IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin wypłaty poszczególnych transz kredytu |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej SIWZ oraz danych zawartych w ofercie.2. Zmiana postanowień umowy w przypadkach określonych w ust. 3 poniżej może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany, a konieczność wprowadzenia zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.3. Zamawiający dopuszcza zmianę, o której mowa wyżej, w odniesieniu do:1) możliwości zmiany osób reprezentujących Strony umowy,2) w przypadku likwidacji stawki WIBOR 1M zostanie ona, za porozumieniem Stron, zamieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBOR 1M, albo na stawkę najbardziej zbliżoną wielkością i charakterem do stawki WIBOR 1M, bez kosztów obciążających Zamawiającego,3) możliwości wystąpienia zmiany umowy lub terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach:a) wystąpienia zmian obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, b) zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, c) wystąpienia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, d) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy.4. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy: 1) zabezpieczenie kredytu stanowi weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową, opatrzony kontrasygnatą Skarbnika Powiatu,2) dopuszcza się możliwość wykorzystania przez kredytobiorcę mniejszej niż określona w zamówieniu kwoty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji,3) spłata kapitału następować będzie według poniższego harmonogramu:L.p. Termin spłaty Kwota 1. 28.02.2021 50 000,002. 31.05.2021 50 000,003. 31.08.2021 50 000,004. 31.12.2021 50 000,00 Razem 2021 200 000,005. 31.03.2022 30 000,00 Razem 2022 30 000,006. 31.03.2023 30 000,00 Razem 2023 30 000,007. 31.03.2024 25 000,008. 30.06.2024 25 000,009. 30.09.2024 25 000,0010. 31.12.2024 50 000,00 Razem 2024 125 000,0011. 31.03.2025 40 000,00 Razem 2025 40 000,0012. 31.01.2027 20 000,0013. 28.02.2027 20 000,0014. 31.03.2027 20 000,0015. 30.06.2027 20 000,0016. 31.08.2027 20 000,0017. 30.09.2027 20 000,0018. 31.10.2027 20 000,0019. 30.11.2027 20 000,0020. 31.12.2027 20 000,00 Razem 2027 180 000,0021. 31.01.2028 20 000,0022. 29.02.2028 20 000,0023. 31.03.2028 20 000,0024. 30.06.2028 20 000,0025. 31.08.2028 20 000,0026. 30.09.2028 20 000,0027. 31.10.2028 20 000,0028. 30.11.2028 20 000,0029. 31.12.2028 20 000,00 Razem 2028 180 000,0030. 31.01.2029 20 000,0031. 28.02.2029 20 000,0032. 31.03.2029 20 000,0033. 30.04.2029 20 000,0034. 30.06.2029 20 000,0035. 30.09.2029 20 000,0036. 31.10.2029 20 000,0037. 30.11.2029 20 000,0038. 31.12.2029 20 000,00 Razem 2029 180 000,0039. 31.01.2030 20 000,0040. 28.02.2030 20 000,0041. 31.03.2030 20 000,0042. 30.06.2030 20 000,0043. 30.09.2030 20 000,0044. 31.12.2030 30 000,00 Razem 2030 130 000,0045. 31.01.2031 20 000,0046. 28.02.2031 20 000,0047. 31.03.2031 20 000,0048. 30.04.2031 20 000,0049. 31.05.2031 20 000,0050. 30.06.2031 20 000,0051. 30.09.2031 20 000,0052. 31.12.2031 30 000,00 Razem 2031 170 000,0053. 31.01.2032 20 000,0054. 29.02.2032 20 000,0055. 31.03.2032 20 000,0056. 30.06.2032 20 000,0057. 30.09.2032 20 000,0058. 31.10.2032 20 000,0059. 30.11.2032 20 000,0060. 31.12.2032 20 000,00 Razem 2032 160 000,0061. 31.01.2033 30 000,0062. 28.02.2033 30 000,0063. 31.03.2033 30 000,0064. 30.04.2033 30 000,0065. 31.05.2033 30 000,0066. 30.06.2033 30 000,0067. 31.07.2033 30 000,0068. 31.08.2033 30 000,0069. 30.09.2033 30 000,0070. 31.10.2033 30 000,0071. 30.11.2033 30 000,0072. 31.12.2033 30 000,00 Razem 2033 360 000,0073. 31.03.2034 50 000,0074. 30.06.2034 50 000,0075. 30.09.2034 50 000,0076. 31.10.2034 50 000,0077. 30.11.2034 50 000,0078. 31.12.2034 50 000,00 Razem 2034 300 000,0079. 31.01.2035 150 000,0080. 28.02.2035 150 000,0081. 31.03.2035 150 000,0082. 30.04.2035 150 000,0083. 31.05.2035 150 000,0084. 30.06.2035 150 000,0085. 31.07.2035 150 000,0086. 31.08.2035 150 000,0087. 30.09.2035 150 000,0088. 31.10.2035 150 000,0089. 30.11.2035 150 000,0090. 31.12.2035 165 000,00 Razem 2035 1 815 000,004) spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych (do ostatniego dnia każdego miesiąca), począwszy od miesiąca począwszy od miesiąca następującego po miesiącu w którym nastąpiło uruchomienie pierwszej transzy kredytu. Spłata odsetek odbywać się będzie tylko od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu na podstawie pisemnego zawiadomienia z banku o wysokości naliczonych odsetek w terminie 7 dni przed datą płatności,5) w okresie kredytowania odsetki będą naliczane w oparciu o rzeczywistą liczbę dni występującą w danym roku (365/366),6) jeżeli termin spłaty odsetek lub rat kapitałowych przypada w sobotę, niedzielę, święto lub inny dzień ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek lub rat kapitałowych nastąpi w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty,7) termin spłaty kredytu i odsetek uważa się za zachowany z dniem wpływu na rachunek Wykonawcy. Dzień wpływu na rachunek Wykonawcy jest dniem spłaty kredytu i w tym dniu musi być zaksięgowany,8) kredytobiorca zastrzega możliwość wcześniejszej spłaty kredytu w całości lub części, bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat, prowizji bądź innych kosztów, w przypadku wcześniejszej spłaty kredytu odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy.9) bank nie będzie pobierał żadnych dodatkowych prowizji i opłat z tytułu udzielenia i obsługi kredytu poza wymienionymi w SIWZ, tj. np. za wydanie zaświadczenia, sporządzenie aneksu do umowy,10) w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, strony dopuszczają możliwość przedłużenia spłaty kredytu (okresu kredytowania) o czas oznaczony. Powyższa zmiana wymaga formy pisemnej i może być dokonana jedynie przed upływem okresu kredytowania. Zmiany umowy mogą nastąpić w przypadku niekorzystnej sytuacji finansowej Zamawiającego. Zmiany mogą obejmować wydłużenie okresu kredytowania lub zmianę wysokości rat kapitałowych.11) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu odsetki w wysokości 0,5% za opóźnienie w postawieniu kredytu do dyspozycji za każdy dzień opóźnienia,12) integralną częścią umowy jest oferta banku.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-09-01, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: