Wybór banku w celu wykonywania bankowej obsługi budżetu Powiatu Cieszyńskiego oraz...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wybór banku w celu wykonywania bankowej obsługi budżetu Powiatu Cieszyńskiego oraz jego jednostek organizacyjnych w okresie wrzesień 2020 – grudzień 2024
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCieszyn
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-07-22
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-09
  • Numer ogłoszenia559975-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 559975-N-2020 z dnia 2020-07-09 r.

Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego: Wybór banku w celu wykonywania bankowej obsługi budżetu Powiatu Cieszyńskiego oraz jego jednostek organizacyjnych w okresie wrzesień 2020 – grudzień 2024
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego, krajowy numer identyfikacyjny 72186224000000, ul. ul. Bobrecka  29 , 43-400  Cieszyn, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 334 777 213, e-mail wiz@powiat.cieszyn.pl, faks 334 777 133.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.powiat.cieszyn.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.powiat.cieszyn.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.powiat.cieszyn.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Starostwo Powiatowe w Cieszynie, ul. Bobrecka 29, 43-400 Cieszyn

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór banku w celu wykonywania bankowej obsługi budżetu Powiatu Cieszyńskiego oraz jego jednostek organizacyjnych w okresie wrzesień 2020 – grudzień 2024
Numer referencyjny: ZP.272.10.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Cieszyńskiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu działających w formie jednostek budżetowych i samorządowej instytucji kultury, w okresie od 1 września 2020r. do 31 grudnia 2024r.Do zakresu zamówienia na wykonywanie bankowej obsługi budżetu Powiatu Cieszyńskiego i jego jednostek organizacyjnych wchodzą:1. Otwarcie i prowadzenie rachunku głównego i rachunków pomocniczych budżetu Powiatu Cieszyńskiego, jako jednostki samorządu terytorialnego oraz rachunków głównych i pomocniczych dla wszystkich jednostek organizacyjnych (wykaz jednostek oraz ilość rachunków wg stanu na 30.06.2020 r. stanowi załącznik nr 5 do SIWZ), na następujących warunkach:a) rachunki bankowe będą prowadzone w złotych polskich, b) rachunki będą oprocentowane w wysokości zaproponowanej przez Oferenta, wg zmiennej stopy procentowej, stałej w okresach miesięcznych, przy czym kapitalizacja odsetek następować będzie raz na koniec każdego miesiąca - oprocentowanie środków będzie oparte na stopie WIBID 1M i stałym wskaźniku banku przyjętym do ustalenia oprocentowania, c) warunki prowadzenia rachunków będą takie same dla wszystkich jednostek.2. Prowadzenie usługi konsolidacji sald (rachunku skonsolidowanego) – przez co należy rozumieć konsolidację na koniec każdego dnia roboczego sald rachunków bankowych wskazanych przez Zamawiającego, w tym w szczególności rachunek główny (bieżący) budżetu Powiatu Cieszyńskiego i rachunki bieżące jednostek organizacyjnych wskazane przez Zamawiającego. W przypadku, gdy na rachunku głównym (bieżącym) budżetu Powiatu wystąpi saldo debetowe, suma sald uzyskana wskutek konsolidacji posłuży do zredukowania debetu – w takiej sytuacji Zamawiający poniesie koszty kredytu w rachunku bieżącym jedynie do takiej wysokości, w jakiej debet na wskazanym rachunku nie zostanie zredukowany przez sumę sald pozostałych rachunków podlegających konsolidacji. Środki służące redukcji debetu nie będą podlegały oprocentowaniu – oprocentowanie będzie dotyczyć wyłącznie dodatniej sumy sald uzyskanej podczas konsolidacji. Konsolidacja sald będzie przeprowadzana w sposób wirtualny, tj. bez dokonywania przeksięgowań sald między rachunkami, potwierdzona miesięcznym raportem z konsolidacji przesyłanym w formie elektronicznej.Na wniosek Zamawiającego każdy nowy rachunek bankowy otwarty w ramach obsługi bankowej może być włączony w każdym czasie do usługi konsolidacji.3. Otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych utworzonych dla celów projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej według wymogów narzuconych przez instytucje przekazujące w/w środki, w tym również rachunków walutowych dla budżetu Powiatu oraz każdej jednostki organizacyjnej.4. Wydanie na wniosek Zamawiającego, bez ponoszenia dodatkowych opłat, imiennych kart płatniczych dla wskazanych pracowników Zamawiającego i jego jednostek, przypisanych do rachunków bankowych wskazanych przez Zamawiającego i jego jednostki. Należy przyjąć wydanie maksymalnie 2 kart debetowych do rachunku podstawowego każdej jednostki.5. Możliwość wydania, bez dodatkowych opłat, na okaziciela kart przedpłaconych, przypisanych do wyodrębnionego rachunku bankowego z określonym limitem środków, na podstawie odrębnego wniosku Zamawiającego lub jego jednostek.6. Możliwość otwierania dodatkowych rachunków pomocniczych oraz walutowych w trakcie związania zamówieniem, na warunkach zadeklarowanych w ofercie.7. Potwierdzanie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych.8. Likwidacja rachunków bankowych na pisemny wniosek Zamawiającego.9. Prowadzenie rozliczeń pieniężnych gotówkowych i bezgotówkowych w następujących formach:a) realizacja krajowych i zagranicznych przelewów za pomocą elektronicznego sytemu bankowości internetowej oraz na formularzach papierowych w przypadku awarii systemu bankowości internetowej,b) przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych w walucie krajowej i zagranicznej,c) realizacja przelewów w walucie obcej.Rozliczenia bezgotówkowe powinny odpowiadać następującym warunkom:- realizacja poleceń przelewu przy pomocy elektronicznego systemu bankowości internetowej musi odbywać się w czasie rzeczywistym, w dniu ich złożenia najbliższą sesją ELIKSIR lub SORBNET,- realizacja poleceń przelewu w ramach jednego banku powinna następować nie później niż w ciągu 1 godziny od złożenia dyspozycji,- realizacja poleceń przelewu na rachunki w innych bankach powinna następować w tym samym dniu roboczym, jeżeli dyspozycja zostanie złożona do godz. 1700 danego dnia.Rozliczenia gotówkowe powinny uwzględniać:- przyjmowanie wpłat gotówkowych w kasach placówki, oddziału, filii, agencji itp. banku przez klientów wpłacających na rachunki Zamawiającego bez pobierania od wpłacającego prowizji i opłat oraz innych kosztów,- możliwość wypłaty gotówki według nominałów określonych każdorazowo przez posiadacza rachunku za pomocą czeków elektronicznych, papierowych lub w innej formie,- możliwość wymiany gotówki na nominały o mniejszej wartości tj. na banknoty lub bilon,- możliwość realizacji transakcji walutowych w zakresie kupna/sprzedaży dla Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych.10. Świadczenie usług za pomocą elektronicznego systemu bankowości internetowej.Element ten obejmuje nieodpłatną instalację, konfigurację, aktualizację i udostępnienie do korzystania z pełnego oprogramowania systemu bankowości elektronicznej do obsługi rachunków bankowych dla wszystkich jednostek organizacyjnych Zamawiającego i dla dowolnej ilości stanowisk oraz dostarczenie niezbędnych urządzeń i innego wyposażenia komputerowego (np.: tokeny, czytniki kart, karty do podpisu elektronicznego) potrzebnych do prawidłowego i bezpiecznego funkcjonowania systemu. Dodatkowo Wykonawca zapewni przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi systemu oraz obsługę serwisową.System powinien spełniać następujące wymagania:- obsługa od kilku do kilkunastu rachunków bankowych,- dostęp do systemu dla dowolnej liczba użytkowników, - możliwość sprawdzania sald rachunków w ciągu dnia,- możliwość generowania (wydruku) wyciągów z rachunków w formie elektronicznej,- nieograniczona ilość dokonywania dyspozycji z rachunków w ciągu jednego dnia,- dokonywanie operacji w czasie rzeczywistym,- pełną informację o dacie i godzinie operacji,- możliwość równoczesnego wykonywania operacji na różnych rachunkach jednostek,- umożliwienie użytkownikowi autoryzowania zleceń płatniczych i działań w systemie za pomocą klucza podpisu zachowanego na karcie mikroprocesorowej, zewnętrznym nośniku danych lub certyfikatem kwalifikowanym, a także dopuszczalne jest wykorzystanie nowoczesnych sposobów autoryzacji zleceń takich jak np. urządzenia identyfikacji biometrycznej lub innych,- przechowywanie przelewów i wyciągów w archiwum systemu,- dostęp do usług przez 24 godziny w każdym dniu roboczym,- program powinien posiadać możliwość tworzenia:- bazy kontrahentów,- wzorcowych przelewów np. do ZUS i US,- serwis oprogramowania i usuwanie awarii w możliwie najkrótszym czasie, przy czym reakcja serwisu od chwili zgłoszenia powinna nastąpić w ciągu 3 godzin,- drukowanie pojedynczych potwierdzeń transakcji uznaniowych i obciążeniowych,- możliwość importu przelewów wystawionych w systemach finansowo-księgowym Zamawiającego (firmy REKORD i VULCAN),- możliwość nadawania nowych bądź zmiana istniejących uprawnień użytkowników systemu w dowolnym momencie obowiązywania umowy,- udostępnienie Zamawiającemu biernego podglądu wszystkich rachunków bankowych jednostek organizacyjnych (w tym historii rachunków).Wymagania dotyczące komunikacji pomiędzy klientem, a bankiem:- zlecenia powinny być przyjmowane przez bank niezwłocznie po wysłaniu,- księgowanie poleceń złożonych elektronicznie powinno następować natychmiast lub nie później niż w ciągu 1 godziny od przesłania danych do banku,- transmisja danych do i z banku powinna się odbywać za pomocą środków technicznych zapewniających odpowiednie bezpieczeństwo, uniemożliwiających ingerencję osób trzecich.11. Możliwość deponowania wolnych środków pieniężnych w jednorazowej wys. co najmniej 500.000 zł na lokatach kilkudniowych, tygodniowych i dłuższych na warunkach negocjowanych, pod warunkiem uruchomienia takiej opcji przez Zamawiającego na pisemny wniosek. Powrót środków pieniężnych wraz z należnymi odsetkami na rachunek bankowy, z którego utworzono lokatę terminową.12. Zerowanie rachunków bankowych podstawowych i pomocniczych jednostek budżetowych Powiatu, zgodnie z odrębnymi dyspozycjami, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia kwot pozostałych na wskazanych rachunkach na rachunek budżetu Powiatu oraz przeksięgowanie skapitalizowanych odsetek ze wskazanych przez Zamawiającego rachunków bankowych jednostek organizacyjnych na rachunek budżetu Powiatu.13. Uruchomienie na wniosek Zamawiającego krótkoterminowego odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym do wysokości maksymalnej 10.000.000 zł w danym roku kalendarzowym (budżetowym).Usługa ta obejmuje udzielenie na wniosek Zamawiającego kredytu na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetowego w ramach głównego rachunku budżetu Powiatu. Górna wartość kredytu w poszczególnych latach trwania umowy zapisywana będzie w Uchwałach Budżetowych Rady Powiatu Cieszyńskiego. Kredyt ten będzie spłacany w tym samym roku budżetowym, w którym został zaciągnięty. Oprocentowanie kredytu będzie oparte na zmiennej stopie WIBOR 1M powiększonej o stałą marżę banku. Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane i pobierane będą, po uwzględnieniu konsolidacji codziennej, na koniec każdego miesiąca, w oparciu o średnią arytmetyczną wysokość stawek WIBOR 1M z miesiąca poprzedzającego, z uwzględnieniem rzeczywistej liczby dni wykorzystania.Kredyt w ramach rachunku bieżącego powinien być dostępny od dnia 1 stycznia 2021. W kolejnych latach obowiązywania umowy kredyt w ramach rachunku bieżącego powinien być dostępny od pierwszego dnia roboczego danego roku budżetowego, bez wcześniejszej konieczności powiadamiania Banku o zamiarze jego uruchomienia. Ostatniego dnia roboczego każdego roku budżetowego (kalendarzowego), kredyt w rachunku bieżącym zostanie w całości spłacony.Wykonawca nie będzie pobierał prowizji i opłat za gotowość do uruchomienia kredytu oraz za niewykorzystanie przez Zamawiającego postawionego do dyspozycji kredytu.14. Bieżące generowanie nieodpłatnych dziennych wyciągów bankowych w formie elektronicznej z informacjami o stanach na rachunkach oraz dokonanych operacjach, a także potwierdzenie stanu sald.Wyciągi z rachunków bankowych powinny być udostępniane przez bank w następnym dniu roboczym po dniu, którego wyciąg będzie dotyczyć. W przypadku awarii systemu bankowości elektronicznej lub innych trudnych do przewidzenia zdarzeń leżących po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego, Wykonawca dostarczy wyciągi bankowe w formie papierowej na wniosek Zamawiającego. Oferent powinien również zapewnić możliwość telefonicznego sprawdzania sald rachunków w ciągu dnia.15. Zapewnienie możliwości kupna i sprzedaży waluty obcej przez Zamawiającego i jego jednostki organizacyjne, wg kursu z uwzględnieniem stałego spread-u walutowego, zadeklarowanego przez Bank i obowiązującego w całym okresie umowy.16. Wydawanie dla Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych nieodpłatnie zaświadczeń, opinii i historii w zakresie prowadzonej obsługi bankowej.UWAGA:Zamawiający zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w pkt 13.3.5 niniejszej SIWZ, przyzna Wykonawcy punkty, który zadeklaruje instalację i uruchomienie opłatomatu (kasy automatycznej) w 2 lokalizacjach.Instalacje i uruchomienie samoobsługowych Opłatomatów (Kas automatycznych) w punktach wskazanych przez Zamawiającego (2 punkty - z opcją uruchomienia dodatkowego 3 punktu) . Opłatomaty zapewnią realizowanie wpłat standardowych (w walucie polskiej) poprzez wybór odpowiedniej opcji na ekranie dotykowym lub poprzez wykorzystanie kodu kreskowego/ wielowymiarowego/ kodu alfanumerycznego. Opłatomaty będą przyjmować monety oraz banknoty w walucie krajowej z opcją wydawania reszty. Wpłaty dokonywane za pośrednictwem opłatomatów będą księgowane na wskazane przez Zamawiającego rachunki bankowe w dniu bieżącym w trybie on-line. Opłatomaty umożliwią dokonywanie płatności za pomocą kart płatniczych, w tym również kart zbliżeniowych. Opłatomaty umożliwią wydrukowanie potwierdzenia oraz wykonanie raportu zbiorczego z przeprowadzonych transakcji za dany dzień.

II.5) Główny kod CPV: 66110000-4
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2024-12-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2024-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada zezwolenie lub inny dokument uprawniający do wykonywania czynności bankowych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2018r. poz. 2187 ze zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiadają na terenie miasta Cieszyna siedzibę, oddział, filię, agencję lub punkt kasowy itp. albo zobowiążą się w ofercie, że w przypadku wybrania ich przez Zamawiającego otworzą taki oddział, filię, agencję lub punkt kasowy itp. lub w inny sposób zapewnią możliwość dokonywania wpłat i wypłat gotówkowych, w każdym czasie, przez Zamawiającego i jego jednostki organizacyjne – nie później niż do dnia 1 września 2020r.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Na potrzeby oceny ofert, oferta musi zawierać:a) formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ,b) oświadczenia, o których mowa w pkt 6.1.1 SIWZ według wzorów stanowiących odpowiednio załączniki nr 2 i 3 do SIWZ,c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena (koszt usług bankowych) 35,00
Oprocentowanie (koszt procentowy) kredytu uruchomionego w rachunku bieżącym 15,00
Oprocentowanie środków na rachunkach bankowych 10,00
Spread walutowy (procentowy) 5,00
Instalacja i uruchomienie opłatomatu (kasy automatycznej) w 2 punktach 35,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wszystkie niżej wymienione warunki stanowią istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy. Ostateczna treść umowy będzie uzgodniona przez Strony po rozstrzygnięciu przetargu w zakresie szczegółowych rozwiązań technicznych i kwestii nie objętych wymienionymi poniżej warunkami.I. Obsługa rachunków bankowych:1. Wykonawca będzie prowadzić dla Zamawiającego rachunek skonsolidowany bez pobierania żadnych opłat z tego tytułu. Przez rachunek skonsolidowany Zamawiający rozumie konsolidację na koniec każdego dnia roboczego sald rachunków bankowych wskazanych przez Zamawiającego, w tym w szczególności rachunku głównego (bieżącego) budżetu Powiatu Cieszyńskiego i rachunków bieżących jednostek organizacyjnych wskazanych przez Zamawiającego. W przypadku, gdy na rachunku głównym (bieżącym) budżetu Powiatu wystąpi saldo debetowe, suma sald uzyskana wskutek konsolidacji posłuży do zredukowania debetu – w takiej sytuacji Zamawiający poniesie koszty kredytu w rachunku bieżącym jedynie do takiej wysokości, w jakiej debet na wskazanym rachunku nie zostanie zredukowany przez sumę sald pozostałych rachunków podlegających konsolidacji. Środki służące redukcji debetu na rachunku bieżącym budżetu nie będą podlegały oprocentowaniu – oprocentowanie dotyczyć będzie dodatniej sumy sald uzyskanej podczas konsolidacji. Odsetki z tego tytułu wykonawca będzie przekazywał na jeden rachunek wskazany przez Zamawiającego. Zmiana rachunków podlegających konsolidacji nie będzie wymagać aneksowania umowy, a jedynie stosownego powiadomienia Wykonawcy o zmianie. Konsolidacja sald będzie przeprowadzana w sposób wirtualny, tj. bez dokonywania przeksięgowań sald między rachunkami. Wykonawca będzie codziennie lub raz w miesiącu przekazywał raport z konsolidacji sald. Dopuszcza się możliwość przekazywania tych danych w formie dziennego lub miesięcznego raportu przesyłanego elektronicznie.2. Wykonawca zapewni Zamawiającemu od dnia 01.09.2020 r. pracę w elektronicznym systemie bankowości umożliwiającym:- dostęp do systemu tylko dla uwierzytelnionych użytkowników,- w przypadku uwierzytelnienia za pomocą hasła blokowanie dostępu użytkownikowi po 3 krotnym błędnym uwierzytelnieniu,- określenie szczegółowego dostępu użytkownika do funkcji w systemie (w szczególności do poszczególnych rachunków),- możliwość pełnego odseparowania dostępu do rachunków specjalnych: płacowego i innych wymaganych przez Zamawiającego w zakresie uprawnień, podglądu, wyciągów i operacji dokonywanych na wskazanym rachunku,- autoryzację zleceń i działań w systemie przy wykorzystaniu klucza podpisu zachowanego na karcie mikroprocesorowej, zewnętrznym nośniku danych lub certyfikatu kwalifikowanego, autoryzacja będzie możliwa przy wykorzystaniu zewnętrznych urządzeń takich jak czytniki kart lub inne służące do zapisania klucza podpisu. Dopuszczalne jest wykorzystanie nowoczesnych sposobów autoryzacji zleceń takich jak np. urządzenia identyfikacji biometrycznej lub innych do wykorzystania w trakcie obsługi,- realizację zleceń płatniczych w złotych i walutach obcych:a) wykonywanie dyspozycji Zamawiającego - polecenia przelewu w złotych, kierowane do banków krajowych w formie elektronicznej mają być realizowane w dniu ich złożenia najbliższą sesją Eliksir, Sorbnet lub w przypadku kiedy dyspozycja została złożona po ostatniej sesji danego dnia, najpóźniej pierwszą sesją Eliksir, Sorbnet następnego dnia roboczego,b) realizowanie dyspozycji walutowych przekazywanych do banków krajowych jak i zagranicznych wg zasad funkcjonujących rozliczeń w banku Wykonawcy przy wykorzystaniu dostępnych kanałów m.in. SWIFT, SEPA i innych w których uczestniczy Wykonawca.- realizację przelewów w czasie rzeczywistym (on-line) między jednostkami organizacyjnymi Zamawiającego, obciążenie rachunków Zamawiającego z tytułu płatności krajowych powinno być możliwe do godziny 17:00 w dni robocze pracy Wykonawcy,- równoczesne wykonywanie operacji na różnych rachunkach jednostek organizacyjnych Zamawiającego,- informacje na bieżąco o stanie salda na każdym z obsługiwanych rachunków,- informacje o bieżących wpływach i obciążeniach na rachunkach księgowanych w dniu dokonania transakcji,- drukowanie wyciągów bankowych dla rachunków dostępnych w systemie,- drukowanie pojedynczych potwierdzeń transakcji uznaniowych i obciążeniowych zarejestrowanych na rachunkach bankowych dostępnych w systemie bankowości elektronicznej,- przeszukiwanie dostępnej historii rachunków za cały okres obsługi bankowej według rodzaju operacji, nazwy/adresu kontrahenta/zleceniodawcy, nazwy płatnika, daty, kwoty, identyfikatora wprowadzającego, podpisującego i wysyłającego, szczegółów operacji oraz możliwość uzyskania historii od Wykonawcy przez co najmniej 2 lata po zakończeniu obsługi.,- możliwość podłączenia do jednego ekranu systemu rachunków obsługiwanych jednostek Zamawiającego, bez konieczności wielokrotnego logowania się do systemu w celu podglądu danych,- możliwość importu przelewów wystawionych w systemie finansowo-księgowym Zamawiającego.3. Wykonawca udostępni Zamawiającemu za pośrednictwem systemu elektronicznego bierny wgląd na wszystkie rachunki bankowe jednostek organizacyjnych Zamawiającego (w tym na historię rachunków) z możliwością zapisu danych oraz system bankowości elektronicznej musi zapewnić prezentację w czasie rzeczywistym danych wszystkich rachunków konsolidowanych - takich jak saldo bieżące i saldo księgowe. 4. Wykonawca zapewni w terminie do 31 sierpnia 2020 r. szkolenie w zakresie obsługi systemu niezbędnej ilości osób określonej przez Zamawiającego po podpisaniu umowy.5. Liczba jednostek korzystających z systemu oraz stanowisk może się zmienić w okresie obowiązywania umowy.6. Oprocentowanie rachunków bankowych będzie oparte o stawkę WIBID 1M oraz stały wskaźnik banku. Kapitalizacja odsetek będzie następować miesięcznie. Odsetki z tytułu oprocentowania środków na rachunkach bankowych objętych konsolidacją będą przekazywane na wskazany przez Zamawiającego rachunek jedną kwotą. Oprocentowanie środków na rachunkach walutowych będzie oparte o stosowane w banku stawki dla klientów korporacyjnych.7. Wykonawca zapewni obsługę gotówkową (kasową) Zamawiającego w co najmniej 1 placówce (siedziba, oddział, filia, agencja, punkt kasowy lub inny sposób zapewniający wypłatę i wpłatę gotówki) na terenie miasta Cieszyna.8. Wykonawca sporządzać będzie dzienne wyciągi bankowe wraz z załącznikami (np. wytworzonymi przez Wykonawcę), które udostępni Zamawiającemu: w formie elektronicznej i papierowej w następnym dniu roboczym po dniu, którego wyciąg będzie dotyczyć. W uzasadnionych przypadkach okres sporządzenia wyciągu w formie papierowej może nastąpić w drugim dniu roboczym po dniu, którego wyciąg będzie dotyczyć.9. Wykonawca zapewni czas transferu środków finansowych w systemie ELIKSIR i SORBNET według zasad obowiązujących w tym systemie; w przypadku realizacji zleceń zagranicznych zapewni transfer środków finansowych w systemie SWIFT, SEPA i innych, w których uczestniczy Wykonawca.10. Wykonawca zapewni jednakowe warunki prowadzenia rachunków dla Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych.11. Wykonawca zapewni dokonywanie przelewów w ramach banku bez pobierania żadnych opłat.12. Wykonawca zapewni dokonywanie wpłat gotówkowych przez osoby trzecie na rachunki Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych w kasach we wszystkich jego placówkach na terenie Cieszyna, bez pobierania żadnych opłat.13. Wykonawca zapewni bez ponoszenia dodatkowych opłat przez Zamawiającego:a) imienne karty debetowych płatnicze dla wskazanych pracowników Zamawiającego przypisanych do rachunku bankowego wskazanych przez Zamawiającego i jego jednostki. Karty te powinny umożliwiać w kraju i poza jego granicami między innymi dokonywanie płatności za zakup usług i towarów oraz pobieranie gotówki z bankomatu,b) karty przedpłacone, wydane na okaziciela, przypisane do wyodrębnionego rachunku bankowego z określonym limitem środków, wykorzystywane przez Zamawiającego w zależności od potrzeb. Karty te powinny umożliwiać w kraju i poza jego granicami między innymi dokonywanie płatności za zakup usług i towarów oraz pobieranie gotówki z bankomatu. Karty powinny być wydane Zamawiającemu w możliwie najkrótszym okresie czasu (do tygodnia od czasu złożenia wniosku).II. Możliwość korzystania z usług oraz wypłaty świadczeń pieniężnych dla Świadczeniobiorców wskazanych przez Zamawiającego w formie karty przedpłaconej:1. Wykonawca zapewni wdrożenie usługi, postawienie środków do dyspozycji świadczeniobiorcy, nie później niż 48 godzin od przekazania przez Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy środków finansowych na zasilenie kart przepłaconych oraz wypłacanie świadczeń pieniężnych dla świadczeniobiorców wskazanych przez Zamawiającego w szczególności przez dokonywanie przez świadczeniobiorców (przy użyciu kart przedpłaconych) następujących operacji:a) dokonywanie płatności bezgotówkowych w placówkach handlowo-usługowych na terenie całego kraju,b) wypłacanie gotówki w bankomatach lub elektronicznych terminalach zlokalizowanych na terenie Powiatu Cieszyńskiego, służących do realizacji operacji przy użyciu karty przedpłaconej,c) wypłacanie gotówki która stanowi nierówne nominały, tzw. „resztówki” we wskazanych placówkach lub w inny wskazany sposób, na terenie Powiatu Cieszyńskiego.2. Wykonawca usługi zapewni przeszkolenie pracowników jednostek wskazanych przez Zamawiającego w zakresie wdrożenia usługi wypłaty świadczeń pieniężnych na następujących warunkach: a) szkolenie będzie odbywać się w lokalu zapewnionym przez Zamawiającego, b) tematyka szkolenia powinna obejmować co najmniej następujące zagadnienia:- karta przedpłacona na tle innych podobnych usług bankowych,- szczegółowe zasady korzystania z kart przedpłaconych z uwzględnieniem kwestii, na które należy zwrócić szczególną uwagę osobom korzystającym z tego instrumentu.3. Wykonawca usługi zapewni ważność kart przedpłaconych na czas trwania umowy, za wyjątkiem tych kart przedpłaconych, które zostały zgłoszone jako utracone lub dotyczące świadczeniobiorców, którzy utracili prawo do wypłaty świadczenia pieniężnego w tej formie.4. Świadczeniobiorca nie będzie ponosić żadnych opłat za operacje dokonywane przez niego przy użyciu karty przedpłaconej.5. Wykonawca usługi zapewni zabezpieczenie kart przedpłaconych przed niewłaściwym użytkowaniem w razie jej kradzieży lub zagubienia poprzez nadanie świadczeniobiorcy indywidualnego numeru PIN.6. Wykonawca usługi zapewni dystrybucję kart przedpłaconych oraz kodów PIN za pośrednictwem autoryzowanego doręczyciela na adres świadczeniobiorcy lub inny adres wskazany przez Zamawiającego.7. Wykonawca usługi zapewni świadczeniobiorcy dostęp do informacji na temat bieżącego salda dostępnych środków.8. Jedyną opłatą związaną z usługą kart przedpłaconych jaką pobierze Wykonawca, jest jednorazowa opłata za z wydanie, dystrybucję i obsługę kart przedpłaconych, w tym również za wydanie, dystrybucję i obsługę duplikatów kart i kodów PIN, w przypadku zagubienia karty, zniszczenia lub kradzieży.III. Wypłaty gotówkowe w placówkach Wykonawcy1. Wypłaty gotówkowe będą zlecane przez Zamawiającego i jego jednostki organizacyjne przy wykorzystaniu systemu bankowości elektronicznej, ręcznego wprowadzenia danych lub wczytania pliku zawierającego listę odbiorców gotówki z danymi o:- kwocie wypłaty,- beneficjencie z podaniem co najmniej imienia i nazwiska,- danych identyfikacyjnych beneficjenta w postaci nr PESEL lub serii i nr dowoduosobistego/paszportu,- szczegółach zlecenia wypłaty,- terminie zlecenia wypłaty i terminie do kiedy beneficjent może odebrać gotówkę.2. Identyfikacja beneficjenta wypłaty gotówkowej odbywać się będzie na podstawie dokumentu tożsamości/paszportu.3. Odbiór środków przez beneficjenta możliwy do wykonania w dowolnej placówce Wykonawcy prowadzącej obsługę kasową na terenie powiatu Cieszyńskiego w terminie do 30 dni od dnia zlecenia wypłaty przez Zamawiającego.4. Środki przekazane beneficjentowi będą gotowe do odbioru max. w ciągu 1,5 godziny od przekazania zlecenia do banku przez Wykonawcę.IV. Kredyt w rachunku bieżącym:1. Wykonawca będzie udzielać Zamawiającemu corocznie kredytu w rachunku bieżącym. Górna wartość kredytu w poszczególnych latach trwania umowy zapisywana będzie w Uchwałach Budżetowych Rady Powiatu Cieszyńskiego wraz z upoważnieniem do zaciągania kredytów na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Powiatu. Kredyt krótkoterminowy będzie miał charakter odnawialny w każdym roku i będzie spłacany w tym samym roku budżetowym, w którym został zaciągnięty. Kredyt w ramach rachunku bieżącego powinien być dostępny od dnia 1 stycznia 2021. W kolejnych latach obowiązywania umowy kredyt w ramach rachunku bieżącego powinien być dostępny od pierwszego dnia roboczego danego roku budżetowego, bez wcześniejszej konieczności powiadamiania Banku o zamiarze jego uruchomienia. Każdorazowo uruchamiany będzie po przekazaniu Wykonawcy stosownej uchwały budżetowej lub w przypadku nie podjęcia uchwały budżetowej do końca roku poprzedzającego rok budżetowy, prowizorium budżetowego. 2. Oprocentowanie kredytu w oparciu o stawkę WIBOR 1M powiększony o stałą marżę zaoferowaną przez Wykonawcę.3. Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane i pobierane będą, po uwzględnieniu konsolidacji codziennej, na koniec każdego miesiąca, w oparciu o średnią arytmetyczną wysokość stawek WIBOR 1M z miesiąca poprzedzającego, z uwzględnieniem rzeczywistej liczby dni wykorzystania.4. Zamawiający nie będzie pobierał opłat z tytułu prowizji od niewykorzystanego kredytu tj. od postawionej do dyspozycji i nie wykorzystanej kwoty kredytu (prowizji za gotowość), ani prowizji przygotowawczej od uruchomienia kredytu.5. Nieudzielenie przez Wykonawcę kredytu w rachunku bieżącym w wymaganej wysokości skutkować będzie wypowiedzeniem niniejszej umowy przez Zamawiającego.V. Postanowienia ogólne1. Wykonawca zapewni doradztwo finansowe w zakresie objętym umową rachunku bankowego oraz w zakresie efektywności alternatywnych źródeł finansowania strategicznych inwestycji powiatowych, bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia umowy z Wykonawcą w przypadku, gdy Wykonawca swoim działaniem lub zaniechaniem w sposób rażący naruszy warunki umowy, w szczególności nie udzieli kredytu w rachunku bieżącym w wysokości i terminach wymaganych przez Zamawiającego.3. Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy następują w przypadku gdy:a) na Powiat Cieszyński zostaną nałożone nowe zadania lub też zmieni się struktura organizacyjna, co spowoduje zmiany w ilości obsługiwanych podmiotów,b) pojawią się nowe produkty bankowe lub rozwiązania organizacyjne, bez zmian funkcji przedmiotu zamówienia, a których wykorzystanie będzie korzystne dla Zamawiającego,c) wprowadzona zostanie modyfikacja systemów informatycznych po stronie Wykonawcy bądź Zamawiającego,d) ulegnie zmianie lokalizacja placówki bankowej świadczącej przedmiot umowy,e) Rada Powiatu Cieszyńskiego uchwali inną kwotę kredytu w rachunku bieżącym,f) ulegną zmianie warunki prawne lub finansowe i ekonomiczne mające wpływ na warunki obsługi bankowej.g) ceny i wartości procentowe zaproponowane w ofercie nie będą ulegać zmianie przez czas trwania umowy oprócz przypadków wyraźnie wskazanych w specyfikacji.h) z tytułu wykonywania innych czynności, niż wymienione w specyfikacji, bank nie będzie pobierał opłat i prowizji. Ewentualne inne rodzaje czynności bankowych, za które Wykonawca zamierza pobierać opłaty lub prowizje, itp. należy wpisać do formularza ofertowego w tabeli określającej cenę (koszt usług bankowych) pkt. 1 – tabela lp. 21.i) zmiany umowy mogą nastąpić jedynie w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-22, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę napisanie wniosku o datację na budowę hali - Miedźna
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę napisanie wniosku o datację na budowę hali 300mkw oraz pomieszczenia biurowego wraz z salonem pokazowym 40mkw