma 40. Studnia na skrzyżowaniu ul. Wysockiego i ul. Raginisa, Wł. Wysockiego – Wł. Raginisa 41. Budynek Regionalnej Izby Obrachunkowej Elektryczna „Konsulat” 42. Studnia ma skrzyżowaniu ul. Składowej i ul. Octoweja) tunel im. A. Fieldorfa NILA od strony Hetmańskiej b) tunel im. A. Fieldorfa NILA od strony Składowej 43. Studnia przy skrzyżowaniu ul. Lipowej i W. Liniarskiego 44. Dipol – Zachodnia 5 B a) Zachodnia „Plac zabaw” b) Zachodnia – ks. Arcybiskuba E. Kisiela 45. Muzeum Wojska J. Kilińskiego – Legionowa 46. Sterownik Mickiewicza / Kuronia a) Kopiec Papieski – Krywlany nr 1 b) Kopiec Papieski – Krywlany nr 2 c) Kopiec Papieski – Krywlany nr 3 d) Kopiec Papieski – Krywlany nr 4 e) Kopiec Papieski – Krywlany nr 5 f) Kopiec Papieski – Krywlany nr 6 g) Kopiec Papieski – Krywlany nr 7 h) Kopiec Papieski – Krywlany nr 8 i) Kopiec Papieski – Krywlany nr 9 47. Sterownik Mickiewicza / Świętojańska, A. Mickiewicza - Świętojańska 48. Budynek Bema 60/1 a) Gen. J. Bema 95 b) M. Kopernika – Gen. J. Bema 49. Studnia przy ul. Węglowej a) Węglówka b) Węglówka siłownia c) Węglówka pagórki 50. Studnia przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego, Kard. S. Wyszyńskiego (obok szkoły) 51. Pomieszczenie techniczne w przejściu podziemnym Piłsudskiego/ Sienkiewicza a) H. Sienkiewicza - I. Białówny b) al. J. Piłsudskiego – ul. H. Sienkiewicza „Przejście podziemne” c) al. J. Piłsudskiego – wyjście nr 1 d) al. J. Piłsudskiego – wyjście nr 2 e) al. J. Piłsudskiego – wyjście nr 3 f) al. J. Piłsudskiego – wyjście nr 4 g) al. J. Piłsudskiego – przejście podziemne nr 1 h) al. J. Piłsudskiego – przejście podziemne nr 2 i) al. J. Piłsudskiego – przejście podziemne nr 3 j) al. J. Piłsudskiego – przejście podziemne nr 4 k) al. J. Piłsudskiego – przejście podziemne nr 5 l) H. Sienkiewicza –Warszawska m) al. J. Piłsudskiego – I. Malmeda n) Przejazd H. Sienkiewicza nr 1 o) Przejazd H. Sienkiewicza nr 2 p) Przejazd al. J. Piłsudskiego nr 1 q) Przejazd al. J. Piłsudskiego nr 2 r) al. J. Piłsudskiego – winda nr 1 s) al. J. Piłsudskiego – winda nr 2 t) al. J. Piłsudskiego – winda nr 3 u) al. J. Piłsudskiego – winda nr 4 v) pl. dr n. med. A. P. Lussy – Teatr Dramatyczny w) Warszawska – Pałacowa x)al. J. Piłsudskiego – Częstochowska y) Przejazd Rowerowy Lussy k. Piłsudskiego z) Przejazd Rowerowy Lussy k. Branickiego 52. Warszawska „Centrum Esperanto” , Warszawska „Centrum Esperanto” 53. Studnia przy słupie punktu kamerowego Mickiewicza/ Orzeszkowej Mickiewicza – M. Orzeszkowej 54. Studnia na skrzyżowaniu ulic Jagienki i Fabrycznej, Jagienki - Fabryczna 55. Studnia na skrzyżowaniu ulic Kawaleryjskiej i W. Sławińskiego K. Ciołkowskiego – Wiosenna 56. Sterownik Bitwy Białostockiej/ al. Tysiąclecia P.P., Plac ks. M. Sopoćki, 57. Studnia na skrzyżowaniu ulic Podleśnej i Placu Katyńskiego, Plac Katyński 58. Sterownik Zwierzyniecka PDP, Zwierzyniecka „Żak” 59. Budynek Warszawska 8 , Warszawska 8 60. Studnia Włókiennicza Żytnia 11 – kamera 1, Żytnia 11 - kamera 2 3. Warunki realizacji zamówienia: 1) sygnał należy przesyłać siecią światłowodową, 2) obraz winien być kodowany systemem mpeg-2 lub mpeg-4 lub H264, lub przesyłany w sposób analogowy, 3) w przypadku zmiany sposobu kodowania, rodzaju światłowodu itp., należy wymienić urządzenia zapewniając wszystkie funkcje systemu realizowane obecnie (tj. transmisję obrazu, sterowanie, rejestracja obrazów), 4) należy zapewnić przyłącze umożliwiające transfer obrazu z prędkością 15Mb/s na jedną kamerę, 5) pasmo transmisyjne do kamery musi zapewniać płynny obraz z jakością PAL lub HD oraz sterownie kamerami, 6) Wykonawca ma obowiązek utrzymania w pełnej sprawności przez 24 godz. na dobę urządzeń do przesyłu danych z kamer na odcinku od punktu styku przyłącza kamery do centrum monitoringu, 7) wykonawca ma obowiązek zapewnienia 7 dni w tygodniu całodobowego pogotowia służącego przyjmowaniu zgłoszeń o uszkodzeniach i niezwłocznego reagowania na przekazane drogą telefoniczną lub faksem, informacje o uszkodzeniach światłowodów lub innych urządzeń służących transmisji, w tym celu Wykonawca wskaże nr telefonu lub faksu do kontaktu, pod którym będzie można całodobowo zgłaszać usterki 8) przełączenia i uruchomienia transmisji należy dokonać w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy, a wszystkie koszty związane z przyłączeniem i uruchomieniem transmisji ponosi Wykonawca, 9) przystąpienie do usunięcia awarii winno nastąpić w ciągu 1 godz. od otrzymania informacji o uszkodzeniu, natomiast jej usunięcie w ciągu 6 - 12 godz. Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty za skrócenie czasu usunięcia awarii zgodnie z rozdziałem XIX SIWZ „Opis kryteriów i sposobu oceny ofert”. 10) po zakończeniu realizacji umowy wykonawca zapewni nieodpłatnie transmisję przez okres 14 dni, tj. przez czas niezbędny na przyłączenie kamer przez wykonawcę, 11) ewentualne zgłoszenia o uszkodzeniach mogą napływać od pracownika Zarządu Dróg Miejskich, Konserwatora urządzeń systemu monitoringu wizyjnego miasta Białegostoku, a także z centrum monitoringu w Komendzie Miejskiej Policji przy ul. Gen . J. Bema,

II.5) Główny kod CPV: 72318000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
92230000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-09-01   lub zakończenia: 2020-08-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca winien wykazać: a) wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - min. 1 usługi, polegającej na transmisji danych w sieci światłowodowej o szkielecie minimum 1 Gb/s do minimum 5 różnych obiektów oraz - min. 1 usługi polegającej na transmisji danych w vlanach na medium przewodowym zgodnie ze standardem IEEE 802.1q (z wyłączeniem usługi stosowania ramek podwójnie tagowanych zgodnie ze standardem IEEE 802.1Q-in-Q) z obsługą ramek minimum 1500B dla minimum 3 różnych użytkowników, z podłączeniem w ramach vlanów minimum 50 urządzeń końcowych dla każdego z użytkowników, zapewniając możliwość transferu sumarycznego minimum 1Gb na interfejsach urządzeń. Powyższe usługi mogą być wykazane jako odrębne zamówienia - oddzielnie lub w jednym zamówieniu - łącznie. b) dostępną Wykonawcy infrastrukturę światłowodową w mieście Białystok o długości łączy światłowodowych minimum 100 km. Zastrzeżenie: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej określony powyżej, zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z członków konsorcjum spełni postawiony warunek w wymaganym zakresie (zapis stosuje się odpowiednio do innych podmiotów).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Wykonawca składa: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Uwaga: W przypadku wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze Sądowym lub polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zamawiający dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych. 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 3. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 1. Zapisy z pkt 2 stosuje się odpowiednio.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej: 1. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (na lub wg załącznika nr 3 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu; 2. wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami (wg. załącznika Nr 6 do SIWZ)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć: 1) oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VII pkt 1 SIWZ, czyli oświadczenie wstępne (na lub wg załącznika nr 2 do SIWZ)- składa każdy z wykonawców - do oferty, 2) dokument, o którym mowa w rozdz. VIII pkt 1 SIWZ - składa każdy z wykonawców – na wezwanie zamawiającego (oferta oceniona najwyżej), 3) dokumenty, o których mowa w rozdz. IX SIWZ - składa odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spełnienie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych odpowiednio w rozdz. V pkt 1 ppkt 2) i 3) SIWZ- na wezwanie zamawiającego (oferta oceniona najwyżej), 2. W przypadku, gdy wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów, wykonawca zobowiązany jest: 1) zamieścić informacje o tych podmiotach we wstępnym oświadczeniu wykonawcy, składanym na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Pzp, dotyczącym spełnienia warunków udziału w postepowaniu i niepodlegania wykluczeniu - zał. nr 2 do SIWZ; 2) złożyć oświadczenie, że w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powołuje się w niniejszym postępowaniu, nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania - w zał. nr 2 do SIWZ; 3) złożyć dokumenty, w szczególności zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na lub wg zał. nr 5 do SIWZ), które określa w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy – nie dotyczy. 4. Wykonawca (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy wykonawca), w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - na lub wg załącznika nr 4 do SIWZ. 5. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem (na lub wg załącznika nr 4 do SIWZ) dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 5 000 zł. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić PRZELEWEM na rachunek bankowy w Banku Pekao S.A. nr 37 1240 5211 1111 0010 3553 7299, a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W tytule wpłaty należy wpisać: Wadium – „Przesyłanie obrazu z kamer monitoringu wizyjnego na terenie miasta Białegostoku do centrum monitoringu”. 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach można złożyć w kasie Urzędu Miejskiego, ul. Słonimska 1, pok. 21 (oryginał), a potwierdzenie wraz z kopią złożonego dokumentu należy załączyć do oferty lub oryginał wadium załączyć do oferty (luzem) kopię wadium wpiąć do oferty. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w tym terminie znajdzie się na koncie zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji (lub poręczeń) powinna ona obejmować pełny okres związania ofertą. 6. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena ofertowa 60,00
czas usunięcia awarii 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z § 5 umowy: - dopuszcza się zmianę wynagrodzenia umownego w przypadku zmiany stawki podatku VAT wynikłej z obowiązującego prawa. - Dopuszcza się proporcjonalne obniżenie wynagrodzenia umownego w przypadku zamiany ilości punktów styku zgodnie z § 2 pkt 12).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-23, godzina: 09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam biura rachunkowego - Białystok
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam biura rachunkowego Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI