Obsługa ratownicza oraz zabezpieczenie sprzętu ratowniczego i medycznego na Krytej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Obsługa ratownicza oraz zabezpieczenie sprzętu ratowniczego i medycznego na Krytej Pływalni oraz kompleksie Basenu Odkrytego Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Jaśle w roku 2024
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJasło
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2023-12-22
  • ZamawiającyMiejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Jaśle
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-14
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00553013
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Obsługa ratownicza oraz zabezpieczenie sprzętu ratowniczego i medycznego na Krytej Pływalni oraz kompleksie Basenu Odkrytego Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Jaśle w roku 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Jaśle

1.3.) Oddział zamawiającego: MOSiR Jasło

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000659035

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Jasło

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: romek@mosir-jaslo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosi-jaslo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

sport

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa ratownicza oraz zabezpieczenie sprzętu ratowniczego i medycznego na Krytej Pływalni oraz kompleksie Basenu Odkrytego Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Jaśle w roku 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de2111fe-99df-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00553013

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://um-jaslo.logintrade.net/zapytania_email,151112,ebea7e63435cafc6aa16bd9d07708c33.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://um-jaslo.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.htm

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Miasta Jasła
Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
• Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
• Google Chrome 31
• Mozilla Firefox 26
• Opera 18
Pozostałe wymagania techniczne:
• dostęp do sieci Internet
• zainstalowana wtyczka flash - flash player - dotyczy kupca
• obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – Ajar
• włączona obsługa JavaScript
• zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s
• zainstalowany Acrobat Reader
• zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne są przeglądarki internetowe:
• dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9
• dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11
• dla Windows 8: Internet Explorer 11
• dla Windows 10: Internet Explorer 11
Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:
• Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.
• Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.
• Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A.
• Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy ENIGMA SOI
Dopuszczalne formaty przesyłanych danych:
image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg

Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych
Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas,
w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. W przypadku wybrania opcji złożenia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty, dokumentu będąc niezalogowanym na Platformie zakupowej. Wiadomość otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu w ikonę „Złóż ofertę”. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej, czas przekazania danych jest to czas wysłania dokumentu, oferty przez Platformę Przetargową.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 2/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia:
I. Kryta pływalnia :
1. Przedmiotem zamówienia jest zabezpieczenie ratownicze na Krytej Pływalni MOSiR Jasło przy ul. Sikorskiego 15 w 2024 r.
Zabezpieczenie ratownicze poprzez dyżury 3 ratowników w soboty i niedziele w okresie od 2 stycznia – 31 grudnia 2024 r.:
1) sobota w godz. 6.00-22.00,
2) niedziela w godz. 6.00-22.00,
3) pływalnia będzie nieczynna w następujące dni: 30.03.2024 / czynne od 6.00 do 12.00/ , 31.03.2024, 1.04.2024 , 30.05.2024, 1.11.2024, 24.12.2024, 25-26.12.2024, 31.12.2024 czynne od 6.00 do 12.00.
4) planowana przerwa technologiczna - wstępnie od 2 do 15 września 2024 .
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym oraz ustanowienia innych dni, godzin dyżuru lub odwołania dyżuru, z powodów na które Zamawiający nie miał wpływu w szczególności z powodów ekonomicznych, sanitarnych, technicznych, atmosferycznych lub innych zdarzeń gdy nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego – bez żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy.
Szacunkowa liczba roboczogodzin w danym okresie – około 4 330.
2. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. 2020 poz. 1740 ze zm.) oraz ustawie z dnia 18 sierpnia 2011 roku o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t. j. Dz. U. 2022 r., poz. 147) wraz z aktami wykonawczymi ).
3. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie z treścią dokumentu opracowanego na zlecenie zamawiającego pn: ,,Analiza zagrożeń Krytej Pływalni MOSiR w Jaśle’’ stanowiącego załącznik do zapytania ofertowego.
4. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, również w dni powszednie w przypadku braków kadrowych swoich ratowników spowodowanych np. chorobą lub innymi przypadkami losowymi do wysokości 20% zamówienia podstawowego.
5. Wizja lokalna:
Zamawiający zaleca przed sporządzeniem oferty przeprowadzenie wizji lokalnej obiektów, których dotyczą usługi będące przedmiotem niniejszego postępowania, z zastrzeżeniem, że sporządzenie oferty jest możliwe bez odbycia wizji lokalnej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zabezpieczenie ratownicze na Krytej Pływalni MOSiR Jasło przy ul. Sikorskiego 15 w 2024 r.
Zabezpieczenie ratownicze ma być realizowane poprzez dyżury 3 ratowników w okresie od 2 stycznia do 30 grudnia 2024 r. w następujących godzinach i obsadzie etatowej :
a) sobota w godz. 6.00-22.00 : I zmiana - 2 ratowników w godz. od 6.00 do 14.00, 1 ratownik od 9.00 do 21.00 , II zmiana - 2 ratowników od 14.00 do 22.00.
b) niedziela i święta w godz. 6.00-22.00 : I zmiana - 2 ratowników w godz. od 6.00 do 14.00, 1 ratownik od 9.00 do 21.00 , II zmiana - 2 ratowników od 14.00 do 22.00.
c) ew. inne dni : I zmiana - 2 ratowników w godz. od 6.00 do 14.00, 1 ratownik od 9.00 do 21.00 , II zmiana - 2 ratowników od 14.00 do 22.00.
d) planowana przerwa technologiczna wstępnie od 02-15.09.2024 r. na 14 dni.
Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym oraz ustanowienia innych dni, godzin dyżuru lub odwołania dyżuru, z powodów na które Zamawiający nie miał wpływu w szczególności z powodów ekonomicznych, sanitarnych, technicznych, atmosferycznych lub innych zdarzeń gdy nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego – bez żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy.

W skład zespołu pływalni wchodzi:
a) duża niecka o wymiarach 25x12,5 m o głębokości od 1,2 m do 1,8 m,
b) niecka rekreacyjna z atrakcjami o głębokości od 0,8 m do 1,05 m,
c) wanna jacuzzi o średnicy 2,5 m i głębokości do 0,75 m,
d) zjeżdżalnia rurowa o długości 105 m
e) sauny suche 2 szt., sauna parowa 1 szt.
f) zaplecze sanitarno-rekreacyjne
Szacunkowa liczba roboczogodzin w danym okresie – około 4 098 .

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) kompleksowe zabezpieczenie ratownicze na obiekcie Krytej Pływalni MOSIR Jasło przy ul. Sikorskiego 15 w Jaśle,
b) udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej w godzinach otwarcia obiektu tj pełnienia dyżuru przez ratowników Wykonawcy ,
c) zapewnienie bezpieczeństwa osób korzystających z pływalni stosownie do obowiązujących przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 roku o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 147) wraz z aktami wykonawczymi,
d) przestrzeganie przy realizacji zamówienia obowiązujących przepisów rangi ustawowej oraz wdrożenie przy realizacji przedmiotu zamówienia zapisów dokumentu opracowanego przez zamawiającego pn: „Analiza zagrożeń Krytej Pływalni MOSiR w Jaśle”,
e) prowadzenia nadzoru w zakresie przestrzegania przez osoby korzystające z pływalni regulaminów obiektu,
f) zapewnienia osoby odpowiedzialnej ze strony Wykonawcy za kontrolę i nadzór prawidłowości realizacji powierzonego zadania,
g) wyposażenia ratowników w jednolite stroje z dużym napisem Ratownik WOPR plus wyposażenie osobiste ,
h) prowadzenia podstawowej dokumentacji, w tym „Dziennika pracy ratowników”, poprzez wpisy dotyczące obsady dyżurów, dokonanych przeglądów i stanu technicznego urządzeń, przeprowadzonych akcji, incydentów zaistniałych w czasie dyżuru,
i) egzekwowania przez nadzór Wykonawcy zakazu posiadania i używania na stanowisku ratowniczym telefonów komórkowych i innych urządzeń elektronicznych oraz czytania książek, gazet, czasopism itp.
Szczegółowy zakres obowiązków ratownika wodnego określa ustawa z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych / t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 147) wraz z aktami wykonawczymi /.

4.2.6.) Główny kod CPV: 75250000-3 - Usługi straży pożarnej oraz ratownicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wzór umów odrębnie dla basenu odkrytego i odrębnie dla Krytej Pływalni stanowią załącznik nr 3 i 3a do SWZ
2. Warunki zmian treści umowy zostały określone w projekcie umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://um-jaslo.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.htm

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-22 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-18

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę sporządzenie odwołania do Sądu od decyzji ZUS- Korczyna
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania14-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę sporządzenie odwołania do Sądu od decyzji ZUS. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI