Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zaciągnięcie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu
budżetu Gminy Żychlin do wysokości 2.820.000 zł
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻYCHLIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015514
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Barlickiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Żychlin
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-320
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 351 20 32
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminazychlin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminazychlin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaciągnięcie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu
budżetu Gminy Żychlin do wysokości 2.820.000 zł
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55bfbde6-3259-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00241914
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005294/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Zaciągnięcie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Żychlin
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu— Instrukcja użytkowania miniPortalu dostępna na stronie internetowej https://miniPortal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej e-mail: sekretariat@gminazychlin.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z systemu elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Numeracja zgodna z SWZ
29.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1) ,dalej „RODO” ,informuję ,że:
29.1.1 Administratorem Pani/Pana danych osobowych w Urzędzie Gminy Żychlin jest Burmistrz Gminy Żychlin/Gmina Żychlin z siedzibą w: 99-320 Żychlin, ul. Barlickiego 15, tel. 24 351-20-32, e-mail: sekretariat@gminazychlin.pl;
29.1.2 Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Żychlin, ul. Barlickiego 15, 99- 320 Żychlin jest Pan Maciej Strycharz, e-mail: iod@gminazychlin.pl;
29.1.3 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy (znak sprawy: BPI.271.7.2021), a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających na Zamawiającym.
29.1.4 Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), dalej „ustawa Pzp”;
29.1.5 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
29.1.6 Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
29.1.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
29.1.8 Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
29.1.9 Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
29.2 Wykonawca, wypełniając obowiązki informacyjne wynikające z art. 13 lub art. 14 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w tym postępowaniu składa stosowne oświadczenie zawarte w Formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SWZ).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BPI.271.7.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Numeracja zgodna z SWZ
5.1. Usługa bankowa w zakresie zaciągnięcie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Żychlin do wysokości 2.820.000 zł
a) Rodzaj waluty: PLN;
b) Kwota kredytu: do wysokości 2.820.000 zł (słownie złotych: dwa miliony osiemset dwadzieścia tysięcy);
c) Okres kredytowania: 23 lata (do 20.12.2043 r.);
d) Karencja w spłacie kredytu: 3 lata (do 31 grudnia 2023 roku);
e) Spłata kapitału po upływie karencji w okresach kwartalnych jak niżej:
w dniu 31.03.2024 r. do kwoty 5.000zł;
w dniu 30.06.2024 r. do kwoty 5.000zł;
w dniu 30.09.2024 r. do kwoty 5.000zł;
w dniu 20.12.2024 r. do kwoty 5.000zł;
Rok 2024– 20.000 zł;
w dniu 31.03.2025 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.06.2025 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.09.2025 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 20.12.2025 r. do kwoty 36.750zł;
Rok 2025– 147.000 zł;
w dniu 31.03.2026 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.06.2026 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.09.2026 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 20.12.2026 r. do kwoty 36.750zł;
Rok 2026– 147.000 zł;
w dniu 31.03.2027 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.06.2027 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.09.2027 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 20.12.2027 r. do kwoty 36.750zł;
Rok 2027– 147.000 zł;
w dniu 31.03.2028 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.06.2028 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.09.2028 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 20.12.2028 r. do kwoty 36.750zł;
Rok 2028– 147.000 zł;
w dniu 31.03.2029 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.06.2029 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.09.2029 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 20.12.2029 r. do kwoty 36.750zł;
Rok 2029– 147.000 zł;
w dniu 31.03.2030 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.06.2030 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.09.2030 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 20.12.2030 r. do kwoty 36.750zł;
Rok 2030– 147.000 zł;
w dniu 31.03.2031 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.06.2031 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.09.2031 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 20.12.2031 r. do kwoty 36.750zł;
Rok 2031– 147.000 zł;
w dniu 31.03.2032 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.06.2032 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.09.2032 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 20.12.2032 r. do kwoty 36.750zł;
Rok 2032– 147.000 zł;
w dniu 31.03.2033 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.06.2033 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.09.2033 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 20.12.2033 r. do kwoty 36.750zł;
Rok 2033– 147.000 zł;
w dniu 31.03.2034 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.06.2034 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.09.2034 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 20.12.2034 r. do kwoty 36.750zł;
Rok 2034– 147.000 zł;
w dniu 31.03.2035 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.06.2035 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.09.2035 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 20.12.2035 r. do kwoty 36.750zł;
Rok 2035– 147.000 zł;
w dniu 31.03.2036 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.06.2036 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.09.2036 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 20.12.2036 r. do kwoty 36.750zł;
Rok 2036– 147.000 zł;
w dniu 31.03.2037 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.06.2037 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.09.2037 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 20.12.2037 r. do kwoty 36.750zł;
Rok 2037– 147.000 zł;
w dniu 31.03.2038 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.06.2038 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.09.2038 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 20.12.2038 r. do kwoty 36.750zł;
Rok 2038– 147.000 zł;
w dniu 31.03.2039 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.06.2039 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.09.2039 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 20.12.2039 r. do kwoty 36.750zł;
Rok 2039– 147.000 zł;
w dniu 31.03.2040 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.06.2040 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.09.2040 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 20.12.2040 r. do kwoty 36.750zł;
Rok 2040– 147.000 zł;
w dniu 31.03.2041 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.06.2041 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.09.2041 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 20.12.2041 r. do kwoty 36.750zł;
Rok 2041– 147.000 zł;
w dniu 31.03.2042 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.06.2042 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 30.09.2042 r. do kwoty 36.750zł;
w dniu 20.12.2042 r. do kwoty 36.750zł;
Rok 2042– 147.000 zł;
w dniu 31.03.2043 r. do kwoty 38.500zł;
w dniu 30.06.2043 r. do kwoty 38.500zł;
w dniu 30.09.2043 r. do kwoty 38.500zł;
w dniu 20.12.2043 r. do kwoty 38.500zł;
Rok 2043– 154.000 zł;
f) Spłata odsetek w okresach rocznych i kwartalnych jak poniżej:
20.12.2022r.
20.12.2023r.
31.03.2024r., 30.06.2024 r., 30.09.2024r., 20.12.2024r.
31.03.2025r., 30.06.2025 r., 30.09.2025r., 20.12.2025r.
31.03.2026r., 30.06.2026r., 30.09.2026r., 20.12.2026r.
31.03.2027r., 30.06.2027r., 30.09.2027r., 20.12.2027r.
31.03.2028r., 30.06.2028r., 30.09.2028r., 20.12.2028r.
31.03.2029r., 30.06.2029r., 30.09.2029r., 20.12.2029r.
31.03.2030r., 30.06.2030r., 30.09.2030r., 20.12.2030r.
31.03.2031r., 30.06.2031r., 30.09.2031r., 20.12.2031r.
31.03.2032r., 30.06.2032r., 30.09.2032r., 20.12.2032r.
31.03.2033r., 30.06.2033r., 30.09.2033r., 20.12.2033r.
31.03.2034r., 30.06.2034r., 30.09.2034r., 20.12.2034r.
31.03.2035r., 30.06.2035r., 30.09.2035r., 20.12.2035r.
31.03.2036r., 30.06.2036r., 30.09.2036r., 20.12.2036r.
31.03.2037r., 30.06.2037r., 30.09.2037r., 20.12.2037r.
31.03.2038r., 30.06.2038r., 30.09.2038r., 20.12.2038r.
31.03.2039r., 30.06.2039r., 30.09.2039r., 20.12.2039r.
31.03.2040r., 30.06.2040r., 30.09.2040r., 20.12.2040r.
31.03.2041r., 30.06.2041r., 30.09.2041r., 20.12.2041r.
31.03.2042r., 30.06.2042r., 30.09.2042r., 20.12.2042r.
31.03.2043r., 30.06.2043r., 30.09.2043r., 20.12.2043r.
Oprocentowanie kredytu zmienne dla każdego okresu odsetkowego w oparciu o zmienny miesięczny wskaźnik oprocentowania depozytów bankowych WIBOR-3M.
5.2.Środki finansowe postawione do dyspozycji w transzach, w wysokościach i terminach ustalonych po podpisaniu umowy, na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego, przekazane na rachunek bankowy nr 88 9022 0007 0000 2408 2008 0007 w ostatecznym terminie do 28 grudnia 2021 roku, spłata kredytu do dnia 20.12.2043 r.
5.3.Zamawiający informuje, że dla celów przetargowych należy przyjąć uruchomienie I transzy kredytu w dniu 30.11. 2021 r.
5.4.Zabezpieczenie kredytu: weksel „in blanco" wraz z deklaracją wekslową.
5.5 Zamawiający zastrzega sobie prawo do zaciągnięcia kredytu w mniejszej kwocie, jak również do wcześniejszej spłaty bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów, w szczególności w sytuacji pozyskania na realizację inwestycji środków zewnętrznych w tym z UE. W takim przypadku zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości spłat poszczególnych rat kapitałowych oraz dotychczasowych terminów spłaty kredytu.
5.6.Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty kapitału lub jego części przed upływem okresu kredytowania bez dodatkowych opłat i spowoduje to zmniejszenie wysokości rat odsetkowych, w szczególności w sytuacji pozyskania na realizację inwestycji środków zewnętrznych w tym z UE.
5.7.Oprocentowanie zmienne dla każdego okresu odsetkowego w oparciu o zmienny miesięczny wskaźnik oprocentowania depozytów bankowych WIBOR – 3M (wg przyjętej w celach przetargowych stawki z dnia 22.10.2021r.).
5.8.Jednorazowa prowizja bankowa 0%.
5.9. Marża bankowa niezmienna w okresie kredytowania liczona w % od wartości udzielonego kredytu.
5.10.Zamawiający wymaga, aby marża zaoferowana zawierała wszystkie koszty jakie ponosi Wykonawca w związku z uruchomieniem kredytu, zabezpieczeniem jego spłaty oraz obsługą kredytu w całym okresie kredytowania. Zatem Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych prowizji i opłat w związku z udzieleniem kredytu.
5.11. Oferta powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Nie dopuszcza się wyszczególnienia w ofercie dodatkowych elementów kosztowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2043-12-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas uruchomienia kredytu od dnia przekazania dyspozycji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Numeracja zgodna z SWZ.
10.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
10.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
10.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, tj. posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o której mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1896 ze zm. ) lub inny dokument, z którego wynika takie zezwolenie;
10.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
10.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Numeracja zgodna z SWZ
11.4.1. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
11.4.1.1. art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
11.4.1.2. art. 108 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
11.4.1.3. art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
11.4.1.4. art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp
– zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Numeracja zgodna z SWZ
11.4.2. Zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o której mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1896 ze zm. ) lub inny dokument, z którego wynika takie zezwolenie
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z pkt. 21.14 SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Numeracja zgodna z SWZ
13.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
13.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt. 10.1 SWZ.
13.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt. 11.2 SWZ, składa każdy z Wykonawców.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału, w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
13.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SWZ).
13.5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
13.6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, są oni zobowiązani, na wezwanie Zamawiającego, złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 11.4 SWZ przy czym:
13.6.1. podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 11.4.1. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
13.6.2. podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 11.4.2, składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/wykazują spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 10.1 SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy w zakresie:
30.5.1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminów i wysokości spłat poszczególnych rat kapitałowych, w tym poza okres kredytowania przy zachowaniu oprocentowania.
30.5.2.Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty kapitału lub jego części przed upływem okresu kredytowania bez dodatkowych opłat i spowoduje to zmniejszenie wysokości rat odsetkowych, w szczególności w sytuacji pozyskania na realizację inwestycji środków zewnętrznych w tym z UE.
30.5.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zaciągnięcia kredytu w mniejszej kwocie, jak również do wcześniejszej spłaty bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów, w szczególności w sytuacji pozyskania na realizację inwestycji środków zewnętrznych w tym z UE. W takim przypadku zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości spłat poszczególnych rat kapitałowych oraz dotychczasowych terminów spłaty kredytu.
30.5.4.Zmiany dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony umowy. Kredytobiorca nie ponosi kosztów związanych z ww. zmianami.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-03 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. UWAGA: Elektroniczna Skrzynka Podawcza Zamawiającego znajduje się pod adresem: /UGZychlin/SkrytkaESP
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-03 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-02