IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy przedmiotu leasingu |
20,00 |
Okres gwarancji na przedmiot leasingu |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i są dopuszczalne wyłącznie w zakresie określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych.2. W związku z art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza odpowiednią zmianę wynagrodzenia, o którym mowa w par. 6 ust. 1 w następujących przypadkach:1) Ustawowej zmiany stawki podatku VAT;2) Zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia o pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych– jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
18.01.2021, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
ZADANIE NR 1: Łaźnia wodna z wytrząsaniem z dodatkowym wyposażeniem – 1 szt. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa łaźni wodnej z wytrząsaniem z dodatkowym wyposażeniem – 1 szt., w formie leasingu operacyjnego z prawem opcji wykupu wraz z ubezpieczeniem na czas trwania leasingu dla Wydziału Nauk Ścisłych, Przyrodniczych i Technicznych Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie.2.Dostarczane urządzenia laboratoryjne muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, bez wcześniejszej eksploatacji. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania dotyczące parametrów, cech, funkcjonalności zamawianych urządzeń:ZADANIE NR 1: Łaźnia wodna z wytrząsaniem z dodatkowym wyposażeniem – 1 szt.• utrzymanie stałej temperatury łaźni w przedziale od 5° powyżej temperatury otoczenia do 100°C.• temperatura mierzona i wyświetlana z dokładnością +/- 0,2°C.• wykonane z wysokiej jakości stali nierdzewnej wraz nierdzewną pokrywą dwuspadową montowaną na zawiasach• dokładny wyświetlacz LED zapewniający precyzyjność zadanych warunków termicznych w komorze roboczej.• nierdzewny kosz wytrząsarki do zamocowania platformy uchwytu pod kolby oraz statywów na probówki • zawór spustowy• z wytrząsaniem (ruch posuwisto-zwrotny); Regulacja wytrząsania - 10-150 rpm• dwa niezależne systemy: niezależna regulacja wytrząsania oraz regulacja temperatury, które umożliwiają pracę urządzenia w trzech konfiguracjach: (1. Oba systemy są włączone i działają równocześnie, 2. Praca z regulacją temperatury a wyłączonym systemem wytrząsania, 3. Praca z włączonym systemem wytrząsania przy równocześnie wyłączonym systemem regulacji temperatury oraz bez konieczności wypełnienia zbiornika wodą) • sygnalizacja wizualna i dźwiękowa zakończenia odliczania czasu i przekroczenia zadanej temperatury• wymiary wanny (mm) nie większe niż 320x390x200• wymiary zewnętrzne (mm) nie większe niż 570x476x365 • pojemność wanny (min 15 do max 18L) • napięcie zasilania 230, 50 – 60 Hz• dodatkowo:• pasujące statywy na probówki 3szt• pasujący uchwyt pod kolby 500 ml na 5 szt2. Wymagania dotyczące leasingu: Waluta umowy – PLN Okres trwania umowy leasingu: 36 miesięcy Ilość rat leasingowych: 35 miesięcznych rat leasingowych, niezmiennych w okresie leasingowania, skalkulowanych z zastosowaniem niestandardowego harmonogramu spłat, tj. spłata 97% kapitału winna być skumulowana w 21 pierwszych miesiącach finansowania (raty 1-21, równe),natomiast pozostała część kapitału będzie płatna w pozostałych ratach leasingu (raty 22-35, równe), do końca obowiązywania umowy, zgodnie z harmonogramem finansowym przedłożonym Zamawiającemu nie później niż w dacie odbioru urządzenia będącego przedmiotem leasingu. Opłata wstępna: 0% Ubezpieczenie przedmiotu leasingu wliczone w ratę leasingową Wykup: 1% wartości początkowej netto przedmiotu leasingu Zamawiający nie wyraża zgody na wprowadzenie do harmonogramu finansowania innych opłat niż rata leasingowa i opłata końcowa za wykup – w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji wykupu4. Miejsce realizacji zamówienia: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie, Al. Armii Krajowej 13/15, pomieszczenia wskazane przez Zamawiającego, Częstochowa.5. Okres gwarancji na przedmiot leasingu wynosi minimum: 12 miesięcy licząc od dnia podpisania przez obie strony protokołu odbioru przedmiotu leasingu bez uwag. 6. Termin dostawy (wydania Zamawiającemu) przedmiotu leasingu: maksymalny dopuszczalny - do 8 tygodni od dnia podpisania umowy.Okres trwania umowy leasingu: 36 miesięcy od daty wydania przedmiotu leasingu Zamawiającemu7. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy – załącznik nr 4 do SIWZ.8. Zamawiający nie ogranicza możliwości przekazania realizacji części zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca wskazuje w formularzu oferty część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z podaniem firmy podwykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66000000-0, 42943000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach: 56
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy przedmiotu leasingu |
20,00 |
Okres gwarancji na przedmiot leasingu |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy (wydania Zamawiającemu) przedmiotu leasingu: maksymalny dopuszczalny - do 8 tygodni od dnia podpisania umowy (56 dni).Okres trwania umowy leasingu: 36 miesięcy od daty wydania przedmiotu leasingu Zamawiającemu
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Zadanie nr 2: Urządzenie do automatycznego pomiaru lepkości – 1 szt. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia do automatycznego pomiaru lepkości – 1 szt.w formie leasingu operacyjnego z prawem opcji wykupu wraz z ubezpieczeniem na czas trwania leasingu dla Wydziału Nauk Ścisłych, Przyrodniczych i Technicznych Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie. 2. Dostarczane urządzenie laboratoryjne musi być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, bez wcześniejszej eksploatacji. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania dotyczące parametrów, cech, funkcjonalności zamawianego urządzenia:ZADANIE NR 2: Urządzenie do automatycznego pomiaru lepkości – 1 szt. • elektroniczne urządzenie czasowe do kapilarnych wiskozymetrów szklanych stosowanych do określania lepkości kinematycznej i względnej• urządzenie automatycznie mierzy czas przepływu płynów w wiskozymetrach kapilarnych za pomocą wiązek światła podczerwonego w warunkach stabilnej temperatury; podczas pomiaru wiskozymetr wraz z próbką jest wkładany do urządzenia i zanurzany w kąpieli termostatycznej; po ustaleniu temp. próbka jest pompowana do bańki pomiarowej, po czym czas przepływu jest oznaczany automatycznie• posiada funkcje przechowywania danych• możliwy do użycia z wiskozymetrami Ubbelohde (DIN, ASTM, Micro) i Micro Ostwald kalibrowanymi do automatycznych pomiarów• urządzenie posiada wyświetlacz, który umożliwia łatwe odczytywanie czasu przepływu i dodatkowych informacji: data, godzina, identyfikator próbki i identyfikator wiskozymetru• zasilanie 100-230 V i ręczna pompka, urządzenie z łaźnią na zakres temp. od +10 do +60°C• zakres pomiaru: do 999,99 s z rozdzielczością 0,01 s• dokładność pomiaru czasu: ±0,01 s ±1 cyfra • zakres pomiarowy lepkości: Od 0,35 do 10000 mm2/s (cSt) • interfejs USB: Do pamięci USB lub do drukarki (TZ 3863) • temp. pracy: statyw: od -40 do +150°C4. Wymagania dotyczące leasingu: Waluta umowy – PLN Okres trwania umowy leasingu: 36 miesięcy Ilość rat leasingowych: 35 miesięcznych rat leasingowych, niezmiennych w okresie leasingowania, skalkulowanych z zastosowaniem niestandardowego harmonogramu spłat, tj. spłata 97% kapitału winna być skumulowana w 21 pierwszych miesiącach finansowania (raty 1-21, równe),natomiast pozostała część kapitału będzie płatna w pozostałych ratach leasingu (raty 22-35, równe), do końca obowiązywania umowy, zgodnie z harmonogramem finansowym przedłożonym Zamawiającemu nie później niż w dacie odbioru urządzenia będącego przedmiotem leasingu. Opłata wstępna: 0% Ubezpieczenie przedmiotu leasingu wliczone w ratę leasingową Wykup: 1% wartości początkowej netto przedmiotu leasingu Zamawiający nie wyraża zgody na wprowadzenie do harmonogramu finansowania innych opłat niż rata leasingowa i opłata końcowa za wykup – w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji wykupu5. Miejsce realizacji zamówienia: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie, Al. Armii Krajowej 13/15, pomieszczenia wskazane przez Zamawiającego, Częstochowa.6. Okres gwarancji na przedmiot leasingu wynosi minimum: 12 miesięcy licząc od dnia podpisania przez obie strony protokołu odbioru przedmiotu leasingu bez uwag. 7. Termin dostawy (wydania Zamawiającemu) przedmiotu leasingu: maksymalny dopuszczalny - do 8 tygodni od dnia podpisania umowy.Okres trwania umowy leasingu: 36 miesięcy od daty wydania przedmiotu leasingu Zamawiającemu8. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy – załącznik nr 4 do SIWZ.9. Zamawiający nie ogranicza możliwości przekazania realizacji części zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca wskazuje w formularzu oferty część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z podaniem firmy podwykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66000000-0, 38425200-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach: 56
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy przedmiotu leasingu |
20,00 |
Okres gwarancji na przedmiot leasingu |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy (wydania Zamawiającemu) przedmiotu leasingu: maksymalny dopuszczalny - do 8 tygodni od dnia podpisania umowy (56 dni).Okres trwania umowy leasingu: 36 miesięcy od daty wydania przedmiotu leasingu Zamawiającemu
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
ZADANIE NR 3: Stołowa wirówka laboratoryjna wentylowana z dodatkowym wyposażeniem – 1 szt. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa stołowej wirówki laboratoryjnej wentylowanej z dodatkowym wyposażeniem – 1 szt. w formie leasingu operacyjnego z prawem opcji wykupu wraz z ubezpieczeniem na czas trwania leasingu dla Wydziału Nauk Ścisłych, Przyrodniczych i Technicznych Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie. 2. Dostarczane urządzenia laboratoryjne muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, bez wcześniejszej eksploatacji. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania dotyczące parametrów, cech, funkcjonalności zamawianych urządzeń:ZADANIE NR 3: Stołowa wirówka laboratoryjna wentylowana z dodatkowym wyposażeniem – 1 szt.• zasilanie 230V50/60Hz;• zakres obrotów: 90 ÷ 18 000 RPM, skok 1; max przyspieszenie 31150 x g; czas wirowania 0[s] ÷ 99[h]59[min]59[s], lub ∞, skok 1[s]• funkcja opóźnionego startu,• efektywny system wentylacji,• bezobsługowy silnik indukcyjny,• nowoczesny układ programowania,• wyświetlacz graficzny LCD – wygaszanie ekranu po okresie bezczynności,• jednoczesne wskazanie na wyświetlaczu zadanej i bieżącej wartości prędkości, RCF, czasu,• 99 programów użytkownika,• 10 charakterystyk rozpędzania/hamowania,• programowanie wieloodcinkowych charakterystyk rozpędzania/hamowania,• regulacja RPM/RCF,• manualne ustawianie promienia wirowania (z automatyczną korekta RCF),• dwa tryby zliczania czasu: od naciśnięcia klawisza start lub od osiągnięcia zadanej prędkości,• tryb pracy ciągłej HOLD,• praca w trybie „SHORT”,• możliwość zmiany parametrów podczas wirowania,• identyfikacja wirnika,• automatyczne otwieranie pokrywy,• zamek domykający pokrywę,• rejestrowanie parametrów wirowania – możliwość przeniesienia danych – komputer PC (USB),• zmiana języka menu (PL, EN, ES, IT, PT, DE, RU),• blokowanie wybranych funkcji, ochrona dostępu przy użyciu hasła,• programowane ustawianie gęstości dla próbek >1,2g/cm3 (z automatyczną korektą prędkości maksymalnej),• komora wirowania ze stali nierdzewnej,• możliwość dopasowania różnego rodzaju wirnikówDodatkowo elementy wyposażenia kompatybilne z wirówką:• Wirnik kątowy 4 x 250ml, z hermetycznie uszczelnioną pokrywą [kąt 25°] [max RPM/RCF: 10 000rpm/14 087xg] – 1 szt.• Wkładka redukcyjna 1 x 30mm na probówkę 50ml typu falcon – 4 szt.• Podkładka PP pod butelkę z dnem płaskim 250ml – 4 szt.• Butelka z polipropylenu 250ml 62x122mm , płaska [6 sztuk - komplet]4. Wymagania dotyczące leasingu: Waluta umowy – PLN Okres trwania umowy leasingu: 36 miesięcy Ilość rat leasingowych: 35 miesięcznych rat leasingowych, niezmiennych w okresie leasingowania, skalkulowanych z zastosowaniem niestandardowego harmonogramu spłat, tj. spłata 97% kapitału winna być skumulowana w 21 pierwszych miesiącach finansowania (raty 1-21, równe),natomiast pozostała część kapitału będzie płatna w pozostałych ratach leasingu (raty 22-35, równe), do końca obowiązywania umowy, zgodnie z harmonogramem finansowym przedłożonym Zamawiającemu nie później niż w dacie odbioru urządzenia będącego przedmiotem leasingu. Opłata wstępna: 0% Ubezpieczenie przedmiotu leasingu wliczone w ratę leasingową Wykup: 1% wartości początkowej netto przedmiotu leasingu Zamawiający nie wyraża zgody na wprowadzenie do harmonogramu finansowania innych opłat niż rata leasingowa i opłata końcowa za wykup – w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji wykupu5. Miejsce realizacji zamówienia: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie, Al. Armii Krajowej 13/15, pomieszczenia wskazane przez Zamawiającego, Częstochowa.6. Okres gwarancji na przedmiot leasingu wynosi minimum: 12 miesięcy licząc od dnia podpisania przez obie strony protokołu odbioru przedmiotu leasingu bez uwag. 7. Termin dostawy (wydania Zamawiającemu) przedmiotu leasingu: maksymalny dopuszczalny - do 8 tygodni od dnia podpisania umowy.Okres trwania umowy leasingu: 36 miesięcy od daty wydania przedmiotu leasingu Zamawiającemu8. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy – załącznik nr 4 do SIWZ.9. Zamawiający nie ogranicza możliwości przekazania realizacji części zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca wskazuje w formularzu oferty część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z podaniem firmy podwykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66000000-0, 42931100-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach: 56
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy przedmiotu leasingu |
20,00 |
Okres gwarancji na przedmiot leasingu |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy (wydania Zamawiającemu) przedmiotu leasingu: maksymalny dopuszczalny - do 8 tygodni od dnia podpisania umowy (56 dni).Okres trwania umowy leasingu: 36 miesięcy od daty wydania przedmiotu leasingu Zamawiającemu
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
ZADANIE NR 4: Cieplarka laboratoryjna z konwekcją naturalną – 1 szt. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa cieplarki laboratoryjnej z konwekcją naturalną – 1 szt. w formie leasingu operacyjnego z prawem opcji wykupu wraz z ubezpieczeniem na czas trwania leasingu dla Wydziału Nauk Ścisłych, Przyrodniczych i Technicznych Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie.2. Dostarczane urządzenie laboratoryjne musi być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, bez wcześniejszej eksploatacji. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania dotyczące parametrów, cech, funkcjonalności zamawianego urządzenia:ZADANIE NR 4: Cieplarka laboratoryjna z konwekcją naturalną – 1 szt.• Cieplarka laboratoryjna z konwekcją naturalną o pojemności od 100 do 120 litrów • Zakres temperatury nie mniejszy niż: od temperatury otoczenia +5°C do 100°C• Minimalne wymiary wewnętrzne: 500 x 530 x 420 mm (szerokość x wysokość x głębokość)• Stabilność temperatury przy temperaturze pracy 37°C nie gorsza niż +/-0,1°C• Jednorodność temperatury w 27 pkt. przestrzennych przy temperaturze pracy 37°C nie gorsza niż +/-0,4°C• Komora inkubacyjna, wstępnego termostatowania i wewnętrzna część drzwi wykonane ze stali nierdzewnej (AISI 304 i AISI 430)• Obudowa urządzenia malowana proszkowo• Komora wstępnego termostatowania powietrza z elementami grzejącymi odsuniętymi od ściany komory, przepływ powietrza naturalny• Drzwi zewnętrzne, jednoskrzydłowe, wyposażone w klamkę, z zawiasami po prawej stronie• Szklane drzwi wewnętrzne ze szkła hartowanego• Panel sterowania z wyświetlaczem LCD, umieszczony na drzwiach urządzenia• Port USB do rejestracji danych na pamięć przenośną USB, w przypadku zaniku zasilania po przywróceniu zasilania rejestracja powinna być kontynuowana• Minimalne funkcje panelu sterowania: Regulacja temperatury Regulacja prędkości nagrzewania (°C/min) Ustawienie daty i czasu Ustawienie zegara czasu pracy (odliczenie od momentu uruchomienia zegara) Wyświetlanie piktogramów dla procesów grzania, uruchomionego zegara, alarmu temperatury, trybu czuwania Regulacja zabezpieczenia temperaturowego klasy 3.1• Możliwość ustawiania urządzeń piętrowo• Kominek wentylacyjny o średnicy minimum 50mm• Wymiary zewnętrzne nie większe niż: 710 x 740 x 610 mm (szerokość x wysokość x głębokość)• Masa inkubatora nie większa niż 55 kg• W zestawie 2 półki druciane, ze stali chromowanej, dopuszczalne obciążenie półki nie mniejsze niż 20 kg• Półki oparte na zintegrowanych prowadnicach w ścianach, bez konieczności stosowania stelaży• Zabezpieczenie temperaturowe klasy 1 (zgodnie z DIN 12880) odcinające zasilanie przy 120°C• Zasilanie jednofazowe, 230V, 50-60Hz• Moc nominalna w zakresie 0,3-0,5 kW• Zużycie energii przy temperaturze pracy 37°C i temperaturze otoczenia 25°C nie większe niż 25W4. Wymagania dotyczące leasingu: Waluta umowy – PLN Okres trwania umowy leasingu: 36 miesięcy Ilość rat leasingowych: 35 miesięcznych rat leasingowych, niezmiennych w okresie leasingowania, skalkulowanych z zastosowaniem niestandardowego harmonogramu spłat, tj. spłata 97% kapitału winna być skumulowana w 21 pierwszych miesiącach finansowania (raty 1-21, równe),natomiast pozostała część kapitału będzie płatna w pozostałych ratach leasingu (raty 22-35, równe), do końca obowiązywania umowy, zgodnie z harmonogramem finansowym przedłożonym Zamawiającemu nie później niż w dacie odbioru urządzenia będącego przedmiotem leasingu. Opłata wstępna: 0% Ubezpieczenie przedmiotu leasingu wliczone w ratę leasingową Wykup: 1% wartości początkowej netto przedmiotu leasingu Zamawiający nie wyraża zgody na wprowadzenie do harmonogramu finansowania innych opłat niż rata leasingowa i opłata końcowa za wykup – w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji wykupu5. Miejsce realizacji zamówienia: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie, Al. Armii Krajowej 13/15, pomieszczenia wskazane przez Zamawiającego, Częstochowa.6. Okres gwarancji na przedmiot leasingu wynosi minimum: 12 miesięcy licząc od dnia podpisania przez obie strony protokołu odbioru przedmiotu leasingu bez uwag. 7. Termin dostawy (wydania Zamawiającemu) przedmiotu leasingu: maksymalny dopuszczalny - do 8 tygodni od dnia podpisania umowy.Okres trwania umowy leasingu: 36 miesięcy od daty wydania przedmiotu leasingu Zamawiającemu8. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy – załącznik nr 4 do SIWZ.9. Zamawiający nie ogranicza możliwości przekazania realizacji części zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca wskazuje w formularzu oferty część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z podaniem firmy podwykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66000000-0, 38500000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach: 56
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin dostawy przedmiotu leasingu |
20,00 |
Okres gwarancji na przedmiot leasingu |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin dostawy (wydania Zamawiającemu) przedmiotu leasingu: maksymalny dopuszczalny - do 8 tygodni od dnia podpisania umowy (56 dni).Okres trwania umowy leasingu: 36 miesięcy od daty wydania przedmiotu leasingu Zamawiającemu