Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w roku 2022 w wysokości 4 763 880,10 zł.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w roku 2022 w wysokości 4 763 880,10 zł.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDąbie
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-04-20
  • ZamawiającyGMINA DĄBIE
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-07
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00114603
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w roku 2022 w wysokości 4 763 880,10 zł.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĄBIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019071

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Adama Mickiewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Dąbie

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-660

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminadabie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dabie.nowoczesnagmina.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w roku 2022 w wysokości 4 763 880,10 zł.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f081f8a-b66d-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00114603

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3f081f8a-b66d-11ec-9f44-6e63702cb2f7

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Pkt. XI SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Pkt III SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.1.3.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w roku 2022 w wysokości 4 763 880,10 zł z przeznaczeniem na wkład własny zadania inwestycyjnego z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach PROW na lata 2014-2020 oraz na pokrycie deficytu budżetowego w 2022 roku.
2. Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego z wykorzystaniem do:
- 09.05.2022 r. w kwocie 4 763 880,10 zł.
na podstawie pisemnej dyspozycji Zamawiającego (fax, e-mail).
3. Spłata rat kredytu nastąpi w latach 2027 – 2034 w ratach miesięcznych na dzień podany w poniższej tabeli:
Lp. Data spłaty Wysokość raty w zł
1. 31.03.2027 r. 50 000,00
2. 31.05.2027 r. 50 000,00
3. 31.07 2027 r. 67 024,00
4. 31.08.2027 r. 67 024,00
5. 30.09.2027 r. 50 000,00
6. 30.11.2027 r. 50 000,00
Razem rok 2027 334 048,00
7. 31.03.2028 r. 50 000,00
8. 31.05.2028 r. 50 000,00
9. 31.07.2028 r. 62 000,00
10. 31.08.2028 r. 62 000,00
11. 30.09.2028 r. 50 000,00
12. 31.10.2028 r. 60 048,00
13. 30.11.2028 r. 100 000,00
Razem rok 2028 434 048,00
14. 31.03.2029 r. 150 000,00
15. 31.05.2029 r. 150 000,00
16. 31.07.2029 r. 94 362,00
17. 31.08.2029 r. 94 360,00
18. 30.09.2029 r. 150 000,00
19. 30.11.2029 r. 150 000,00
Razem rok 2029 788 723,00
20. 31.03.2030 r. 150 000,00
21. 31.05.2030 r. 150 000,00
22. 31.07.2030 r. 84 273,10
23. 31.08.2030 r. 84 273,00
24. 30.09.2030 r. 150 000,00
25. 30.11.2030 r. 150 000,00
Razem rok 2030 768 546,10
26. 31.03.2031 r. 175 000,00
27. 31.05.2031 r. 175 000,00
28. 31.07.2031 r. 100 000,00
29. 30.09.2031 r. 150 000,00
30. 30.11.2031 r. 150 000,00
Razem rok 2031 750 000,00
31. 31.03.2032 r. 175 000,00
32. 31.05.2032 r. 175 000,00
33. 31.07.2032 r. 100 000,00
34. 30.09.2032 r. 150 000,00
35. 30.11.2032 r. 150 000,00
Razem rok 2032 750 000,00
36. 31.03.2033 r. 150 000,00
37. 31.05.2033 r. 150 000,00
38. 31.07.2033 r. 50 000,00
39. 30.09.2033 r. 150 000,00
40. 30.11.2033 r. 150 000,00
Razem rok 2033 650 000,00
41. 31.03.2034 r. 87 500,00
42. 31.05.2034 r. 87 500,00
43. 30.09.2034 r. 113 515,00
Razem rok 2034 288 515,00
Razem: 4 763 880,10 zł

4. Nie przewidujemy karencji w spłacie odsetek. Spłata kredytu rozpocznie się od 31.03.2027 r.
5. Oprocentowanie na bazie zmiennej stawki WIBOR 3 M oraz marży banku.
Wykonawca zobowiązany jest podać wysokość marży w procentach. Dla celów porównywalności cenowej ofert oprocentowanie należy liczyć na podstawie notowania WIBOR 3 M obowiązującego w dniu ogłoszenia niniejszego zamówienia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
6.Marża banku jest stała w okresie kredytowania.
7. Wysokość jednorazowej prowizji od udzielonego kredytu Wykonawca zobowiązany jest podać w procentach. Prowizja będzie płatna w terminie uruchomienia każdej transzy kredytu.
8.Spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych bez karencji, tylko od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu.
9. Zabezpieczenie kredytu będzie w formie weksla „ in blanco” wraz z deklaracją wekslową – do wysokości zobowiązania.
10. Kredytobiorcy będzie przysługiwać prawo do zaciągnięcia mniejszej kwoty kredytu /nie wykorzystanie pełnej kwoty kredytu/ oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów oraz możliwości przesunięcia spłaty kredytu w ramach ustalonych lat kredytowania.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu przez Zamawiającego w dogodnych dla niego terminach, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy o zamiarze dokonania spłaty w terminie 3 dni przed jej dokonaniem. W takiej sytuacji odsetki od kredytu naliczone będą wyłącznie od aktualnego zadłużenia i za faktyczny okres jego występowania a Zamawiający nie będzie ponosił żadnych opłat i prowizji z tego tytułu na rzecz Wykonawcy. W takich przypadkach Strony ustalą nowy harmonogram spłaty.
12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany harmonogramu spłaty, bez pobierania dodatkowych opłat i prowizji z tego tytułu na rzecz Wykonawcy. W takich przypadkach Strony ustalą nowy harmonogram spłaty w formie aneksu do umowy.
13. Nie przewiduje się innych kosztów związanych z obsługą kredytu niż wymienione w SIWZ.
14. Oferta powinna dotyczyć wykonania wszystkich czynności wynikających z realizacji
przedmiotu zamówienia.
15.Jeżeli Wykonawca nie będzie pobierał opłat za którąkolwiek usługę wyszczególnioną w formularzu ofertowym, winien w tej pozycji wpisać cyfrę „0”.
16. Pozostawienie bez wypełnienia jakiejkolwiek pozycji skutkuje odrzuceniem oferty.
17. Na stronie internetowej Zamawiającego: http://dabie.nowoczesnagmina.pl zamieszczone są pozostałe dokumenty i informacje przydatne dla Wykonawcy przy ubieganiu się o udzielenie
zamówienia publicznego.
18. Zamawiający złoży oświadczenie o poddaniu się egzekucji na podstawie prawa bankowego (zgodnie z § 12 umowy)
19. W przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, strony dopuszczają możliwość przedłużenia spłaty kredytu (okresu kredytowania) o czas oznaczony nie dłużej niż 4 kwartały. Powyższa zmiana wymaga formy pisemnej i może być dokonana jedynie przed upływem okresu kredytowania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-05-06

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas uruchomienia transz kredytu od przekazania dyspozycji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Pkt VI SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Pkt XIII SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-20 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-20 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługi doradztwa prawnego - Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usługi doradztwa prawnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.