Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Prusice (...) czwarte postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Prusice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935106
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Prusice
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 312 62 24 wew.36
1.5.8.) Numer faksu: 71 312 62 29
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.szachniewicz@prusice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prusice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Piotrkowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001180872
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piotrkowice 19
1.5.2.) Miejscowość: Piotrkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 312 65 42
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariatpiotrkowice@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://magicznepiotrkowice.szkolnastrona.pl/
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Skokowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001180889
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wrocławska 9
1.5.2.) Miejscowość: Skokowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 312 65 13
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: skokowasp@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spskokowa.szkolnastrona.pl/
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Prusicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 005941954
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 17
1.5.2.) Miejscowość: Prusice
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 312 51 97
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mgopsprusice@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://opsprusice.pl/
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Prusicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 930829448
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 7
1.5.2.) Miejscowość: Prusice
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 312 63 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gokis@prusice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gokis.prusice.pl/
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miejski W Prusicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 00539302
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Prusice
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 312 62 24
1.5.8.) Numer faksu: 71 312 62 29
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: prusice@prusice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://prusice.pl/22/strona-glowna.html
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła im. Henryka Sienkiewicza w Prusicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000586566
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żmigrodzka 23
1.5.2.) Miejscowość: Prusice
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 312 62 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ssprusice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spprusice.edupage.org/
1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne
Zamawiającym odpowiedzialnym za przeprowadzenie postepowania jest Gmina Prusic, zamówienie będzie udzielone przez Gminę Prusice w imieniu i na rzecz Zamawiającego.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Prusice (...) czwarte postępowanie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03f1e310-dfe9-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00109349
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://prusice.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://prusice.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie
https://prusice.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.2) Wykonawca po wybraniu opcji
„Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie
zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca
zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło,
następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
3) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający
zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w
postaci elektronicznej.4) Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma
informację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się
pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. 5) Po założeniu konta Wykonawca ma
możliwość złożenia Oferty w postępowaniu.6) Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w
szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za
pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się
datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.7) Wykonawca może zwrócić się do
Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy
Zakupowej przez opcję „Zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”. W celu zadania
pytania Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE.
Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść/przedmiot
pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka
Wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez
komunikat systemowy "Pytanie wysłane". 8) Treść pytań (bez ujawniania źródła zapytania) wraz z
wyjaśnieniami bądź informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiający przekaże Wykonawcom za
pośrednictwem Platformy Zakupowej.9) Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek
wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z
dostawcą rozwiązania teleinformatycznego tel. +48 22 257 22 24 (infolinia dostępna w dni robocze, w
godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://prusice.ezamawiajacy.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Zamawiający, o którym mowa w pkt I SWZ oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w
Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego
Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII
Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON:
017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Gmina Prusice prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem:
https://prusice.ezamawiajacy.pl;2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Prusice jest
Pani/Pani Iwona Miszczuk, e-mail i.miszczuk@prusice.pl, tel. 71 312 62 24 wew. 44, Pani/Pana dane
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00035567/01 z dnia 2021-04-19
2021-04-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w
trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Kompleksowa obsługa bankowa budżetu
Gminy Prusice oraz jej jednostek organizacyjnych w latach 2021-2024 oraz zaciągnięcie przez Gminę
Prusice kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżących w kwocie 300 000zł, na pokrycie
występującego w ciągu roku przejściowego deficytu na latach 2021-2024-czwarte postępowanie„ Sygn.
ZP.271.1.13.2021;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub
podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18, 19 oraz art.
74-76 ustawy pzp; 4)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy pzp,
przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania
umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;5)obowiązek
podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem
ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy
Pzp; 6)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;7) posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO
prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO;8) nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do
usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20
RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit.c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.13.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Prusice oraz
jednostek organizacyjnych w latach 2021-2024 oraz zaciągnięcie przez Gminę Prusice kredytu
krótkoterminowego w rachunku bieżącym w kwocie 3 000 000 zł, na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu 2021-2024.- trzecie postępowanie.”
Określenie przedmiotu zamówienia
1. Otwieranie, zamykanie i prowadzenie podstawowego rachunku bieżącego, rachunków
pomocniczych oraz rachunków funduszy celowych, depozytowych oraz innych rachunków
wynikających z przepisów prawa dla niżej wymienionych jednostek organizacyjnych w formie
elektronicznej:
• Urzędu Miejskiego w Prusicach
• Szkoła Podstawowa w Piotrkowicach
• Szkoła Podstawowa w Skokowej
• Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Prusicach
• Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Prusicach
• Gminna Biblioteka Publiczna w Prusicach
• Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Prusicach
2. Otwieranie nowych rachunków w zależności od potrzeb zamawiającego (Zamawiający
zastrzega, że liczba jednostek Gminy jak również ich forma organizacyjna w okresie
obowiązywania umowy może ulec zmianie. W przypadku zwiększenia liczby jednostek gminy,
bądź zmiany ich formy organizacyjnej, wybrany wykonawca zawrze z tymi jednostkami umowy
obsługi bankowej na warunkach wynikających z niniejszego postępowania oraz złożonej oferty.) ( pozostały opis w SWZ)
4.2.6.) Główny kod CPV: 66000000-0 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66110000-4 - Usługi bankowe
66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-08-01 do 2024-07-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający do porównania ofert przyjmie stosunek cen, wysokości
oprocentowania środków na rachunku podstawowym i wysokości oprocentowania na rachunkach pomocniczych w tym depozytach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość oprocentowania środków na rachunku podstawowym
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość oprocentowania środków na rachunkach pomocniczych w tym depozytach
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:1.Spełniają warunek, posiadaniazdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający nie precyzuje warunku i
odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie. 2. Spełniają
warunek sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Zamawiający nie precyzuje warunku i odstępuje
od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie3. Spełnią warunek
zdolności technicznej lub zawodowej.Zamawiający nie precyzuje warunku i odstępuje od
wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.4.Spełniają warunek,
posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów.Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca
wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także
realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29
sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.U. z 2020 r. poz. 1896 ze zm.), a w przypadku określonym
w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe – inny dokument potwierdzający rozpoczęcie
działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo
bankowe. W przypadku Banku Państwowego wystarczy podanie rocznika, numeru i pozycji
właściwego Dziennika Ustaw zawierającego rozporządzenie o utworzeniu banku.Opis sposobu
dokonywania oceny tego warunku - ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie
złożonego oświadczenia, a w przypadku uznania oferty za najwyżej ocenioną po uprzednim
wezwaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów wymienionych w punkcie VII
SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia.5. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta
została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia
wezwania, do złożenia podmiotowych środków dowodowych wymienionych w punkcie VIII SWZ,
aktualnych na dzień złożenia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę,
którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni
aktualnych na dzień złożonych podmiotowych środków dowodowych: a) zezwolenie na prowadzenie
działalności bankowej na terenie Polski, a także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia,
zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.U. z 2020 r. poz. 1896) aw przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe – inny dokument potwierdzający
rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo
bankowe. W przypadku Banku Państwowego wystarczy podanie rocznika, numeru i pozycji właściwego
Dziennika Ustaw zawierającego rozporządzenie o utworzeniu banku.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzeniu braku podstaw wykluczenia z udziału postepowania
o udzielnie zamówienia
publicznego żąda niżej wymienionych podmiotowych środków dowodowych:1) Odpisu lub informacji z
Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;b) Oświadczenia wykonawcy, w
zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r.
poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy
kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty
częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Na podstawie art. 58 ustawy Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego.