Pełnienie funkcji Zastępcy Dyrektora Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzk

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Pełnienie funkcji Zastępcy Dyrektora Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSucha Beskidzka
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-05-18
  • ZamawiającyZespół Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-10
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00049909
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie funkcji Zastępcy Dyrektora Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304415

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 22

1.5.2.) Miejscowość: Sucha Beskidzka

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-200

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zozsuchabeskidzka@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Kancelaria Adwokacka Adwokat Anna Ceremuga

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5521584354

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Starowislna 19/9

1.11.4.) Miejscowość: Kraków

1.11.5.) Kod pocztowy: 31-038

1.11.6.) Województwo: małopolskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.11.9.) Numer telefonu: +48696052332

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: anna.ceremuga@gmail.com

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.ackancelaria.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji Zastępcy Dyrektora Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11bbd029-b160-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00049909

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://eib-pzp.logintrade.net/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy zakupowej EIB oraz poczty elektronicznej Zespołu (zozsuchabeskidzka@wp.pl).Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie zakupowej EIB. Rejestracja wykonawcy na platformie odbywa się poprzez wypełnienie odpowiedniego kwestionariusza dostępnego pod adresem: https://eib-pzp.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.htmlWykonawca posiadający konto na Platformie zakupowej EIB ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z zamawiającym w pozostałych obszarach. https://eib-pzp.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wymagania techniczne wysyłania i odbierania korespondencji, w tym dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji, przekazywanych przy użyciu Platformy zakupowej EIB:a) Dostęp do przeglądarki internetowej. Zaleca się korzystanie z przeglądarek: Internet Explorer 10 i nowsze, Google Chrome 31, Mozilla Firefox 26, Opera 18.b) Pozostałe wymagania techniczne:1. dostęp do sieci internet;2. obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;3. włączona obsługa JavaScript;4. zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;5. zainstalowany Acrobat Reader;6. zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy;7. rozmiar wysyłanych plików każdorazowo nie powinien przekraczać 40MB;8. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Platformie zakupowej EIB.c) Wymagania techniczne wysyłania i odbierania korespondencji, w tym dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu poczty elektronicznej:2. dostęp do sieci internet oraz urządzenie umożliwiające obsługę poczty elektronicznej,3. łączny rozmiar wiadomości wraz z wszystkimi załącznikami przesyłanej przy użyciu poczty elektronicznej nie może przekraczać 40MB,4. datą odbioru danych przez zamawiającego będzie potwierdzenie dostarczenia wiadomości z serwera pocztowego zamawiającego.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem II SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZOZ.V.010/DZP/01/US/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia pełnienie funkcji zastępy dyrektora Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej.Zakres obowiązków:Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie sprawami ekonomiczno-eksploatacyjnymi Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej w szczególności poprzez:a) zapewnienie najwyższej jakości i dostępności udzielanych świadczeń zdrowotnych oraz efektywnego wykorzystania środków finansowych przeznaczonych na ten cel,b) kontrola kosztów i wydatków oraz optymalnego wykorzystania możliwości finansowych Zespołu w zakresie udzielanych świadczeń zdrowotnych,c) realizacja zadań w zakresie remontów, inwestycji a także bieżącej eksploatacji,d) opracowywanie i wdrażanie procedur podnoszących jakość świadczeń zdrowotnych, w tym standardów akredytacyjnych i ISO,e) czuwanie nad realizacją zadań wynikających z kontroli zarządczej i kontroli wewnętrznej,f) sprawowanie merytorycznego nadzoru nad Pionem Zarządzania, Finansów i Rachunkowości oraz Pionem Techniczno-Eksploatacyjnym,g) czuwanie nad wdrożeniem informatyzacji procesów medycznych i niemedycznych,h) przejmowanie zadań, obowiązków i uprawnień Dyrektora Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa – w okresach jego nieobecności.

4.2.6.) Główny kod CPV: 75122000-7 - Usługi administracyjne w zakresie opieki zdrowotnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z kryteriami określonymi w rozdziale XVI SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 35,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena za 1 godzinę usługi powyżej maksymalnej ilości godzin określonej w SWZ

4.3.6.) Waga: 5,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kompetencje personelu

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rozmowa kwalifikacyjna

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający wymaga aby osoba wyznaczona do realizacji zamówienia posiadała odpowiednią wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu usług związanych z przedmiotem zamówienia, zgodnie z poniższymi wytycznymi:a) wykształcenie wyższe magisterskie z obszaru nauk ekonomicznychb) studia / lub studia podyplomowe w zakresie zarządzania w ochronie zdrowiac) min. 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierownicznym w podmiocie leczniczym

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia wymagane od wykonawcy obejmują:- informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 1 i 2 oraz pkt. 4 ustawy Pzp- sporządzone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie spełnienia warunków udziału wymagane od wykonawcy obejmują:- kopię dyplomu ukończenia studiów wyższych ( z obszaru nauk ekonomicznych) potwierdzoną za zgodność z oryginałem,- kopię dyplomu ukończenia studiów / lub studiów podyplomowych ( w zakresie zarządzania w ochronie zdrowia) potwierdzoną za zgodność z oryginałem,- zaświadczenia potwierdzającego doświadczenie w pracy w ochronie zdrowia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, jaką osobę delegują do pełnienia funkcji Zastępcy Dyrektora W zakresie kryterium kompetencje personelu i rozmowa kwalifikacyjna, ocenie będzie podlegać kwalifikacje tej wskazanej osoby. Wykonawca nie będzie uprawniony do zmiany osoby po dokonaniu jej oceny, ani w toku realizacji zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Umowa każdorazowo ulegnie zmianie w przypadku:1) zmiany wynagrodzenia w związku ze zmianą maksymalnej ilości godzin, o której mowa w § 12 ust.2,2) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, zmiany wysokości stawki na ubezpieczenia społeczne i ubezpieczenie zdrowotne – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zlecenia przez zleceniobiorcę.3) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych.4) zmiany wysokości przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia w sektorze przedsiębiorstw bez wypłat nagród z zysku w czwartym kwartale roku poprzedniego ogłoszonego przez Prezesa GUS, który jest podstawą wyliczenia miesięcznego wynagrodzenia ryczałtowego,5) zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,6) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.2. Umowa może ulec zmianie w przypadku zmiany wysokości współczynnika, o którym mowa w ust. 3. do ustalenia wysokości miesięcznego wynagrodzenia ryczałtowego, określonego w § 14 ust. 1.3. Wynagrodzenie, o którym mowa § 14 ust. 1 ulega zmianie z dniem 01 stycznia każdego roku kalendarzowego trwania umowy poprzez wyliczenie 3,60 krotnej wielkości przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia w sektorze przedsiębiorstw bez wypłat z zysku w czwartym kwartale roku poprzedniego przez prezesa GUS.4. Zmiany określone w ust. 1-3 wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Składanie ofert w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej EIB, o której mowa w pkt. 16 SWZ. Sposób korzystania z platformy w tym złożenia oferty przedstawiony został w zakładce „INSTRUKCJE” na stronie Platformy Zakupowej (adres podstrony: https://eib-pzp.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html).

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-18 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-16

2021-05-10 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję opiekunki do rocznego dziecka - Łomża
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję opiekunki do rocznego dziecka. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI