Zamówienie na usługę udzielenia kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 11 900...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zamówienie na usługę udzielenia kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 11 900 000 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów długoterminowych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowy Sącz
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-07-09
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-25
  • Numer ogłoszenia554022-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 554022-N-2020 z dnia 2020-06-25 r.

Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego: Zamówienie na usługę udzielenia kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 11 900 000 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów długoterminowych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego, krajowy numer identyfikacyjny 49189318000000, ul. Jagiellońska  33 , 33-300  Nowy Sącz, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48 18 41 41 600, e-mail bziecina@nowosadecki.pl, mzelasko@nowosadecki.pl, faks +48 18 41 41 700.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.nowosadecki.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Tak
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie na usługę udzielenia kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 11 900 000 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów długoterminowych
Numer referencyjny: ZP.272.11.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: I. Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 11 900 000 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów długoterminowych.Okres kredytowania: od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2027 r.Planowany termin spłaty kredytu wraz z odsetkami: do dnia 31 grudnia 2027 r.Spłata kredytu w kwocie 11 900 000 zł nastąpi w okresie od dnia 31 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2027 r. w poniższy sposób:1) w 2021 roku – 500 000,00 zł – w 5 (pięciu) ratach po 100 000,00 zł w dniach: 29 stycznia, 26 lutego, 31 marca, 30 kwietnia i 31 maja;2) w 2022 roku – 800 000,00 zł – w 8 (ośmiu) ratach po 100 000,00 zł w dniach: 31 stycznia, 28 lutego, 31 marca, 29 kwietnia, 31 maja, 30 czerwca, 29 lipca, 31 sierpnia;3) w 2023 roku – 700 000,00 zł - w 7 (siedmiu) ratach po 100 000,00 zł w dniach: 31 stycznia, 28 lutego, 31 marca, 28 kwietnia, 31 maja, 30 czerwca, 31 lipca;4) w 2024 roku – 1 800 000,00 zł - w 9 (dziewięciu) ratach po 200 000,00 zł w dniach: 31 stycznia, 29 lutego, 29 marca, 30 kwietnia, 31 maja, 28 czerwca, 31 lipca, 30 sierpnia, 30 września;5) w 2025 roku – 2 700 000,00 zł - w 12 (dwunastu) ratach po 225 000,00 zł w dniach: 31 stycznia, 28 lutego, 31 marca, 30 kwietnia, 30 maja, 30 czerwca, 31 lipca, 29 sierpnia, 30 września, 31 października, 28 listopada i 31 grudnia;6) w 2026 roku – 2 700 000,00 zł - w 12 (dwunastu) ratach po 225 000,00 zł w dniach: 30 stycznia, 27 lutego, 31 marca, 30 kwietnia, 29 maja, 30 czerwca, 31 lipca, 31 sierpnia, 30 września, 30 października, 30 listopada i 31 grudnia;7) w 2027 roku – 2 700 000,00 zł - w 12 (dwunastu) ratach po 225 000,00 zł w dniach: 29 stycznia, 26 lutego, 31 marca, 30 kwietnia, 31 maja, 30 czerwca, 30 lipca, 31 sierpnia, 30 września, 29 października, 30 listopada i 31 grudnia.Karencja w spłacie kredytu obejmuje okres od dnia wykorzystania kredytu do dnia 31 grudnia 2020 r.Odsetki od kredytu naliczone w okresie od dnia wykorzystania kredytu do dnia 31 grudnia 2020 r. płatne będą w dniu 31 grudnia 2020 r. Począwszy od dnia 1 stycznia 2021 r. odsetki płatne będą co miesiąc. Odsetki naliczane będą tylko od faktycznie wykorzystanego zadłużenia. Odsetki nie będą naliczane od kredytu przyznanego lecz jeszcze nieuruchomionego. Stopa procentowa będzie obliczana jako średnia arytmetyczna notowań stóp WIBOR 1M w miesiącu poprzedzającym dany okres odsetkowy plus stała marża banku.Spłata naliczonych i należnych Wykonawcy/Bankowi odsetek za dany miesięczny okres odsetkowy będzie dokonywana w formie przelewu, ostatniego roboczego dnia miesiąca na rachunek obsługi kredytu należący do Wykonawcy/Banku.Płatności rat kapitałowych będą dokonywane w terminie spłat odsetek. Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez naliczania prowizji oraz dodatkowych opłat od wcześniejszej spłaty. W przypadku wcześniejszej częściowej spłaty kredytu ustalenie nowego harmonogramu spłaty kredytu nastąpi z zachowaniem nieprzekroczenia ostatecznego terminu spłaty. W przypadku wcześniejszej częściowej spłaty kredytu Zamawiający nie przewiduje wprowadzenia tzw. raty balonowej tj. spłaty całości kapitału na koniec okresu kredytowania.Roczne sprawozdania opisowe z wykonania budżetu oraz uchwały budżetowe i uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej wraz z wymaganymi opiniami Regionalnej Izby Obrachunkowej zamieszczane są przez Zamawiającego na jego stronie internetowej. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco oraz deklaracja wekslowa, kontrasygnowane przez Skarbnika Powiatu Nowosądeckiego. Zamawiający zastrzega, że wszelkie rozliczenia pomiędzy nim a Wykonawcą usługi będą dokonywane w złotych polskich (zł). Zamawiający nie dopuszcza płatności jakichkolwiek prowizji oraz innych opłat w zakresie uruchomienia i obsługi kredytu.Dla wyznaczenia wysokości odsetek przyjmuje się, że rok liczy 365 dni, a miesiąc kalendarzową liczbę dni. Dla obliczenia ceny oferty należy przyjąć, że odsetki za 2020 rok będą naliczane za okres od dnia 1 grudnia 2020 r. do dnia 31 grudnia 2020 r.Oprocentowanie kredytu będzie zmienne za dany (miesięczny) okres odsetkowy, równe sumie „b” + „m”, gdzie :„b” – WIBOR 1M, dla celów ofertowych przyjmuje się, że „b” wynosi 0,24% (wg notowania z dnia 04.06.2020 r.)„m” – stała marża banku.W przypadku likwidacji stawki WIBOR zostanie ona za porozumieniem stron zamieniona na stawkę, która jako wskaźnik referencyjny zastąpi stawkę WIBOR, albo na stawkę najbardziej zbliżoną wielkością i charakterem do stawki WIBOR, bez kosztów obciążających Zamawiającego/ Kredytobiorcę.Zamawiający zastrzega sobie prawo uruchomienia kredytu w transzach.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zaciągnięcia kredytu w kwocie niższej od ustalonej (tj. niższej od 11.900.000 zł), bez naliczania prowizji oraz dodatkowych opłat. W tym przypadku zostaną odpowiednio zmniejszone końcowe raty kredytu.Kredyt/transza kredytu postawiony zostanie do dyspozycji Zamawiającego najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych od daty złożenia wniosku o uruchomienie. Uruchomienie kredytu nastąpi nie później niż 30 grudnia 2020 r.Za datę wypłaty kredytu uważa się datę uznania rachunku podstawowego Zamawiającego.Zamawiający nie przewiduje dokumentowania (rozliczania) wykorzystania kredytu.Zamawiający posiada 400 udziałów w Małopolskim Regionalnym Funduszu Poręczeń Kredytowych Sp. z o.o. w likwidacji, o wartości 200 000 zł. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oświadczenia o poddaniu się egzekucji w formie aktu notarialnego, zgodnie z art. 777 k.p.c. Zamawiający informuje, że:− nie posiada zaległych zobowiązań w bankach oraz że na jego rachunkach bankowych nie ciążą zajęcia egzekucyjne,− nie korzysta z wykupu wierzytelności, − nie posiada zobowiązań o charakterze kredytowym tj. leasing, factoring, wykup wierzytelności,− nie posiada pożyczek udzielonych przez inne podmioty niż banki,− nie prowadzi programu postępowania naprawczego,− nie udzielił poręczeń i gwarancji innym podmiotom,− nie posiada zawartych umów w ramach partnerstwa publiczno – prywatnego ani umów wsparcia,− nie posiada zawartych umów z odroczonym terminem płatności dłuższym niż 1 rok.Na wniosek Wykonawcy/Banku Zamawiający przedłoży aktualne (nie starsze niż 1 miesiąc) zaświadczenia z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Urzędu Skarbowego o braku zaległości w tych instytucjach. Do dnia 20 każdego miesiąca wykonawca przekaże zamawiającemu informację o kwocie należnych odsetek za ten miesiąc oraz sposobie ich wyliczenia, a więc o zastosowanej stopie oprocentowania, przyjętej podstawie oprocentowania (kwota kapitału) i przyjętej liczbie dni w miesiącu. Informację o kwocie należnych odsetek za okres od dnia wykorzystania kredytu/transzy kredytu do dnia 31 grudnia 2020 r. wykonawca przekaże zamawiającemu do dnia 28 grudnia 2020 r.Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania, bez dodatkowych prowizji i opłat, zmian harmonogramu spłat kredytu polegających na:a) zmianie terminów spłaty rat w ramach danego roku budżetowego,b) zmianie wysokości rat w poszczególnych latach obowiązywania umowy.Powyższe zmiany wymagają zgodnych oświadczeń woli dla swej ważności w formie aneksu do umowy.Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia terminu spłaty kredytu, bez dodatkowych prowizji i opłat, w sytuacji gdy nastąpią trudności w zachowaniu limitów spłaty zadłużenia określonych w ustawie o finansach publicznych. Wydłużenie terminu spłaty kredytu wymaga zgodnych oświadczeń woli zamawiającego i wykonawcy dla swej ważności w formie pisemnej w formie aneksu do umowy.Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej zamawiającego dołącza się dokumenty stanowiące Załącznik nr 1 do SIWZ. Dokumenty te są niezbędne i wystarczające do zbadania zdolności kredytowej.Specyfikacja opisuje przedmiot zamówienia w sposób wyczerpujący i kompletny.Zasady i standardy jakościowe świadczenia usługi udzielenia kredytu długoterminowego regulują przepisy prawa powszechnie obowiązującego, w szczególności ustawa Prawo bankowe.II. Koszty cyklu życia są równe szacunkowej wartości zamówienia i zostały uwzględnione przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.III. W zakresie realizacji zamówienia nie ma czynności, których wykonanie polegałoby na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy /tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 1040, ze zmianami/. W związku z powyższym nie ma zastosowania art. 29 ust. 3a ustawy i zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących zamówienie.IV. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy.V. Zamówienie nie jest przeznaczone do użytku osób fizycznych, zatem zamawiający nie uwzględnia w opisie przedmiotu zamówienia wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 5 ustawy.VI. Wykonanie przedmiotu zamówienia przebiegać będzie zgodnie z postanowieniami zawartymi w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 66113000-5
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2027-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał uprawnienia do wykonywania czynności bankowych polegających na udzielaniu kredytów, tj. aktualne zezwolenie właściwego organu na rozpoczęcie działalności, której przedmiotem jest udzielanie kredytów.
Informacje dodatkowe W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek ten winien spełniać samodzielnie każdy z tych wykonawców.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)




Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
I. Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp zamawiający może wezwać wykonawcę, którego ofertazostała najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminieaktualnych na dzień złożenia dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczeniawykonawcy. Zatem zamawiający wezwie wykonawcę, do złożenia: a) odpisu z właściwegorejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębneprzepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstawwykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; b) zaświadczenia właściwegonaczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniempodatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składaniaofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie zwłaściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymiodsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonaniadecyzji właściwego organu; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnejZakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego alboinnego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek naubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przedupływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawcazawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz zewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawemzwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całościwykonania decyzji właściwego organu. II. Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeliwykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RzeczypospolitejPolskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt I lit. a), b) i c) – składa dokument lubdokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nieogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcyprzed upływem terminu składania ofert), b) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat,składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie zwłaściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lubgrzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lubrozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzjiwłaściwego organu (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiąceprzed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibęlub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, niewydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentemzawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osóbuprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miałdotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym alboorganem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibęlub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty tepowinny być wystawione nie wcześniej niż w terminie odpowiednio wskazanym powyżej wlit. a) i b). III. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia, dokumenty potwierdzające, iż wykonawcy nie podlegają wykluczeniu,określone w pkt I lit. a), b) i c) składa każdy z wykonawców oddzielnie. IV. W przypadku,gdy wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołujesię na zasoby innych podmiotów, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia wodniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt I lit. a), b) i c). V. Wprzypadku, gdy wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówieniapodwykonawcy a nie jest on podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawcapolega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zamawiający żąda od wykonawcyprzedstawienia w odniesieniu do tego podmiotu dokumentów wymienionych w pkt I lit. a),b) i c) (w momencie, kiedy podwykonawca/-y będzie/będą już znany/-i).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
I. Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp zamawiający może wezwać wykonawcę, którego ofertazostała najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminieaktualnych na dzień złożenia dokumentów potwierdzających spełnianie przez wykonawcęwarunków udziału w postępowaniu. Zatem zamawiający wezwie wykonawcę, do złożeniazezwolenia na wykonywanie czynności bankowych w zakresie udzielania kredytów zgodniez ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku - Prawo bankowe (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz.2357 ze zm.). II. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia, dokument potwierdzający spełnianie warunku udziału w postępowaniu,określony w pkt I składa każdy z wykonawców, w zakresie, w którym wykazuje spełnianiewarunków udziału w postępowaniu. III. W przypadku, gdy wykonawca w celu wykazaniaspełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów,zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotówdokumentu wskazanego w pkt I. IV. W przypadku, gdy wykonawca zamierza powierzyćwykonanie części zamówienia podwykonawcy a nie jest on podmiotem, na któregozdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawyPzp, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tego podmiotudokumentu wskazanego w pkt I (w momencie, kiedy podwykonawca/-y będzie/będą już znany/-i).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
I. Na ofertę składają się: a) wypełniony formularz oferty, według wzoru stanowiącegoZałącznik nr 4 do SIWZ, sporządzony, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej iopatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, złożony w sposób określony w pkt12.I lit. a) SIWZ, b) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału wpostępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia w trybie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, treśćoświadczenia została zawarta w Załączniku nr 3 do SIWZ (OSWIADCZENIE.doc),sporządzone, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatrzonekwalifikowanym podpisem elektronicznym, złożone wraz z ofertą w sposób określony wpkt 12.I lit. a) SIWZ. II. Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawyPzp, tj. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu orazbraku podstaw wykluczenia, sporządza się, pod rygorem nieważności w postacielektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Oświadczeniapodmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinny mieć formędokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przezkażdego z nich w zakresie w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w art. 22ust. 1 ustawy Pzp. Wykonawca składa zaszyfrowaną ofertę wraz z oświadczeniem i innymiwymaganymi załącznikami za pośrednictwem „Formularza składania oferty lub wniosku”dostępnego na stronie Platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadeckiw zakładce dotyczącej niniejszego postępowania. Wszelkie informacje stanowiącetajemnicę przedsiębiorstwa, które wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa,powinny zostać załączone podczas składania oferty w osobnym miejscu przeznaczonym nazamieszczenie tajemnicy przedsiębiorstwa. Zaleca się, aby każdy dokument zawierającytajemnicę przedsiębiorstwa został zamieszczony w odrębnym pliku. Za datę złożenia ofertyprzyjmuje się datę jej wczytania do systemu za pośrednictwem „Formularza składaniaoferty lub wniosku” potwierdzonego komunikatem, że oferta została złożona. III.Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu w sprawie rodzajówdokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzieleniezamówienia, składane są w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub welektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem.Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, naktórego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający sięo udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów luboświadczeń, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałemelektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia następuje przy użyciu kwalifikowanegopodpisu elektronicznego. IV. Oferta wraz z załącznikami powinna być opatrzonakwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/y umocowaną/e doreprezentowania wykonawcy i składania oświadczeń woli i wiedzy w imieniu wykonawcy.V. Załączone do oferty dokumenty lub oświadczenia powinny być przedstawione woryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu luboświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y wskazaną/e w pkt 15ppkt 5 SIWZ. VI. Do oferty należy dołączyć dokument/-y wskazujący/-e, że osoba/-ypodpisująca/-e ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest/są do tej czynnościumocowana/-e, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych w myśl art. 26ust. 6 ustawy Pzp. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale w postaci dokumentuelektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osóbudzielającej/-ych pełnomocnictwa lub w formie elektronicznej kopii dokumentupoświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/-y udzielającą/-e pełnomocnictwa lubprzez notariusza. Jeżeli prawo do podpisania oferty nie będzie wynikać bezpośrednio zpełnomocnictwa albo innych dostępnych dla zamawiającego dokumentów, zamawiającydokona w pierwszej kolejności sprawdzenia prawa do podpisania oferty (reprezentowaniawykonawcy) w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lubCentralnej Informacji Krajowego Rejestru Sądowego. W przypadku braku takiej informacjilub jakichkolwiek wątpliwości z nią związanych zamawiający wezwie wykonawcę dozłożenia stosownych pełnomocnictw. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisaniaoferty obejmuje pełnomocnictwo do składania w imieniu wykonawcy oświadczeń woli iwiedzy oraz poświadczania za zgodność z oryginałem ewentualnych elektronicznych kopiidokumentów i oświadczeń składanych w postępowaniu. VII. Wykonawcy mogą wspólnieubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiająpełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia alboreprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Oferta złożona przez spółkę cywilną traktowana jest jako oferta wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument potwierdzający ustanowieniepełnomocnictwa powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne,którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwanależy przedstawić w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonegokwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób udzielających pełnomocnictwa lubw elektronicznej kopii poświadczonej notarialnie lub poświadczonej za zgodność zoryginałem przez osobę/-y udzielającą/-e pełnomocnictwa. Wszelka korespondencjakierowana będzie wyłącznie do podmiotu występującego jako pełnomocnik. Spełnianiewarunków udziału w postępowaniu ocenia się zgodnie z opisem zawartym w pkt 11 SIWZ(ramka pierwsza), z zastrzeżeniem, że żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. W przypadkuudzielenia zamówienia konsorcjum (tzn. wykonawcy określonemu w art. 23 ust. 1 ustawyPzp) zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda przedłożenia umowy regulującejwspółpracę tych wykonawców. VIII. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, w terminie 3 dniod dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie Platformy zakupowejhttps://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki dedykowanej dla niniejszego postępowania,informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, wykonawca przekazujezamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupykapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji ikonsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 369, ze zmianami). Formularzoświadczenia zostanie zamieszczony na stronie Platformy zakupowejhttps://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki w zakładce dotyczącej niniejszegopostępowania wraz z informacją o wykonawcach, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniemoświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcąnie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. IX.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wstosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części,polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lubekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimstosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innychpodmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponowałniezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tychpodmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacjizamówienia. Zobowiązanie to określa w szczególności: (a) zakres dostępnych wykonawcyzasobów innego podmiotu, (b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przezwykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, (c) zakres i okres udziału innegopodmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, (d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium.1) Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3) Wadium może zostać wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej,b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,c) gwarancjach bankowych,d) gwarancjach ubezpieczeniowych,e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 299/.Wniesienie dokumentu wadium w postaci elektronicznej powinno obejmować przekazanie tego dokumentu w takiej formie w jakiej zostało on ustanowiony przez gwaranta tj. oryginału dokumentu.4) Wadium wnoszone w pieniądzu:a) należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. Oddział Nowy Sącz 64 1050 0161 6745 7777 7777 7777z zaznaczeniem, że dotyczy:ZP.272.11.2020 Przetarg nieograniczony na usługę udzielenia kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 11 900 000 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu Powiatu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów długoterminowych.b) za datę i godzinę wniesienia wadium uznaje się datę i godzinę uznania rachunku zamawiającego;c) zamawiający dokona sprawdzenia czasu wpływu wadium na swój rachunek bankowy.5) Wadium wnoszone w pozostałych formach dopuszczonych specyfikacją:a) oryginał dokumentu poręczenia lub gwarancji, o których mowa w pkt 13 ppkt 3) lit. b) – e) SIWZ należy złożyć wraz z ofertą przetargową przy użyciu środków komunikacji elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/-ych do jego wystawienia. Zamawiający zaleca, aby dokument poręczenia lub gwarancji został złożony w osobnym pliku;b) wadium składane w formach, o których mowa w pkt 13 ppkt 3) lit. b) – e) SIWZ, musi mieć datę początkową ważności równą co najmniej ostatecznemu terminowi składania ofert, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą; w przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium w okolicznościach, o których mowa w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Pzp;c) w razie zawieszenia biegu terminu związania ofertą lub przedłużenia terminu składania ofert, końcowy termin ważności wadium, o którym mowa w pkt 13 ppkt 3) lit. b), c), d), e) SIWZ albo zostanie przedłużony przez wykonawcę, albo wniesie on nowe wadium na przedłużony okres związania ofertą.6) Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.7) Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 13 ppkt 11) lit. a) SIWZ.Zwrot wadium otrzymanego w formie elektronicznej nastąpi w drodze stosownego oświadczenia zamawiającego skutkującego zwolnieniem gwaranta ze wszystkich zobowiązań wynikających z udzielonych gwarancji/poręczeń. Zgodnie bowiem z przepisem art. 508 Kodeksu cywilnego, zobowiązanie wygasa, gdy wierzyciel zwalnia dłużnika z długu, a dłużnik zwolnienie przyjmuje. Zamawiający poinformuje bezpośrednio bądź też za pośrednictwem wykonawcy gwaranta o zwolnieniu z długu, co spowoduje ustanie odpowiedzialności, a tym samym – wymagany przepisami „zwrot” wadium nastąpi skutecznie. 8) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.9) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.10) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 13 ppkt 7) SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez zamawiającego.11) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli:a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej,b) wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena ofetowa brutto 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy, zostały zamieszczone w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.2) Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności przewidzianych w art. 144 ustawy Pzp.3) W związku z powyższym na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w okolicznościach i na warunkach wskazanych w § 5 ust. 3 oraz § 8 projektu umowy, tj.:i. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania, bez dodatkowych prowizji i opłat, zmian harmonogramu spłat kredytu polegających na:• zmianie terminów spłaty rat w ramach danego roku budżetowego,• zmianie wysokości rat w poszczególnych latach obowiązywania umowy.ii. Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia terminu spłaty kredytu, bez dodatkowych prowizji i opłat, w sytuacji gdy nastąpią trudności w zachowaniu limitów spłaty zadłużenia określonych w ustawie o finansach publicznych.iii. Zamawiający przewiduje, w przypadku likwidacji stawki WIBOR jej zamianę, za porozumieniem stron na stawkę, która jako wskaźnik referencyjny zastąpi stawkę WIBOR, albo na stawkę najbardziej zbliżoną wielkością i charakterem do stawki WIBOR, bez kosztów obciążających Zamawiającego.4) Zmiana umowy w oparciu o art. 142 ust. 5 ustawy Pzp przewidziana jest w § 17 projektu umowy.5) Szczegółowe warunki i okoliczności zmian określone zostały w § 5 ust. 3, § 8 i § 17 projektu umowy.6) Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-09, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję pożyczki - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania15-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję pożyczki. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Budowę placów zabaw w Chojnicach
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Nowy Sącz: Modernizacja łazienek w Szkole Podstawowej nr 2, ul. Jagiellońska 32 w Nowym Sączu
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI