Organizacja kąpielisk przy plaży komunalnej nad zbiornikiem wodnym Pogoria III oraz...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Organizacja kąpielisk przy plaży komunalnej nad zbiornikiem wodnym Pogoria III oraz Pogoria I w Dąbrowie Górniczej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDąbrowa Górnicza
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2019-05-24
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyCentrum Sportu i Rekreacji w Dąbrowie Górniczej
  • Data publikacji ogłoszenia2019-05-16
  • Numer ogłoszenia548567-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 548567-N-2019 z dnia 2019-05-16 r.

Centrum Sportu i Rekreacji w Dąbrowie Górniczej: Organizacja kąpielisk przy plaży komunalnej nad zbiornikiem wodnym Pogoria III oraz Pogoria I w Dąbrowie Górniczej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Sportu i Rekreacji w Dąbrowie Górniczej, krajowy numer identyfikacyjny 27683275500000, ul. ul. Marii Konopnickiej  29 , 41-300  Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 2612010, 2612402, e-mail g.michalik@csir.pl, faks 032 2612010, 2612402.
Adres strony internetowej (URL): www.csir.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.csir.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.bip.csir.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie w siedzibie Centrum Sportu i Rekreacji w Dąbrowie Górniczej
Adres:
ul. Konopnickiej 29, 41-300 Dąbrowa Górnicza - Sekretariat (I piętro)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja kąpielisk przy plaży komunalnej nad zbiornikiem wodnym Pogoria III oraz Pogoria I w Dąbrowie Górniczej
Numer referencyjny: ZP01/CSiR/19
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Cz. I Organizacja kąpieliska przy plaży komunalnej nad zbiornikiem wodnym Pogoria III w Dąbrowie Górniczej 1. Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest pełna organizacja, wyposażenie i zabezpieczenie ratownicze kąpieliska przy plaży komunalnej nad zbiornikiem wodnym Pogoria III w Dąbrowie Górniczej. 2. Przedmiot zamówienia ma być realizowany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności: 1) ustawą z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2018 poz. 2268 ze zm.), 2) ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz.U. z 2018 poz. 1482 ze zm.), 3) rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23 stycznia 2012 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (Dz. U. z 2012 r. poz. 108 ze zm.), 4) rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 27 lutego 2012 r. w sprawie wymagań dotyczących wyposażenia wyznaczonych obszarów wodnych w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne (Dz. U. z 2012 r., poz. 261 ze zm.), 5) rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 6 marca 2012 r. w sprawie sposobu oznakowania i zabezpieczania obszarów wodnych oraz wzorów znaków zakazu, nakazu oraz znaków informacyjnych i flag (Dz. U. 2012 r. poz. 286 ze zm.), 6) rozporządzeniem Ministra Edukacji narodowej z dnia 30 marca 2016 w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz. U. z 2016 r. poz. 452), 7) uchwałą Rady Miejskiej w Dąbrowie Górniczej w sprawie: wykazu kąpielisk oraz ustalenia sezonu kąpielowego na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza w 2019 roku, umieszczoną na stronie www.bip.dabrowa-gornicza.pl. 3. Termin realizacji umowy. Kąpielisko przy plaży komunalnej nad zbiornikiem wodnym Pogoria III w Dąbrowie Górniczej czynne będzie w okresie od 15.06.2019 r. do 01.09.2019 r. w następujących godzinach i zakresie: Okres obowiązywania umowy: a) 15.06.2019 r. – 21.06.2019 r., długość linii brzegowej: 100 m, godziny otwarcia kąpieliska: od poniedziałku do piątku w godz. 10.00-18.00, sobota i niedziela w godz. 10.00 – 19.00. b) 22.06.2019 r. – 01.09.2019 r. długość linii brzegowej: 300 m, godziny otwarcia kąpieliska: od poniedziałku do piątku w godz. 10.00-18.00, soboty i niedziele w godz. 10.00 – 19.00. 4. Do obowiązków wykonawcy należy w szczególności: 1) wytyczanie strefy dla umiejących i nieumiejących pływać; wydzielanie brodzika dla dzieci, 2) zapewnienie stałej kontroli wyznaczonego obszaru wodnego przez ratowników wodnych w godzinach otwarcia kąpieliska, 3) utworzenie stanowiska do obserwacji wyznaczonego obszaru kąpieliska, 4) wyposażenie w sprzęt ratunkowy i pomocniczy oraz urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze (wzrokowe i słuchowe), sprzęt medyczny i sanitarny, ponadto w motorową łódź ratowniczą, 5) oczyszczanie powierzchni dna kąpieliska z wszelkich przedmiotów mogących spowodować skaleczenie lub inny wypadek; 6) upowszechnianie zasad korzystania z wyznaczonego obszaru wodnego; 7) zapewnianie przekazywania informacji o dopuszczalności lub zakazie korzystania z kąpieliska, 8) umieszczenie, w ogólnie dostępnym miejscu, informacji dotyczących: - zasad korzystania z wyznaczonego obszaru wodnego; - ograniczeń w korzystaniu z wyznaczonego obszaru wodnego; - sposobu powiadamiania o wypadkach wraz z numerami alarmowymi, 9) zapewnienie bieżącej informacji dotyczącej temperatury wody i powietrza oraz wysokości fali i siły wiatru oraz wprowadzanie wymaganych danych do serwisu kąpieliskowego https://sk.gis.gov.pl/. 5. Pozostałe warunki realizacji zamówienia. 1) wykonawca, przed rozpoczęciem sezonu kąpielowego oraz na każde wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest do przedłożenia do wglądu wykazu osób wchodzących w skład kadry ratowniczej wraz z informacją o posiadanych uprawnieniach, 2) Wykonawca wykonywał będzie zadanie z użyciem własnego sprzętu, 3) Zamawiający może udostępnić pomieszczenie z przeznaczeniem do przechowywania sprzętu używanego do realizacji zamówienia, 4) Zamawiający może udostępnić Wykonawcy do wglądu profil wody w kąpielisku. Cz. II Organizacja kąpieliska przy plaży komunalnej nad zbiornikiem wodnym Pogoria I w Dąbrowie Górniczej 1. Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest pełna organizacja, wyposażenie i zabezpieczenie ratownicze kąpieliska przy plaży komunalnej nad zbiornikiem wodnym Pogoria I w Dąbrowie Górniczej. 2. Przedmiot zamówienia ma być realizowany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności: 1) ustawą z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2018 poz. 2268 ze zm.), 2) ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz.U. z 2018 poz. 1482 ze zm.), 3) rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23 stycznia 2012 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (Dz. U. z 2012 r. poz. 108 ze zm.), 4) rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 27 lutego 2012 r. w sprawie wymagań dotyczących wyposażenia wyznaczonych obszarów wodnych w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne (Dz. U. z 2012 r., poz. 261 ze zm.), 5) rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 6 marca 2012 r. w sprawie sposobu oznakowania i zabezpieczania obszarów wodnych oraz wzorów znaków zakazu, nakazu oraz znaków informacyjnych i flag (Dz. U. 2012 r. poz. 286 ze zm.), 6) rozporządzeniem Ministra Edukacji narodowej z dnia 30 marca 2016 w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz. U. z 2016 r. poz. 452), 7) uchwałą Rady Miejskiej w Dąbrowie Górniczej w sprawie: wykazu kąpielisk oraz ustalenia sezonu kąpielowego na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza w 2019 roku, umieszczoną na stronie www.bip.dabrowa-gornicza.pl. 3. Termin realizacji umowy. Kąpielisko przy plaży komunalnej nad zbiornikiem wodnym Pogoria I w Dąbrowie Górniczej czynne będzie w okresie od 15.06.2019 r. do 01.09.2019 r. w następujących godzinach i zakresie: Okres obowiązywania umowy: a) 15.06.2019 r. – 30.06.2019 r., długość linii brzegowej: 50 m, godziny otwarcia kąpieliska: od poniedziałku do czwartku w godz. 14.00-18.00, od piątku do niedzieli w godz. 10.00 – 18.00. b) 01.07.2019 r. – 01.09.2019 r. długość linii brzegowej: 50 m, godziny otwarcia kąpieliska: od poniedziałku do piątku w godz. 10.00-18.00, soboty i niedziele w godz. 10.00 – 19.00. 4. Do obowiązków wykonawcy należy w szczególności: 1) wytyczanie strefy dla umiejących i nieumiejących pływać; wydzielanie brodzika dla dzieci, 2) zapewnienie stałej kontroli wyznaczonego obszaru wodnego przez ratowników wodnych w godzinach otwarcia kąpieliska, 3) utworzenie stanowiska do obserwacji wyznaczonego obszaru kąpieliska, 4) wyposażenie w sprzęt ratunkowy i pomocniczy oraz urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze (wzrokowe i słuchowe), sprzęt medyczny i sanitarny, 5) oczyszczanie powierzchni dna kąpieliska z wszelkich przedmiotów mogących spowodować skaleczenie lub inny wypadek; 6) upowszechnianie zasad korzystania z wyznaczonego obszaru wodnego; 7) zapewnianie przekazywania informacji o dopuszczalności lub zakazie korzystania z kąpieliska, 8) umieszczenie, w ogólnie dostępnym miejscu, informacji dotyczących: - zasad korzystania z wyznaczonego obszaru wodnego; - ograniczeń w korzystaniu z wyznaczonego obszaru wodnego; - sposobu powiadamiania o wypadkach wraz z numerami alarmowymi, 9) zapewnienie bieżącej informacji dotyczącej temperatury wody i powietrza oraz wysokości fali i siły wiatru oraz wprowadzanie wymaganych danych do serwisu kąpieliskowego https://sk.gis.gov.pl/. 5. Pozostałe warunki realizacji zamówienia. 1) wykonawca, przed rozpoczęciem sezonu kąpielowego oraz na każde wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest do przedłożenia do wglądu wykazu osób wchodzących w skład kadry ratowniczej wraz z informacją o posiadanych uprawnieniach, 2) Wykonawca wykonywał będzie zadanie z użyciem własnego sprzętu, 3) Zamawiający może udostępnić Wykonawcy do wglądu profil wody w kąpielisku.

II.5) Główny kod CPV: 75252000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-06-15   lub zakończenia: 2019-09-01
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-06-15 2019-09-01

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają zgodę ministra właściwego do spraw wewnętrznych na wykonywanie ratownictwa wodnego oraz wpis do rejestru jednostek współpracujących z systemem Państwowe Ratownictwo Medyczne, o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 400.000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100) lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Zgoda ministra właściwego ds. wewnętrznych, o której mowa w art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz.U. z 2018 poz. 1482 ze zm.) uprawniająca do wykonywania ratownictwa wodnego, 2. Decyzja właściwego wojewody o wpisie do rejestru jednostek współpracujących z systemem Państwowe Ratownictwo Medyczne, o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym, 3. Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości 400 000,00 zł.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Ponadto do oferty należy załączyć: 2. Formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub inny stosowny dokument – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; 4. Dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia; 5. Potwierdzenie wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp i musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Getin Noble Bank S.A. – konto nr 96 1560 0013 2123 7122 6000 0032. 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym z uwzględnieniem art. 46 ust.4 ustawy Pzp. 4. Wskazane jest dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu potwierdzonej przez Wykonawcę. Uwaga: W przypadku wadium złożonego w formie pieniężnej decydujący jest moment wpływu środków na konto zamawiającego wskazane w pkt. 11.2. SIWZ, który powinien być nie późniejszy niż dzień i godzina składania ofert, o którym mowa w pkt. 17.1. SIWZ, pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentu należy złożyć w sekretariacie Centrum Sportu i Rekreacji w Dąbrowie Górniczej ul. Konopnickiej 29, 41-300 Dąbrowa Górnicza. Do oferty należy dołączyć kserokopię złożonego dokumentu. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej specyfikacji. Zwrot wadium - zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. Zatrzymanie wadium - zgodnie z art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Oferty Wykonawców, którzy nie wniosą wadium lub wniosą w sposób nieprawidłowy zostaną odrzucone (art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp). Ważność wadium w formie niepieniężnej winna obejmować okres od dnia 24.05.2019 r. do dnia 22.06.2019 r.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin płatności faktury 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Przewiduje się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na postawie której dokonano wyboru Wykonawcy: a) w zakresie zmiany terminów realizacji przedmiotu umowy na skutek wystąpienia „siły wyższej” lub innych ważnych przyczyn. „Siła wyższa” oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu. b) zmiany stawki podatku VAT: - w przypadku zwiększenia stawki VAT- ceny jednostkowe netto zostaną pomniejszone z odpowiednim zastosowaniem zwiększonej stawki podatku VAT - w przypadku zmniejszenia stawki VAT- ceny jednostkowe netto nie ulegną zmianie, c) zmian przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-05-24, godzina: 09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 2019-06-22 okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Organizacja kąpieliska przy plaży komunalnej nad zbiornikiem wodnym Pogoria III w Dąbrowie Górniczej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest pełna organizacja, wyposażenie i zabezpieczenie ratownicze kąpieliska przy plaży komunalnej nad zbiornikiem wodnym Pogoria III w Dąbrowie Górniczej. 2. Przedmiot zamówienia ma być realizowany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności: 1) ustawą z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2018 poz. 2268 ze zm.), 2) ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz.U. z 2018 poz. 1482 ze zm.), 3) rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23 stycznia 2012 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (Dz. U. z 2012 r. poz. 108 ze zm.), 4) rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 27 lutego 2012 r. w sprawie wymagań dotyczących wyposażenia wyznaczonych obszarów wodnych w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne (Dz. U. z 2012 r., poz. 261 ze zm.), 5) rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 6 marca 2012 r. w sprawie sposobu oznakowania i zabezpieczania obszarów wodnych oraz wzorów znaków zakazu, nakazu oraz znaków informacyjnych i flag (Dz. U. 2012 r. poz. 286 ze zm.), 6) rozporządzeniem Ministra Edukacji narodowej z dnia 30 marca 2016 w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz. U. z 2016 r. poz. 452), 7) uchwałą Rady Miejskiej w Dąbrowie Górniczej w sprawie: wykazu kąpielisk oraz ustalenia sezonu kąpielowego na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza w 2019 roku, umieszczoną na stronie www.bip.dabrowa-gornicza.pl. 3. Termin realizacji umowy. Kąpielisko przy plaży komunalnej nad zbiornikiem wodnym Pogoria III w Dąbrowie Górniczej czynne będzie w okresie od 15.06.2019 r. do 01.09.2019 r. w następujących godzinach i zakresie: Okres obowiązywania umowy: a) 15.06.2019 r. – 21.06.2019 r., długość linii brzegowej: 100 m, godziny otwarcia kąpieliska: od poniedziałku do piątku w godz. 10.00-18.00, sobota i niedziela w godz. 10.00 – 19.00. b) 22.06.2019 r. – 01.09.2019 r. długość linii brzegowej: 300 m, godziny otwarcia kąpieliska: od poniedziałku do piątku w godz. 10.00-18.00, soboty i niedziele w godz. 10.00 – 19.00. 4. Do obowiązków wykonawcy należy w szczególności: 1) wytyczanie strefy dla umiejących i nieumiejących pływać; wydzielanie brodzika dla dzieci, 2) zapewnienie stałej kontroli wyznaczonego obszaru wodnego przez ratowników wodnych w godzinach otwarcia kąpieliska, 3) utworzenie stanowiska do obserwacji wyznaczonego obszaru kąpieliska, 4) wyposażenie w sprzęt ratunkowy i pomocniczy oraz urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze (wzrokowe i słuchowe), sprzęt medyczny i sanitarny, ponadto w motorową łódź ratowniczą, 5) oczyszczanie powierzchni dna kąpieliska z wszelkich przedmiotów mogących spowodować skaleczenie lub inny wypadek; 6) upowszechnianie zasad korzystania z wyznaczonego obszaru wodnego; 7) zapewnianie przekazywania informacji o dopuszczalności lub zakazie korzystania z kąpieliska, 8) umieszczenie, w ogólnie dostępnym miejscu, informacji dotyczących: - zasad korzystania z wyznaczonego obszaru wodnego; - ograniczeń w korzystaniu z wyznaczonego obszaru wodnego; - sposobu powiadamiania o wypadkach wraz z numerami alarmowymi, 9) zapewnienie bieżącej informacji dotyczącej temperatury wody i powietrza oraz wysokości fali i siły wiatru oraz wprowadzanie wymaganych danych do serwisu kąpieliskowego https://sk.gis.gov.pl/. 5. Pozostałe warunki realizacji zamówienia. 1) wykonawca, przed rozpoczęciem sezonu kąpielowego oraz na każde wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest do przedłożenia do wglądu wykazu osób wchodzących w skład kadry ratowniczej wraz z informacją o posiadanych uprawnieniach, 2) Wykonawca wykonywał będzie zadanie z użyciem własnego sprzętu, 3) Zamawiający może udostępnić pomieszczenie z przeznaczeniem do przechowywania sprzętu używanego do realizacji zamówienia, 4) Zamawiający może udostępnić Wykonawcy do wglądu profil wody w kąpielisku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 75252000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-06-15
data zakończenia: 2019-09-01
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin płątności faktury 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Organizacja kąpieliska przy plaży komunalnej nad zbiornikiem wodnym Pogoria I w Dąbrowie Górniczej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest pełna organizacja, wyposażenie i zabezpieczenie ratownicze kąpieliska przy plaży komunalnej nad zbiornikiem wodnym Pogoria I w Dąbrowie Górniczej. 2. Przedmiot zamówienia ma być realizowany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności: 1) ustawą z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2018 poz. 2268 ze zm.), 2) ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz.U. z 2018 poz. 1482 ze zm.), 3) rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23 stycznia 2012 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (Dz. U. z 2012 r. poz. 108 ze zm.), 4) rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 27 lutego 2012 r. w sprawie wymagań dotyczących wyposażenia wyznaczonych obszarów wodnych w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne (Dz. U. z 2012 r., poz. 261 ze zm.), 5) rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 6 marca 2012 r. w sprawie sposobu oznakowania i zabezpieczania obszarów wodnych oraz wzorów znaków zakazu, nakazu oraz znaków informacyjnych i flag (Dz. U. 2012 r. poz. 286 ze zm.), 6) rozporządzeniem Ministra Edukacji narodowej z dnia 30 marca 2016 w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz. U. z 2016 r. poz. 452), 7) uchwałą Rady Miejskiej w Dąbrowie Górniczej w sprawie: wykazu kąpielisk oraz ustalenia sezonu kąpielowego na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza w 2019 roku, umieszczoną na stronie www.bip.dabrowa-gornicza.pl. 3. Termin realizacji umowy. Kąpielisko przy plaży komunalnej nad zbiornikiem wodnym Pogoria I w Dąbrowie Górniczej czynne będzie w okresie od 15.06.2019 r. do 01.09.2019 r. w następujących godzinach i zakresie: Okres obowiązywania umowy: a) 15.06.2019 r. – 30.06.2019 r., długość linii brzegowej: 50 m, godziny otwarcia kąpieliska: od poniedziałku do czwartku w godz. 14.00-18.00, od piątku do niedzieli w godz. 10.00 – 18.00. b) 01.07.2019 r. – 01.09.2019 r. długość linii brzegowej: 50 m, godziny otwarcia kąpieliska: od poniedziałku do piątku w godz. 10.00-18.00, soboty i niedziele w godz. 10.00 – 19.00. 4. Do obowiązków wykonawcy należy w szczególności: 1) wytyczanie strefy dla umiejących i nieumiejących pływać; wydzielanie brodzika dla dzieci, 2) zapewnienie stałej kontroli wyznaczonego obszaru wodnego przez ratowników wodnych w godzinach otwarcia kąpieliska, 3) utworzenie stanowiska do obserwacji wyznaczonego obszaru kąpieliska, 4) wyposażenie w sprzęt ratunkowy i pomocniczy oraz urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze (wzrokowe i słuchowe), sprzęt medyczny i sanitarny, 5) oczyszczanie powierzchni dna kąpieliska z wszelkich przedmiotów mogących spowodować skaleczenie lub inny wypadek; 6) upowszechnianie zasad korzystania z wyznaczonego obszaru wodnego; 7) zapewnianie przekazywania informacji o dopuszczalności lub zakazie korzystania z kąpieliska, 8) umieszczenie, w ogólnie dostępnym miejscu, informacji dotyczących: - zasad korzystania z wyznaczonego obszaru wodnego; - ograniczeń w korzystaniu z wyznaczonego obszaru wodnego; - sposobu powiadamiania o wypadkach wraz z numerami alarmowymi, 9) zapewnienie bieżącej informacji dotyczącej temperatury wody i powietrza oraz wysokości fali i siły wiatru oraz wprowadzanie wymaganych danych do serwisu kąpieliskowego https://sk.gis.gov.pl/. 5. Pozostałe warunki realizacji zamówienia. 1) wykonawca, przed rozpoczęciem sezonu kąpielowego oraz na każde wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest do przedłożenia do wglądu wykazu osób wchodzących w skład kadry ratowniczej wraz z informacją o posiadanych uprawnieniach, 2) Wykonawca wykonywał będzie zadanie z użyciem własnego sprzętu, 3) Zamawiający może udostępnić Wykonawcy do wglądu profil wody w kąpielisku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 75252000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-06-15
data zakończenia: 2019-09-01
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin płatności faktury 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę napisanie wniosku o datację na budowę hali - Miedźna
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę napisanie wniosku o datację na budowę hali 300mkw oraz pomieszczenia biurowego wraz z salonem pokazowym 40mkw
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Dąbrowa Górnicza: „Dostawa wyrobów medycznych”