Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie funkcji Zastępcy Dyrektora Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304415
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 22
1.5.2.) Miejscowość: Sucha Beskidzka
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zozsuchabeskidzka@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Kancelaria Adwokacka Adwokat Anna Ceremuga
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5521584354
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Starowislna 19/9
1.11.4.) Miejscowość: Kraków
1.11.5.) Kod pocztowy: 31-038
1.11.6.) Województwo: małopolskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.11.9.) Numer telefonu: +48696052332
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: anna.ceremuga@gmail.com
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.ackancelaria.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Zastępcy Dyrektora Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11bbd029-b160-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00049909
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://eib-pzp.logintrade.net/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy zakupowej EIB oraz poczty elektronicznej Zespołu (zozsuchabeskidzka@wp.pl).Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie zakupowej EIB. Rejestracja wykonawcy na platformie odbywa się poprzez wypełnienie odpowiedniego kwestionariusza dostępnego pod adresem: https://eib-pzp.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.htmlWykonawca posiadający konto na Platformie zakupowej EIB ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z zamawiającym w pozostałych obszarach. https://eib-pzp.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wymagania techniczne wysyłania i odbierania korespondencji, w tym dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji, przekazywanych przy użyciu Platformy zakupowej EIB:a) Dostęp do przeglądarki internetowej. Zaleca się korzystanie z przeglądarek: Internet Explorer 10 i nowsze, Google Chrome 31, Mozilla Firefox 26, Opera 18.b) Pozostałe wymagania techniczne:1. dostęp do sieci internet;2. obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;3. włączona obsługa JavaScript;4. zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;5. zainstalowany Acrobat Reader;6. zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy;7. rozmiar wysyłanych plików każdorazowo nie powinien przekraczać 40MB;8. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Platformie zakupowej EIB.c) Wymagania techniczne wysyłania i odbierania korespondencji, w tym dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu poczty elektronicznej:2. dostęp do sieci internet oraz urządzenie umożliwiające obsługę poczty elektronicznej,3. łączny rozmiar wiadomości wraz z wszystkimi załącznikami przesyłanej przy użyciu poczty elektronicznej nie może przekraczać 40MB,4. datą odbioru danych przez zamawiającego będzie potwierdzenie dostarczenia wiadomości z serwera pocztowego zamawiającego.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem II SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZOZ.V.010/DZP/01/US/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia pełnienie funkcji zastępy dyrektora Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej.Zakres obowiązków:Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie sprawami ekonomiczno-eksploatacyjnymi Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej w szczególności poprzez:a) zapewnienie najwyższej jakości i dostępności udzielanych świadczeń zdrowotnych oraz efektywnego wykorzystania środków finansowych przeznaczonych na ten cel,b) kontrola kosztów i wydatków oraz optymalnego wykorzystania możliwości finansowych Zespołu w zakresie udzielanych świadczeń zdrowotnych,c) realizacja zadań w zakresie remontów, inwestycji a także bieżącej eksploatacji,d) opracowywanie i wdrażanie procedur podnoszących jakość świadczeń zdrowotnych, w tym standardów akredytacyjnych i ISO,e) czuwanie nad realizacją zadań wynikających z kontroli zarządczej i kontroli wewnętrznej,f) sprawowanie merytorycznego nadzoru nad Pionem Zarządzania, Finansów i Rachunkowości oraz Pionem Techniczno-Eksploatacyjnym,g) czuwanie nad wdrożeniem informatyzacji procesów medycznych i niemedycznych,h) przejmowanie zadań, obowiązków i uprawnień Dyrektora Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa – w okresach jego nieobecności.