„Udzielenie Powiatowi Strzeleckiemu kredytu długoterminowego złotowego w wysokości...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Udzielenie Powiatowi Strzeleckiemu kredytu długoterminowego złotowego w wysokości do 1.885.822,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego w 2018 roku deficytu budżetu Powiatu związanego z realizacją wydatków na wkład własny do Projektów finansowanych w co najmniej 60 % ze środków ,o których mowa w art. 5 ust.1 pkt 2 ustawy o finansach publicznych”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStrzelce Opolskie
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-10-02
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Strzelecki
  • Data publikacji ogłoszenia2018-09-24
  • Numer ogłoszenia620764-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 620764-N-2018 z dnia 2018-09-24 r.

Powiat Strzelecki: „Udzielenie Powiatowi Strzeleckiemu kredytu długoterminowego złotowego w wysokości do 1.885.822,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego w 2018 roku deficytu budżetu Powiatu związanego z realizacją wydatków na wkład własny do Projektów finansowanych w co najmniej 60 % ze środków ,o których mowa w art. 5 ust.1 pkt 2 ustawy o finansach publicznych”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Strzelecki, krajowy numer identyfikacyjny 53141265100000, ul. ul. Jordanowska  2 , 47100   Strzelce Opolskie, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 4401700;4401755, e-mail przetargi@powiatstrzelecki.pl, faks 77 4401701.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.powiatstrzelecki.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.powiatstrzelecki.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.powiatstrzelecki.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta powinna być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej
Adres:
Powiat Strzelecki - Starostwo Powiatowe w Strzelcach Opolskich, ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie, KANCELARIA - pokój nr 201, II piętro

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Udzielenie Powiatowi Strzeleckiemu kredytu długoterminowego złotowego w wysokości do 1.885.822,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego w 2018 roku deficytu budżetu Powiatu związanego z realizacją wydatków na wkład własny do Projektów finansowanych w co najmniej 60 % ze środków ,o których mowa w art. 5 ust.1 pkt 2 ustawy o finansach publicznych”
Numer referencyjny: OR.272.37.2018.IG
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Powiatowi Strzeleckiemu kredytu długoterminowego złotowego w wysokości maksymalnej 1.885.822,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego w 2018 roku deficytu budżetu Powiatu związanego z realizacją wydatków inwestycyjnych na wkład własny do Projektów finansowanych w co najmniej 60 % ze środków, o których mowa w art. 5 ust.1 pkt 2 ustawy o finansach publicznych, i jego obsługa w okresie kredytowania z oprocentowaniem ustalonym na podstawie stawki bazowej WIBOR dla depozytów 1M wyliczonej jako średnia arytmetyczna z notowań miesiąca poprzedzającego miesiąc za który naliczone są odsetki powiększonej o marżę Wykonawcy, której wysokość wyrażona w punktach procentowych nie może zostać zwiększona w okresie kredytowania. 2. Środki pozyskane z kredytu zostaną przeznaczone na realizację niżej wymienionych zadań inwestycyjnych zawartych w budżecie Powiatu Strzeleckiego na 2018 r. Uchwała Nr XXXVII/361/17 Rady Powiatu Strzeleckiego z dnia 28 grudnia 2017 r. w sprawie budżetu Powiatu Strzeleckiego na rok 2018 a) Projekt pn. „Poprawa jakości powietrza w Subregionie Kędzierzyńsko - Strzeleckim - Przebudowa drogi powiatowej 1435 O Zalesie Śląskie - Kędzierzyn - Koźle na odcinku Zalesie Śląskie - Cisowa oraz drogi powiatowej 1401 O Zdzieszowice - Leśnica - Zalesie Śląskie na odcinku ul. Strażackiej w Zalesiu Śląskim wraz z budową ścieżki rowerowej i odwodnienia, wraz z dokumentacją projektową’’ (RPO WO na lata 2014 - 2020, dofinansowanie UE wydatków kwalifikowalnych 75,70%; kwota wkładu własnego 560 507,00 zł.), b) Projekt pn. "„Poprawa wydajności usług medycznych w Szpitalu Powiatowym w Strzelcach Opolskich poprzez modernizację Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii wraz z dostawą sprzętu” (RPO WO na lata 2014 – 2020 dofinansowanie UE w 85 %), na sfinansowanie w formie dotacji dla SP ZOZ w Strzelcach Opolskich wkładu własnego do zadania w kwocie 639.673,00 zł, (dz. 851, rozdz. 85111), c) Projekt pn. „Poprawa wydajności usług medycznych w Szpitalu Powiatowym w Strzelcach Opolskich poprzez modernizację Oddziału Ginekologiczno – Położniczego i Noworodków wraz z dostawą sprzętu” (RPO WO na lata 2014 – 2020 dofinansowanie UE w 85 %), na sfinansowanie w formie dotacji dla SP ZOZ w Strzelcach Opolskich wkładu własnego do zadania w kwocie 344.600,00 zł, (dz. 851, rozdz. 85111), d) Projekt pn. „Poprawa wydajności usług medycznych w Szpitalu Powiatowym w Strzelcach Opolskich poprzez modernizację Pracowni Endoskopii wraz z dostawą sprzętu” (RPO WO na lata 2014 – 2020 dofinansowanie UE w 85 %), na sfinansowanie w formie dotacji dla SP ZOZ w Strzelcach Opolskich wkładu własnego do zadania w kwocie 341.042,00 zł, (dz. 851, rozdz. 85111). 3. Kredyt zostanie postawiony do dyspozycji Zamawiającego od dnia podpisania umowy. Zamawiający wykorzysta środki z kredytu najpóźniej do dnia 31.12.2018 r. Zamawiający zastrzega: a) możliwość uruchomienia kredytu w transzach, na wniosek Zamawiającego z określeniem przez Zamawiającego terminu uruchamiania i wielkości transz (przewiduje się dwie transze); b) możliwość refinansowania już poniesionych wydatków majątkowych z budżetu Powiatu Strzeleckiego na realizację zadań wymienionych w pkt.2.2; c) naliczanie odsetek od transz kredytu od dnia ich uruchomienia; d) możliwość niewykorzystania przyznanego kredytu w pełnej wysokości bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów; e) możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych opłat (pobierania prowizji rekompensacyjnej); f) uruchomienia transzy w ciągu 3 dni licząc od dnia wydania przez Zamawiającego dyspozycji do uruchomienia danej transzy; g) oprocentowanie zmienne - naliczane od wykorzystanej, a nie postawionej do dyspozycji Zamawiającego kwoty kredytu; h) wysokość oprocentowania będzie przeliczana raz w miesiącu na podstawie zmiennej stopy WIBOR 1M wyliczanej jako średnia arytmetyczna z notowań miesiąca poprzedzającego miesiąc za który naliczane są odsetki powiększonej o marżę Wykonawcy, stałą w okresie kredytowania (w wysokości punktów procentowych), przy czym zakłada się możliwość negocjowania w okresie kredytowania niższej marży; i) zamawiający nie przewiduje karencji w spłacie odsetek; j) spłata odsetek będzie następować w okresach miesięcznych w ostatnim dniu roboczym danego miesiąca, na podstawie zawiadomienia określającego wysokość odsetek przekazanego przez Bank w dniu spłaty odsetek drogą e-mailową (do godz.10.00) do siedziby Zamawiającego; Odsetki od wykorzystanego kredytu będą stanowić jedyne wynagrodzenie banku. k) spłata rat kredytu dokonywana będzie w okresach miesięcznych do ostatniego dnia roboczego danego miesiąca; l) wykonawca nie będzie pobierał prowizji od uruchomionego kredytu oraz innych dodatkowych opłat . m) zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową; n) kontrasygnata skarbnika zostanie złożona na umowie kredytowej oraz na deklaracji wekslowej; 4. Spłata kredytu dokonana zostanie wg poniższego: a) W przypadku wykorzystania kwoty kredytu w pełnej wysokości 1.885.822,00 PLN spłata rat kredytu dokonana zostanie na następujących warunkach: 59 równych rat w kwocie 31.430,00 PLN każda, płatne w ostatnim dniu miesiąca, przy czym spłata ostatniej raty w kwocie 31.452,00 PLN nastąpi w dniu 29 grudnia 2023 roku. b) W przypadku wykorzystania kredytu w kwocie niższej spłata następować będzie na tożsamych zasadach w 60 równych miesięcznych ratach, których wysokość wynikać będzie z kwoty faktycznego wykorzystania kredytu. W przypadku braku możliwości podziału kwoty na 60 równych rat w: 59 równych miesięcznych ratach, ostatnia 60 rata płatna 29 grudnia 2023 roku w kwocie stanowiącej różnicę do faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. Dodatkowe informacje niezbędne do określenia zdolności kredytowej Powiatu Strzeleckiego: Na dzień sporządzania informacji: • Powiat jest akcjonariuszem spółki Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S.A., z siedzibą w Strzelcach Opolskich , 47-100 Strzelce Opolskie, ul. 1 Maja 59, numer REGON – 000616899. Powiat posiada 461 990 akcji imiennych po 10,00 zł każda o wartości minimalnej 4 619 990,00 zł. co stanowi 99,99973% udziału w kapitale zakładowym przedsiębiorstwa PKS. S.A. • Powiat posiada 50 udziałów o wartości 1 000,00 zł każdy, o łącznej wartości 50 000,00 zł (pokryte gotówką) w kapitale spółki Opolski Regionalny Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. z o.o., z siedziba w Opolu przy ul. Reymonta 30, numer REGON – 532200419, • Powiat nie zawarł umów leasingowych z producentem lub finansującym, w których ryzyko i korzyści z tytułu własności są przeniesione na korzystającego z rzeczy, • Powiat nie zawarł umów o partnerstwie publiczno – prywatnym, • Powiat nie zawarł umów sprzedaży, w których cena płatna jest w ratach, • Powiat nie posiada żadnych zobowiązań z tytułu wykupu wierzytelności (forfaiting, eFinancing), • Powiat nie realizuje postępowania naprawczego i nie przystępuje do jego realizacji, • Powiat nie jest obecnie w procesie restrukturyzacji i nie była prowadzona restrukturyzacja w okresie ostatnich 12 miesięcy, • Wykaz instytucji powiązanych kapitałowo i organizacyjnie z Powiatem Strzeleckim L.p. Nazwa, siedziba i forma prawna przedmiotu powiązanego EKD/ PKD REGON/ NIP Powiązania kapitałowe (%kapitału/%głosów/stanowiska i funkcje/ osoby) Powiązania organizacyjne i kapitałowe (rodzaj poręczenia/ gwarancje/zależności handlowe) 1 2 3 Powiat Strzelecki -powiatowa osoba prawna z s. 47-100 Strzelce Opolskie, ul. Jordanowska 2 Zarząd wykonuje zadania powiatu przy pomocy Starostwa Powiatowego z s. j.w.w. Szpital Powiatowy im. Prałata J. Glowatzkiego w Strzelcach Opolskich - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej z s. 47-100 Strzelce Opolskie, ul. Opolska 36A KRS 0000005166 Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S.A. w Strzelcach Opolskich - spółka akcyjna z s. 47-100 Strzelce Opolskie, ul. 1-go Maja 59 KRS 0000054067 7511 Z 8511 Z 4939 Z 531412651/ 756-18-12-928 000311585/ 756-17-47-987 000616899/ 756-00-38-36 X Fundusz Założycielski Na dz. 31.12.2017 r. 8.035.481,21 zł 99,99973% kapitału zakładowego X Organ Założycielski -Powiat Strzelecki poręczenia spłat kredytów i pożyczki udzielone przez Powiat Strzelecki Na dz.31.07.2018 r. 2.032.214 zł Akcjonariusze: - Powiat Strzelecki -Związek Powiatowo-Gminny „JEDZ Z NAMI”-0,00027% udziału w kapitale zakładowym. Inne informacje niezbędne do określenia zdolności kredytowej Powiatu Strzeleckiego można uzyskać na stronie internetowej www.bip.powiatstrzelecki.pl (zakładka BIP) • Uchwały Rady Powiatu – ścieżka dostępu - Prawo – rejestr uchwał Rady Powiatu Strzeleckiego • Mienie Powiatu – ścieżka dostępu – Władze, budżet - Mienie Powiatu, • Informacje kwartalne o wykonaniu budżetu Powiatu – ścieżka dostępu – Władze, budżet – budżet. Informacje dodatkowe: Zamawiający informuje, iż nie stawia wymogu określonego w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamówienie, którego przedmiotem jest udzielenie kredytu, może być realizowane w różny sposób, trudno wyodrębnić tu czynności które są niezbędne do realizacji zamówienia i jednocześnie odpowiadają cechom stosunku pracy. Czynności wykonywane przy realizacji zamówienia polegające na obsłudze kredytu nie stanowią wykonywania pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy. Z tego względu art. 29 ust. 3a ustawy Pzp nie znajduje zastosowania.

II.5) Główny kod CPV: 66113000-5
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2023-12-29

II.9) Informacje dodatkowe: Kredyt zostanie postawiony do dyspozycji Zamawiającego od dnia podpisania umowy, a spłacony najpóźniej do dnia 29 grudnia 2023 r. Ostateczny termin wykorzystania kredytu upływa w dniu 31.12.2018 r., a spłata pierwszej raty nastąpi w dniu 31.01.2019 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca winien wykazać że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2017 r. poz.1876) a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 8.2. SIWZ- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8.2. SIWZ , zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożonej przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsca zamieszkania tej osoby. 5. Dokumenty, o których mowa w pkt 8.4. i 8.5. SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, ż wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) wypełniony formularz ofertowy – załącznik Nr 1 do SIWZ; b) harmonogram spłat odsetek od kredytu, c) wzór umowy, parafowany/podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, zawierający postanowienia zawarte w niniejszej SIWZ. d) zobowiązanie wymagane postanowieniami Części I, Rozdział 9, pkt. 9.2. SIWZ w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; e) w przypadku występowania kilku podmiotów pisemne pełnomocnictwo Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu. Wykonawcy ustalają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu w formie pisemnego pełnomocnictwa (art. 23 ustawy Pzp); f) w przypadku występowania pełnomocnika, pełnomocnictwo do podpisania oferty (np. gdy w imieniu wykonawcy występuje inna osoba); g) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz; h) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (www.bip.powiatstrzelecki.pl) informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – załącznik nr 4 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga złożenia wadium na przedmiotowe zadanie w wysokości 4.000,00 zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 02.10.2018r. do godz. 10:00. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: a) w pieniądzu: b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz 2015r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłacać należy na rachunek bankowy Zamawiającego w Bank Spółdzielczy w Leśnicy O/Strzelce Opolskie, ul. Gogolińska 2, 47-100 Strzelce Opolskie, nr rachunku 52 8907 1089 2002 0090 0007 0006. Tytułem: wadium sprawa nr OR.272.37.2018.IG. 4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniądza Zamawiający uznaje dzień i godzinę zaksięgowania kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania wszelkich nieistotnych zmian umowy, zgodnie z art.144 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp ,zmian wynikających z zapisów zawartych w postępowaniu o udzielenie zamówienia będącego podstawą zawarcia umowy oraz wszelkich zmian dopuszczalnych z mocy prawa i nie wymagających przewidzenia w SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-02, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej „RODO”, informujemy, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Strzelecki z siedzibą Starostwo Powiatowe w Strzelcach Opolskich, ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie, tel. 77 440 17 00; 2) Inspektorem danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Strzelcach Opolskich jest Pani Monika Frejlich, kontakt: iod@powiatstrzelecki.pl , tel. 77 440 17 82 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego OR.272.37.2018.IG pn.: „Udzielenie Powiatowi Strzeleckiemu kredytu długoterminowego złotowego w wysokości do 1.885.822,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego w 2018 roku deficytu budżetu Powiatu związanego z realizacją wydatków na wkład własny do Projektów finansowanych w co najmniej 60 % ze środków ,o których mowa w art. 5 ust.1 pkt 2 ustawy o finansach publicznych” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4) Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z instrukcji kancelaryjnej, jednolitego wykazu akt i działania archiwów zakładowych; 6) Obowiązek podania przez Pana/Panią danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje nie podania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 8) Posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani /Pana danych osobowych**; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) Nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państw członkowskich.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usługi pakietowej transmisji danych za pomocą sieci telefonii komórkowej
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usługi pakietowej transmisji danych za pomocą sieci telefonii komórkowej na okres 24 m-cy wraz z mobilnym routerem. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI