Dostarczenie danych teledetekcyjnych dla obszaru Basenu Środkowego doliny Biebrz

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostarczenie danych teledetekcyjnych dla obszaru Basenu Środkowego doliny Biebrzy
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGoniądz
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-09-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyBiebrzański Park Narodowy
  • Data publikacji ogłoszenia2018-08-30
  • Numer ogłoszenia610579-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 610579-N-2018 z dnia 2018-08-30 r.

Biebrzański Park Narodowy: Dostarczenie danych teledetekcyjnych dla obszaru Basenu Środkowego doliny Biebrzy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Numer identyfkacyjny projektu: POIS.02.04.00-00-0025/17 "Przygotowanie planu ochrony Biebrzańskiego Parku Narodowego"
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Biebrzański Park Narodowy, krajowy numer identyfikacyjny 20066798500000, ul. Osowiec-Twierdza  8 , 19110   Goniądz, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 857 380 620, e-mail tomasz.powalko@biebrza.org.pl, faks 85 738 30 21.
Adres strony internetowej (URL): www.biebrza.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa osoba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://www.bip.biebrza.org.pl/redir,przetargi

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://www.bip.biebrza.org.pl/redir,przetargi

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej, w opakowaniu nieprzezroczystym, zamkniętym, zapewniającym nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. Na opakowaniu należy napisać:„Dostarczenie danych teledetekcyjnych dla obszaru Basenu Środkowego doliny Biebrzy”, znak sprawy: ZP-19/2018, „Nie otwierać przed dniem 14.09.2018 r., przed godz. 10:30”
Adres:
Biebrzański Park Narodowy, Osowiec-Twierdza 8, 19-110 Goniądz

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostarczenie danych teledetekcyjnych dla obszaru Basenu Środkowego doliny Biebrzy
Numer referencyjny: ZP-19/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest usługa dostarczenia danych teledetekcyjnych dla obszaru Basenu Środkowego doliny Biebrzy tj. wykonanie pionowych zdjęć lotniczych i skaningu laserowego ALS, przetworzenie pozyskanych danych do postaci kartometrycznej, przygotowanie ortofotomapy (RGB i CIR), Numerycznego Modelu Terenu (NMT), Numerycznego Modelu Pokrycia Terenu (NMPT) i Znormalizowanego Numerycznego Modelu Terenu (ZNMT) dla obszaru Basenu Środkowego doliny Biebrzy, zajmującego ok. 30 200 ha. Wytworzone w ramach zadania ortofotomapy, będą aktualnym podkładem kartometrycznym wykorzystywanym podczas prac terenowych wykonywanych w ramach przygotowywania planu ochrony Biebrzańskiego Parku Narodowego, m.in.: podczas prac inwentaryzacyjnych i monitoringowych. Będą również wykorzystywane w pracach kameralnych nad planem ochrony BbPN, np. przy wyznaczaniu zasięgów zbiorowisk roślinnych, do aktualizacji zasięgów gleb, do kartowania bazy pokarmowej bobra i określenia jej zasobności. Pozyskana w skaningu laserowym chmura punktów i przygotowane na jej podstawie: Numeryczny Model Terenu (NMT), Numeryczny Model Pokrycia Terenu (NMPT) oraz Znormalizowany Numeryczny Modelu Terenu (ZNMT), będące źródłem informacji o rzeczywistym odwzorowaniu i pokryciu terenu, o bardzo precyzyjnej dokładności, będą wykorzystywane przez Wykonawców planu ochrony BbPN do różnych analiz środowiskowych i modelowania, m.in. w operacie ochrony zasobów wodnych. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w podziale na Zadania. 1. Pozyskanie danych teledetekcyjnych z pułapu lotniczego. Opis warunków ogólnych 1) Ze względu na przeznaczenie danych do celów badawczych i monitoringowych rejestracja danych teledetekcyjnych (zdjęć lotniczych pionowych, chmury punktów pozyskanej metodą ALS) powinna zostać wykonana w czasie tego samego lotu przez jeden samolot. Zamawiający zakłada, że pozyskanie wszystkich danych rozpocznie się jednego dnia, a całość kompletu danych zostanie pozyskana w okresie nie dłuższym niż 3 doby, w podobnych warunkach oświetlenia i przy podobnych warunkach atmosferycznych w całym tym okresie (brak zachmurzenia, brak opadów, prędkość wiatru nie przekraczająca 6m/s). 2) Pozyskanie danych teledetekcyjnych powinno odbyć się w okresie: 20.05.2019 – 6.07.2019 roku – w terminie optymalnym: (1) dla najlepszego odwzorowania szaty roślinnej (m.in. jej struktury pionowej i poziomej), (2) do pozyskania danych, z uwagi na stany wód powierzchniowych, tj. po ustąpieniu zalewu na obszarze zamówienia lub na większości obszaru oraz przed rozpoczęciem sianokosów w obszarze zamówienia. Zamawiający dopuszcza pozyskanie danych w sytuacji występowania zalewu w strefie szuwarów przyrzecznych. Z uwagi na dynamiczny charakter warunków wilgotnościowych w Basenie Środkowym doliny Biebrzy, Zamawiający poinformuje Wykonawcę o ustąpieniu zalewów. Występowanie we wskazanym powyżej terminie zalewu może stanowić podstawę do zmiany terminu nalotu/zmiany warunków umowy. 3) Wykonawca ma obowiązek zaangażować potrzebny potencjał technologiczny do kolekcji danych teledetekcyjnych. 4) Zdjęcia lotnicze pionowe oraz lotniczy skaning laserowy (ALS) należy wykonać dla obszaru objętego zamówieniem tj. ok. 30 200 ha (mapa obszaru realizacji zamówienia stanowi Załącznik nr 11) wraz z buforem o szerokości 300 metrów od granicy Parku. Parametry lotu należy dobrać w taki sposób, aby zapewnić pełne pokrycie obszaru i uzyskać terenową wielkość piksela danych VNIR nie większą niż 10 cm, a średnią gęstość wynikowej chmury punktów nie mniejszą niż 8pkt/m2. Powierzchnia tego buforu (obowiązująca przy rejestracji nalotów fotogrametrycznych) nie będzie uwzględniana w rozliczeniu finansowym, w związku z czym Wykonawca musi to mieć na uwadze przy kalkulacji ceny oferty. 5) Wykonawca przed nalotem powinien przedstawić Zamawiającemu projekt nalotu do uzgodnienia i akceptacji. Projekt nalotu powinien również uwzględniać lokalizację fotopunktów, czyli punktów osnowy fotogrametrycznej (w postaci mapy i pliku SHP) oraz informację o sposobie ich przygotowania. 6) Wykonawca zobowiązuje się do pozyskania danych ALS w warunkach technicznych optymalnych dla najlepszego odwzorowania struktury poziomej i pionowej szaty roślinnej. 7) Wykonawca powinien wykonać pomiary terenowe umożliwiające uzyskanie danych z pułapu lotniczego o fotogrametrycznej jakości (dokładności). 8) Prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz standardami i wytycznymi w zakresie wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych oraz prac fotolotniczych. Opis warunków szczegółowych pozyskania danych cyfrowych, będących przedmiotem zamówienia i parametry techniczne ich pozyskania: 1) Pozyskanie zdjęć lotniczych pionowych: a) zdjęcia fotogrametryczne wykonane kamerą cyfrową typu kadrowego umożliwiającą generowanie zdjęć o oryginalnej rozdzielczości radiometrycznej w zakresie kanałów R, G, B, NIR, PAN, b) zdjęcia należy wykonać z pokryciem podłużnym 70% i pokryciem poprzecznym 40%. c) terenowa wielkość piksela nie większa niż 10 cm, d) zdjęcia cyfrowe należy wykonać w zakresie kanałów pasma widzialnego R, G, B, bliskiej podczerwieni NIR oraz kanału panchromatycznego, e) podczas wykonywania zdjęć kąt padania promieni słonecznych powinien być >30° (optymalnie nalot powinien zostać zrealizowany w okolicach południa słonecznego by zniwelować również wpływ cieni), f) zdjęcia należy wykonać przy bezchmurnej pogodzie (o stopniu zachmurzenia poniżej 10%), g) kierunek lotu powinien uwzględniać parametry związane z kierunkiem padania promieni słonecznych (kąt azymutalny Słońca), by zniwelować jego negatywny wpływ na rejestrowane szeregi (optymalnie w kierunku północ-południe). 2) Przy pozyskaniu chmury punktów za pomocą skaningu laserowego (ALS) powinny być spełnione przedstawione poniżej wymagania/warunki : a) lotnicze skanowanie laserowe o średniej gęstości chmury punktów nie mniejszej niż 8 pkt./m2, b) pokrycie poprzeczne między szeregami co najmniej 55 %, zapewniające pełne pokrycie obszaru nalotu danymi, c) Wykonawca powinien dostosować parametry pracy skanera laserowego i postprocesingu tak aby liczba punków dla szóstego odbicia (na obszarach leśnych) względem zbioru wszystkich punktów/odbić stanowiła co najmniej 0,1%, d) rejestracja sygnału impulsu laserowego w sposób ciągły (typu Full-Waveform), e) rejestracja i zapis sygnału intensywności odbicia (intensity), f) należy dokonać normalizacji intensywności sygnału odbicia dla całej powierzchni opracowania, g) należy wykonać pomiar terenowy co najmniej 8 płaszczyzn referencyjnych równomiernie rozmieszczonych na obszarze, służących do wpasowania sytuacyjno-wysokościowego chmur punktów, h) dokładność pomiaru płaszczyzn referencyjnych nie powinna być gorsza niż: mXYZ ≤ 0,05 m. 2. Przetworzenie pozyskanych danych teledetekcyjnych Opis warunków ogólnych: 1) pozyskane dane teledetekcyjne należy przetworzyć do postaci kartometrycznej z nadaną georeferencją, 2) przetworzenie danych musi zostać przeprowadzone z należytą starannością, 3) dane powinny być opracowane w układzie PUWG 1992, w układzie wysokościowym - Kronsztad 86, 4) dla pozyskanych danych źródłowych należy opracować metadane wg aktualnie obowiązującej normy ISO 19115 (Geographic Information-Metadata), 5) dla pozyskanych danych cyfrowych należy przygotować sprawozdanie techniczne z wykonanych prac w formie cyfrowej w formacie doc, pdf oraz w formie wydruku. Opis warunków szczegółowych: 1) Na podstawie zdjęć lotniczych pionowych, należy przygotować: a) zdjęcia lotnicze w postaci warstwowej (4 warstwy) w jednym pliku (każdy z wyciągów barwnych R, G, B, NIR, wyostrzony poprzez złożenie ze zdjęciem panchromatycznym - ”pan-sharpened”), bez kompresji i bez rozciągnięcia histogramów, b) zdjęcia lotnicze w postaci warstwowej (4 warstwy) w jednym pliku (każdy z wyciągów barwnych R, G, B, NIR, bez wyostrzenia przestrzennego), o oryginalnej rozdzielczości radiometrycznej, bez kompresji, i bez rozciągnięcia histogramów, c) ortoobrazy w postaci warstwowej w jednym pliku (każdy z wyciągów barwnych R, G, B, NIR, bez wyostrzenia przestrzennego), o oryginalnej rozdzielczości radiometrycznej, bez kompresji, w układzie PUWG 1992, przycięte zgodnie z liniami mozaikowania wykorzystanymi do opracowania ortofotomapy. Format GeoTIFF, 16 bitów, przy czym dla każdego pliku należy dołączyć plik w formacie TFW, metoda resamplingu - metoda najbliższego sąsiada, d) ortofotomapę o rozdzielczości 10 cm w kompozycji barwnej w barwach rzeczywistych R, G, B oraz w barwach nierzeczywistych NIR, R, G, wyostrzone poprzez złożenie ze zdjęciem panchromatycznym. Rozdzielczość radiometryczna co najmniej 8 bit z piramidą obrazową (overview metodą subsample), z kompresją JPEG Q5. Ortofotomapa zostanie dostarczona w podziale na sekcje odpowiadające arkuszom mapy topograficznej 1: 5 000. Format GeoTIFF, przy czym dla każdego pliku należy dołączyć plik w formacie TFW. Średni błąd położenia piksela na ortofotomapie nie może być gorszy niż 3 piksele. Podział na sekcje powinien być dodatkowo oznaczony warstwą *.shp, która zawierać powinna granice sekcji oraz numer zdjęcia w formie atrybutu, e) ortofotomapa i ortoobrazy mają być wykonane na podstawie modelu terenu wygenerowanego z danych ALS, f) Zamawiający wymaga, aby wykonane ortofotomapy zostały poddane korekcie wyrównania barwnego w celu ujednolicenia ich wyglądu zarówno w obrębie pojedynczego zdjęcia, jak i całej mozaiki. Parametry wyrównania (Look Up Table) powinny zostać dobrane w sposób zapewniający maksymalne zróżnicowanie tonalne elementów obrazu w obszarach naturalnych, g) Zamawiający zwraca uwagę, aby linie mozaikowania poszczególnych zdjęć omijały w miarę możliwości obszary naturalne, a w lasach w miarę możliwości były prowadzone granicami oddziałów. Należy przekazać Zamawiającemu rzeczywiste linie mozaikowania zdjęć w postaci wektorowej (format SHP), h) należy przekazać Zamawiającemu projekty aerotriangulacji. 2) Na podstawie chmury punktów, należy opracować: a) chmurę punktów po wyrównaniu i klasyfikacji, o średniej gęstości 8 pkt./m2, spełnioną na co najmniej 95% powierzchni obszaru, b) z dokładnością pomiaru wysokości punktu po wyrównaniu szeregów: Z mh ≤ 0,15m, c) z dokładnością pomiaru sytuacyjnego punktu po wyrównaniu szeregów: X,Y mp ≤ 0,20 m, d) format zapisu danych – LAS, e) Klasyfikację chmury punktów należy przeprowadzić z uwzględnieniem niżej wymienionych klas: ▪ 1 - przetworzone, niesklasyfikowane; ▪ 2 - grunt; ▪ 3 - niska roślinność (0-0,39m); ▪ 4 - średnia roślinność (0,40m – 1,99m); ▪ 5 - wysoka roślinność (powyżej 2m); ▪ 6 - zabudowa i obiekty inżynieryjne; ▪ 7 – szum; ▪ 8 – woda. f) dopuszczalny błąd sklasyfikowania punktów poniżej 5%, g) pokolorowaną chmurę punktów barwami RGB, h) układ współrzędnych: sytuacyjny - PUWG 1992, wysokościowy - Kronsztad 86, i) Numeryczny Model Terenu (NMT) - wynik interpolacji punktów danych źródłowych sklasyfikowanych jako grunt. Zapisany w postaci rastrowej w formacie IMG, ASCII. Wielkość piksela rastra: 0,5 m, dokładność wysokości Z: mh ≤ 0,30 m, j) Numeryczny Model Pokrycia Terenu (NMPT) - wynik interpolacji punktów danych źródłowych sklasyfikowanych jako pokrycie terenu oraz grunt tam gdzie grunt jest odkryty. Zapisany w postaci rastrowej w formacie IMG, ASCII. Wielkość piksela rastra: 0,5 m, dokładność wysokości Z: mh ≤ 0,30 m, k) Znormalizowany Numeryczny Model Pokrycia Terenu (ZNMPT) – wynik różnicy Numeryczny Model Pokrycia Terenu i Numeryczny Model Terenu. Zapisany w postaci rastrowej w formacie IMG, ASCII. Wielkość piksela rastra: 0,5 m, l) chmura punktów, NMT, NMPT, ZNMPT powinny być zarchiwizowane w ramkach kilometrowych. 3. Forma przekazania 1) Wykonawca potwierdzi realizację przedmiotu zamówienia przekazując sprawozdanie techniczne zawierające, min.: a) opis przebiegu prac, zastosowanych technologii oraz uzyskanych dokładności dla każdego z etapów prac, spis przekazanych materiałów wraz ze strukturą danych na dyskach przekazanych Zamawiającemu, b) powykonawczy plan nalotu fotogrametrycznego z podanymi numerami szeregów zdjęć, oraz lokalizacją punktów polowej osnowy fotogrametrycznej w postaci pliku SHP, c) opis parametrów lotów, ze szczególnym uwzględnieniem trajektorii lotów w postaci kmz z danymi GPS/INS z samolotu, warunków meteorologicznych, zastosowanych samolotów, prędkości przelotowej, wysokości, pokrycia, liczby i długości szeregów, terminów kolekcji danych od – do z dokładnością zapisu hh:mm, d) opis parametrów pracy każdego z urządzeń pomiarowych (system ALS, zastosowanych kamer) ze szczególnym uwzględnieniem parametrów rejestracji danych oraz zasięgu przestrzennego, oceny jakości, zestawień ilościowych, e) opis przebiegu prac związanych z opracowaniem pozyskanych danych, w kolejności ich realizacji wraz z informacją o zastosowanych algorytmach, tj. procesu klasyfikacji chmury punktów, wraz z informacją o dokładności klasyfikacji, opisem procesu tworzenia NMT, NMPT i ZNMPT, zastosowanych metod interpolacji. 2) Wykonawca potwierdzi realizację Zadania 2 „Przetworzenie pozyskanych danych teledetekcyjnych” przekazując w formie opracowania cyfrowego komplet przetworzonych danych teledetekcyjnych pozyskanych w ramach Zadania 1. 3) Dane cyfrowe zostaną przekazane w dwóch kopiach na twardych dyskach, przystosowanych do podłączenia jako dysk wewnętrzny jak i zewnętrzny. Dyski twarde należy dostarczyć w trwałych opakowaniach oznakowanych logotypami Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Unii Europejskiej, BbPN oraz NFOŚiGW, zgodnie z obowiązującymi zasadami promocji i oznakowania programów polityki spójności 2014-2020 i Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej i opisanych w sposób trwały na froncie opakowania (z podaniem nazwy projektu i daty nagrania) w trwałych opakowaniach opisanych w sposób trwały na froncie opakowania (z podaniem nazwy projektu i daty nagrania). 4) Dane przestrzenne powinny posiadać tzw. metadane zgodne z dyrektywą INSPIRE http://www.inspire-geoportal.eu/InspireEdytor/ z informacjami m.in. o źródle danych, aktualności, właścicielu, organie referencyjnym itp. Format zapisu metadanych należy uzgodnić z Zamawiającym. 5) Dane przestrzenne powinny być opracowane z należytą starannością, w szczególności powinny spełniać reguły topologiczne uzgodnione z Zamawiającym. 6) Wykonawca przeprowadzi prezentację wyników realizacji zamówienia w siedzibie Zamawiającego. 4. Kontrola i odbiór wykonanych prac: 1) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia spełniającego zapisy SIWZ w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 2) Kontroli poprawności wykonania zamówienia dokonają eksperci zewnętrzni wyłonieni przez Zamawiającego w drodze zapytania ofertowego. 3) Kontrola jakości będzie polegała na ocenie poprawności oraz prawidłowości pozyskania danych teledetekcyjnych (chmura punktów, zdjęcia lotnicze pionowe) oraz sprawdzeniu przygotowanych produktów z wymogami jakościowymi zdefiniowanymi przez Biebrzański Park Narodowy w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Kontrola ilościowa obejmie skontrolowanie kompletności oraz zgodności obszarowej dostarczonych produktów. 4) Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia uwag i wniosków zgłaszanych przez Zamawiającego i ekspertów zewnętrznych, zatrudnionych przez Zamawiającego. 5) W przypadku stwierdzenia przez ekspertów niekompletności przekazanych materiałów i/lub nieprawidłowości wykonania zamówienia, o nie przyjęciu przedmiotu zamówienia lub o uzupełnieniu braków zadecyduje Zamawiający. 6) Odbioru całości zamówienia dokona komisja składająca się z przedstawicieli Zamawiającego i przedstawiciela Wykonawcy po uzyskaniu pozytywnej recenzji prac przygotowanej przez ekspertów zewnętrznych, wyłonionych przez Zamawiającego.

II.5) Główny kod CPV: 72319000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
72314000-9
79961200-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-02-20

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga, aby cały przedmiot zamówienia opisany w Części III został zrealizowany w terminie do 20.02.2020 roku.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał uprawnienie do podjęcia i wykonywania działalności w lotnictwie cywilnym w zakresie świadczenia usług lotniczych innych niż przewóz lotniczy z wykorzystaniem statków powietrznych, dla których wymagane jest świadectwo zdatności do lotu, tj. certyfikat AWC w kategorii AW-4 (loty fotogrametryczne z użyciem statków powietrznych specjalnie zmodyfikowanych do tego celu), wydany lub uznany zgodnie z art. 160–163a ustawy z dnia 3 lipca 2002 r. Prawo lotnicze (Dz. U. z 2017 r. poz. 959 z późn. zm.). Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie dołączonej do oferty kopii dokumentów potwierdzających spełnienie warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Sytuacja finansowa lub ekonomiczna Wykonawcy zapewniająca wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 500 000 zł. b) posiada w banku lub w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej, w których posiada rachunek, środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 300 000 zł; Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie w systemie spełnia – nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał niezbędne doświadczenie w zakresie pozyskiwania i przetwarzania zdjęć lotniczych oraz danych ze skaningu laserowego. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej po dwie usługi dla każdego z zakresów wymienionych poniżej pod literą a.1 i a.2, o wartości brutto dla każdej usługi podanej poniżej: a.1 usługa, której elementem było pozyskanie pionowych zdjęć lotniczych wielospektralnych (R, G, B, NIR) i przygotowanie na ich podstawie ortofotomapy, w kompozycji barw naturalnych RGB i nienaturalnych CIR o rozdzielczości co najmniej 10 cm, dla obszarów cennych przyrodniczo (park narodowy, park krajobrazowy, rezerwat przyrody, obszar Natura 2000, obszar nadleśnictwa), o powierzchni co najmniej 150 km² i wartości brutto co najmniej 100 000 zł; a.2 usługa, której elementem było wykonanie lotniczego skaningu laserowego ALS (typu Full-Waveform), o gęstości próbkowania równej lub większej 8 pkt./m² oraz przygotowanie na podstawie chmury punktów Numerycznego Modelu Terenu (NMT) i Numerycznego Modelu Pokrycia Terenu (NMPT) dla obszarów cennych przyrodniczo (park narodowy, park krajobrazowy, rezerwat przyrody, obszar Natura 2000, obszar nadleśnictwa) o powierzchni co najmniej 150 km² i wartości brutto co najmniej 100 000 zł. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie w systemie spełnia – nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej 5 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami (ekspertami), o kwalifikacjach i doświadczeniu wymienionych poniżej: b.1 kierownikiem projektu z wykształceniem wyższym, ze znajomością GIS, teledetekcji i/lub fotogrametrii, z doświadczeniem w pełnieniu funkcji kierownika lub zastępcy kierownika w realizacji co najmniej jednego projektu, w którego zakresie było m.in.: pozyskanie zdjęć lotniczych i lotniczy skaning laserowy oraz ich przetworzenie do ortofomapy, NMT i NMPT; b.2 co najmniej czterema specjalistami ds. fotogrametrii, z wykształceniem wyższym lub średnim, posiadającymi uprawnienia zawodowe w zakresie fotogrametrii (nr 7 zgodnie z art. 43 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne Dz.U. z 2016 r. poz. 1629 z późn. zm.) i doświadczenie zawodowe w zakresie fotogrametrii, tj. każdy z nich w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał co najmniej dwie prace fotogrametryczne oraz przynajmniej dwóch z nich posiada doświadczenie w opracowywaniu danych ze skaningu laserowego, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, przygotował sklasyfikowaną chmurę punktów i NMT i/lub NMPT i/lub ZMPT dla co najmniej dwóch obszarów cennych przyrodniczo (park narodowy, park krajobrazowy, rezerwat przyrody, obszar Natura 2000, obszar nadleśnictwa) o powierzchni co najmniej 150 km2. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie w systemie spełnia – nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. c) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował odpowiednim potencjałem technicznym umożliwiającym wykonanie zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował: c.1 co najmniej 1 samolotem umożliwiającym zamontowanie odpowiednich kamer i skanerów, zapewniających wykonanie usługi zgodnie z warunkami SIWZ; c.2 co najmniej jedną cyfrową wielkoformatową kamerą fotogrametryczną i co najmniej jednym skanerem ALS z rejestracją ciągłej fali (typu Full-Waveform), zapewniającymi wykonanie usługi zgodnie z warunkami SIWZ; c.3 co najmniej dwoma dwu częstotliwościowymi odbiornikami GNSS RTK. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie w systemie spełnia – nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ZamPublU; 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 12 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Certyfikat AWC w kategorii AW-4 (loty fotogrametryczne z użyciem statków powietrznych specjalnie zmodyfikowanych do tego celu), wydany lub uznany zgodnie z art. 160 – 163a ustawy z dnia 3 lipca 2002 r. Prawo lotnicze (Dz. U. z 2017 r. poz. 959 z późn. zm.); 2) Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonywanych; a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z załączonymi dowodami określającymi, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmioty, na rzecz których usługi były wykonane (a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane), a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze, Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, posiadania wymaganych uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru – Załącznik nr 2 do SIWZ, 4) Wykaz urządzeń technicznych, z których będzie korzystał Wykonawca przy realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania nim – Załącznik nr 4 do SIWZ, 5) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, 6) Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę co najmniej 300 000 zł, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ZamPublU zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ZamPublU stanowiące Załącznik nr 8 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z takich Wykonawców. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów: 1) o których mowa w ust. 7 pkt. 1-3 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty, o których mowa u ust. 8. pkt 1 lit. a SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa powyżej w ust. 8 pkt. 1 lit. b powinny być wystawiane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 8., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia ust. 9. stosuje się odpowiednio W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy (o ile są one aktualne) lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570). Jeżeli Wykonawca polega na innym podmiocie na zasadach określonych w art. 22a ZamPublU, wraz z ofertą powinien złożyć zobowiązanie tego podmiotu lub inny dokument służący wykazaniu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw ich wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa dokumenty dotyczące tych podmiotów, podpisane przez te podmioty a wymienione w części VIIA ust. 7 pkt 1 – 4 SIWZ. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ZamPublU zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w części VIIA ust. 7 pkt 1 – 4 SIWZ oraz właściwych dokumentów wskazanych w części VIIA ust. 6 SIWZ odpowiednio do udostępnianych zasobów. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego składa Załącznik nr 1 do SIWZ oraz na wezwanie Zamawiającego dokumenty wymienione w części VIIA ust. 7 pkt 1 – 4 SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert na cały okres związania ofertą w wysokości 17 000 zł, słownie: siedemnaście tysięcy zł (uwaga: w przypadku wadium w pieniądzu decyduje data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku, następujących formach: 1) pieniądza, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 37 1130 1059 0017 3397 2620 0005, z dopiskiem „Wadium w przetargu nieograniczonym na „Dostarczenie danych teledetekcyjnych dla obszaru Basenu Środkowego doliny Biebrzy”, nr referencyjny ZP-19/2018. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych, ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści gwarancji musi wyraźnie wynikać w szczególności: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty i zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności wymienione w art. 46 ust. 4a i 5 ZamPublU; 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą; 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena ryczałtowa brutto 60,00
doświadczenie 30,00
gwarancja 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający wymaga od wybranego Wykonawcy zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy. 2. Wzór umowy, stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ, zawiera wszystkie istotne postanowienia, które zostaną uwzględnione w umowie w sprawie zamówienia publicznego. 3. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Warunki zmian zostały opisane przez Zamawiającego we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-09-14, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam biura rachunkowego - Białystok
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam biura rachunkowego Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI