Udzielenie w 2021 roku kredytu długoterminowego w kwocie 2 404 000,00 zł na spłatę...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Udzielenie w 2021 roku kredytu długoterminowego w kwocie 2 404 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań i finansowanie planowanego deficytu z przeznaczeniem na wydatki inwestycyjne.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiała Piska
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-08-13
  • ZamawiającyGmina Biała Piska
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-05
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Udzielenie w 2021 roku kredytu długoterminowego w kwocie 2 404 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań i finansowanie planowanego deficytu
z przeznaczeniem na wydatki inwestycyjne.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Biała Piska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671490

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Adama Mickiewicza 25

1.5.2.) Miejscowość: Biała Piska

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-230

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 874241350

1.5.8.) Numer faksu: 874241351

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@bialapiska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.bialapiska.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie w 2021 roku kredytu długoterminowego w kwocie 2 404 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań i finansowanie planowanego deficytu
z przeznaczeniem na wydatki inwestycyjne.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4733b32f-f5dd-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00138540

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/ i https://bip.bialapiska.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne, wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokum,entów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Or.ZP.271.5.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie2 404 000,00
zł (słownie złotych: dwa miliony czterysta cztery tysiące 00/100) na spłatę wcześniej
zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek i finansowanie planowanego deficytu z
przeznaczeniem na wydatki inwestycyjne.
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
2. Kredyt oprocentowany według zmiennej stopy procentowej: stopa procentowa ustalona w
oparciu o stawkę WIBOR 3M. Wysokość stopy bazowej WIBOR 3M ustalana jest jako stawka
średnia WIBOR dla terminu trzymiesięcznego z okresu trzech miesięcy kalendarzowych,
poprzedzających okres, w którym będzie obowiązywać.
Do wyliczenia ceny należy przyjąć średnią stawkę dla terminu trzymiesięcznego z okresu trzech
miesięcy kalendarzowych tj.: maj, czerwiec, lipiec 2021 r. (WIBOR 3M - 0,21%).
3. Kredyt uruchomiony będzie jednorazowo (jedna transza) najpóźniej do dnia 03 września 2021
r. (maksymalnie w ciągu 4 dni roboczych od złożonej dyspozycji - wymóg Zamawiającego
stanowi kryterium pozacenowe) po podpisaniu umowy i złożonej dyspozycji.
4. Kredyt będzie wykorzystany do dnia 31 grudnia 2021 roku.
5. Wykorzystanie kredytu bezgotówkowo.
6. Termin spłaty rat kredytu od 31 marca 2027 roku do 31 października 2029 roku płatnych w
następujących ratach w PLN:
• 31 marca 2027 r. - spłata 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100),
• 30 czerwca 2027 r. - spłata 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100),
• 30 września 2027 r. – spłata 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100),
• 30 listopada 2027 r. – spłata 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100),
• 31 marca 2028 r. – spłata 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy 00/100),
• 31 maja 2028 r. – spłata 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy 00/100),
• 31 lipca 2028 r. – spłata 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy 00/100),
• 30 września 2028 r. – spłata 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy 00/100),
• 30 listopada 2028 r. – spłata 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy 00/100),
• 30 grudnia 2028 r. – spłata 150 839,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy osiemset trzydzieści
dziewięć zł 00/100),
• 28 lutego 2029 r. – spłata 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy 00/100),
• 30 kwietnia 2029 r. – spłata 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy 00/100),
• 30 czerwca 2029 r. – spłata 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy 00/100),
• 31 sierpnia 2029 r. – spłata 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy 00/100),
• 31 października 2029 r. – spłata 253 161,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt trzy tysiące sto
sześćdziesiąt jeden zł 00/100).
7. Termin spłaty odsetek od dnia uruchomienia kredytu w ratach miesięcznych płatnych na
koniec miesiąca.
8. Zamawiający nie przewiduje pobierania przez Wykonawcę dodatkowych opłat i prowizji
bankowych przy rozpatrzeniu, udzieleniu kredytu oraz w czasie trwania umowy.
9. Zabezpieczenie kredytu weksel własny in blanco.
10. Zamawiającemu przysługuje prawo przedterminowej spłaty kredytu w całości bądź części
bez dodatkowych opłat i prowizji bankowych.
11. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany harmonogramu w okresie trwania umowy, bez
ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji.
12. Zamawiający zobowiązuje się do podpisania oświadczenia o poddaniu się egzekucji
roszczeń Wykonawcy wynikających z umowy.
13. Zakłada się złożenie kontrasygnaty Skarbnika Gminy na dokumentach kredytowych (umowa
kredytowa, weksel in blanco, deklaracja wystawcy weksla in blanco, oświadczenie o poddaniu
się egzekucji).
14. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych
polskich.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2029-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin uruchomienia kredytu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów:
a) wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że
• posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej, zgodnie
z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe (tj.: Dz. U., z 2020 r. poz. 1896 ze zm.), a
w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 tej ustawy dokument potwierdzający rozpoczęcie
działalności przed dniem wejścia
w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Załącznik nr 2 – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Załącznik nr 3 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu.
2. Zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności bankowej, o którym mowa w
art. 36 Prawo bankowe, a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny
dokument potwierdzający

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiającemu przysługuje prawo przedterminowej spłaty kredytu w całości bądź części bez
dodatkowych opłat i prowizji bankowych.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany harmonogramu w okresie trwania umowy, bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-13 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Miniportal oraz platforma ePUAP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-13 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-11

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż siatki leśnej na działce budowlanej - Konin
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż siatki leśnej na działce budowlanej. Długość 160 m bieżących. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI