Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa doradztwa finansowego dla Projektu Muzeum Otwarte – Faza II modernizacji Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi, budynki „A” i „C” zlokalizowane na Placu Wolności w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM ARCHEOLOGICZNE I ETNOGRAFICZNE W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000277635
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 14
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-415
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: muzeum@maie.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.maie.lodz.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa doradztwa finansowego dla Projektu Muzeum Otwarte – Faza II modernizacji Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi, budynki „A” i „C” zlokalizowane na Placu Wolności w Łodzi
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-721c1e06-135a-4de2-b77d-0bd41b001448
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00476417
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036721/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Doradztwo finansowe
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Muzeum Otwarte – Faza II modernizacji Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi, budynki „A” i „C” zlokalizowane na Placu Wolności w Łodzi
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://maie.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://maie.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://maie.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie,
jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień
oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.
Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Muzeum; https://maie.ezamawiajacy.pl
lub https://oneplace.marketplanet.pl.
Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych.
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy
Zakupowej Przez opcję „zadaj pytanie lub przy użyciu zakładki „Korespondencja Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca
winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Muzeum Archeologiczne i Etnograficzne
w Łodzi;+48 22 576 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
Zamawiający zgodnie z § 11 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) - zwane dalej „Rozporządzeniem" określa
dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
- dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
- dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku
z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
Zamawiający zgodnie z § 11 3 ww. Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do
100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg,
mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES,
ASIC, XMLenc.
Zamawiający zgodnie z § 11 ww. Rozporządzenia określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
-Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu
przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego
serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.
W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią SWZ a treścią udzielonych wyjaśnień i zmian, jako obowiązującą należy przyjąć treść
informacji zawierającej późniejsze oświadczenie Zamawiającego.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZS.260.4.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa doradztwa finansowego dla Projektu Muzeum Otwarte – Faza II modernizacji Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi, budynki „A” i „C” zlokalizowane na Placu Wolności w Łodzi – nr projektu FENX.07.01-IP.04-0010/23 w ramach działania FENX.07.01 Infrastruktura kultury i turystyki kulturowej priorytet FENX.07 Kultura Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027
4.2.6.) Główny kod CPV: 66171000-9 - Doradztwo finansowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kluczowej kadry Wykonawcy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
6) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w powyższym zakresie.
c) zdolności technicznej lub zawodowej:
1.1. w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia:
za spełnienie przedmiotowego warunku Zamawiający uzna wykazanie się przez wykonawcę wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie:
co najmniej jednej usługi (zamówienia) polegającej na świadczeniu w sposób ciągły przez okres co najmniej 24 miesięcy doradztwa finansowego dla projektu (lub zespołu projektów) o wartości projektu równej lub przekraczającej 20.000.000,00 PLN (dwadzieścia milionów złotych) oraz
w zakres której wchodziło świadczenie usług doradztwa finansowego na etapie
od rozpoczęcia ponoszenia wydatków ramach projektu do rozliczenia końcowego (złożenia wniosku o płatność końcową), a łączna wartość wykonanej usługi wyniosła co najmniej 200.000,00 zł. (słownie: dwieście tysięcy złotych brutto).
Uwaga:
• Zamawiający nie dopuszcza powołania się celem wykazania spełnienia warunku udziału
w postepowaniu na dwie lub większą liczbę umów jako jedną usługę (zamówienie),
• przez „projekt” w rozumieniu ww. warunku udziału w postępowaniu Zamawiający rozumie przedsięwzięcie zmierzające do osiągnięcia założonego celu określonego wskaźnikami,
z określonym początkiem i końcem realizacji,
1.2. w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
za spełnienie przedmiotowego warunku Zamawiający uzna wykazanie się przez wykonawcę dysponowaniem co najmniej dwoma osobami, w tym:
a. przynajmniej jedną osobą (Główny Ekspert do spraw rozliczeń projektu) która posiada:
i. zdobyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert doświadczenie:
realizował jako osoba bezpośrednio imiennie wskazana w wykazie osób skierowanych do realizacji zamówienia czynności polegające na rozliczaniu co najmniej dwóch projektów (każdy
o wartości co najmniej 10.000.000 zł.) przez okres co najmniej 24 miesięcy finansowanych lub współfinasowanych z zewnętrznych źródeł (dla których instytucja finansująca prowadziła kontrolę prawidłowości wydatkowania przyznanych środków).
b. przynajmniej jedną osobą (Ekspert do spraw rozliczeń i sprawozdawczości projektu), która posiada:
i. zdobyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert doświadczenie:
realizował jako osoba bezpośrednio imiennie wskazana w wykazie osób skierowanych do realizacji zamówienia czynności polegające na rozliczaniu oraz sprawozdawczości dla co najmniej jednego projektu (o wartości co najmniej 10.000.000 zł.) finansowanego lub współfinasowanego z zewnętrznych źródeł przez okres co najmniej 24 miesięcy.
UWAGA:
udział w spotkaniach, w siedzibie Zamawiającego co najmniej 4 razy w miesiącu zgodnie z OPZ mogą wykonywać wyłącznie osoby wskazane jako Główny Ekspert do Spraw Rozliczeń oraz Ekspert do spraw rozliczeń i sprawozdawczości. Zamawiający nie dopuszcza realizacji obowiązków w zakresie udziału w spotkaniach w siedzibie Zamawiającego przez osoby inne aniżeli wskazane jako Główny Ekspert do Spraw Rozliczeń oraz Ekspert do spraw rozliczeń i sprawozdawczości.
Uwaga:
• W przypadku powoływania się przez Wykonawcę, celem spełnienia warunku udziału
w postępowaniu na wiedzę i doświadczenie zdobytą w trakcie realizacji zamówienia przez grupę Wykonawców (np. konsorcjum), której członkiem był Wykonawca/ podmiot trzeci, Zamawiający będzie badał doświadczenie własne Wykonawcy/ podmiotu trzeciego, tzn. realnie i faktycznie uzyskane w ramach realizacji zamówienia jako członka konsorcjum.
d) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
za spełnienie przedmiotowego warunku Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę posiadaniem aktualnego od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 500.000,00 PLN (pięćset tysięcy złotych);
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000 zł (dziesięć tysięcy złotych).
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków wynikających z ustawy Pzp
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Istotne postanowienia umowy oraz dopuszczalne ich zmiany jak również warunki dokonania takich zmian zawarte są w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 9 SWZ.
3. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-06 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 6. Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://maie.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY” do dnia 06.09.2024r. r. do godz. 9.00
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-06 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-05
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
W SWZ dostępnej pod adresem https://maie.ezamawiajacy.pl .zamieszczono wszelkie i wyczerpujące informacje o
zamówieniu, w tym pełną informację
o warunkach udziału w postępowaniu, wykazie oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków
oraz podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, kryteriach oceny ofert