Usługi bankowe polegająca na prowadzeniu rachunku bankowego przez okres 3 lat wraz...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi bankowe polegająca na prowadzeniu rachunku bankowego przez okres 3 lat wraz z wstawieniem bankomatu z funkcją wpłatomatu oraz udzieleniu kredytu w rachunku bieżącym
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTarnów
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-04-02
  • ZamawiającySzpital Wojewódzki im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-25
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00022921
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi bankowe polegająca na prowadzeniu rachunku bankowego przez okres 3 lat wraz z wstawieniem bankomatu z funkcją wpłatomatu oraz udzieleniu kredytu w rachunku bieżącym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wojewódzki im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 850052740

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lwowska 178A

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 6315460

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kstrzalba@lukasz.med.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukasz.med.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi bankowe polegająca na prowadzeniu rachunku bankowego przez okres 3 lat wraz z wstawieniem bankomatu z funkcją wpłatomatu oraz udzieleniu kredytu w rachunku bieżącym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab93ce1a-8d5c-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022921

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005265/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 obsługa rachunku bakowego wraz z kredytem

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: - przeglądarka internetowa Internet Explorer, Chrome i FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączonąobsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” - łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. - Platforma jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.- Zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf- Platforma pozwala na wgranie plików o dowolnym rozszerzeniu np.: .doxx, .doc, .xls, .xlsx. .pdf, .zip.- pliki oferty załączone przez Wykonawcę na Platformie i zapisane, widoczne sa na Platformie jako zaszyfrowane. Możliwość ich otwarcia dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.- oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz aktualny czas.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lukasz_med (dalej: Platforma). Postępowanie prowadzone jest na Platformie w zakładce „POSTĘPOWANIA” pod „nazwą” zgodną z nazwą niniejszego postępowania przetargowego.2. Wykonawca korzystając z Platformy w celu złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z Platformy, które określone są w „Regulaminie” zamieszczonym na stronie internetowej: https://www.platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.i uznaje go jako wiążący. W przypadku rozbieżności pomiędzy zapisami zawartymi w regulaminie i instrukcji a zapisami w Specyfikacji Warunków Zamówienia, zastosowanie miały będą zapisy SWZ.3. Instrukcje korzystania z Platformy dotyczące min. logowania, pobrania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, zamieszczone są w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://www.platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 4. Wymagania techniczne, organizacyjne dotyczące wysyłania dokumentów, ich odbierania opisane są w zakładce „Regulamin” oraz w „Instrukcjach dla Wykonawców” zamieszczone pod adresem internetowym wskazanym w punktach powyżej.5. Ilekroć w Specyfikacji Warunków Zamówienia mowa jest o stronie internetowej Zamawiającego, należy przez to rozumieć także Platformę.6. Korzystanie przez Wykonawcę z Platformy jest bezpłatne.7. W przypadku awarii technicznych skutkujących brakiem prawidłowego działania Platformy Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email kstrzalba@lukasz.med.pl 8. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Pani Monika Cholewa tel. 14 6315 303, e-mail: kstrzalba@lukasz.med.pl 9. W korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Wykonawcy winni posługiwać się numerem referencyjnym niniejszego postępowania 14/2021. 10. Za datę złożenia wniosku, zawiadomień, elektronicznych dokumentów, oświadczeń a także elektronicznych kopii tych dokumentów i oświadczeń przyjmuje się datę ich wczytania na Platformie. 11. Komunikacja między Zamawiającym i Wykonawcą, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, przekazywane są w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość”. Za datę złożenia oświadczeń, wniosków, zawiadomień przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku: ”Wyślij wiadomość”, po którym wyświetli się komunikat, że wiadomość została wysłana.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 14/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi bankowe polegająca na prowadzeniu rachunku bankowego przez okres 3 lat wraz z wstawieniem bankomatu z funkcją wpłatomatu oraz udzieleniu kredytu w rachunku bieżącym dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP. ZOZ w Tarnowie

4.2.6.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: B. Ryczałt za prowadzenie rachunku bieżącego miesięcznie

4.3.6.) Waga: 80,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: C. Oprocentowanie środków na rachunku bieżącym w stosunku rocznym

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający wymaga zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. nr 72, poz. 665 z późń zm.) a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe, inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.U. z 2002 r. nr 72, poz. 665 z późń zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 Prawo bankowe, inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności gospodarczej.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie będzie żądał od Wykonawców złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w ust. 7.1.3 i 7.1.4, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 108 ust. 1 Pzp. natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 5.2.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-02 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lukasz_med

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-02 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-01

2021-03-25 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję prywatnej pożyczki - Nowy Targ
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania26-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję prywatnej pożyczki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI