Obsługa kasowa Jednostek Administracji Skarbowej województwa lubuskiego w okresie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Obsługa kasowa Jednostek Administracji Skarbowej województwa lubuskiego w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2020 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZielona Góra
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa terenowa
  • Termin składania wniosków2018-11-29
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyIzba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
  • Data publikacji ogłoszenia2018-11-21
  • Numer ogłoszenia651054-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 651054-N-2018 z dnia 2018-11-21 r.

Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze: Obsługa kasowa Jednostek Administracji Skarbowej województwa lubuskiego w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2020 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze, krajowy numer identyfikacyjny 001020884, ul. ul. Generała Władysława Sikorskiego  2 , 65-454   Zielona Góra, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. +48 68 4560700, e-mail is@lu.mofnet.gov.pl, przetargi@lu.mofnet.gov.pl, faks 68 456 07 01.
Adres strony internetowej (URL): www.lubuskie.kas.gov.pl
Adres profilu nabywcy: www.lubuskie.kas.gov.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.lubuskie.kas.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.lubuskie.kas.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta powinna być umieszczona w nieprzejrzystym opakowaniu(zamkniętej kopercie) w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczający jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert, oznakowanym w następujący sposób № spr. 0801-ILZ.260.49.2018. PRZETARG — Obsługa kasowa Jednostek Administracji Skarbowej województwa lubuskiego w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2020 r. Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert. 1. Oferty w formie pisemnej należy składać w sekretariacie Zamawiającego tj. ul. Generała Władysława Sikorskiego 2, Zielona Góra (I piętro, pokój nr 110) od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania Izby lub przesłać na adres: Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze, ul. Generała Władysława Sikorskiego 2, 65-454 Zielona Góra
Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa kasowa Jednostek Administracji Skarbowej województwa lubuskiego w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2020 r.
Numer referencyjny: 0801-ILZ.260.49.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie usług w zakresie obsługi kasowej 13 Jednostek Krajowej Administracji Skarbowej województwa lubuskiego. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 części: Część nr 1: obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp. – ul. Jagiellończyka 10, 66-400 Gorzów Wlkp., Część nr 2: obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Krośnie Odrzańskim – ul. Słubicka 3, 66-600 Krosno Odrzańskie, Część nr 3: obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Międzyrzeczu - ul. Rynek 3, 66-300 Międzyrzecz, Część nr 4: obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Nowej Soli – ul. Staszica 1, 67-100 Nowa Sól, Część nr 5: obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Słubicach – ul. Wojska Polskiego 155, 69-100 Słubice, Część nr 6: obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Świebodzinie – ul. Jana III Sobieskiego 6, 66-200 Świebodzin, Część nr 7: obsługa kasowa Pierwszego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze - ul. Dr Pieniężnego 24 oraz Drugiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze - ul. Dr Pieniężnego 24, 65-054 Zielona Góra, Część nr 8: obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Żaganiu – ul. Skarbowa 26, 68-100 Żagań, Część nr 9: obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Żarach – ul. Osadników Wojskowych 3,4, 68-200 Żary, Część nr 10: obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Drezdenku – ul. Pierwszej Brygady 21, 66-530 Drezdenko, Część nr 11: obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Sulęcinie – ul. Daszyńskiego 47, 69-200 Sulęcin, Część nr 12: obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Wschowie – ul. Zielony Rynek 7, 67-400 Wschowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ. Wymagania związane z realizacją zamówienia, dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę. 1) Jeżeli czynności wykonywane w ramach realizacji zamówienia polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U.2018.917), Zamawiający stosownie do postanowień art.29 ust. 3a ustawy wymaga, aby czynności te wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Za czynności, o których mowa w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy Zamawiający uważa w szczególności czynności związane z bezpośrednią obsługą punku kasowego (stanowisko kasjera). W konsekwencji Zamawiający wymaga aby przez cały okres realizacji zamówienia, w każdej części zamówienia, ww. osoby były zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zobowiązany jest spełnić wymagania dotyczące osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia, przez cały okres realizacji zamówienia, również w przypadku zmiany osób lub wyznaczenia zastępstwa.

II.5) Główny kod CPV: 66000000-0
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 5. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności, jeżeli Wykonawca przedstawi w zależności od formy prawnej prowadzonej działalności, w szczególności: 1) w przypadku instytucji bankowych – aktualne zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na wykonywanie czynności bankowych wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1876, z późn. zm.), 2) w przypadku krajowych instytucji płatniczych, biur usług płatniczych, agentów oraz oddziałów tych podmiotów, a także kas oszczędnościowo-kredytowych oraz ich oddziałów – aktualny wpis do rejestru krajowych instytucji płatniczych i innych dostawców powadzony przez Komisję Nadzoru Finansowego na podstawie art. 4 ust. 3 oraz 119 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011r. o usługach płatniczych (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 2003 z późn. zm.), 3) w przypadku podmiotów będących krajowymi instytucjami płatniczymi, na które ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2003, z późn. zm.) nakłada obowiązek posiadania zezwolenia – łącznie - wpis do rejestru krajowych instytucji płatniczych i innych dostawców oraz aktualne zezwolenie wydane przez Komisję Nadzoru Finansowego na podstawie art. 60 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych, 4) w przypadku podmiotów będących spółdzielczymi kasami oszczędnościowo-kredytowymi, na które art. 7 ustawy z dnia 5 listopada 2009 r. o spółdzielczych kasach oszczędnościowo- kredytowych (t .j. Dz. U. z 2017 r., poz. 2065) nakłada obowiązek posiadania zezwolenia – łącznie - wpis do rejestru krajowych instytucji płatniczych i innych dostawców oraz zezwolenie wydane prze Komisję Nadzoru Finansowego, 5) w przypadku innych instytucji, uprawnionych na podstawie odrębnych przepisów – zaświadczenie o wpisie do rejestru operatorów pocztowych, wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji elektronicznej, zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1481 z późn. zm.).
Informacje dodatkowe Ocena spełniania warunku dotyczącego posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zostanie dokonana na podstawie: • oświadczenia Wykonawcy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, • wyżej wymienionych dokumentów, właściwych dla danej formy prawnej prowadzonej przez Wykonawcę działalności.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej - jeśli Wykonawca przedstawi ważny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 200.000,00zł.
Informacje dodatkowe Ocena spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie dokonana na podstawie: • oświadczenia Wykonawcy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, • przedłożonego ważnego dokumentu ubezpieczeniowego potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 200.000,00 zł.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 7. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący zdolności technicznych i zawodowych, niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia, wówczas jeżeli Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, zrealizował lub realizuje – co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 80% wartości brutto składanej oferty. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawca może wykazać się jedną usługą na wszystkie zadania pod warunkiem, że wartość tej usługi jest nie mniejsza niż 80% wartości brutto sumy składanej oferty na poszczególne części. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający dokonując oceny spełnia warunku udziału w postępowaniu w zakresie posiadania zdolności technicznych i zawodowych, uzna iż warunek został spełniony, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców samodzielnie wykaże spełnienie tego warunku. Zamawiający tym samym, nie dopuszcza sumowania doświadczenia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Ocena spełniania warunku dotyczącego posiadania zdolności technicznych i zawodowych zostanie dokonana na podstawie: • oświadczenia Wykonawcy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, • wykazu usług wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ, • dowodów należytego wykonania/wykonywania usług , o których mowa w § 2 ust. 4 pkt 2) Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 27 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r., poz. 1126).
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) wykaz – według załącznika nr 1a do SIWZ - wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – co najmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 80% wartości brutto składanej oferty, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawca może wykazać się jedną usługą na wszystkie zadania pod warunkiem, że wartość tej usługi jest nie mniejsza niż 80% wartości brutto sumy składanej ofert na poszczególne części. W przypadku usług nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty o których mowa w części V pkt 4 ppkt 1)-5), o ile Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy wraz z pełnomocnictwem lub innym dokumentem określającym zakres umocowania do reprezentowania podmiotu zobowiązanego;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) w zależności od formy prawnej prowadzonej działalności, w szczególności: a. w przypadku instytucji bankowych – aktualne zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na wykonywanie czynności bankowych wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1988, z późn. zm.), b. w przypadku krajowych instytucji płatniczych, biur usług płatniczych, agentów oraz oddziałów tych podmiotów, a także kas oszczędnościowo-kredytowych oraz ich oddziałów – aktualny wpis do rejestru krajowych instytucji płatniczych i innych dostawców powadzony przez Komisję Nadzoru Finansowego na podstawie art. 4 ust. 3 oraz 119 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011r. o usługach płatniczych (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1572, z późn. zm.), c. w przypadku podmiotów będących krajowymi instytucjami płatniczymi, na które ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych (Dz. U. z 2014 r., poz. 873, z późn. zm.) nakłada obowiązek posiadania zezwolenia – łącznie - wpis do rejestru krajowych instytucji płatniczych i innych dostawców oraz aktualne zezwolenie wydane przez Komisję Nadzoru Finansowego na podstawie art. 60 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych, d. w przypadku podmiotów będących spółdzielczymi kasami oszczędnościowo-kredytowymi, na które art. 7 ustawy z dnia 5 listopada 2009 r. o spółdzielczych kasach oszczędnościowo- kredytowych (t .j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1910) nakłada obowiązek posiadania zezwolenia – łącznie - wpis do rejestru krajowych instytucji płatniczych i innych dostawców oraz zezwolenie wydane prze Komisję Nadzoru Finansowego, e. w przypadku innych instytucji, uprawnionych na podstawie odrębnych przepisów – zaświadczenie o wpisie do rejestru operatorów pocztowych, wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji elektronicznej, zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1113); 2) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 200.000,00zł; 3) wykaz – według załącznika nr 1a do SIWZ - wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – co najmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 80% wartości brutto składanej oferty, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawca może wykazać się jedną usługą na wszystkie zadania pod warunkiem, że wartość tej usługi jest nie mniejsza niż 80% wartości brutto sumy składanej ofert na poszczególne części. W przypadku usług nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty o których mowa w części V pkt 4 ppkt 1)-5), o ile Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy wraz z pełnomocnictwem lub innym dokumentem określającym zakres umocowania do reprezentowania podmiotu zobowiązanego; 2) oświadczenie Wykonawcy według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie, o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej przekazuje się w terminie 3 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego, za pośrednictwem strony internetowej, informacji po otwarciu ofert dotyczących: - kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; - firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; - ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. 3) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
odległość od siedziby zamaiającego 30,00
dodatkowy punkt kasowy 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-29, godzina: 12:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część nr 1: obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp. – ul. Jagiellończyka 10, 66-400 Gorzów Wlkp.,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3. Zakres usług, do których wykonania zobowiązuje się Wykonawca w ramach realizacji ww. usługi obejmuje: a) dokonywanie w punkcie kasowym wypłat gotówkowych dla podatników z tytułu zwrotu nadpłaty podatku dochodowego od osób fizycznych o których mowa w przepisach ustawy Ordynacja podatkowa b) dokonywanie w punkcie kasowym wypłat gotówkowych z tytułu należności niektórych wydatków związanych z budownictwem mieszkaniowym, zgodnie z decyzją urzędu skarbowego, c) przyjmowanie w punkcie kasowym podatkowych i niepodatkowych należności budżetowych na rzecz Zamawiającego, których regulowanie w formie gotówkowej dopuszczają obowiązujące przepisy, oraz w obrocie bezgotówkowym na podstawie innego instrumentu płatniczego w szczególności dla : • podatku dochodowego, • podatków pośrednich, • podatku od spadków i darowizn i czynności cywilnoprawnych, • innych zobowiązań podatkowych i niepodatkowych należności budżetowych, do których określania i poboru właściwym organem jest urząd skarbowy. d) przyjmowanie w punkcie kasowym wpłat gotówkowych oraz w obrocie bezgotówkowym na podstawie innego instrumentu płatniczego związanych z rozliczeniem należności celnych, podatkowych, opłat i dopłat oraz innych dochodów rozliczanych centralnie (dochody scentralizowane których płatność jest dokonywana na rachunek Naczelnika Urzędu Skarbowego w Nowym Targu, którego terytorialny zasięg w tym zakresie obejmuje całe terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66000000-0, 66110000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
odległość od siedziby zamawiajacego 30,00
dodatkowy punkt kasowy 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający przyzna ofertom na część I, II, III, IV, V, VI, VIII, IX, X: • 30 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w siedzibie Zamawiającego lub w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości do 500 m od siedziby Zamawiającego. • 20 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 500 do 1000 m od siedziby Zamawiającego, • 10 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 1000 do 1500 m od siedziby Zamawiającego. • 0 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 1500 do 2000 m od siedziby Zamawiającego.


Część nr: 2 Nazwa: 2) Część nr 2: obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Krośnie Odrzańskim – ul. Obrońców Słubicka 3, 66-600 Krosno Odrzańskie,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres usług, do których wykonania zobowiązuje się Wykonawca w ramach realizacji ww. usługi obejmuje: a) dokonywanie w punkcie kasowym wypłat gotówkowych dla podatników z tytułu zwrotu nadpłaty podatku dochodowego od osób fizycznych o których mowa w przepisach ustawy Ordynacja podatkowa b) dokonywanie w punkcie kasowym wypłat gotówkowych z tytułu należności niektórych wydatków związanych z budownictwem mieszkaniowym, zgodnie z decyzją urzędu skarbowego, c) przyjmowanie w punkcie kasowym podatkowych i niepodatkowych należności budżetowych na rzecz Zamawiającego, których regulowanie w formie gotówkowej dopuszczają obowiązujące przepisy, oraz w obrocie bezgotówkowym na podstawie innego instrumentu płatniczego w szczególności dla : • podatku dochodowego, • podatków pośrednich, • podatku od spadków i darowizn i czynności cywilnoprawnych, • innych zobowiązań podatkowych i niepodatkowych należności budżetowych, do których określania i poboru właściwym organem jest urząd skarbowy. d) przyjmowanie w punkcie kasowym wpłat gotówkowych oraz w obrocie bezgotówkowym na podstawie innego instrumentu płatniczego związanych z rozliczeniem należności celnych, podatkowych, opłat i dopłat oraz innych dochodów rozliczanych centralnie (dochody scentralizowane których płatność jest dokonywana na rachunek Naczelnika Urzędu Skarbowego w Nowym Targu, którego terytorialny zasięg w tym zakresie obejmuje całe terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w zaąaczniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66000000-0, 66110000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
odległość od siedziby zamawiajacego 30,00
dodatkowy punkt kasowy 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający przyzna ofertom na część I, II, III, IV, V, VI, VIII, IX, X: • 30 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w siedzibie Zamawiającego lub w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości do 500 m od siedziby Zamawiającego. • 20 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 500 do 1000 m od siedziby Zamawiającego, • 10 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 1000 do 1500 m od siedziby Zamawiającego. • 0 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 1500 do 2000 m od siedziby Zamawiającego.


Część nr: 3 Nazwa: Część nr 3: obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Międzyrzeczu - ul. Rynek 3, 66-300 Międzyrzecz,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3. Zakres usług, do których wykonania zobowiązuje się Wykonawca w ramach realizacji ww. usługi obejmuje: a) dokonywanie w punkcie kasowym wypłat gotówkowych dla podatników z tytułu zwrotu nadpłaty podatku dochodowego od osób fizycznych o których mowa w przepisach ustawy Ordynacja podatkowa b) dokonywanie w punkcie kasowym wypłat gotówkowych z tytułu należności niektórych wydatków związanych z budownictwem mieszkaniowym, zgodnie z decyzją urzędu skarbowego, c) przyjmowanie w punkcie kasowym podatkowych i niepodatkowych należności budżetowych na rzecz Zamawiającego, których regulowanie w formie gotówkowej dopuszczają obowiązujące przepisy, oraz w obrocie bezgotówkowym na podstawie innego instrumentu płatniczego w szczególności dla : • podatku dochodowego, • podatków pośrednich, • podatku od spadków i darowizn i czynności cywilnoprawnych, • innych zobowiązań podatkowych i niepodatkowych należności budżetowych, do których określania i poboru właściwym organem jest urząd skarbowy. d) przyjmowanie w punkcie kasowym wpłat gotówkowych oraz w obrocie bezgotówkowym na podstawie innego instrumentu płatniczego związanych z rozliczeniem należności celnych, podatkowych, opłat i dopłat oraz innych dochodów rozliczanych centralnie (dochody scentralizowane których płatność jest dokonywana na rachunek Naczelnika Urzędu Skarbowego w Nowym Targu, którego terytorialny zasięg w tym zakresie obejmuje całe terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w zał. nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66000000-0, 66110000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
odległość od siedziby zamawiajacego 30,00
dodatkowy punkt kasowy 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający przyzna ofertom na część I, II, III, IV, V, VI, VIII, IX, X: • 30 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w siedzibie Zamawiającego lub w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości do 500 m od siedziby Zamawiającego. • 20 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 500 do 1000 m od siedziby Zamawiającego, • 10 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 1000 do 1500 m od siedziby Zamawiającego. • 0 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 1500 do 2000 m od siedziby Zamawiającego.


Część nr: 4 Nazwa: Część nr 4: obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Nowej Soli – ul. Staszica 1, 67-100 Nowa Sól,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3. Zakres usług, do których wykonania zobowiązuje się Wykonawca w ramach realizacji ww. usługi obejmuje: a) dokonywanie w punkcie kasowym wypłat gotówkowych dla podatników z tytułu zwrotu nadpłaty podatku dochodowego od osób fizycznych o których mowa w przepisach ustawy Ordynacja podatkowa b) dokonywanie w punkcie kasowym wypłat gotówkowych z tytułu należności niektórych wydatków związanych z budownictwem mieszkaniowym, zgodnie z decyzją urzędu skarbowego, c) przyjmowanie w punkcie kasowym podatkowych i niepodatkowych należności budżetowych na rzecz Zamawiającego, których regulowanie w formie gotówkowej dopuszczają obowiązujące przepisy, oraz w obrocie bezgotówkowym na podstawie innego instrumentu płatniczego w szczególności dla : • podatku dochodowego, • podatków pośrednich, • podatku od spadków i darowizn i czynności cywilnoprawnych, • innych zobowiązań podatkowych i niepodatkowych należności budżetowych, do których określania i poboru właściwym organem jest urząd skarbowy. d) przyjmowanie w punkcie kasowym wpłat gotówkowych oraz w obrocie bezgotówkowym na podstawie innego instrumentu płatniczego związanych z rozliczeniem należności celnych, podatkowych, opłat i dopłat oraz innych dochodów rozliczanych centralnie (dochody scentralizowane których płatność jest dokonywana na rachunek Naczelnika Urzędu Skarbowego w Nowym Targu, którego terytorialny zasięg w tym zakresie obejmuje całe terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stawnowi zał. nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66000000-0, 66110000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
dodatkowy punkt kasowy 10,00
cena 60,00
odległość od siedziby zamawiajacego 30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający przyzna ofertom na część I, II, III, IV, V, VI, VIII, IX, X: • 30 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w siedzibie Zamawiającego lub w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości do 500 m od siedziby Zamawiającego. • 20 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 500 do 1000 m od siedziby Zamawiającego, • 10 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 1000 do 1500 m od siedziby Zamawiającego. • 0 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 1500 do 2000 m od siedziby Zamawiającego.


Część nr: 5 Nazwa: Część nr 5: obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Słubicach – ul. Wojska Polskiego 155, 69-100 Słubice,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3. Zakres usług, do których wykonania zobowiązuje się Wykonawca w ramach realizacji ww. usługi obejmuje: a) dokonywanie w punkcie kasowym wypłat gotówkowych dla podatników z tytułu zwrotu nadpłaty podatku dochodowego od osób fizycznych o których mowa w przepisach ustawy Ordynacja podatkowa b) dokonywanie w punkcie kasowym wypłat gotówkowych z tytułu należności niektórych wydatków związanych z budownictwem mieszkaniowym, zgodnie z decyzją urzędu skarbowego, c) przyjmowanie w punkcie kasowym podatkowych i niepodatkowych należności budżetowych na rzecz Zamawiającego, których regulowanie w formie gotówkowej dopuszczają obowiązujące przepisy, oraz w obrocie bezgotówkowym na podstawie innego instrumentu płatniczego w szczególności dla : • podatku dochodowego, • podatków pośrednich, • podatku od spadków i darowizn i czynności cywilnoprawnych, • innych zobowiązań podatkowych i niepodatkowych należności budżetowych, do których określania i poboru właściwym organem jest urząd skarbowy. d) przyjmowanie w punkcie kasowym wpłat gotówkowych oraz w obrocie bezgotówkowym na podstawie innego instrumentu płatniczego związanych z rozliczeniem należności celnych, podatkowych, opłat i dopłat oraz innych dochodów rozliczanych centralnie (dochody scentralizowane których płatność jest dokonywana na rachunek Naczelnika Urzędu Skarbowego w Nowym Targu, którego terytorialny zasięg w tym zakresie obejmuje całe terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66000000-0, 66110000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
odległość od siedziby zamawiajacego 30,00
dodatkowy punkt kasowy 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający przyzna ofertom na część I, II, III, IV, V, VI, VIII, IX, X: • 30 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w siedzibie Zamawiającego lub w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości do 500 m od siedziby Zamawiającego. • 20 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 500 do 1000 m od siedziby Zamawiającego, • 10 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 1000 do 1500 m od siedziby Zamawiającego. • 0 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 1500 do 2000 m od siedziby Zamawiającego.


Część nr: 6 Nazwa: Część nr 6: obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Świebodzinie – ul. Jana III Sobieskiego 6, 66-200 Świebodzin
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3. Zakres usług, do których wykonania zobowiązuje się Wykonawca w ramach realizacji ww. usługi obejmuje: a) dokonywanie w punkcie kasowym wypłat gotówkowych dla podatników z tytułu zwrotu nadpłaty podatku dochodowego od osób fizycznych o których mowa w przepisach ustawy Ordynacja podatkowa b) dokonywanie w punkcie kasowym wypłat gotówkowych z tytułu należności niektórych wydatków związanych z budownictwem mieszkaniowym, zgodnie z decyzją urzędu skarbowego, c) przyjmowanie w punkcie kasowym podatkowych i niepodatkowych należności budżetowych na rzecz Zamawiającego, których regulowanie w formie gotówkowej dopuszczają obowiązujące przepisy, oraz w obrocie bezgotówkowym na podstawie innego instrumentu płatniczego w szczególności dla : • podatku dochodowego, • podatków pośrednich, • podatku od spadków i darowizn i czynności cywilnoprawnych, • innych zobowiązań podatkowych i niepodatkowych należności budżetowych, do których określania i poboru właściwym organem jest urząd skarbowy. d) przyjmowanie w punkcie kasowym wpłat gotówkowych oraz w obrocie bezgotówkowym na podstawie innego instrumentu płatniczego związanych z rozliczeniem należności celnych, podatkowych, opłat i dopłat oraz innych dochodów rozliczanych centralnie (dochody scentralizowane których płatność jest dokonywana na rachunek Naczelnika Urzędu Skarbowego w Nowym Targu, którego terytorialny zasięg w tym zakresie obejmuje całe terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Szczegółowy OPZ stanowi zał. nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66000000-0, 66110000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
odległość od siedziby zamawiajacego 30,00
dodatkowy punkt kasowy 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający przyzna ofertom na część I, II, III, IV, V, VI, VIII, IX, X: • 30 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w siedzibie Zamawiającego lub w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości do 500 m od siedziby Zamawiającego. • 20 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 500 do 1000 m od siedziby Zamawiającego, • 10 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 1000 do 1500 m od siedziby Zamawiającego. • 0 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 1500 do 2000 m od siedziby Zamawiającego.


Część nr: 7 Nazwa: Część nr 7: obsługa kasowa Pierwszego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze - ul. Dr Pieniężnego 24 oraz Drugiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze - ul. Dr Pieniężnego 24, 65-054 Zielona Góra
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3. Zakres usług, do których wykonania zobowiązuje się Wykonawca w ramach realizacji ww. usługi obejmuje: a) dokonywanie w punkcie kasowym wypłat gotówkowych dla podatników z tytułu zwrotu nadpłaty podatku dochodowego od osób fizycznych o których mowa w przepisach ustawy Ordynacja podatkowa b) dokonywanie w punkcie kasowym wypłat gotówkowych z tytułu należności niektórych wydatków związanych z budownictwem mieszkaniowym, zgodnie z decyzją urzędu skarbowego, c) przyjmowanie w punkcie kasowym podatkowych i niepodatkowych należności budżetowych na rzecz Zamawiającego, których regulowanie w formie gotówkowej dopuszczają obowiązujące przepisy, oraz w obrocie bezgotówkowym na podstawie innego instrumentu płatniczego w szczególności dla : • podatku dochodowego, • podatków pośrednich, • podatku od spadków i darowizn i czynności cywilnoprawnych, • innych zobowiązań podatkowych i niepodatkowych należności budżetowych, do których określania i poboru właściwym organem jest urząd skarbowy. d) przyjmowanie w punkcie kasowym wpłat gotówkowych oraz w obrocie bezgotówkowym na podstawie innego instrumentu płatniczego związanych z rozliczeniem należności celnych, podatkowych, opłat i dopłat oraz innych dochodów rozliczanych centralnie (dochody scentralizowane których płatność jest dokonywana na rachunek Naczelnika Urzędu Skarbowego w Nowym Targu, którego terytorialny zasięg w tym zakresie obejmuje całe terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Szczegółowy OPZ stanowi zał. nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66000000-0, 66110000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
odległość od siedziby zamawiajacego 30,00
dodatkowy punkt kasowy 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający przyzna ofertom na część VII, XI, XII: • 30 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości do 500 m od siedziby Zamawiającego. • 20 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 500 do 1000 m od siedziby Zamawiającego, • 10 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 1000 do 1500 m od siedziby Zamawiającego. • 0 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 1500 do 2000 m od siedziby Zamawiającego.


Część nr: 8 Nazwa: Część nr 8: obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Żaganiu – ul. Skarbowa 26, 68-100 Żagań,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3. Zakres usług, do których wykonania zobowiązuje się Wykonawca w ramach realizacji ww. usługi obejmuje: a) dokonywanie w punkcie kasowym wypłat gotówkowych dla podatników z tytułu zwrotu nadpłaty podatku dochodowego od osób fizycznych o których mowa w przepisach ustawy Ordynacja podatkowa b) dokonywanie w punkcie kasowym wypłat gotówkowych z tytułu należności niektórych wydatków związanych z budownictwem mieszkaniowym, zgodnie z decyzją urzędu skarbowego, c) przyjmowanie w punkcie kasowym podatkowych i niepodatkowych należności budżetowych na rzecz Zamawiającego, których regulowanie w formie gotówkowej dopuszczają obowiązujące przepisy, oraz w obrocie bezgotówkowym na podstawie innego instrumentu płatniczego w szczególności dla : • podatku dochodowego, • podatków pośrednich, • podatku od spadków i darowizn i czynności cywilnoprawnych, • innych zobowiązań podatkowych i niepodatkowych należności budżetowych, do których określania i poboru właściwym organem jest urząd skarbowy. d) przyjmowanie w punkcie kasowym wpłat gotówkowych oraz w obrocie bezgotówkowym na podstawie innego instrumentu płatniczego związanych z rozliczeniem należności celnych, podatkowych, opłat i dopłat oraz innych dochodów rozliczanych centralnie (dochody scentralizowane których płatność jest dokonywana na rachunek Naczelnika Urzędu Skarbowego w Nowym Targu, którego terytorialny zasięg w tym zakresie obejmuje całe terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Szczegółowy OPZ stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66000000-0, 66110000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
odległość od siedziby zamawiajacego 30,00
dodatkowy punkt kasowy 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający przyzna ofertom na część I, II, III, IV, V, VI, VIII, IX, X: • 30 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w siedzibie Zamawiającego lub w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości do 500 m od siedziby Zamawiającego. • 20 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 500 do 1000 m od siedziby Zamawiającego, • 10 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 1000 do 1500 m od siedziby Zamawiającego. • 0 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 1500 do 2000 m od siedziby Zamawiającego


Część nr: 9 Nazwa: Część nr 9: obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Żarach – ul. Osadników Wojskowych 3,4, 68-200 Żary,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3. Zakres usług, do których wykonania zobowiązuje się Wykonawca w ramach realizacji ww. usługi obejmuje: a) dokonywanie w punkcie kasowym wypłat gotówkowych dla podatników z tytułu zwrotu nadpłaty podatku dochodowego od osób fizycznych o których mowa w przepisach ustawy Ordynacja podatkowa b) dokonywanie w punkcie kasowym wypłat gotówkowych z tytułu należności niektórych wydatków związanych z budownictwem mieszkaniowym, zgodnie z decyzją urzędu skarbowego, c) przyjmowanie w punkcie kasowym podatkowych i niepodatkowych należności budżetowych na rzecz Zamawiającego, których regulowanie w formie gotówkowej dopuszczają obowiązujące przepisy, oraz w obrocie bezgotówkowym na podstawie innego instrumentu płatniczego w szczególności dla : • podatku dochodowego, • podatków pośrednich, • podatku od spadków i darowizn i czynności cywilnoprawnych, • innych zobowiązań podatkowych i niepodatkowych należności budżetowych, do których określania i poboru właściwym organem jest urząd skarbowy. d) przyjmowanie w punkcie kasowym wpłat gotówkowych oraz w obrocie bezgotówkowym na podstawie innego instrumentu płatniczego związanych z rozliczeniem należności celnych, podatkowych, opłat i dopłat oraz innych dochodów rozliczanych centralnie (dochody scentralizowane których płatność jest dokonywana na rachunek Naczelnika Urzędu Skarbowego w Nowym Targu, którego terytorialny zasięg w tym zakresie obejmuje całe terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Szczegółowy OPZ stanowi zał. nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66000000-0, 66110000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
odległość od siedziby zamawiajacego 30,00
dodatkowy punkt kasowy 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający przyzna ofertom na część I, II, III, IV, V, VI, VIII, IX, X: • 30 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w siedzibie Zamawiającego lub w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości do 500 m od siedziby Zamawiającego. • 20 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 500 do 1000 m od siedziby Zamawiającego, • 10 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 1000 do 1500 m od siedziby Zamawiającego. • 0 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 1500 do 2000 m od siedziby Zamawiającego


Część nr: 10 Nazwa: Część nr 10: obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Drezdenku – ul. Pierwszej Brygady 21, 66-530 Drezdenko
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3. Zakres usług, do których wykonania zobowiązuje się Wykonawca w ramach realizacji ww. usługi obejmuje: a) dokonywanie w punkcie kasowym wypłat gotówkowych dla podatników z tytułu zwrotu nadpłaty podatku dochodowego od osób fizycznych o których mowa w przepisach ustawy Ordynacja podatkowa b) dokonywanie w punkcie kasowym wypłat gotówkowych z tytułu należności niektórych wydatków związanych z budownictwem mieszkaniowym, zgodnie z decyzją urzędu skarbowego, c) przyjmowanie w punkcie kasowym podatkowych i niepodatkowych należności budżetowych na rzecz Zamawiającego, których regulowanie w formie gotówkowej dopuszczają obowiązujące przepisy, oraz w obrocie bezgotówkowym na podstawie innego instrumentu płatniczego w szczególności dla : • podatku dochodowego, • podatków pośrednich, • podatku od spadków i darowizn i czynności cywilnoprawnych, • innych zobowiązań podatkowych i niepodatkowych należności budżetowych, do których określania i poboru właściwym organem jest urząd skarbowy. d) przyjmowanie w punkcie kasowym wpłat gotówkowych oraz w obrocie bezgotówkowym na podstawie innego instrumentu płatniczego związanych z rozliczeniem należności celnych, podatkowych, opłat i dopłat oraz innych dochodów rozliczanych centralnie (dochody scentralizowane których płatność jest dokonywana na rachunek Naczelnika Urzędu Skarbowego w Nowym Targu, którego terytorialny zasięg w tym zakresie obejmuje całe terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Szczegółowy OPZ stanowi zał. nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66000000-0, 66110000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
odległość od siedziby zamawiajacego 30,00
dodatkowy punkt kasowy 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający przyzna ofertom na część I, II, III, IV, V, VI, VIII, IX, X: • 30 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w siedzibie Zamawiającego lub w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości do 500 m od siedziby Zamawiającego. • 20 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 500 do 1000 m od siedziby Zamawiającego, • 10 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 1000 do 1500 m od siedziby Zamawiającego. • 0 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 1500 do 2000 m od siedziby Zamawiającego


Część nr: 11 Nazwa: Część nr 11: obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Sulęcinie – ul. Daszyńskiego 47, 69-200 Sulęcin,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3. Zakres usług, do których wykonania zobowiązuje się Wykonawca w ramach realizacji ww. usługi obejmuje: a) dokonywanie w punkcie kasowym wypłat gotówkowych dla podatników z tytułu zwrotu nadpłaty podatku dochodowego od osób fizycznych o których mowa w przepisach ustawy Ordynacja podatkowa b) dokonywanie w punkcie kasowym wypłat gotówkowych z tytułu należności niektórych wydatków związanych z budownictwem mieszkaniowym, zgodnie z decyzją urzędu skarbowego, c) przyjmowanie w punkcie kasowym podatkowych i niepodatkowych należności budżetowych na rzecz Zamawiającego, których regulowanie w formie gotówkowej dopuszczają obowiązujące przepisy, oraz w obrocie bezgotówkowym na podstawie innego instrumentu płatniczego w szczególności dla : • podatku dochodowego, • podatków pośrednich, • podatku od spadków i darowizn i czynności cywilnoprawnych, • innych zobowiązań podatkowych i niepodatkowych należności budżetowych, do których określania i poboru właściwym organem jest urząd skarbowy. d) przyjmowanie w punkcie kasowym wpłat gotówkowych oraz w obrocie bezgotówkowym na podstawie innego instrumentu płatniczego związanych z rozliczeniem należności celnych, podatkowych, opłat i dopłat oraz innych dochodów rozliczanych centralnie (dochody scentralizowane których płatność jest dokonywana na rachunek Naczelnika Urzędu Skarbowego w Nowym Targu, którego terytorialny zasięg w tym zakresie obejmuje całe terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Szczegółowy OPZ stanowi zał. nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66000000-0, 66110000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
odległość od siedziby zamawiajacego 30,00
dodatkowy punkt kasowy 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający przyzna ofertom na część VII, XI, XII: • 30 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości do 500 m od siedziby Zamawiającego. • 20 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 500 do 1000 m od siedziby Zamawiającego, • 10 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 1000 do 1500 m od siedziby Zamawiającego. • 0 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 1500 do 2000 m od siedziby Zamawiającego


Część nr: 12 Nazwa: Część nr 12: obsługa kasowa Urzędu Skarbowego w Wschowie – ul. Zielony Rynek 7, 67-400 Wschowa.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3. Zakres usług, do których wykonania zobowiązuje się Wykonawca w ramach realizacji ww. usługi obejmuje: a) dokonywanie w punkcie kasowym wypłat gotówkowych dla podatników z tytułu zwrotu nadpłaty podatku dochodowego od osób fizycznych o których mowa w przepisach ustawy Ordynacja podatkowa b) dokonywanie w punkcie kasowym wypłat gotówkowych z tytułu należności niektórych wydatków związanych z budownictwem mieszkaniowym, zgodnie z decyzją urzędu skarbowego, c) przyjmowanie w punkcie kasowym podatkowych i niepodatkowych należności budżetowych na rzecz Zamawiającego, których regulowanie w formie gotówkowej dopuszczają obowiązujące przepisy, oraz w obrocie bezgotówkowym na podstawie innego instrumentu płatniczego w szczególności dla : • podatku dochodowego, • podatków pośrednich, • podatku od spadków i darowizn i czynności cywilnoprawnych, • innych zobowiązań podatkowych i niepodatkowych należności budżetowych, do których określania i poboru właściwym organem jest urząd skarbowy. d) przyjmowanie w punkcie kasowym wpłat gotówkowych oraz w obrocie bezgotówkowym na podstawie innego instrumentu płatniczego związanych z rozliczeniem należności celnych, podatkowych, opłat i dopłat oraz innych dochodów rozliczanych centralnie (dochody scentralizowane których płatność jest dokonywana na rachunek Naczelnika Urzędu Skarbowego w Nowym Targu, którego terytorialny zasięg w tym zakresie obejmuje całe terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Szczegółowy OPZ stanowi zał. nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66000000-0, 66110000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
odległość od siedziby zamawiajacego 30,00
dodatkowy punkt kasowy 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający przyzna ofertom na część VII, XI, XII: • 30 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości do 500 m od siedziby Zamawiającego. • 20 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 500 do 1000 m od siedziby Zamawiającego, • 10 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 1000 do 1500 m od siedziby Zamawiającego. • 0 punktów Wykonawcy, który zapewni obsługę kasową w placówce Wykonawcy mieszczącej się w odległości ponad 1500 do 2000 m od siedziby Zamawiającego






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę spisanie aktu zrzeczenia się spadku - Zawada
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania14-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę spisanie aktu zrzeczenia się spadku. Proszę o przesłanie oferty cenowej. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa aparatury
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa mięsa i wędlin na 2019 rok
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Zielona Góra: Usługa asysty technicznej i konserwacji Zintegrowanego Systemu Zarządzania Miastem OTAGO
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Finansowe i prawne: USŁUGI – Zbudowanie elektronicznego zbioru dokumentów uzasadniających wpisy w rejestrze gruntów
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Finansowe i prawne: USŁUGI RATOWNICTWA WODNEGO W 2019r.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI