DOSTAWA URZĄDZEŃ LABORATORYJNYCH W RAMACH LEASINGU OPERACYJNEGO Z PRAWEM OPCJI WYKUPU...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWA URZĄDZEŃ LABORATORYJNYCH W RAMACH LEASINGU OPERACYJNEGO Z PRAWEM OPCJI WYKUPU WRAZ Z UBEZPIECZENIEM
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCzęstochowa
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2021-01-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUniwersytet Humanistyczno - Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-28
  • Numer ogłoszenia771924-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 771924-N-2020 z dnia 28.12.2020 r.

Uniwersytet Humanistyczno - Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie: DOSTAWA URZĄDZEŃ LABORATORYJNYCH W RAMACH LEASINGU OPERACYJNEGO Z PRAWEM OPCJI WYKUPU WRAZ Z UBEZPIECZENIEM
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Humanistyczno - Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie, krajowy numer identyfikacyjny 14940000000000, ul. Waszyngtona  4/8 , 42-200  Częstochowa, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 343 784 100, , e-mail a.bojarska@ajd.czest.pl, , faks 343784200.
Adres strony internetowej (URL): www.ujd.edu.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
Platforma zakupowa: https://platformazakupowa.pl/pn/ajd_czest

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA URZĄDZEŃ LABORATORYJNYCH W RAMACH LEASINGU OPERACYJNEGO Z PRAWEM OPCJI WYKUPU WRAZ Z UBEZPIECZENIEM
Numer referencyjny: ZP.26.1.85.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń laboratoryjnych w formie leasingu operacyjnego z prawem opcji wykupu wraz z ubezpieczeniem na czas trwania leasingu dla Wydziału Nauk Ścisłych, Przyrodniczych i Technicznych Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części-zadania i obejmuje:Zadanie nr 1: Łaźnia wodna z wytrząsaniem z dodatkowym wyposażeniem – 1 szt.Zadanie nr 2: Urządzenie do automatycznego pomiaru lepkości – 1 szt.Zadanie nr 3: Stołowa wirówka laboratoryjna wentylowana z dodatkowym wyposażeniem – 1 szt.Zadanie nr 4: Cieplarka laboratoryjna z konwekcją naturalną – 1 szt. Wykonawca może złożyć ofertę częściową na jedno bądź więcej zadań, według własnego wyboru.2. Dostarczane urządzenia laboratoryjne muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, bez wcześniejszej eksploatacji. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania dotyczące parametrów, cech, funkcjonalności zamawianych urządzeń:ZADANIE NR 1: Łaźnia wodna z wytrząsaniem z dodatkowym wyposażeniem – 1 szt.• utrzymanie stałej temperatury łaźni w przedziale od 5° powyżej temperatury otoczenia do 100°C.• temperatura mierzona i wyświetlana z dokładnością +/- 0,2°C.• wykonane z wysokiej jakości stali nierdzewnej wraz nierdzewną pokrywą dwuspadową montowaną na zawiasach• dokładny wyświetlacz LED zapewniający precyzyjność zadanych warunków termicznych w komorze roboczej.• nierdzewny kosz wytrząsarki do zamocowania platformy uchwytu pod kolby oraz statywów na probówki • zawór spustowy• z wytrząsaniem (ruch posuwisto-zwrotny); Regulacja wytrząsania - 10-150 rpm• dwa niezależne systemy: niezależna regulacja wytrząsania oraz regulacja temperatury, które umożliwiają pracę urządzenia w trzech konfiguracjach: (1. Oba systemy są włączone i działają równocześnie, 2. Praca z regulacją temperatury a wyłączonym systemem wytrząsania, 3. Praca z włączonym systemem wytrząsania przy równocześnie wyłączonym systemem regulacji temperatury oraz bez konieczności wypełnienia zbiornika wodą) • sygnalizacja wizualna i dźwiękowa zakończenia odliczania czasu i przekroczenia zadanej temperatury• wymiary wanny (mm) nie większe niż 320x390x200• wymiary zewnętrzne (mm) nie większe niż 570x476x365 • pojemność wanny (min 15 do max 18L) • napięcie zasilania 230, 50 – 60 Hz• dodatkowo:• pasujące statywy na probówki 3szt• pasujący uchwyt pod kolby 500 ml na 5 sztZADANIE NR 2: Urządzenie do automatycznego pomiaru lepkości – 1 szt. • elektroniczne urządzenie czasowe do kapilarnych wiskozymetrów szklanych stosowanych do określania lepkości kinematycznej i względnej• urządzenie automatycznie mierzy czas przepływu płynów w wiskozymetrach kapilarnych za pomocą wiązek światła podczerwonego w warunkach stabilnej temperatury; podczas pomiaru wiskozymetr wraz z próbką jest wkładany do urządzenia i zanurzany w kąpieli termostatycznej; po ustaleniu temp. próbka jest pompowana do bańki pomiarowej, po czym czas przepływu jest oznaczany automatycznie• posiada funkcje przechowywania danych• możliwy do użycia z wiskozymetrami Ubbelohde (DIN, ASTM, Micro) i Micro Ostwald kalibrowanymi do automatycznych pomiarów• urządzenie posiada wyświetlacz, który umożliwia łatwe odczytywanie czasu przepływu i dodatkowych informacji: data, godzina, identyfikator próbki i identyfikator wiskozymetru• zasilanie 100-230 V i ręczna pompka, urządzenie z łaźnią na zakres temp. od +10 do +60°C• zakres pomiaru: do 999,99 s z rozdzielczością 0,01 s• dokładność pomiaru czasu: ±0,01 s ±1 cyfra • zakres pomiarowy lepkości: Od 0,35 do 10000 mm2/s (cSt) • interfejs USB: Do pamięci USB lub do drukarki (TZ 3863) • temp. pracy: statyw: od -40 do +150°CZADANIE NR 3: Stołowa wirówka laboratoryjna wentylowana z dodatkowym wyposażeniem – 1 szt.• zasilanie 230V50/60Hz;• zakres obrotów: 90 ÷ 18 000 RPM, skok 1; max przyspieszenie 31150 x g; czas wirowania 0[s] ÷ 99[h]59[min]59[s], lub ∞, skok 1[s]• funkcja opóźnionego startu,• efektywny system wentylacji,• bezobsługowy silnik indukcyjny,• nowoczesny układ programowania,• wyświetlacz graficzny LCD – wygaszanie ekranu po okresie bezczynności,• jednoczesne wskazanie na wyświetlaczu zadanej i bieżącej wartości prędkości, RCF, czasu,• 99 programów użytkownika,• 10 charakterystyk rozpędzania/hamowania,• programowanie wieloodcinkowych charakterystyk rozpędzania/hamowania,• regulacja RPM/RCF,• manualne ustawianie promienia wirowania (z automatyczną korekta RCF),• dwa tryby zliczania czasu: od naciśnięcia klawisza start lub od osiągnięcia zadanej prędkości,• tryb pracy ciągłej HOLD,• praca w trybie „SHORT”,• możliwość zmiany parametrów podczas wirowania,• identyfikacja wirnika,• automatyczne otwieranie pokrywy,• zamek domykający pokrywę,• rejestrowanie parametrów wirowania – możliwość przeniesienia danych – komputer PC (USB),• zmiana języka menu (PL, EN, ES, IT, PT, DE, RU),• blokowanie wybranych funkcji, ochrona dostępu przy użyciu hasła,• programowane ustawianie gęstości dla próbek >1,2g/cm3 (z automatyczną korektą prędkości maksymalnej),• komora wirowania ze stali nierdzewnej,• możliwość dopasowania różnego rodzaju wirnikówDodatkowo elementy wyposażenia kompatybilne z wirówką:• Wirnik kątowy 4 x 250ml, z hermetycznie uszczelnioną pokrywą [kąt 25°] [max RPM/RCF: 10 000rpm/14 087xg] – 1 szt.• Wkładka redukcyjna 1 x 30mm na probówkę 50ml typu falcon – 4 szt.• Podkładka PP pod butelkę z dnem płaskim 250ml – 4 szt.• Butelka z polipropylenu 250ml 62x122mm , płaska [6 sztuk - komplet]ZADANIE NR 4: Cieplarka laboratoryjna z konwekcją naturalną – 1 szt.• Cieplarka laboratoryjna z konwekcją naturalną o pojemności od 100 do 120 litrów • Zakres temperatury nie mniejszy niż: od temperatury otoczenia +5°C do 100°C• Minimalne wymiary wewnętrzne: 500 x 530 x 420 mm (szerokość x wysokość x głębokość)• Stabilność temperatury przy temperaturze pracy 37°C nie gorsza niż +/-0,1°C• Jednorodność temperatury w 27 pkt. przestrzennych przy temperaturze pracy 37°C nie gorsza niż +/-0,4°C• Komora inkubacyjna, wstępnego termostatowania i wewnętrzna część drzwi wykonane ze stali nierdzewnej (AISI 304 i AISI 430)• Obudowa urządzenia malowana proszkowo• Komora wstępnego termostatowania powietrza z elementami grzejącymi odsuniętymi od ściany komory, przepływ powietrza naturalny• Drzwi zewnętrzne, jednoskrzydłowe, wyposażone w klamkę, z zawiasami po prawej stronie• Szklane drzwi wewnętrzne ze szkła hartowanego• Panel sterowania z wyświetlaczem LCD, umieszczony na drzwiach urządzenia• Port USB do rejestracji danych na pamięć przenośną USB, w przypadku zaniku zasilania po przywróceniu zasilania rejestracja powinna być kontynuowana• Minimalne funkcje panelu sterowania: Regulacja temperatury Regulacja prędkości nagrzewania (°C/min) Ustawienie daty i czasu Ustawienie zegara czasu pracy (odliczenie od momentu uruchomienia zegara) Wyświetlanie piktogramów dla procesów grzania, uruchomionego zegara, alarmu temperatury, trybu czuwania Regulacja zabezpieczenia temperaturowego klasy 3.1• Możliwość ustawiania urządzeń piętrowo• Kominek wentylacyjny o średnicy minimum 50mm• Wymiary zewnętrzne nie większe niż: 710 x 740 x 610 mm (szerokość x wysokość x głębokość)• Masa inkubatora nie większa niż 55 kg• W zestawie 2 półki druciane, ze stali chromowanej, dopuszczalne obciążenie półki nie mniejsze niż 20 kg• Półki oparte na zintegrowanych prowadnicach w ścianach, bez konieczności stosowania stelaży• Zabezpieczenie temperaturowe klasy 1 (zgodnie z DIN 12880) odcinające zasilanie przy 120°C• Zasilanie jednofazowe, 230V, 50-60Hz• Moc nominalna w zakresie 0,3-0,5 kW• Zużycie energii przy temperaturze pracy 37°C i temperaturze otoczenia 25°C nie większe niż 25W4. Wymagania dotyczące leasingu: Waluta umowy – PLN Okres trwania umowy leasingu: 36 miesięcy Ilość rat leasingowych: 35 miesięcznych rat leasingowych, niezmiennych w okresie leasingowania, skalkulowanych z zastosowaniem niestandardowego harmonogramu spłat, tj. spłata 97% kapitału winna być skumulowana w 21 pierwszych miesiącach finansowania (raty 1-21, równe),natomiast pozostała część kapitału będzie płatna w pozostałych ratach leasingu (raty 22-35, równe), do końca obowiązywania umowy, zgodnie z harmonogramem finansowym przedłożonym Zamawiającemu nie później niż w dacie odbioru urządzenia będącego przedmiotem leasingu.  Opłata wstępna: 0% Ubezpieczenie przedmiotu leasingu wliczone w ratę leasingową Wykup: 1% wartości początkowej netto przedmiotu leasingu Zamawiający nie wyraża zgody na wprowadzenie do harmonogramu finansowania innych opłat niż rata leasingowa i opłata końcowa za wykup – w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji wykupu5. Miejsce realizacji zamówienia: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie, Al. Armii Krajowej 13/15, pomieszczenia wskazane przez Zamawiającego, Częstochowa.6. Okres gwarancji na przedmiot leasingu wynosi minimum: 12 miesięcy licząc od dnia podpisania przez obie strony protokołu odbioru przedmiotu leasingu bez uwag. 7. Termin dostawy (wydania Zamawiającemu) przedmiotu leasingu: maksymalny dopuszczalny - do 8 tygodni od dnia podpisania umowy.Okres trwania umowy leasingu: 36 miesięcy od daty wydania przedmiotu leasingu Zamawiającemu8. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy – załącznik nr 4 do SIWZ.9. Zamawiający nie ogranicza możliwości przekazania realizacji części zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca wskazuje w formularzu oferty część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z podaniem firmy podwykonawcy.

II.5) Główny kod CPV: 66000000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
38500000-0
42943000-8
38425200-2
42931100-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
56
36

II.9) Informacje dodatkowe: Termin dostawy (wydania Zamawiającemu) przedmiotu leasingu: maksymalny dopuszczalny - do 8 tygodni od dnia podpisania umowy (56 dni).Okres trwania umowy leasingu: 36 miesięcy od daty wydania przedmiotu leasingu Zamawiającemu
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni do złożenia aktualnych na dzień złożenia dokumentów lub oświadczeń:W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot leasingu odpowiada wymaganiom Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia specyfikacji technicznej zawierającej parametry, funkcje i cechy oferowanego urządzenia oraz oznaczenia takie jak – producent/ model oferowanego sprzętu, sporządzonej zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. Forma dokumentu: pisemnie w oryginale lub kopii pisemnego dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Pełnomocnictwo (jeżeli ofertę składa pełnomocnik) - zgodnie z rozdziałem 1 część I pkt 16 i część IV pkt 2 SIWZ, złożone z ofertą w formie pisemnej w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy przedmiotu leasingu 20,00
Okres gwarancji na przedmiot leasingu 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i są dopuszczalne wyłącznie w zakresie określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych.2. W związku z art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza odpowiednią zmianę wynagrodzenia, o którym mowa w par. 6 ust. 1 w następujących przypadkach:1) Ustawowej zmiany stawki podatku VAT;2) Zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia o pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych– jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 18.01.2021, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: ZADANIE NR 1: Łaźnia wodna z wytrząsaniem z dodatkowym wyposażeniem – 1 szt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa łaźni wodnej z wytrząsaniem z dodatkowym wyposażeniem – 1 szt., w formie leasingu operacyjnego z prawem opcji wykupu wraz z ubezpieczeniem na czas trwania leasingu dla Wydziału Nauk Ścisłych, Przyrodniczych i Technicznych Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie.2.Dostarczane urządzenia laboratoryjne muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, bez wcześniejszej eksploatacji. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania dotyczące parametrów, cech, funkcjonalności zamawianych urządzeń:ZADANIE NR 1: Łaźnia wodna z wytrząsaniem z dodatkowym wyposażeniem – 1 szt.• utrzymanie stałej temperatury łaźni w przedziale od 5° powyżej temperatury otoczenia do 100°C.• temperatura mierzona i wyświetlana z dokładnością +/- 0,2°C.• wykonane z wysokiej jakości stali nierdzewnej wraz nierdzewną pokrywą dwuspadową montowaną na zawiasach• dokładny wyświetlacz LED zapewniający precyzyjność zadanych warunków termicznych w komorze roboczej.• nierdzewny kosz wytrząsarki do zamocowania platformy uchwytu pod kolby oraz statywów na probówki • zawór spustowy• z wytrząsaniem (ruch posuwisto-zwrotny); Regulacja wytrząsania - 10-150 rpm• dwa niezależne systemy: niezależna regulacja wytrząsania oraz regulacja temperatury, które umożliwiają pracę urządzenia w trzech konfiguracjach: (1. Oba systemy są włączone i działają równocześnie, 2. Praca z regulacją temperatury a wyłączonym systemem wytrząsania, 3. Praca z włączonym systemem wytrząsania przy równocześnie wyłączonym systemem regulacji temperatury oraz bez konieczności wypełnienia zbiornika wodą) • sygnalizacja wizualna i dźwiękowa zakończenia odliczania czasu i przekroczenia zadanej temperatury• wymiary wanny (mm) nie większe niż 320x390x200• wymiary zewnętrzne (mm) nie większe niż 570x476x365 • pojemność wanny (min 15 do max 18L) • napięcie zasilania 230, 50 – 60 Hz• dodatkowo:• pasujące statywy na probówki 3szt• pasujący uchwyt pod kolby 500 ml na 5 szt2. Wymagania dotyczące leasingu: Waluta umowy – PLN Okres trwania umowy leasingu: 36 miesięcy Ilość rat leasingowych: 35 miesięcznych rat leasingowych, niezmiennych w okresie leasingowania, skalkulowanych z zastosowaniem niestandardowego harmonogramu spłat, tj. spłata 97% kapitału winna być skumulowana w 21 pierwszych miesiącach finansowania (raty 1-21, równe),natomiast pozostała część kapitału będzie płatna w pozostałych ratach leasingu (raty 22-35, równe), do końca obowiązywania umowy, zgodnie z harmonogramem finansowym przedłożonym Zamawiającemu nie później niż w dacie odbioru urządzenia będącego przedmiotem leasingu.  Opłata wstępna: 0% Ubezpieczenie przedmiotu leasingu wliczone w ratę leasingową Wykup: 1% wartości początkowej netto przedmiotu leasingu Zamawiający nie wyraża zgody na wprowadzenie do harmonogramu finansowania innych opłat niż rata leasingowa i opłata końcowa za wykup – w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji wykupu4. Miejsce realizacji zamówienia: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie, Al. Armii Krajowej 13/15, pomieszczenia wskazane przez Zamawiającego, Częstochowa.5. Okres gwarancji na przedmiot leasingu wynosi minimum: 12 miesięcy licząc od dnia podpisania przez obie strony protokołu odbioru przedmiotu leasingu bez uwag. 6. Termin dostawy (wydania Zamawiającemu) przedmiotu leasingu: maksymalny dopuszczalny - do 8 tygodni od dnia podpisania umowy.Okres trwania umowy leasingu: 36 miesięcy od daty wydania przedmiotu leasingu Zamawiającemu7. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy – załącznik nr 4 do SIWZ.8. Zamawiający nie ogranicza możliwości przekazania realizacji części zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca wskazuje w formularzu oferty część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z podaniem firmy podwykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66000000-0, 42943000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach: 56
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy przedmiotu leasingu 20,00
Okres gwarancji na przedmiot leasingu 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy (wydania Zamawiającemu) przedmiotu leasingu: maksymalny dopuszczalny - do 8 tygodni od dnia podpisania umowy (56 dni).Okres trwania umowy leasingu: 36 miesięcy od daty wydania przedmiotu leasingu Zamawiającemu


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie nr 2: Urządzenie do automatycznego pomiaru lepkości – 1 szt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia do automatycznego pomiaru lepkości – 1 szt.w formie leasingu operacyjnego z prawem opcji wykupu wraz z ubezpieczeniem na czas trwania leasingu dla Wydziału Nauk Ścisłych, Przyrodniczych i Technicznych Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie. 2. Dostarczane urządzenie laboratoryjne musi być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, bez wcześniejszej eksploatacji. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania dotyczące parametrów, cech, funkcjonalności zamawianego urządzenia:ZADANIE NR 2: Urządzenie do automatycznego pomiaru lepkości – 1 szt. • elektroniczne urządzenie czasowe do kapilarnych wiskozymetrów szklanych stosowanych do określania lepkości kinematycznej i względnej• urządzenie automatycznie mierzy czas przepływu płynów w wiskozymetrach kapilarnych za pomocą wiązek światła podczerwonego w warunkach stabilnej temperatury; podczas pomiaru wiskozymetr wraz z próbką jest wkładany do urządzenia i zanurzany w kąpieli termostatycznej; po ustaleniu temp. próbka jest pompowana do bańki pomiarowej, po czym czas przepływu jest oznaczany automatycznie• posiada funkcje przechowywania danych• możliwy do użycia z wiskozymetrami Ubbelohde (DIN, ASTM, Micro) i Micro Ostwald kalibrowanymi do automatycznych pomiarów• urządzenie posiada wyświetlacz, który umożliwia łatwe odczytywanie czasu przepływu i dodatkowych informacji: data, godzina, identyfikator próbki i identyfikator wiskozymetru• zasilanie 100-230 V i ręczna pompka, urządzenie z łaźnią na zakres temp. od +10 do +60°C• zakres pomiaru: do 999,99 s z rozdzielczością 0,01 s• dokładność pomiaru czasu: ±0,01 s ±1 cyfra • zakres pomiarowy lepkości: Od 0,35 do 10000 mm2/s (cSt) • interfejs USB: Do pamięci USB lub do drukarki (TZ 3863) • temp. pracy: statyw: od -40 do +150°C4. Wymagania dotyczące leasingu: Waluta umowy – PLN Okres trwania umowy leasingu: 36 miesięcy Ilość rat leasingowych: 35 miesięcznych rat leasingowych, niezmiennych w okresie leasingowania, skalkulowanych z zastosowaniem niestandardowego harmonogramu spłat, tj. spłata 97% kapitału winna być skumulowana w 21 pierwszych miesiącach finansowania (raty 1-21, równe),natomiast pozostała część kapitału będzie płatna w pozostałych ratach leasingu (raty 22-35, równe), do końca obowiązywania umowy, zgodnie z harmonogramem finansowym przedłożonym Zamawiającemu nie później niż w dacie odbioru urządzenia będącego przedmiotem leasingu.  Opłata wstępna: 0% Ubezpieczenie przedmiotu leasingu wliczone w ratę leasingową Wykup: 1% wartości początkowej netto przedmiotu leasingu Zamawiający nie wyraża zgody na wprowadzenie do harmonogramu finansowania innych opłat niż rata leasingowa i opłata końcowa za wykup – w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji wykupu5. Miejsce realizacji zamówienia: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie, Al. Armii Krajowej 13/15, pomieszczenia wskazane przez Zamawiającego, Częstochowa.6. Okres gwarancji na przedmiot leasingu wynosi minimum: 12 miesięcy licząc od dnia podpisania przez obie strony protokołu odbioru przedmiotu leasingu bez uwag. 7. Termin dostawy (wydania Zamawiającemu) przedmiotu leasingu: maksymalny dopuszczalny - do 8 tygodni od dnia podpisania umowy.Okres trwania umowy leasingu: 36 miesięcy od daty wydania przedmiotu leasingu Zamawiającemu8. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy – załącznik nr 4 do SIWZ.9. Zamawiający nie ogranicza możliwości przekazania realizacji części zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca wskazuje w formularzu oferty część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z podaniem firmy podwykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66000000-0, 38425200-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach: 56
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy przedmiotu leasingu 20,00
Okres gwarancji na przedmiot leasingu 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy (wydania Zamawiającemu) przedmiotu leasingu: maksymalny dopuszczalny - do 8 tygodni od dnia podpisania umowy (56 dni).Okres trwania umowy leasingu: 36 miesięcy od daty wydania przedmiotu leasingu Zamawiającemu


Część nr: 3 Nazwa: ZADANIE NR 3: Stołowa wirówka laboratoryjna wentylowana z dodatkowym wyposażeniem – 1 szt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa stołowej wirówki laboratoryjnej wentylowanej z dodatkowym wyposażeniem – 1 szt. w formie leasingu operacyjnego z prawem opcji wykupu wraz z ubezpieczeniem na czas trwania leasingu dla Wydziału Nauk Ścisłych, Przyrodniczych i Technicznych Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie. 2. Dostarczane urządzenia laboratoryjne muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, bez wcześniejszej eksploatacji. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania dotyczące parametrów, cech, funkcjonalności zamawianych urządzeń:ZADANIE NR 3: Stołowa wirówka laboratoryjna wentylowana z dodatkowym wyposażeniem – 1 szt.• zasilanie 230V50/60Hz;• zakres obrotów: 90 ÷ 18 000 RPM, skok 1; max przyspieszenie 31150 x g; czas wirowania 0[s] ÷ 99[h]59[min]59[s], lub ∞, skok 1[s]• funkcja opóźnionego startu,• efektywny system wentylacji,• bezobsługowy silnik indukcyjny,• nowoczesny układ programowania,• wyświetlacz graficzny LCD – wygaszanie ekranu po okresie bezczynności,• jednoczesne wskazanie na wyświetlaczu zadanej i bieżącej wartości prędkości, RCF, czasu,• 99 programów użytkownika,• 10 charakterystyk rozpędzania/hamowania,• programowanie wieloodcinkowych charakterystyk rozpędzania/hamowania,• regulacja RPM/RCF,• manualne ustawianie promienia wirowania (z automatyczną korekta RCF),• dwa tryby zliczania czasu: od naciśnięcia klawisza start lub od osiągnięcia zadanej prędkości,• tryb pracy ciągłej HOLD,• praca w trybie „SHORT”,• możliwość zmiany parametrów podczas wirowania,• identyfikacja wirnika,• automatyczne otwieranie pokrywy,• zamek domykający pokrywę,• rejestrowanie parametrów wirowania – możliwość przeniesienia danych – komputer PC (USB),• zmiana języka menu (PL, EN, ES, IT, PT, DE, RU),• blokowanie wybranych funkcji, ochrona dostępu przy użyciu hasła,• programowane ustawianie gęstości dla próbek >1,2g/cm3 (z automatyczną korektą prędkości maksymalnej),• komora wirowania ze stali nierdzewnej,• możliwość dopasowania różnego rodzaju wirnikówDodatkowo elementy wyposażenia kompatybilne z wirówką:• Wirnik kątowy 4 x 250ml, z hermetycznie uszczelnioną pokrywą [kąt 25°] [max RPM/RCF: 10 000rpm/14 087xg] – 1 szt.• Wkładka redukcyjna 1 x 30mm na probówkę 50ml typu falcon – 4 szt.• Podkładka PP pod butelkę z dnem płaskim 250ml – 4 szt.• Butelka z polipropylenu 250ml 62x122mm , płaska [6 sztuk - komplet]4. Wymagania dotyczące leasingu: Waluta umowy – PLN Okres trwania umowy leasingu: 36 miesięcy Ilość rat leasingowych: 35 miesięcznych rat leasingowych, niezmiennych w okresie leasingowania, skalkulowanych z zastosowaniem niestandardowego harmonogramu spłat, tj. spłata 97% kapitału winna być skumulowana w 21 pierwszych miesiącach finansowania (raty 1-21, równe),natomiast pozostała część kapitału będzie płatna w pozostałych ratach leasingu (raty 22-35, równe), do końca obowiązywania umowy, zgodnie z harmonogramem finansowym przedłożonym Zamawiającemu nie później niż w dacie odbioru urządzenia będącego przedmiotem leasingu.  Opłata wstępna: 0% Ubezpieczenie przedmiotu leasingu wliczone w ratę leasingową Wykup: 1% wartości początkowej netto przedmiotu leasingu Zamawiający nie wyraża zgody na wprowadzenie do harmonogramu finansowania innych opłat niż rata leasingowa i opłata końcowa za wykup – w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji wykupu5. Miejsce realizacji zamówienia: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie, Al. Armii Krajowej 13/15, pomieszczenia wskazane przez Zamawiającego, Częstochowa.6. Okres gwarancji na przedmiot leasingu wynosi minimum: 12 miesięcy licząc od dnia podpisania przez obie strony protokołu odbioru przedmiotu leasingu bez uwag. 7. Termin dostawy (wydania Zamawiającemu) przedmiotu leasingu: maksymalny dopuszczalny - do 8 tygodni od dnia podpisania umowy.Okres trwania umowy leasingu: 36 miesięcy od daty wydania przedmiotu leasingu Zamawiającemu8. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy – załącznik nr 4 do SIWZ.9. Zamawiający nie ogranicza możliwości przekazania realizacji części zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca wskazuje w formularzu oferty część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z podaniem firmy podwykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66000000-0, 42931100-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach: 56
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy przedmiotu leasingu 20,00
Okres gwarancji na przedmiot leasingu 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy (wydania Zamawiającemu) przedmiotu leasingu: maksymalny dopuszczalny - do 8 tygodni od dnia podpisania umowy (56 dni).Okres trwania umowy leasingu: 36 miesięcy od daty wydania przedmiotu leasingu Zamawiającemu


Część nr: 4 Nazwa: ZADANIE NR 4: Cieplarka laboratoryjna z konwekcją naturalną – 1 szt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa cieplarki laboratoryjnej z konwekcją naturalną – 1 szt. w formie leasingu operacyjnego z prawem opcji wykupu wraz z ubezpieczeniem na czas trwania leasingu dla Wydziału Nauk Ścisłych, Przyrodniczych i Technicznych Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie.2. Dostarczane urządzenie laboratoryjne musi być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, bez wcześniejszej eksploatacji. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania dotyczące parametrów, cech, funkcjonalności zamawianego urządzenia:ZADANIE NR 4: Cieplarka laboratoryjna z konwekcją naturalną – 1 szt.• Cieplarka laboratoryjna z konwekcją naturalną o pojemności od 100 do 120 litrów • Zakres temperatury nie mniejszy niż: od temperatury otoczenia +5°C do 100°C• Minimalne wymiary wewnętrzne: 500 x 530 x 420 mm (szerokość x wysokość x głębokość)• Stabilność temperatury przy temperaturze pracy 37°C nie gorsza niż +/-0,1°C• Jednorodność temperatury w 27 pkt. przestrzennych przy temperaturze pracy 37°C nie gorsza niż +/-0,4°C• Komora inkubacyjna, wstępnego termostatowania i wewnętrzna część drzwi wykonane ze stali nierdzewnej (AISI 304 i AISI 430)• Obudowa urządzenia malowana proszkowo• Komora wstępnego termostatowania powietrza z elementami grzejącymi odsuniętymi od ściany komory, przepływ powietrza naturalny• Drzwi zewnętrzne, jednoskrzydłowe, wyposażone w klamkę, z zawiasami po prawej stronie• Szklane drzwi wewnętrzne ze szkła hartowanego• Panel sterowania z wyświetlaczem LCD, umieszczony na drzwiach urządzenia• Port USB do rejestracji danych na pamięć przenośną USB, w przypadku zaniku zasilania po przywróceniu zasilania rejestracja powinna być kontynuowana• Minimalne funkcje panelu sterowania: Regulacja temperatury Regulacja prędkości nagrzewania (°C/min) Ustawienie daty i czasu Ustawienie zegara czasu pracy (odliczenie od momentu uruchomienia zegara) Wyświetlanie piktogramów dla procesów grzania, uruchomionego zegara, alarmu temperatury, trybu czuwania Regulacja zabezpieczenia temperaturowego klasy 3.1• Możliwość ustawiania urządzeń piętrowo• Kominek wentylacyjny o średnicy minimum 50mm• Wymiary zewnętrzne nie większe niż: 710 x 740 x 610 mm (szerokość x wysokość x głębokość)• Masa inkubatora nie większa niż 55 kg• W zestawie 2 półki druciane, ze stali chromowanej, dopuszczalne obciążenie półki nie mniejsze niż 20 kg• Półki oparte na zintegrowanych prowadnicach w ścianach, bez konieczności stosowania stelaży• Zabezpieczenie temperaturowe klasy 1 (zgodnie z DIN 12880) odcinające zasilanie przy 120°C• Zasilanie jednofazowe, 230V, 50-60Hz• Moc nominalna w zakresie 0,3-0,5 kW• Zużycie energii przy temperaturze pracy 37°C i temperaturze otoczenia 25°C nie większe niż 25W4. Wymagania dotyczące leasingu: Waluta umowy – PLN Okres trwania umowy leasingu: 36 miesięcy Ilość rat leasingowych: 35 miesięcznych rat leasingowych, niezmiennych w okresie leasingowania, skalkulowanych z zastosowaniem niestandardowego harmonogramu spłat, tj. spłata 97% kapitału winna być skumulowana w 21 pierwszych miesiącach finansowania (raty 1-21, równe),natomiast pozostała część kapitału będzie płatna w pozostałych ratach leasingu (raty 22-35, równe), do końca obowiązywania umowy, zgodnie z harmonogramem finansowym przedłożonym Zamawiającemu nie później niż w dacie odbioru urządzenia będącego przedmiotem leasingu.  Opłata wstępna: 0% Ubezpieczenie przedmiotu leasingu wliczone w ratę leasingową Wykup: 1% wartości początkowej netto przedmiotu leasingu Zamawiający nie wyraża zgody na wprowadzenie do harmonogramu finansowania innych opłat niż rata leasingowa i opłata końcowa za wykup – w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji wykupu5. Miejsce realizacji zamówienia: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie, Al. Armii Krajowej 13/15, pomieszczenia wskazane przez Zamawiającego, Częstochowa.6. Okres gwarancji na przedmiot leasingu wynosi minimum: 12 miesięcy licząc od dnia podpisania przez obie strony protokołu odbioru przedmiotu leasingu bez uwag. 7. Termin dostawy (wydania Zamawiającemu) przedmiotu leasingu: maksymalny dopuszczalny - do 8 tygodni od dnia podpisania umowy.Okres trwania umowy leasingu: 36 miesięcy od daty wydania przedmiotu leasingu Zamawiającemu8. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy – załącznik nr 4 do SIWZ.9. Zamawiający nie ogranicza możliwości przekazania realizacji części zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca wskazuje w formularzu oferty część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z podaniem firmy podwykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66000000-0, 38500000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach: 56
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy przedmiotu leasingu 20,00
Okres gwarancji na przedmiot leasingu 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy (wydania Zamawiającemu) przedmiotu leasingu: maksymalny dopuszczalny - do 8 tygodni od dnia podpisania umowy (56 dni).Okres trwania umowy leasingu: 36 miesięcy od daty wydania przedmiotu leasingu Zamawiającemu






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę napisanie wniosku o datację na budowę hali - Miedźna
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę napisanie wniosku o datację na budowę hali 300mkw oraz pomieszczenia biurowego wraz z salonem pokazowym 40mkw