IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena oferty (koszt kredytu) |
60,00 |
Termin uruchomienia kredytu |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zamieszcza poniżej istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.1. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, niezwłocznie po przesłaniu zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, przedłoży zamawiającemu, celem akceptacji, projekt umowy kredytowej, przygotowany indywidualnie dla zamawiającego, pozbawiony zapisów przeznaczonych dla klientów indywidualnych i podmiotów gospodarczych. Nieprzedłożenie projektu umowy będzie równoznaczne z uchylaniem się przez wykonawcę od podpisania umowy.2. Projekt umowy musi być zgodny z treścią SIWZ, treścią złożonej oferty oraz ustawa o finansach publicznych. Postanowienia umowne mogą zostać uzupełnione o zapisy wynikające z Prawa Bankowego lub regulaminu banku, jednakże wyłącznie w zakresie niepowodującym niekorzystnych dla zamawiającego zmian warunków przedstawionych w niniejszej SIWZ.3. Zamawiający wymaga by załącznikiem do umowy był wzór dyspozycji o wypłatę kredytu.4. Zamawiający wymaga by w projekcie umowy znalazł się zapis przewidujący wzajemne sankcje za niedotrzymanie warunków umowy, w tym sankcje za niezachowanie terminu uruchomienia kredytu, określonego przez Wykonawcę w złożonej ofercie.5. Projekt umowy przedłożony przez Wykonawcę podlega akceptacji przez Zamawiającego.6. Zamawiający zastrzega, że dokumenty niebędące załącznikiem do niniejszej SIWZ, a niezbędne do zawarcia umowy dostarczy z chwilą ich uzyskania.7. Zamawiający wymaga by umowa kredytowa przewidywała prawo zamawiającego do:1) Zmiany terminów oraz wysokości spłaty rat kapitału kredytu, bez zmiany terminu całkowitej spłaty kredytu. O zmianie terminu spłaty oraz wysokości spłaty rat kapitału, Zamawiający będzie wnioskował do Banku pisemnie, na co najmniej 30 dni przed terminem płatności. Za akceptację zmian terminów oraz wysokości spłaty rat kapitału, Wykonawca nie będzie pobierał dodatkowych opłat.2) Wcześniejszej spłaty kredytu. Zamawiający będzie miał możliwość wcześniejszej spłaty kredytu (kapitału) przed terminem płatności. O woli wcześniejszej spłaty kredytu zamawiający poinformuje wykonawcę min. 1 dzień wcześniej przed dokonaniem wcześniejszej spłaty rat kredytowych. Zamawiający przedłoży nowy harmonogram spłaty kredytu w ciągu 7 dni od dnia dokonania wcześniejszej spłaty celem sporządzenia aneksu do zawartej umowy kredytowej. Za akceptację spłaty kredytu wraz z odsetkami przed terminem wykonawca nie będzie pobierał dodatkowych opłat. Odsetki w przypadku wcześniejszej spłaty kredytu będą naliczane od kapitału za czas faktycznego nim dysponowania.3) Wykorzystania jedynie części przyznanego kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów.8. Zamawiający wymaga by w umowie znalazły się zapisy, że:1) Zabezpieczeniem kredytu jest weksel in blanco;2) W przypadku dokonania nadpłaty odsetek, wykonawca nie dokona ich zaliczenia na poczet kapitału;3) Wykonawca będzie powiadamiał zamawiającego każdorazowo pisemnie – faksem lub drogą elektroniczną o wysokości odsetek przypadających do spłaty na co najmniej 5 dni przed upływem terminu ich zapłaty;4) Wykonawca będzie respektował dokumenty w szczególności sprawozdania, przedkładane przez zamawiającego w formie elektronicznej;5) W sprawach nieuregulowanych umową maja zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w szczególności: ustawa prawo zamówień publicznych, prawo bankowe i kodeks cywilny;6) Spory powstałe na tle wykonywania umowy rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby zamawiającego.9. Warunki kredytu opisane w niniejszej SIWZ powinny być wpisane do treści umowy kredytowej wraz z następującymi klauzulami:1) Warunki ustalone w umowie – jeśli są bardziej korzystne dla zamawiającego – wyłączają stosowanie ogólnych warunków kredytowania ustalonych przez Bank w stosowanych regulaminach, warunkach;2) Ogólne warunki kredytowania ustalone przez Bank w stosowanych regulaminach, warunkach, nie mogą skutkować żadnymi dodatkowymi obciążeniami dla zamawiającego, w szczególności finansowymi.10. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w oparciu o katalog okoliczności, których zaistnienie może oznaczać konieczność zmiany postanowień umowy. Katalog okoliczności obejmuje zmianę terminu przewidzianego na zakończenie umowy:1) Zmiana okresu spłaty kapitału i odsetek;2) Zmiana wysokości spłat kredytu oraz terminów spłat;3) Zmiana może być inicjowana na wniosek Banku lub zamawiającego;4) Zmiana musi być wprowadzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności;5) Zmiana nie może spowodować wykroczenia usługi poza przedmiot zamówienia opisany w SIWZ;6) Wysokość i termin spłaty kredytu / raty kredytu mogą być zmienione w drodze aneksu do umowy na pisemny wniosek lub informacji kredytobiorcy złożonej przez zamawiającego. 11. Obowiązek zachowania tajemnicy bankowej przez bank, osoby w nim zatrudnione oraz osoby, za których pośrednictwem bank wykonuje czynności bankowe, która obejmuje wszystkie informacje dotyczące czynności bankowej, uzyskane w czasie negocjacji, w trakcie zawierania i realizacji umowy, na podstawie której bank tę czynność wykonuje, zgodnie z art. 104 ustawy Prawo Bankowe.Wykonawca w składanym wzorze umowy zobowiązany jest uwzględnić Opis przedmiotu zamówienia z SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-12-04, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: