IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena (koszt usług bankowych) |
35,00 |
Oprocentowanie (koszt procentowy) kredytu uruchomionego w rachunku bieżącym |
15,00 |
Oprocentowanie środków na rachunkach bankowych |
10,00 |
Spread walutowy (procentowy) |
5,00 |
Instalacja i uruchomienie opłatomatu (kasy automatycznej) w 2 punktach |
35,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wszystkie niżej wymienione warunki stanowią istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy. Ostateczna treść umowy będzie uzgodniona przez Strony po rozstrzygnięciu przetargu w zakresie szczegółowych rozwiązań technicznych i kwestii nie objętych wymienionymi poniżej warunkami.I. Obsługa rachunków bankowych:1. Wykonawca będzie prowadzić dla Zamawiającego rachunek skonsolidowany bez pobierania żadnych opłat z tego tytułu. Przez rachunek skonsolidowany Zamawiający rozumie konsolidację na koniec każdego dnia roboczego sald rachunków bankowych wskazanych przez Zamawiającego, w tym w szczególności rachunku głównego (bieżącego) budżetu Powiatu Cieszyńskiego i rachunków bieżących jednostek organizacyjnych wskazanych przez Zamawiającego. W przypadku, gdy na rachunku głównym (bieżącym) budżetu Powiatu wystąpi saldo debetowe, suma sald uzyskana wskutek konsolidacji posłuży do zredukowania debetu – w takiej sytuacji Zamawiający poniesie koszty kredytu w rachunku bieżącym jedynie do takiej wysokości, w jakiej debet na wskazanym rachunku nie zostanie zredukowany przez sumę sald pozostałych rachunków podlegających konsolidacji. Środki służące redukcji debetu na rachunku bieżącym budżetu nie będą podlegały oprocentowaniu – oprocentowanie dotyczyć będzie dodatniej sumy sald uzyskanej podczas konsolidacji. Odsetki z tego tytułu wykonawca będzie przekazywał na jeden rachunek wskazany przez Zamawiającego. Zmiana rachunków podlegających konsolidacji nie będzie wymagać aneksowania umowy, a jedynie stosownego powiadomienia Wykonawcy o zmianie. Konsolidacja sald będzie przeprowadzana w sposób wirtualny, tj. bez dokonywania przeksięgowań sald między rachunkami. Wykonawca będzie codziennie lub raz w miesiącu przekazywał raport z konsolidacji sald. Dopuszcza się możliwość przekazywania tych danych w formie dziennego lub miesięcznego raportu przesyłanego elektronicznie.2. Wykonawca zapewni Zamawiającemu od dnia 01.09.2020 r. pracę w elektronicznym systemie bankowości umożliwiającym:- dostęp do systemu tylko dla uwierzytelnionych użytkowników,- w przypadku uwierzytelnienia za pomocą hasła blokowanie dostępu użytkownikowi po 3 krotnym błędnym uwierzytelnieniu,- określenie szczegółowego dostępu użytkownika do funkcji w systemie (w szczególności do poszczególnych rachunków),- możliwość pełnego odseparowania dostępu do rachunków specjalnych: płacowego i innych wymaganych przez Zamawiającego w zakresie uprawnień, podglądu, wyciągów i operacji dokonywanych na wskazanym rachunku,- autoryzację zleceń i działań w systemie przy wykorzystaniu klucza podpisu zachowanego na karcie mikroprocesorowej, zewnętrznym nośniku danych lub certyfikatu kwalifikowanego, autoryzacja będzie możliwa przy wykorzystaniu zewnętrznych urządzeń takich jak czytniki kart lub inne służące do zapisania klucza podpisu. Dopuszczalne jest wykorzystanie nowoczesnych sposobów autoryzacji zleceń takich jak np. urządzenia identyfikacji biometrycznej lub innych do wykorzystania w trakcie obsługi,- realizację zleceń płatniczych w złotych i walutach obcych:a) wykonywanie dyspozycji Zamawiającego - polecenia przelewu w złotych, kierowane do banków krajowych w formie elektronicznej mają być realizowane w dniu ich złożenia najbliższą sesją Eliksir, Sorbnet lub w przypadku kiedy dyspozycja została złożona po ostatniej sesji danego dnia, najpóźniej pierwszą sesją Eliksir, Sorbnet następnego dnia roboczego,b) realizowanie dyspozycji walutowych przekazywanych do banków krajowych jak i zagranicznych wg zasad funkcjonujących rozliczeń w banku Wykonawcy przy wykorzystaniu dostępnych kanałów m.in. SWIFT, SEPA i innych w których uczestniczy Wykonawca.- realizację przelewów w czasie rzeczywistym (on-line) między jednostkami organizacyjnymi Zamawiającego, obciążenie rachunków Zamawiającego z tytułu płatności krajowych powinno być możliwe do godziny 17:00 w dni robocze pracy Wykonawcy,- równoczesne wykonywanie operacji na różnych rachunkach jednostek organizacyjnych Zamawiającego,- informacje na bieżąco o stanie salda na każdym z obsługiwanych rachunków,- informacje o bieżących wpływach i obciążeniach na rachunkach księgowanych w dniu dokonania transakcji,- drukowanie wyciągów bankowych dla rachunków dostępnych w systemie,- drukowanie pojedynczych potwierdzeń transakcji uznaniowych i obciążeniowych zarejestrowanych na rachunkach bankowych dostępnych w systemie bankowości elektronicznej,- przeszukiwanie dostępnej historii rachunków za cały okres obsługi bankowej według rodzaju operacji, nazwy/adresu kontrahenta/zleceniodawcy, nazwy płatnika, daty, kwoty, identyfikatora wprowadzającego, podpisującego i wysyłającego, szczegółów operacji oraz możliwość uzyskania historii od Wykonawcy przez co najmniej 2 lata po zakończeniu obsługi.,- możliwość podłączenia do jednego ekranu systemu rachunków obsługiwanych jednostek Zamawiającego, bez konieczności wielokrotnego logowania się do systemu w celu podglądu danych,- możliwość importu przelewów wystawionych w systemie finansowo-księgowym Zamawiającego.3. Wykonawca udostępni Zamawiającemu za pośrednictwem systemu elektronicznego bierny wgląd na wszystkie rachunki bankowe jednostek organizacyjnych Zamawiającego (w tym na historię rachunków) z możliwością zapisu danych oraz system bankowości elektronicznej musi zapewnić prezentację w czasie rzeczywistym danych wszystkich rachunków konsolidowanych - takich jak saldo bieżące i saldo księgowe. 4. Wykonawca zapewni w terminie do 31 sierpnia 2020 r. szkolenie w zakresie obsługi systemu niezbędnej ilości osób określonej przez Zamawiającego po podpisaniu umowy.5. Liczba jednostek korzystających z systemu oraz stanowisk może się zmienić w okresie obowiązywania umowy.6. Oprocentowanie rachunków bankowych będzie oparte o stawkę WIBID 1M oraz stały wskaźnik banku. Kapitalizacja odsetek będzie następować miesięcznie. Odsetki z tytułu oprocentowania środków na rachunkach bankowych objętych konsolidacją będą przekazywane na wskazany przez Zamawiającego rachunek jedną kwotą. Oprocentowanie środków na rachunkach walutowych będzie oparte o stosowane w banku stawki dla klientów korporacyjnych.7. Wykonawca zapewni obsługę gotówkową (kasową) Zamawiającego w co najmniej 1 placówce (siedziba, oddział, filia, agencja, punkt kasowy lub inny sposób zapewniający wypłatę i wpłatę gotówki) na terenie miasta Cieszyna.8. Wykonawca sporządzać będzie dzienne wyciągi bankowe wraz z załącznikami (np. wytworzonymi przez Wykonawcę), które udostępni Zamawiającemu: w formie elektronicznej i papierowej w następnym dniu roboczym po dniu, którego wyciąg będzie dotyczyć. W uzasadnionych przypadkach okres sporządzenia wyciągu w formie papierowej może nastąpić w drugim dniu roboczym po dniu, którego wyciąg będzie dotyczyć.9. Wykonawca zapewni czas transferu środków finansowych w systemie ELIKSIR i SORBNET według zasad obowiązujących w tym systemie; w przypadku realizacji zleceń zagranicznych zapewni transfer środków finansowych w systemie SWIFT, SEPA i innych, w których uczestniczy Wykonawca.10. Wykonawca zapewni jednakowe warunki prowadzenia rachunków dla Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych.11. Wykonawca zapewni dokonywanie przelewów w ramach banku bez pobierania żadnych opłat.12. Wykonawca zapewni dokonywanie wpłat gotówkowych przez osoby trzecie na rachunki Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych w kasach we wszystkich jego placówkach na terenie Cieszyna, bez pobierania żadnych opłat.13. Wykonawca zapewni bez ponoszenia dodatkowych opłat przez Zamawiającego:a) imienne karty debetowych płatnicze dla wskazanych pracowników Zamawiającego przypisanych do rachunku bankowego wskazanych przez Zamawiającego i jego jednostki. Karty te powinny umożliwiać w kraju i poza jego granicami między innymi dokonywanie płatności za zakup usług i towarów oraz pobieranie gotówki z bankomatu,b) karty przedpłacone, wydane na okaziciela, przypisane do wyodrębnionego rachunku bankowego z określonym limitem środków, wykorzystywane przez Zamawiającego w zależności od potrzeb. Karty te powinny umożliwiać w kraju i poza jego granicami między innymi dokonywanie płatności za zakup usług i towarów oraz pobieranie gotówki z bankomatu. Karty powinny być wydane Zamawiającemu w możliwie najkrótszym okresie czasu (do tygodnia od czasu złożenia wniosku).II. Możliwość korzystania z usług oraz wypłaty świadczeń pieniężnych dla Świadczeniobiorców wskazanych przez Zamawiającego w formie karty przedpłaconej:1. Wykonawca zapewni wdrożenie usługi, postawienie środków do dyspozycji świadczeniobiorcy, nie później niż 48 godzin od przekazania przez Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy środków finansowych na zasilenie kart przepłaconych oraz wypłacanie świadczeń pieniężnych dla świadczeniobiorców wskazanych przez Zamawiającego w szczególności przez dokonywanie przez świadczeniobiorców (przy użyciu kart przedpłaconych) następujących operacji:a) dokonywanie płatności bezgotówkowych w placówkach handlowo-usługowych na terenie całego kraju,b) wypłacanie gotówki w bankomatach lub elektronicznych terminalach zlokalizowanych na terenie Powiatu Cieszyńskiego, służących do realizacji operacji przy użyciu karty przedpłaconej,c) wypłacanie gotówki która stanowi nierówne nominały, tzw. „resztówki” we wskazanych placówkach lub w inny wskazany sposób, na terenie Powiatu Cieszyńskiego.2. Wykonawca usługi zapewni przeszkolenie pracowników jednostek wskazanych przez Zamawiającego w zakresie wdrożenia usługi wypłaty świadczeń pieniężnych na następujących warunkach: a) szkolenie będzie odbywać się w lokalu zapewnionym przez Zamawiającego, b) tematyka szkolenia powinna obejmować co najmniej następujące zagadnienia:- karta przedpłacona na tle innych podobnych usług bankowych,- szczegółowe zasady korzystania z kart przedpłaconych z uwzględnieniem kwestii, na które należy zwrócić szczególną uwagę osobom korzystającym z tego instrumentu.3. Wykonawca usługi zapewni ważność kart przedpłaconych na czas trwania umowy, za wyjątkiem tych kart przedpłaconych, które zostały zgłoszone jako utracone lub dotyczące świadczeniobiorców, którzy utracili prawo do wypłaty świadczenia pieniężnego w tej formie.4. Świadczeniobiorca nie będzie ponosić żadnych opłat za operacje dokonywane przez niego przy użyciu karty przedpłaconej.5. Wykonawca usługi zapewni zabezpieczenie kart przedpłaconych przed niewłaściwym użytkowaniem w razie jej kradzieży lub zagubienia poprzez nadanie świadczeniobiorcy indywidualnego numeru PIN.6. Wykonawca usługi zapewni dystrybucję kart przedpłaconych oraz kodów PIN za pośrednictwem autoryzowanego doręczyciela na adres świadczeniobiorcy lub inny adres wskazany przez Zamawiającego.7. Wykonawca usługi zapewni świadczeniobiorcy dostęp do informacji na temat bieżącego salda dostępnych środków.8. Jedyną opłatą związaną z usługą kart przedpłaconych jaką pobierze Wykonawca, jest jednorazowa opłata za z wydanie, dystrybucję i obsługę kart przedpłaconych, w tym również za wydanie, dystrybucję i obsługę duplikatów kart i kodów PIN, w przypadku zagubienia karty, zniszczenia lub kradzieży.III. Wypłaty gotówkowe w placówkach Wykonawcy1. Wypłaty gotówkowe będą zlecane przez Zamawiającego i jego jednostki organizacyjne przy wykorzystaniu systemu bankowości elektronicznej, ręcznego wprowadzenia danych lub wczytania pliku zawierającego listę odbiorców gotówki z danymi o:- kwocie wypłaty,- beneficjencie z podaniem co najmniej imienia i nazwiska,- danych identyfikacyjnych beneficjenta w postaci nr PESEL lub serii i nr dowoduosobistego/paszportu,- szczegółach zlecenia wypłaty,- terminie zlecenia wypłaty i terminie do kiedy beneficjent może odebrać gotówkę.2. Identyfikacja beneficjenta wypłaty gotówkowej odbywać się będzie na podstawie dokumentu tożsamości/paszportu.3. Odbiór środków przez beneficjenta możliwy do wykonania w dowolnej placówce Wykonawcy prowadzącej obsługę kasową na terenie powiatu Cieszyńskiego w terminie do 30 dni od dnia zlecenia wypłaty przez Zamawiającego.4. Środki przekazane beneficjentowi będą gotowe do odbioru max. w ciągu 1,5 godziny od przekazania zlecenia do banku przez Wykonawcę.IV. Kredyt w rachunku bieżącym:1. Wykonawca będzie udzielać Zamawiającemu corocznie kredytu w rachunku bieżącym. Górna wartość kredytu w poszczególnych latach trwania umowy zapisywana będzie w Uchwałach Budżetowych Rady Powiatu Cieszyńskiego wraz z upoważnieniem do zaciągania kredytów na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Powiatu. Kredyt krótkoterminowy będzie miał charakter odnawialny w każdym roku i będzie spłacany w tym samym roku budżetowym, w którym został zaciągnięty. Kredyt w ramach rachunku bieżącego powinien być dostępny od dnia 1 stycznia 2021. W kolejnych latach obowiązywania umowy kredyt w ramach rachunku bieżącego powinien być dostępny od pierwszego dnia roboczego danego roku budżetowego, bez wcześniejszej konieczności powiadamiania Banku o zamiarze jego uruchomienia. Każdorazowo uruchamiany będzie po przekazaniu Wykonawcy stosownej uchwały budżetowej lub w przypadku nie podjęcia uchwały budżetowej do końca roku poprzedzającego rok budżetowy, prowizorium budżetowego. 2. Oprocentowanie kredytu w oparciu o stawkę WIBOR 1M powiększony o stałą marżę zaoferowaną przez Wykonawcę.3. Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane i pobierane będą, po uwzględnieniu konsolidacji codziennej, na koniec każdego miesiąca, w oparciu o średnią arytmetyczną wysokość stawek WIBOR 1M z miesiąca poprzedzającego, z uwzględnieniem rzeczywistej liczby dni wykorzystania.4. Zamawiający nie będzie pobierał opłat z tytułu prowizji od niewykorzystanego kredytu tj. od postawionej do dyspozycji i nie wykorzystanej kwoty kredytu (prowizji za gotowość), ani prowizji przygotowawczej od uruchomienia kredytu.5. Nieudzielenie przez Wykonawcę kredytu w rachunku bieżącym w wymaganej wysokości skutkować będzie wypowiedzeniem niniejszej umowy przez Zamawiającego.V. Postanowienia ogólne1. Wykonawca zapewni doradztwo finansowe w zakresie objętym umową rachunku bankowego oraz w zakresie efektywności alternatywnych źródeł finansowania strategicznych inwestycji powiatowych, bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia umowy z Wykonawcą w przypadku, gdy Wykonawca swoim działaniem lub zaniechaniem w sposób rażący naruszy warunki umowy, w szczególności nie udzieli kredytu w rachunku bieżącym w wysokości i terminach wymaganych przez Zamawiającego.3. Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy następują w przypadku gdy:a) na Powiat Cieszyński zostaną nałożone nowe zadania lub też zmieni się struktura organizacyjna, co spowoduje zmiany w ilości obsługiwanych podmiotów,b) pojawią się nowe produkty bankowe lub rozwiązania organizacyjne, bez zmian funkcji przedmiotu zamówienia, a których wykorzystanie będzie korzystne dla Zamawiającego,c) wprowadzona zostanie modyfikacja systemów informatycznych po stronie Wykonawcy bądź Zamawiającego,d) ulegnie zmianie lokalizacja placówki bankowej świadczącej przedmiot umowy,e) Rada Powiatu Cieszyńskiego uchwali inną kwotę kredytu w rachunku bieżącym,f) ulegną zmianie warunki prawne lub finansowe i ekonomiczne mające wpływ na warunki obsługi bankowej.g) ceny i wartości procentowe zaproponowane w ofercie nie będą ulegać zmianie przez czas trwania umowy oprócz przypadków wyraźnie wskazanych w specyfikacji.h) z tytułu wykonywania innych czynności, niż wymienione w specyfikacji, bank nie będzie pobierał opłat i prowizji. Ewentualne inne rodzaje czynności bankowych, za które Wykonawca zamierza pobierać opłaty lub prowizje, itp. należy wpisać do formularza ofertowego w tabeli określającej cenę (koszt usług bankowych) pkt. 1 – tabela lp. 21.i) zmiany umowy mogą nastąpić jedynie w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-07-22, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: